|
|
| Pagina 5 van 14 |
[ 200 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Eendracht Aalst - STVV
Trouwens, als ik er vandaag een speler moet uithalen, dan toch wel Maxime Gunst, die in zijn eerste wedstrijd direct al met zo een goeie prestatie uitpakt. Het zal nog een moeilijke keuze worden als Petrovic (voor mij de beste man van de voorbereiding) terug fit is.
|
| 02 Sep 2012, 19:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Zeer goeie en zeer genietbare wedstrijd.
We begonnen vooral verdedigend, en sterk vasthoudend aan de organisatie. Als je ziet welke kwaliteit STVV allemaal heeft, dat is een halve eersteklasser. Zeer goeie beslissing van de coach om afwachtend te starten. In balbezit hadden we misschien iets rustiger soms moeten zijn. Iets meer op balbezit spelen in plaats van steeds bijzonder snel de diepte te kiezen en opnieuw achter de bal te moeten hollen. Na rust was dit beter. We voetbalden meer mee en kregen ook enkele kansen. Glouftsis werkt de eerste prachtig af na een fantastische voorzet van Weydisch. Glouftsis viel buiten de goal niet zo vaak op, maar dat lijkt me niet onlogisch in een wedstrijd waarin je weinig domineert. Bovendien waren de verdedigers van STVV niet 'janneke en mieke'. Hij heeft in elk geval hard gewerkt. Na zijn goal waren er nog 25' te spelen. Dequévy die in het veld kwam voor een onzichtbare Reza heeft ons wel pijn gedaan. Zijn goal was misschien niet helemaal onhoudbaar (ik heb het niet goed gezien) maar als het al zo was, je kan het VDN amper verwijten als je ziet wat hij in het slot nog allemaal tegenhoudt. De 2-1 van Decuyper was een schitterende goal. Wat een sterke en verstandige speler. In het slot nog enkele keren serieus bibberen. VDN stopte de vrije trap vanaf de kant schitterend met de voeten, en ook de laatste minuut doet hij nog een sterke redding in de scrimmage na de corner. Bij ons kwam Vandewalle nog zeer sterk invallen. In de laatste minuut kon Ken nog de kroon op het werk zetten maar de vermoeidheid zal ook wel een rol gespeeld hebben. Spijtig want ik had het hem hard gegund. |
| 02 Sep 2012, 20:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Bartos schreef: Trouwens, als ik er vandaag een speler moet uithalen, dan toch wel Maxime Gunst, die in zijn eerste wedstrijd direct al met zo een goeie prestatie uitpakt. Het zal nog een moeilijke keuze worden als Petrovic (voor mij de beste man van de voorbereiding) terug fit is. |
| 02 Sep 2012, 20:02 |
|
|
Freak
als ge vandaag de kwaliteit ziet dat van de bank kwam, oa Weydisch, en een heel sterke Vandewalle.
dan zien je pas wat voor bazaar hier de laatste jaren gepasseerd is. (Balaj, Van Renterghem, Delclef,...) |
| 02 Sep 2012, 20:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
El Corredor schreef: als ge vandaag de kwaliteit ziet dat van de bank kwam, oa Weydisch, en een heel sterke Vandewalle. dan zien je pas wat voor bazaar hier de laatste jaren gepasseerd is. (Balaj, Van Renterghem, Delclef,...) Het is inderdaad opvallend op hoeveel volwaardige spelers we dit seizoen kunnen rekenen. Vandaag waren Van Eyk en Petrovic er dan nog niet bij en dan nog heb je op de bank spelers als Van De Walle (hele goeie invalbeurt), Weydisch, De Munter, Kestens, Hugelier. Vorig seizoen hadden er daarvan zelfs enkele naar de tribune gemoeten. |
| 02 Sep 2012, 20:10 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Goede wedstrijd met inderdaad het initiatief aan de bezoekers gelaten. Vond de eerste helft onze organisatie zeer goed (zoals ook in de 2de), maar het balletje werd in de 1ste teveel weggeschopt ipv slim doorgespeeld zoals in de tweede. Als we elke match zo'n inzet en jacht op de bal maken, gaan we niet veel punten verliezen.
Uitblinker vond ik Filipovic die gigantisch opkuis gehouden heeft. Ook VDN houdt ons terug recht zoals hij vorige seizoen verscheidene malen deed. Ook hard gelopen en gewerkt van Glouftsis die terug zijn goaltje meepakt. Wil dit vieren met supporters maar krijgt hiervoor een domme kaart (terecht!). Knap van Seppe die tijdens de rust de bal een kwartier kan omhoog jongleren, de speaker die inderdaad na de match het feestje moet laten gebeuren en er niet tussen lopen alsof we RC Genk of Club Brugge zijn waar alles moet voorgekauwd worden voor ze wakker worden. Tijdens de rust, het veld nog even sproeien, hebben we opeens geld teveel (ook De Bruyne die daar de aftrap geeft om god weet welke reden) of is dit enkel omdat we op Belgacom TV komen? En oja, een pluim voor de Aalsterse politie die het verkeer regelden op de H. Hartlaan ! Eindelijk, nu hopen dat ze blijven komen . |
| 02 Sep 2012, 20:13 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Ace schreef: ook De Bruyne die daar de aftrap geeft om god weet welke reden) of is dit enkel omdat we op Belgacom TV komen? Is een zeer goede vriend van Mike Smet (en hebben overigens dezelfde manager)... Het zou (heb ik vernomen van enkele spelers) vooral dit geweest zijn dat de doorslag gaf voor De Bruyne. _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 02 Sep 2012, 20:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bakkie schreef: lolo4ever schreef: Bakkie schreef: De Stravos maakt een heerlijk doelpunt hij mag van mij elke week in den achterzak van de verdediging zitten Doelpunt van STVV,de bal sprong nog op en zo over VDN,knappe wedstrijd van Gunst! Voor je me mist.Inderdaad een dikke overwinning en belangrijk doelpunt van Stavros. Vertrek nu wel naar Woluwe om naar Niels en Lo te gaan kijken. Wa kan mij da schelen waar jij naartoe gaat. ![]() Geef ze een dikke bees van ons ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 02 Sep 2012, 20:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
El Corredor schreef: Alle krediet voor die Gunst moet ik zeggen. In je debuutmatch tegen de titelkandidaat je goed staande houden. onze eerste helft vond ik niet echt goed, Stavros ook minder aanwezig zoals tegen Roeselare, maar maakt een briljant doelpunt. Die center van Weydisch was anders ook wel mooi op Stavros zijne piemel gelegd moet ik zeggen. ik begreep de wissel van Martin wel niet goed, op dat moment voor ons de beste man vond ik. 6 op 9, voor mij buiten verwachting, en nu zonder druk naar Westerlo. De wisselwerking tussen Bogaerts en Filipovic is ook nog niet optimaal, Filipovic zijn lange ballen kwamen amper aan de eerste helft, had met zijn ervaring toch iets meer de voetballende oplossing moeten zoeken. wat mij vandaag eigenlijk nog het meest stoorde was die stadionspeaker. Tijdens de match met zijn "dank u wel" na een doelpunt. Daar komt mijn haar van recht, na de match met zijn georchestreerd optreden bij het vieren van de overwinning. Er gaat zo een deel spontaniteit van de spelers verloren. Die micro is er voor mij ook teveel aan. gewoon mateloos irritant! Respect voor Chris, maar tees was ter oever ja, zeker astem sssst nor de spionkop goat doen _________________ www.spionkoplede.com |
| 02 Sep 2012, 20:47 |
|
|
chunga schreef: Ik lees hier dat bepaalde personen Glouftsis geen goede wedstrijd vonden spelen Die jongen moet de volledige aanval dragen en zelfs nog mee komen verdedigen bij hoekschoppen. Dit allemal in opdracht van onze trainer die begint aan de wedstrijd met een ei in zijn broek. Stavros legt dan leker nog de 1-0 erin en is op dat moment voor mij al de man van de match. Begrijp wel dat onze coach het initiatief aan STVV wou laten maar hij mag vandaag toch in zijn handjes wrijven met een spits als Stavros want anders werkt zo'n plannetje ook niet. Tjendo maakt het dan ook nog schitterend af en VDN(die verdiend ondertussen een standbeeld) houd ons op het einde nog schitterend recht. En ons grote geluk zal onze brede kern zijn dit seizoen, gelijk wie je vervangt je brengt steeds een surplus in. Daarmee bedoel ik minstens gelijkwaardige maar frisse speler op dat moment. 6 op 9 daar wou ik voor tekenen na 5 wedstrijden ![]() ja, hij stond soms te slapen, maar ne spits staat er om die eene kans af te maken en te scoren. En wat doet de Stavros, scoren aja. _________________ www.spionkoplede.com |
| 02 Sep 2012, 20:50 |
|
|
Scholier
Van waar wij stonden zagen we duidelijk de bal opspringen voor Kevin bij het tegendoelpunt en is ook te zien op de beelden. Klassematch van Kev
|
| 02 Sep 2012, 21:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
ajoin76 schreef: Van waar wij stonden zagen we duidelijk de bal opspringen voor Kevin bij het tegendoelpunt en is ook te zien op de beelden. Klassematch van Kev In de herhaling op Belgcom Tv heel duidelijk te zien, Kevin lag goed plat, maar bal botst net voor hem. |
| 02 Sep 2012, 21:13 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Ook zeer professioneel verslag van belgacom. Sfeer na de wedstrijd werd gewoon getoond, sirtaki, ajoinen,...knap! Je hoorde de supporters heel goed!
Wij hebben een goeie ploeg, als je indd ziet welke bank wij hebben, gewoon evenwaardig. Chapeau! En dan moet die van Hamme er nog bij ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 02 Sep 2012, 21:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Kunde die samenvatting van Belgacom ergens terugvinden (op internet) ?
|
| 02 Sep 2012, 21:19 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
[quote=" Die center van Weydisch was anders ook wel mooi op Stavros zijne piemel gelegd moet ik zeggen.
[/quote]uote] Besteken, ik weit begot ni woor dat aane "piemel" stoot, mor astn stoot woor da Stavros em gekreigen eet zollek toch ffkes een afsprauk mauken bè de plastisch chirurg zelle "stropdans" had gekund, besteken, want op mijn laatste trouwfeest hing hij daar ongeveer. Mooi, mooi, mooi, heerlijke onbevangenheid van die jonge gasten. Het ergste wat we nu kunnen doen, maar ook dat is een beetje eigen aan onze euforie, is die gasten nu extra druk opleggen en ons bezondigen aan boude uitspraken, zoals "we zouden misschien wel eens voor de periodetitel moeten gaan". In elk geval, prachtig _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 02 Sep 2012, 21:19 |
|
| Pagina 5 van 14 |
[ 200 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 14 Volgende |