|
|
| Pagina 36 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 83 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Rc waregem-Eendracht Aalst
|
| 06 Apr 2011, 18:22 |
|
|
Ancien
jowwan schreef: zotvawies schreef: Ik zit op weekend in Oudenaarde met ganse familie van mijn vrouw. Had me er bij neergelegd dat het een uitmatch was maar nu met thuis te spelen... Toen ze daarnet thuis kwam van het werk heb ik eens een beteuterd gezicht getrokken en de situatie uitgelegd. Haar reactie was "alé, ge kunt nog altijd gemakkelijk over en weer rijden". Zal er dus toch bij zijn zaterdag Ik zal enkel niet kunnen blijven hangen na de match want ga anders niet meer binnen kunnen in da kot, maar da vind ik minder erg, ik ga (als alles meezit uiteraard) den Iendracht kampioen zien spelen en dat is wat telt. Iendracht noar 2e klas! getj presies né veel te zeggen tois ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Apr 2011, 18:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Als ze de Flippo voor de match laten vragen aan het publiek om te wachten op een (het) signaal, om het plein op te lopen, dan denk ik dat er naar hem wel geluisterd zal worden.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Apr 2011, 18:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
DavidSeal schreef: Als ze de Flippo voor de match laten vragen aan het publiek om te wachten op een (het) signaal, om het plein op te lopen, dan denk ik dat er naar hem wel geluisterd zal worden. Ik denk trouwens ook niet dat BVR dat zal zien zitten. _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Apr 2011, 18:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
BVR is nie de man van het sfeermaken , maar misschien hem toch nekker uitnodigen da hij een liedjen inzet eh
![]() |
| 06 Apr 2011, 18:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bram schreef: DavidSeal schreef: Als ze de Flippo voor de match laten vragen aan het publiek om te wachten op een (het) signaal, om het plein op te lopen, dan denk ik dat er naar hem wel geluisterd zal worden. Ik denk trouwens ook niet dat BVR dat zal zien zitten. Mja, in feite wel, de trainer wou nog beter inderdaad. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Apr 2011, 18:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bakkie schreef: El Corredor schreef: ik hoop dat een aantal gevestigde waarden (genre Bartos, Bram, Bomber, Bakkie, David Seal) er kunnen voor zorgen dat er geen pitch invasion komt, want daar heeft niemand iets aan. na de match nog een kwartierken zingen met de spelemansen is veel en veel leuker... Inderdaad dat is ook mijn gedacht,wachten tot de stewards de poortjes openen en dan pas op het plein Beelden zoals op tv-oost daarstraks moeten we dus vermijden(de moment na dat de ref affloot tegen meldert) |
| 06 Apr 2011, 18:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
off. website schreef: Het spreekt voor zich dat deze match een thuismatch is voor RC Waregem zodat iedere supporter het inkomgeld (in onderhandeling) zal moeten betalen. ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Apr 2011, 18:56 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Mannkes just nor TV oest gekeken, lot de spelers een ereronde loepen hein, derachter kunnen we nog op tplein, bij deze zijje verwittigd!!
![]() |
| 06 Apr 2011, 19:11 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Hugo schreef: jowwan schreef: zotvawies schreef: Ik zit op weekend in Oudenaarde met ganse familie van mijn vrouw. Had me er bij neergelegd dat het een uitmatch was maar nu met thuis te spelen... Toen ze daarnet thuis kwam van het werk heb ik eens een beteuterd gezicht getrokken en de situatie uitgelegd. Haar reactie was "alé, ge kunt nog altijd gemakkelijk over en weer rijden". Zal er dus toch bij zijn zaterdag Ik zal enkel niet kunnen blijven hangen na de match want ga anders niet meer binnen kunnen in da kot, maar da vind ik minder erg, ik ga (als alles meezit uiteraard) den Iendracht kampioen zien spelen en dat is wat telt. Iendracht noar 2e klas! getj presies né veel te zeggen tois ![]() Laatst gewijzigd door zotvawies op 06 Apr 2011, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 06 Apr 2011, 19:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Als we zaterdag kampioen spelen,blijven hangen en dan naar arend carnaval nog een beetje doorfeesten
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 06 Apr 2011, 19:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Bakkie schreef: Als we zaterdag kampioen spelen,blijven hangen en dan naar arend carnaval nog een beetje doorfeesten ![]() Tein emmen ze doar oeik isj volk ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 06 Apr 2011, 19:32 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Hugo schreef: jowwan schreef: zotvawies schreef: Ik zit op weekend in Oudenaarde met ganse familie van mijn vrouw. Had me er bij neergelegd dat het een uitmatch was maar nu met thuis te spelen... Toen ze daarnet thuis kwam van het werk heb ik eens een beteuterd gezicht getrokken en de situatie uitgelegd. Haar reactie was "alé, ge kunt nog altijd gemakkelijk over en weer rijden". Zal er dus toch bij zijn zaterdag Ik zal enkel niet kunnen blijven hangen na de match want ga anders niet meer binnen kunnen in da kot, maar da vind ik minder erg, ik ga (als alles meezit uiteraard) den Iendracht kampioen zien spelen en dat is wat telt. Iendracht noar 2e klas! getj presies né veel te zeggen tois ![]() Ik wist dat deze reactie ging komen Ging eerst sowieso niet want ik heb dit seizoen nog geen enkele uitwedstrijd gedaan (buiten dan de bekerwedstrijd op GB waar ik aan een ticket geraakte als abonnee). Maar op zo een klein plein geef ik dan de voorkeur aan supporters die wél elke wedstrijd hun club aanmoedigen. Ik had het misschien verkeerd verwoord in mijn vorige post. |
| 06 Apr 2011, 19:37 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
't is nog maar woensdag en 'k heb het nu al zitten, jongens toch.
we are black we are white we are Oilsjters dynamite ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 06 Apr 2011, 19:43 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
wer zen van iendracht oilsjt, verkliejn onsj om te voiljst...wer sturen onsj ploeg mé maan en macht veroit.....sintsj 1919 komt da na toch isj zien....ont oileg ert mé kleeren wit en zwet....
![]() |
| 06 Apr 2011, 19:47 |
|
| Pagina 36 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 83 Volgende |