Eendracht Aalst - Ksk Heist - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 139 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 10
 Eendracht Aalst - Ksk Heist 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Ksk Heist
El Corredor schreef:

op welke plaatsen dient er actie ondernomen te worden? in de goal? :D

Was eerder terugblikkend op de afgelopen tien wedstrijden - na Oostende en Oudenaarde bijvoorbeeld was het mijn insziens niet onlogisch geweest om Mike er even naast te zetten voor de confrontatie met Woluwe. En als je als trainer diens vertrouwen niet wil afnemen, is dat te verdedigen maar dan zou ik consequent zijn en uw hele ploeg op dat moment het vertrouwen blijven geven. Laten we wel wezen: op het nemen van veel tegengoals na, was er op het veldspel toch bitter weinig aan te merken. Dan lijkt me dat met dezelfde 11 toch op te lossen op training?

Sindsdien is er te pas en te onpas gewisseld in mijn ogen (spreek niet over wissels in de match, maar wel aan startopstelling), waardoor sommigen te vroeg zijn gebracht (Petrovic, Van Eyk), mensen die zichzelf niets te verwijten hebben er plots naast vallen zoals Gunst en je dus overall een pak meer onduidelijkheid hebt gecreërd zonder echt veel beterschap in het veld te zien (hoor dat er zondag op Lommel opnieuw te ver van de man werd verdedigd bijvoorbeeld). Als je de basisopstelling van tegen STVV had laten staan uw eerste periode in dezelfde veldbezetting, had je nu nog een pak echt frisse spelers die je geleidelijk aan kon brengen met de verslechterende weersomstandigheden/velden, blessures, schorsingen, enz. En dan kon je gewoon positie voor positie wisselen... Weydisch voor Martin/De Cuyper, Hugelier voor Ken of Pietermaat, De Munter/Vandewalle voor Alex indien nodig en Van Eyk (of de twee voorgaande) voor Glouftsis bijvoorbeeld. En misschien een topfitte Petrovic voor een Gunst... Waarom bijvoorbeeld op Lommel een nieuwe veldbezetting uitproberen? Het flitsende was er misschien niet altijd meer, maar tegen Dessel had je toch ook nog mogelijkheden om de match te beslissen zonder dat je daarvoor een nieuwe veldbezetting moest uitdokteren...

Mochten bepaalde mensen eruit gelaten zijn voor blessures, enz. dan zou ik het me kunnen voorstellen maar aangezien de "geofferden" wel telkens invielen (op Ken na dan) had het daar weinig mee te maken denk ik.

26 Okt 2012, 10:23
Nationale Ploeg

El Corredor schreef:
DT schreef:
Smetje schreef:

Ik hoop dat Gunst mag starten ipv Petrovic. Petrovic was bij de beteren in de voorbereiding, maar sinds zijn blessure enkel een goede invalbeurt tegen Oudenaarde.

Ik zou er niet op rekenen... Die kronkel na de 2-1 van Van Damme tegen Oudenaarde heeft toch veel dooreengeschud zonder echt positief effect vind ik...

Ken eruit voor Marco tegen Woluwe: geen verbetering, integendeel
Gunst eruit voor Marco (sinds Sint-Niklaas): geen verbetering, integendeel
Weydisch erin voor De Cuyper (en omzetting van de flanken ook sinds Sint-Niklaas): overall toch ook geen echte verbetering want op drie weken tijd is Martin daardoor bijvoorbeeld al op drie posities komen te staan wat het gehele teamspel/automatismen ook niet echt ten goede komt

Over de wissels voor de match op Lommel spreek ik me niet uit, want match niet bijgewoond en dus ook geen idee of het spel erop verbeterde...

Conclusie: vooral wissels op plaatsen waar het voor mij niet echt nodig is en op plaatsen waar wel actie mocht worden ondernomen, gebeurt er niks...

op welke plaatsen dient er actie ondernomen te worden? in de goal? :D

oppassen he. of ge wordt gekielhaald.

26 Okt 2012, 11:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Moeilijke spijtvertering precies ? :oops:
Vind toch ook dat de coach wat naar problemen zoekt, waar er geen problemen zijn, uiteindelijk irriteer je daar mensen mee en creëer je dan uiteindelijk toch miserie...

Dat zijn zo eerder stoten die je bij ploegen zit die degradatiezorgen hebben, of bij ploegen waar er een type "Dillen" aan het roer staat. Maar de laatste keer dat ik controleerde waren dat 2 zaken de bij ons niet van toepassing waren.

Dit gezegd zijnde, ik kan er gerust mee leven dat we nu het huidige puntenaantal hebben, van mij moeten we niet in de top 3 staan. Maar dit is een ploeg waar je enorm op kan bouwen naar de toekomst toe, zorg dan voor wat rust en je kan volgend jaar wel voor die top 3-4-5 gaan.

26 Okt 2012, 12:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Ik zou eerlijk gezegd eens gaan voor
VDN
Pietermaat-Bogaerts-Flipo-Gunst
De Cuyper-Digregorio-Van Damme-Weydisch
Martin
Glouftsis
Smet speelt niet overtuigend en laat teveel ruimte en aangezien Pietermaat daar ook kan spelen...

26 Okt 2012, 16:12
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
gweninho schreef:
VDN
Piehttp://forum.iendracht.be/posting.ph ... lipo-Gunst
Martin
Glouftsis
Smet speelt niet overtuigend en laat teveel ruimte en aangezien Pietermaat daar ook kan spelen...

Dit is onze sterkste opstelling, zou deze ook graag eens zien, hopelijk leest BVR hier mee.

26 Okt 2012, 16:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Wie zijn die supporters eigenlijk met die sweaters van "d'aa garde"? Is dat ook een supportersclub ofzo want die naam kwam me niet bekend voor.

27 Okt 2012, 19:01
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
Zienaa schreef:
Wie zijn die supporters eigenlijk met die sweaters van "d'aa garde"? Is dat ook een supportersclub ofzo want die naam kwam me niet bekend voor.

Gewoon een hoopje vrienden dat zichzelf " d'aa garde " noemt. Dat is dus GEEN supportersclub :)

27 Okt 2012, 21:09
Junior

Leeftijd: 54
We hébben intussen een vrij degelijke thuisreputatie.
Denk niet dat Heist erop hoopt de volle pot binnen te halen, die gaan spelen met elf achter de bal.

We moéten gewoon winnen tegen deze ploeg,
Er is géén andere uitleg mogelijk.
Sterker nog, afgaand op de stand zou het moeten "ruim" zijn.

Al hoop ik wel dat Iendracht niet de mentaliteit toont van tegen Dessel, want dan is voor Heist alles mogelijk.

En whatever it may be- geen idee wat men in HLN gisteren beweerde met dat hij er niet met z'n hoofd 100% bij is- , een Gloutsis moet ALTIJD starten.

28 Okt 2012, 12:23
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
JohanD schreef:
Denk niet dat Heist erop hoopt de volle pot binnen te halen, die gaan spelen met elf achter de bal.

Al hoop ik wel dat Iendracht niet de mentaliteit toont van tegen Dessel, want dan is voor Heist alles mogelijk.

En whatever it may be- geen idee wat men in HLN gisteren beweerde met dat hij er niet met z'n hoofd 100% bij is- , een Gloutsis moet ALTIJD starten.

Stavros zal vandaag wel weer starten. Van Eyk terug op de bank, evenals Gunst (die ik toch liever eens had zien starten ten koste van Petro.)

28 Okt 2012, 12:31
Junior

Leeftijd: 39
gweninho schreef:
VDN
Pietermaat-Bogaerts-Flipo-Gunst
Martin
Glouftsis

Is wel zeer aanvallend, maar voor een thuismatch tegen Heist mag het van mij ook dees opstelling zijn!

28 Okt 2012, 13:21
nieuw in de eerste ploeg

hoop dat er vandaag wat meer ambiance is dan de laatste 2 thuismatchen!

come on eendracht :EA:

28 Okt 2012, 13:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
boer touch schreef:
hoop dat er vandaag wat meer ambiance is dan de laatste 2 thuismatchen!

come on eendracht :EA:

hopsakeej :banana:

28 Okt 2012, 13:38
Scholier

JohanD schreef:

das zeker :EA:

28 Okt 2012, 14:34
Ancien

Leeftijd: 65
0-1. Eerste actie, eerste goal blijkbaar...
Zo dadelijk ben ik weg, hopelijk betert het...

28 Okt 2012, 16:22
Ancien

Leeftijd: 65
Terug thuis... en gewonnen blijkbaar!
Wel stom dat je op de officiële site een kwartier na de match het live-verslag al niet meer kan zien!
Zie ons daar staan op nummer 3 (nu toch nog, nog één resultaat afwachten...)

28 Okt 2012, 18:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 139 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 10