|
|
| Pagina 5 van 10 |
[ 150 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 10 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
El Corredor schreef: Neutralboy schreef: rust nul nul! kan geen kwaad dit seizoen primeert voor mij de competitie. Hoe denken jullie hier over? eerste twee ronden zijn voor mij toch belangrijk, de club kan een (financieel) extraatje onder de vorm van een bekermatch tegen een eersteklasser goed gebruiken. indien we uitgeschakeld worden, organiseren ze toch een oefenmatch, dus kunnen ze evengoed twee bekermatchen winnen. Dan moet je wel mechelen of een topclub loten e! Kijk naar vorige campagnes, beerschot- westerlo en st/truiden zijn rijker geworden op onze rug niet omgekeerd hoor! |
| 20 Aug 2011, 21:06 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 09 Nov 2006, 10:59 Berichten: 194 Leeftijd: 39 Locatie: Koningslo (Vilvoorde) |
Neutralboy schreef: rust nul nul! kan geen kwaad dit seizoen primeert voor mij de competitie. Hoe denken jullie hier over? Ik woon op 10 minute stappe vd Heysel Ik wacht wel op dieg dag._________________ Eendracht Aalst, the road to the cup! See you in May |
| 20 Aug 2011, 21:06 |
|
|
Freak
Neutralboy schreef: El Corredor schreef: Neutralboy schreef: rust nul nul! kan geen kwaad dit seizoen primeert voor mij de competitie. Hoe denken jullie hier over? eerste twee ronden zijn voor mij toch belangrijk, de club kan een (financieel) extraatje onder de vorm van een bekermatch tegen een eersteklasser goed gebruiken. indien we uitgeschakeld worden, organiseren ze toch een oefenmatch, dus kunnen ze evengoed twee bekermatchen winnen. Dan moet je wel mechelen of een topclub loten e! Kijk naar vorige campagnes, beerschot- westerlo en st/truiden zijn rijker geworden op onze rug niet omgekeerd hoor! dat moet ge mij toch eens uitleggen, aangezien het bij bekermatchen een gedeelde recette is. armer gaan we van een match tegen een eersteklasser niet worden. Allez, als er geen geld verdwijnt natuurlijk... ![]() |
| 20 Aug 2011, 21:10 |
|
|
Miniem
1-0 volgens den twitter.
Ze zullen hun wel herpakken ![]() |
| 20 Aug 2011, 21:16 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: Neutralboy schreef: El Corredor schreef: eerste twee ronden zijn voor mij toch belangrijk, de club kan een (financieel) extraatje onder de vorm van een bekermatch tegen een eersteklasser goed gebruiken. indien we uitgeschakeld worden, organiseren ze toch een oefenmatch, dus kunnen ze evengoed twee bekermatchen winnen. Dan moet je wel mechelen of een topclub loten e! Kijk naar vorige campagnes, beerschot- westerlo en st/truiden zijn rijker geworden op onze rug niet omgekeerd hoor! dat moet ge mij toch eens uitleggen, aangezien het bij bekermatchen een gedeelde recette is. dat dacht ik toch ook dat in de beker alles gedeeld wordt. armer gaan we van een match tegen een eersteklasser niet worden. Allez, als er geen geld verdwijnt natuurlijk... ![]() |
| 20 Aug 2011, 21:17 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: Neutralboy schreef: El Corredor schreef: eerste twee ronden zijn voor mij toch belangrijk, de club kan een (financieel) extraatje onder de vorm van een bekermatch tegen een eersteklasser goed gebruiken. indien we uitgeschakeld worden, organiseren ze toch een oefenmatch, dus kunnen ze evengoed twee bekermatchen winnen. Dan moet je wel mechelen of een topclub loten e! Kijk naar vorige campagnes, beerschot- westerlo en st/truiden zijn rijker geworden op onze rug niet omgekeerd hoor! dat moet ge mij toch eens uitleggen, aangezien het bij bekermatchen een gedeelde recette is. armer gaan we van een match tegen een eersteklasser niet worden. Allez, als er geen geld verdwijnt natuurlijk... ![]() Awel kzal u da eens rap uitleggen : 2000 man waarvan 1500 van aalst is 500 van de andere ploeg dus de andere verdienen geld door aalst en niet omgekeerd. Gij zij toch boekhouder é? |
| 20 Aug 2011, 21:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Eendracht45 schreef: 1-0 volgens den twitter. Ze zullen hun wel herpakken ![]() Het wordt dan wel stillekes aan tijd zelle. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 20 Aug 2011, 21:35 |
|
|
Freak
Neutralboy schreef: El Corredor schreef: Neutralboy schreef: Dan moet je wel mechelen of een topclub loten e! Kijk naar vorige campagnes, beerschot- westerlo en st/truiden zijn rijker geworden op onze rug niet omgekeerd hoor! dat moet ge mij toch eens uitleggen, aangezien het bij bekermatchen een gedeelde recette is. armer gaan we van een match tegen een eersteklasser niet worden. Allez, als er geen geld verdwijnt natuurlijk... ![]() Awel kzal u da eens rap uitleggen : 2000 man waarvan 1500 van aalst is 500 van de andere ploeg dus de andere verdienen geld door aalst en niet omgekeerd. Gij zij toch boekhouder é? een gedeelde recette, dus 2000 entrees delen door 2 , is ieder inkomsten van 1000 entrees, maakt niet uit van waar ze komen ... |
| 20 Aug 2011, 21:38 |
|
|
Vaste Waarde
Ondertussen 1-0 en rood voor niels
Dag beker, tienen here we come! |
| 20 Aug 2011, 21:41 |
|
|
Miniem
Nog 10 minuten en niels net zijn 2de gele kaart gekregen.
|
| 20 Aug 2011, 21:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik krijg hier 1-1 door, iemand bevestiging?
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 20 Aug 2011, 21:46 |
|
|
Vaste Waarde
tot hiertoe nog altijd 1 nul volgens twitter
|
| 20 Aug 2011, 21:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Helaas 1-0...
|
| 20 Aug 2011, 21:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ik ben nog content dat ze niet verder gaan,zie maar vorig seizoen na de beker wedstrijd tegen de carrefour,hebben we het serieus lastig gehad in de competitie en dit kunnen we ons dit seizoen niet permitteren.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Aug 2011, 21:58 |
|
|
Freak
"livescoreaalst Eendracht Aalst Live
#iendracht EA uit de beker na een zeer teleurstellende en zwakke wedstrijd van onze spelers... 2 kansjes en dat was het" bron: twitter |
| 20 Aug 2011, 21:58 |
|
| Pagina 5 van 10 |
[ 150 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 10 Volgende |