|
|
| Pagina 40 van 72 |
[ 1070 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 72 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Tweede Klasse 2012-2013
lolo4ever schreef: Bakkie schreef: El Corredor schreef: eit Depoitre al gescoord? Nee jong "Depoitre kopt naast,Depoitre kopt over" Beste Bakkie en co, Ik weet wel dat de eindafrekening nog niet gemaakt kan worden.Maar misschien is het je ook al opgevallen dat Depoitre blijkbaar toch beter is dan jullie ooit gedacht hebben.Je mag raden met wie ze hem in Oostende vergelijken.Blijkbaar is hij toch niet zo lomp en dik. Misschien hadden onze beleidsmensen toch beter voor onze drie Oostendenaars gekozen ipv nog 2 seizoenen met BVR.Maar ja als je kritiek heeft op BVR ben je een slechte supporter. Je mag niet zeggen dat BVR grandioos gebuisd is wat in- en uittransfers betreft.Natuurlijk is hij niet alleen verantwoordelijk voor al wie hier komt of vertrekt maar dat hij zijn stempel op het beleid heeft kunnen drukken is niet te ontkennen. Je mag niet zeggen dat BVR taktisch een onvoldoende heeft wat nochtans bewezen wordt door zijn taktische ingrepen in de match.Om nog niet te spreken van zijn gegoochel met startopstellingen waardoor de ene na de andere speler aan zichzelf begint te twijfelen. Je mag niet zeggen dat BVR geen ploeg kan vormen en dat hij tot vorig jaar geteerd heeft op de ploeg die hij overgenomen heeft.Ja DT hij moest of mocht door omstandigheden een nieuwe ploeg bouwen. Echt geslaagd kan je zijn missie niet noemen.Als je dan kijkt naar Oostende(misschien ook hier eens jullie septemberposts herlezen) waar gemiddeld slechts 4 basisspelers van vorig jaar in de basis staan maar waar wel een ploeg op het veld staat.Fred VDB is dan ook een trainer van een ander kaliber die bovendien zijn spelers kan motiveren en een ploeg kan maken.De ideale trainer voor ons maar moeilijk haalbaar.Liever hem dan sterke Jan waarvan ik nochtans grote fan was. Blijkbaar zijn er nu nog slechte supporters die zien dat het met BVR de verkeerde kant opgaat.Je kan natuurlijk nog een weekje wachten maar zaterdag verliezen kan wel dramatsch zijn als je ziet wat ons dan te wachten staat. mvg en hopelijk zaterdag met een nieuwe trainer, Lolo Jij was en blijft in mijn ogen een strandjeannet, en op de koop toe een lafaard ook!!_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Mar 2013, 15:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
DavidSeal schreef: lolo4ever schreef: Bakkie schreef: Nee jong "Depoitre kopt naast,Depoitre kopt over" Beste Bakkie en co, Ik weet wel dat de eindafrekening nog niet gemaakt kan worden.Maar misschien is het je ook al opgevallen dat Depoitre blijkbaar toch beter is dan jullie ooit gedacht hebben.Je mag raden met wie ze hem in Oostende vergelijken.Blijkbaar is hij toch niet zo lomp en dik. Misschien hadden onze beleidsmensen toch beter voor onze drie Oostendenaars gekozen ipv nog 2 seizoenen met BVR.Maar ja als je kritiek heeft op BVR ben je een slechte supporter. Je mag niet zeggen dat BVR grandioos gebuisd is wat in- en uittransfers betreft.Natuurlijk is hij niet alleen verantwoordelijk voor al wie hier komt of vertrekt maar dat hij zijn stempel op het beleid heeft kunnen drukken is niet te ontkennen. Je mag niet zeggen dat BVR taktisch een onvoldoende heeft wat nochtans bewezen wordt door zijn taktische ingrepen in de match.Om nog niet te spreken van zijn gegoochel met startopstellingen waardoor de ene na de andere speler aan zichzelf begint te twijfelen. Je mag niet zeggen dat BVR geen ploeg kan vormen en dat hij tot vorig jaar geteerd heeft op de ploeg die hij overgenomen heeft.Ja DT hij moest of mocht door omstandigheden een nieuwe ploeg bouwen. Echt geslaagd kan je zijn missie niet noemen.Als je dan kijkt naar Oostende(misschien ook hier eens jullie septemberposts herlezen) waar gemiddeld slechts 4 basisspelers van vorig jaar in de basis staan maar waar wel een ploeg op het veld staat.Fred VDB is dan ook een trainer van een ander kaliber die bovendien zijn spelers kan motiveren en een ploeg kan maken.De ideale trainer voor ons maar moeilijk haalbaar.Liever hem dan sterke Jan waarvan ik nochtans grote fan was. Blijkbaar zijn er nu nog slechte supporters die zien dat het met BVR de verkeerde kant opgaat.Je kan natuurlijk nog een weekje wachten maar zaterdag verliezen kan wel dramatsch zijn als je ziet wat ons dan te wachten staat. mvg en hopelijk zaterdag met een nieuwe trainer, Lolo Jij was en blijft in mijn ogen een strandjeannet, en op de koop toe een lafaard ook!!Ne welgemeende fuck you!! David _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Mar 2013, 15:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
lolo4ever schreef: Beste Bakkie en co, Ik weet wel dat de eindafrekening nog niet gemaakt kan worden.Maar misschien is het je ook al opgevallen dat Depoitre blijkbaar toch beter is dan jullie ooit gedacht hebben.Je mag raden met wie ze hem in Oostende vergelijken.Blijkbaar is hij toch niet zo lomp en dik. Misschien hadden onze beleidsmensen toch beter voor onze drie Oostendenaars gekozen ipv nog 2 seizoenen met BVR.Maar ja als je kritiek heeft op BVR ben je een slechte supporter. Je mag niet zeggen dat BVR grandioos gebuisd is wat in- en uittransfers betreft.Natuurlijk is hij niet alleen verantwoordelijk voor al wie hier komt of vertrekt maar dat hij zijn stempel op het beleid heeft kunnen drukken is niet te ontkennen. Je mag niet zeggen dat BVR taktisch een onvoldoende heeft wat nochtans bewezen wordt door zijn taktische ingrepen in de match.Om nog niet te spreken van zijn gegoochel met startopstellingen waardoor de ene na de andere speler aan zichzelf begint te twijfelen. Je mag niet zeggen dat BVR geen ploeg kan vormen en dat hij tot vorig jaar geteerd heeft op de ploeg die hij overgenomen heeft.Ja DT hij moest of mocht door omstandigheden een nieuwe ploeg bouwen. Echt geslaagd kan je zijn missie niet noemen.Als je dan kijkt naar Oostende(misschien ook hier eens jullie septemberposts herlezen) waar gemiddeld slechts 4 basisspelers van vorig jaar in de basis staan maar waar wel een ploeg op het veld staat.Fred VDB is dan ook een trainer van een ander kaliber die bovendien zijn spelers kan motiveren en een ploeg kan maken.De ideale trainer voor ons maar moeilijk haalbaar.Liever hem dan sterke Jan waarvan ik nochtans grote fan was. Blijkbaar zijn er nu nog slechte supporters die zien dat het met BVR de verkeerde kant opgaat.Je kan natuurlijk nog een weekje wachten maar zaterdag verliezen kan wel dramatsch zijn als je ziet wat ons dan te wachten staat. mvg en hopelijk zaterdag met een nieuwe trainer, Lolo Hier se godverdomme de zeeegel is hier ook se,het is inderdaad nog veel te vroeg om de eindafrekening te maken,ik vraag mij of je wel een supp van den Iendracht zijt,je bent al even lomp als Depoitre,maar blijkbaar ben je wel veel dommer. Je kan volgend seizoen naar dat ander fusie gedrocht gaan zien,om zeker niets te missen van uwe fantastische speler. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Mar 2013, 16:17 |
|
|
Ancien
lolo4ever schreef: Bakkie schreef: El Corredor schreef: eit Depoitre al gescoord? Nee jong "Depoitre kopt naast,Depoitre kopt over" Beste Bakkie en co, Ik weet wel dat de eindafrekening nog niet gemaakt kan worden.Maar misschien is het je ook al opgevallen dat Depoitre blijkbaar toch beter is dan jullie ooit gedacht hebben.Je mag raden met wie ze hem in Oostende vergelijken.Blijkbaar is hij toch niet zo lomp en dik. Misschien hadden onze beleidsmensen toch beter voor onze drie Oostendenaars gekozen ipv nog 2 seizoenen met BVR.Maar ja als je kritiek heeft op BVR ben je een slechte supporter. Je mag niet zeggen dat BVR grandioos gebuisd is wat in- en uittransfers betreft.Natuurlijk is hij niet alleen verantwoordelijk voor al wie hier komt of vertrekt maar dat hij zijn stempel op het beleid heeft kunnen drukken is niet te ontkennen. Je mag niet zeggen dat BVR taktisch een onvoldoende heeft wat nochtans bewezen wordt door zijn taktische ingrepen in de match.Om nog niet te spreken van zijn gegoochel met startopstellingen waardoor de ene na de andere speler aan zichzelf begint te twijfelen. Je mag niet zeggen dat BVR geen ploeg kan vormen en dat hij tot vorig jaar geteerd heeft op de ploeg die hij overgenomen heeft.Ja DT hij moest of mocht door omstandigheden een nieuwe ploeg bouwen. Echt geslaagd kan je zijn missie niet noemen.Als je dan kijkt naar Oostende(misschien ook hier eens jullie septemberposts herlezen) waar gemiddeld slechts 4 basisspelers van vorig jaar in de basis staan maar waar wel een ploeg op het veld staat.Fred VDB is dan ook een trainer van een ander kaliber die bovendien zijn spelers kan motiveren en een ploeg kan maken.De ideale trainer voor ons maar moeilijk haalbaar.Liever hem dan sterke Jan waarvan ik nochtans grote fan was. Blijkbaar zijn er nu nog slechte supporters die zien dat het met BVR de verkeerde kant opgaat.Je kan natuurlijk nog een weekje wachten maar zaterdag verliezen kan wel dramatsch zijn als je ziet wat ons dan te wachten staat. mvg en hopelijk zaterdag met een nieuwe trainer, Lolo Gilbert, ben jij het?!! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Mar 2013, 17:01 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Soepkieken ?
_________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 04 Mar 2013, 17:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
DavidSeal schreef: Gilbert, ben jij het?!! Peis het ni, tenzij den dienen zijn leestekens gevonden heeft op het toetsenbord... Alhoewel: zeelucht kan effectief wel wonderen doen hé... |
| 04 Mar 2013, 17:54 |
|
|
Nationale Ploeg
[/quote][/i]
Jij was en blijft in mijn ogen een strandjeannet, en op de koop toe een lafaard ook!![/quote]Ne welgemeende fuck you!! David[/quote] zitte gij nu uw eigen ne welgemeende fuck you te wensen ? ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 04 Mar 2013, 17:57 |
|
|
Ancien
Still standing ! schreef: Jij was en blijft in mijn ogen een strandjeannet, en op de koop toe een lafaard ook!![/quote]Ne welgemeende fuck you!! David[/quote] zitte gij nu uw eigen ne welgemeende fuck you te wensen ? [/quote]Nee, wou dat laatste daar nog bij zetten, maar heb mezelf ge-quote... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Mar 2013, 18:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bakkie schreef: lolo4ever schreef: Beste Bakkie en co, Ik weet wel dat de eindafrekening nog niet gemaakt kan worden.Maar misschien is het je ook al opgevallen dat Depoitre blijkbaar toch beter is dan jullie ooit gedacht hebben.Je mag raden met wie ze hem in Oostende vergelijken.Blijkbaar is hij toch niet zo lomp en dik. Misschien hadden onze beleidsmensen toch beter voor onze drie Oostendenaars gekozen ipv nog 2 seizoenen met BVR.Maar ja als je kritiek heeft op BVR ben je een slechte supporter. Je mag niet zeggen dat BVR grandioos gebuisd is wat in- en uittransfers betreft.Natuurlijk is hij niet alleen verantwoordelijk voor al wie hier komt of vertrekt maar dat hij zijn stempel op het beleid heeft kunnen drukken is niet te ontkennen. Je mag niet zeggen dat BVR taktisch een onvoldoende heeft wat nochtans bewezen wordt door zijn taktische ingrepen in de match.Om nog niet te spreken van zijn gegoochel met startopstellingen waardoor de ene na de andere speler aan zichzelf begint te twijfelen. Je mag niet zeggen dat BVR geen ploeg kan vormen en dat hij tot vorig jaar geteerd heeft op de ploeg die hij overgenomen heeft.Ja DT hij moest of mocht door omstandigheden een nieuwe ploeg bouwen. Echt geslaagd kan je zijn missie niet noemen.Als je dan kijkt naar Oostende(misschien ook hier eens jullie septemberposts herlezen) waar gemiddeld slechts 4 basisspelers van vorig jaar in de basis staan maar waar wel een ploeg op het veld staat.Fred VDB is dan ook een trainer van een ander kaliber die bovendien zijn spelers kan motiveren en een ploeg kan maken.De ideale trainer voor ons maar moeilijk haalbaar.Liever hem dan sterke Jan waarvan ik nochtans grote fan was. Blijkbaar zijn er nu nog slechte supporters die zien dat het met BVR de verkeerde kant opgaat.Je kan natuurlijk nog een weekje wachten maar zaterdag verliezen kan wel dramatsch zijn als je ziet wat ons dan te wachten staat. mvg en hopelijk zaterdag met een nieuwe trainer, Lolo Hier se godverdomme de zeeegel is hier ook se,het is inderdaad nog veel te vroeg om de eindafrekening te maken,ik vraag mij of je wel een supp van den Iendracht zijt,je bent al even lomp als Depoitre,maar blijkbaar ben je wel veel dommer. Je kan volgend seizoen naar dat ander fusie gedrocht gaan zien,om zeker niets te missen van uwe fantastische speler. Zeker geen Bartfan maar wel Iendrachtsupp met een bloedend hart als ik zie wat ons mannen daar aan het zeetje doen.Niet zo slim als Depoitre maar wel voetbalinzicht genoeg om zijn waarde in te schatten voor een ploeg. |
| 04 Mar 2013, 18:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
lolo4ever schreef: Zeker geen Bartfan maar wel Iendrachtsupp Van dat laatste zou ik eigenlijk graag eens minstens één bericht zien waaruit dat effectief blijkt. |
| 04 Mar 2013, 18:51 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
kan er hier iemand eens posten dewelke de inhaalwedstrijden zijn van Brussels en Sint-Niklaas??
merciekes. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 04 Mar 2013, 20:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
witzwet schreef: kan er hier iemand eens posten dewelke de inhaalwedstrijden zijn van Brussels en Sint-Niklaas?? merciekes. Op 27 maart Brussels tegen Sint-Niklaas en op 17 april Tubeke tegen Sint-Niklaas. |
| 04 Mar 2013, 21:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
lolo4ever schreef: Bakkie schreef: lolo4ever schreef: Beste Bakkie en co, Ik weet wel dat de eindafrekening nog niet gemaakt kan worden.Maar misschien is het je ook al opgevallen dat Depoitre blijkbaar toch beter is dan jullie ooit gedacht hebben.Je mag raden met wie ze hem in Oostende vergelijken.Blijkbaar is hij toch niet zo lomp en dik. Misschien hadden onze beleidsmensen toch beter voor onze drie Oostendenaars gekozen ipv nog 2 seizoenen met BVR.Maar ja als je kritiek heeft op BVR ben je een slechte supporter. Je mag niet zeggen dat BVR grandioos gebuisd is wat in- en uittransfers betreft.Natuurlijk is hij niet alleen verantwoordelijk voor al wie hier komt of vertrekt maar dat hij zijn stempel op het beleid heeft kunnen drukken is niet te ontkennen. Je mag niet zeggen dat BVR taktisch een onvoldoende heeft wat nochtans bewezen wordt door zijn taktische ingrepen in de match.Om nog niet te spreken van zijn gegoochel met startopstellingen waardoor de ene na de andere speler aan zichzelf begint te twijfelen. Je mag niet zeggen dat BVR geen ploeg kan vormen en dat hij tot vorig jaar geteerd heeft op de ploeg die hij overgenomen heeft.Ja DT hij moest of mocht door omstandigheden een nieuwe ploeg bouwen. Echt geslaagd kan je zijn missie niet noemen.Als je dan kijkt naar Oostende(misschien ook hier eens jullie septemberposts herlezen) waar gemiddeld slechts 4 basisspelers van vorig jaar in de basis staan maar waar wel een ploeg op het veld staat.Fred VDB is dan ook een trainer van een ander kaliber die bovendien zijn spelers kan motiveren en een ploeg kan maken.De ideale trainer voor ons maar moeilijk haalbaar.Liever hem dan sterke Jan waarvan ik nochtans grote fan was. Blijkbaar zijn er nu nog slechte supporters die zien dat het met BVR de verkeerde kant opgaat.Je kan natuurlijk nog een weekje wachten maar zaterdag verliezen kan wel dramatsch zijn als je ziet wat ons dan te wachten staat. mvg en hopelijk zaterdag met een nieuwe trainer, Lolo Hier se godverdomme de zeeegel is hier ook se,het is inderdaad nog veel te vroeg om de eindafrekening te maken,ik vraag mij of je wel een supp van den Iendracht zijt,je bent al even lomp als Depoitre,maar blijkbaar ben je wel veel dommer. Je kan volgend seizoen naar dat ander fusie gedrocht gaan zien,om zeker niets te missen van uwe fantastische speler. Zeker geen Bartfan maar wel Iendrachtsupp met een bloedend hart als ik zie wat ons mannen daar aan het zeetje doen.Niet zo slim als Depoitre maar wel voetbalinzicht genoeg om zijn waarde in te schatten voor een ploeg. "Ons mannen" spelen in Aalst en niet in Oostende.. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 05 Mar 2013, 11:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Schepper schreef: lolo4ever schreef: Bakkie schreef: Hier se godverdomme de zeeegel is hier ook se,het is inderdaad nog veel te vroeg om de eindafrekening te maken,ik vraag mij of je wel een supp van den Iendracht zijt,je bent al even lomp als Depoitre,maar blijkbaar ben je wel veel dommer. Je kan volgend seizoen naar dat ander fusie gedrocht gaan zien,om zeker niets te missen van uwe fantastische speler. Zeker geen Bartfan maar wel Iendrachtsupp met een bloedend hart als ik zie wat ons mannen daar aan het zeetje doen.Niet zo slim als Depoitre maar wel voetbalinzicht genoeg om zijn waarde in te schatten voor een ploeg. "Ons mannen" spelen in Aalst en niet in Oostende.. ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 05 Mar 2013, 12:54 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Brussels-KVO 1-2 gisteravond
Oostende op weg nr de titel ? Verlies vr Brussels is goed voor EA ? _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 09 Mar 2013, 10:10 |
|
| Pagina 40 van 72 |
[ 1070 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 72 Volgende |