Eendracht Aalst - Dessel Sport - Pagina 39 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 736 berichten ]  Ga naar pagina 1 37 38 39 40 41 50
 Eendracht Aalst - Dessel Sport 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
ja mannekes , wat een feest, ze zullen ons graag zien komen in 2de , wat een aanwinst jongens voor 2de , tvakske zal altijd goed gevuld zijn thuis en op verplaatsing . Deze dag zal altijd in men geheugen gegrift staan als iets uniks , we zijn de beste supporters van tland , we zijn unik ...we mogen en moeten er fier op zijn! Bedankt iedereen ! tot vrijdag kampioenen! :EA: :EA: :drank: :banana: :worship: :kiss: (y)

18 Apr 2011, 9:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 110417_001

Schoein foto's !
Veraal dienen van onze veerzitter mé de troanen in zoin oeigen (y)
Kém da gisteren oeik veeren gat :cry:

Schitterende momenten weer meegemokt, kiekenbisj à volonté bé de goalen, de vervangingen, bé et affloiten, en zeker nie te vergeten as Tim Aelbrecht dor kwam toegestoken mé ne wit-zwerten sjal oan om gellek nen echten supporter mee te vieren. :EA:

18 Apr 2011, 9:40
Knaap

Leeftijd: 41
VANDER STICHELE BRECHT
Ik heb uw portefeuille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gelieve mij te bellen als ge ze terug wilt!
0474 40 35 38

18 Apr 2011, 10:00
Ancien

Leeftijd: 55
gweninho schreef:
Hij gaf snel geel , maar die mannen konden hun protest nu ook niet direct wegsteken. Die Asubonteng krijgt rood, maar was toch den besten van Dessel samen met diejen elf vooraan.

Volgens mij, in een gewone competitiematch krijgen en Bob Cousin en die van Dessel rood in die fase dat ze daar in elkaar hangen...Hoewel ik Cousin weer sterke match vond spelen.

18 Apr 2011, 10:07
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
Wat een prachtige middag en avond :drank: :drank:
Het is nog altijd niet goed doorgedrongen maar we zijn meer dan terecht kampioen.
In tweede klasse zal deze club enkel blijven groeien! We zijn er klaar voor! :EA:

18 Apr 2011, 10:26
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
gunther11 schreef:
ik was vandaag echt fier een eendrachter te zijn ,onze ploeg kampioen (eindelijk in een serieuze reeks )en nadien een super toffe avond .Wij waren daar met onze kinderen (jeugd ea) ,totdat ineens een paar onozelaars het nodig vonden om te vechten en onze kinderen de schrik van hun leven te bezorgen.willen jullie die mensen aub van ons terrein houden( velen waren lid van opc) en indien jullie dat niet doen hoop ik volgend jaar dat zij eens meegaan naar rafc en wij zullen zien welke helden zij dan zijn.

echte eendrachters respecteren iedereen :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:

Gunther idd ik stond er ook bij & keek ernaar... altijd de keerzijde van de medaille. Ik heb veel respect voor OPC en alles wat ze voor den Iendracht doen en betekenen maar gisteren zijn er toch een aantal van hun over de schreef gegaan.. ze zullen zelf wel weten wie dus ik moet er geen tekening bij maken. De politie die relschoppers er komen uithalen beginnen aanvallen: kan niet!

Bovendien vond ik het ook schrijnend dat er kinderen van 13 à 14 jaar compleet van de kaart daar rondlopen met een pint in hun handen... maarja Oilsjt is Oilsjt zeker :?

Laat voetbal een sport en een volksfeest blijven.

Merci Iendracht :EA:

Over de match zelf, wij waren gewoon superieur. Ok de scheids hadden we misschien wat mee (Cousin had rood moeten krijgen eigenlijk) maar toch winnen we verdiend. Dinnen zwarten van Dessel (Asubonteng) kan wel een serieus potje voetballen seg.

18 Apr 2011, 10:26
Vaste Waarde

WLM: [email protected]
Proficiat Iendracht en Proficiat Oilsjt met de promotie. Bedankt aan de echte bezielers van OPC Tommekes en anderen, de tifo van gisteren was indrukwekkend en Ajoinen vanuit 2 vakken echt wel de max. 't Was mooi van aan de overkant. Ik heb ervan genoten.

Grtz,

Ikke
@Gunther11: zo'n taferelen zijn er op die momenten ook altijd. Heel erg jammer, maar helaas niet uit te roeien, blijkbaar.

18 Apr 2011, 10:35
Junior

Website: http://www.facebook.com/9300records
Dat Eendracht gisteren kampioen geworden is in 3A zullen ze in luchthaven Barcelona ook geweten hebben... :EA:

Verlies tegen Waregem was voor mij dubbelzuur omdat ik wist dat ik match tegen Dessel ging missen,
weegt echter niet op tegen de opluchting dat de buit binnen is en we eindelijk terug in 2de zitten

merci aan de mannen met Bengaals vuur na de match, beter kon ik niet toekomen aan stadion :)

kiekevel als ik filmpkes en foto's zie... and that's the way we like it !!! :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:

18 Apr 2011, 10:36
forumlegende

Leeftijd: 61
euhm.... ben eigenlijk op zoek naar mijn hemd. :plat: Ik had mijnen t-sirt eronder aan : back to glory. En bij het 1ste doelpunt heb ik het hemd van mijn zenuwachtig lijf getrokken en weggegooid 't was een oud hemd dus 't kan mij ni schelen

18 Apr 2011, 10:41
Vaste Waarde

De foto's staan online op de officiele website. Wat een massa volk zeg, gewoon de max als je dat ziet!

Iendracht nor 2e

18 Apr 2011, 11:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Er zou toch echt eens werk gemaakt moeten worden worden van een degelijke geluidsinstallatie. Weet niet hoe het zit in vak K maar in de zittribune vorige week alleen maar krakende boxen en gisteren in vak I hoorde je gewoon niks van de speaker.
Wij zitten dikwijls te zagen over de uit-vakken waar we moeten plaatsnemen maar onze bezoekers hebben ook reden tot klagen. Plaats is er genoeg maar zicht en geluid laten sterk te wensen over.
Desalniettemin ne gelikkigen iendrachter :EA:

18 Apr 2011, 11:27
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Gisteren voor de eerste keer plaats genomen in de I ipv de K. Daar hangen dus gewoon geen boksen, ge hoort er niets van wat de stadionomroeper zegt. Bij de eerste twee doelpunten wist ik niet eens wie gescoord had, het derde van Wouter gebeurde dan wel vlak voor mijn neus.

De kantine onder de I is wel aangenamer dan die aan de K, veel sneller en vlotter bediend ook trouwens.

De ontlading was gisteren toch enorm, het tijdsbesef verdween volledig en ik zit me enkele zwarte gaten.
Vrijdag terug een feestje en dan nog twee schone matchen om het seizoen af te sluiten (y) .

18 Apr 2011, 11:29
Freak

Leeftijd: 35
Zienaa schreef:
Gisteren voor de eerste keer plaats genomen in de I ipv de K. Daar hangen dus gewoon geen boksen, ge hoort er niets van wat de stadionomroeper zegt. Bij de eerste twee doelpunten wist ik niet eens wie gescoord had, het derde van Wouter gebeurde dan wel vlak voor mijn neus.

De kantine onder de I is wel aangenamer dan die aan de K, veel sneller en vlotter bediend ook trouwens.

De ontlading was gisteren toch enorm, het tijdsbesef verdween volledig en ik zit me enkele zwarte gaten.
Vrijdag terug een feestje en dan nog twee schone matchen om het seizoen af te sluiten (y) .

Minjer drinken,da emmek gisteren tegen veel mensen moeten zeggen :D

18 Apr 2011, 11:38
forumlegende

Gisteren was het toch de laatste 20 minuten genieten. Ook de ereronde was prachtig !

Na de match een ongelooflijk optreden van Willy Sommers gezien...wat een ambiance !!!!

Ik heb het gevoel dat we nu wel klaar zijn voor tweede klasse en hopelijk kunnen we binnen paar seizoenen opnieuw dromen van eerste, want uiteindelijk horen we daar toch thuis !

18 Apr 2011, 11:45
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Is er al iets meer bekend ivm vrijdag? Hoe laat begint da daar? Programma?

18 Apr 2011, 11:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 736 berichten ]  Ga naar pagina 1 37 38 39 40 41 50