|
|
| Pagina 5 van 17 |
[ 247 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Ik ga ook nog eens de "verplaatsing" maken...
Dinsdagnacht om 2u40 lokale tijd het vliegtuig op van Abu Dhabi naar Brussel, Aankomst woensdagmorgen 8u30, trein naar Aalst, ewa nerveus rondlopen en dan op naar Tienen. Zal mijn sjalleke dragen tijdens de vlucht ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 22 Aug 2011, 19:57 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
eintracht frankfurt schreef: Ik ga ook nog eens de "verplaatsing" maken... Dinsdagnacht om 2u40 lokale tijd het vliegtuig op van Abu Dhabi naar Brussel, Aankomst woensdagmorgen 8u30, trein naar Aalst, ewa nerveus rondlopen en dan op naar Tienen. Zal mijn sjalleke dragen tijdens de vlucht ![]() Sjiek! Welcome home again ;p (voor efkes )_________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 22 Aug 2011, 20:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Verdomme hebt je mijn gevloek niet gehoord
Verlof voor woensdag ingetrokken wegens teveel zieke collega's waaronder een collega die zaterdag een oogkas en kaaksbeenbreuk opliep op de trein. Dader zal eerstdaags opgepakt worden vermits er beelden van bestaan. Eind goed al goed want vond daarstraks alsnog collega die zijn vrij dag opoffert om mij naat Tienen te laten gaan ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Aug 2011, 21:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Onderkroiper schreef: Verdomme hebt je mijn gevloek niet gehoord Verlof voor woensdag ingetrokken wegens teveel zieke collega's waaronder een collega die zaterdag een oogkas en kaaksbeenbreuk opliep op de trein. Dader zal eerstdaags opgepakt worden vermits er beelden van bestaan. Eind goed al goed want vond daarstraks alsnog collega die zijn vrij dag opoffert om mij naat Tienen te laten gaan ![]() bruin manne? ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 23 Aug 2011, 9:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Omdat ge precies makkelijk mensen in een hokje plaatst zal ik dat ook eens doen.
VB stemmer? ![]() _________________
|
| 23 Aug 2011, 11:48 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik ga om 18 uur naar de voorverkoop om mijn ticket voor morgen.
Iemand een idee hoeveel het is voor een staanplaats? |
| 23 Aug 2011, 13:17 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
zwawi schreef: Ik ga om 18 uur naar de voorverkoop om mijn ticket voor morgen. Iemand een idee hoeveel het is voor een staanplaats? 11 euro voor de overdekte staanplaatsen _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 23 Aug 2011, 13:19 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Fanatix schreef: Omdat ge precies makkelijk mensen in een hokje plaatst zal ik dat ook eens doen. VB stemmer? ![]() ge zetj d'er plesj op |
| 23 Aug 2011, 14:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
hansken schreef: Onderkroiper schreef: Verdomme hebt je mijn gevloek niet gehoord Verlof voor woensdag ingetrokken wegens teveel zieke collega's waaronder een collega die zaterdag een oogkas en kaaksbeenbreuk opliep op de trein. Dader zal eerstdaags opgepakt worden vermits er beelden van bestaan. Eind goed al goed want vond daarstraks alsnog collega die zijn vrij dag opoffert om mij naat Tienen te laten gaan ![]() bruin manne ? ![]() Was je er getuige van Hansken ? Jawel deze keer . .... kon ook anders zijn ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Aug 2011, 14:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Onderkroiper schreef: hansken schreef: Onderkroiper schreef: Verdomme hebt je mijn gevloek niet gehoord Verlof voor woensdag ingetrokken wegens teveel zieke collega's waaronder een collega die zaterdag een oogkas en kaaksbeenbreuk opliep op de trein. Dader zal eerstdaags opgepakt worden vermits er beelden van bestaan. Eind goed al goed want vond daarstraks alsnog collega die zijn vrij dag opoffert om mij naat Tienen te laten gaan ![]() bruin manne ? ![]() Was je er getuige van Hansken ? Jawel deze keer . .... kon ook anders zijn ![]() zwarte mannen dan? ( en plaats mij hier nu ook niet direct in een vakje he fanatix , t is maar om eens te lachen) kijk maar : ![]() |
| 23 Aug 2011, 14:08 |
|
|
Tijdens het uitvoeren van je ambt blijft het gelijk door wie je aangevallen wordt.
Je bent steeds kind van de rekening. Op de 34 jaar dat ik op de trein werk, heb ik dagelijks contact met reizigers die niet in orde zijn. Na 30 jaar werd ik ook aangevallen en dan nog op een overvolle trein. Ik zal eerstdaags het krantenartikel eens plaatsen Ik probeer steeds fysiek contact te vermijden maar ja als ze op U opspringen kan je niet steeds fysiek geweld ontwijken ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Aug 2011, 14:14 |
|
|
forumlegende
Fanatix schreef: Omdat ge precies makkelijk mensen in een hokje plaatst zal ik dat ook eens doen. VB stemmer? ![]() ??? |
| 23 Aug 2011, 14:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Kan er morgen jammer genoeg ni bijzijn, kmoet werken, ma kzal wel duimen vanaf 18.30 =D
|
| 23 Aug 2011, 22:52 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
eintracht frankfurt schreef: Ik ga ook nog eens de "verplaatsing" maken... Dinsdagnacht om 2u40 lokale tijd het vliegtuig op van Abu Dhabi naar Brussel, Aankomst woensdagmorgen 8u30, trein naar Aalst, ewa nerveus rondlopen en dan op naar Tienen. Zal mijn sjalleke dragen tijdens de vlucht ![]() Het is te hopen dat jij meer geluk hebt dan ik,de laatste keer dat ik van het buitenland kwam om naar ons ploeg te komen kijken was op woluwe zaventem 3-0 den boot in leuk is anders.Vrijdag in Nice de vlieger op en maandag terug naar Nice kostelijk weekendje en een zwaar nederlaag.Graag vandaag minimum een punt liever drie maar we zien het straks wel,bus ajoin vertrekt om 16u45. ![]() |
| 24 Aug 2011, 9:43 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Selectie dezelfde als vorige week tegen tubeke,enkel van renterghem komt ipv crispyn.
|
| 24 Aug 2011, 10:44 |
|
| Pagina 5 van 17 |
[ 247 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 17 Volgende |