|
|
| Pagina 5 van 13 |
[ 182 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 13 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Brussels - Eendracht Aalst
DEGOUTANT GEWOON!!!!!
Zo rotslecht acht een mens gewoon onmogelijk. |
| 17 Nov 2012, 23:52 |
|
|
Freak
onze sterren kwamen met een BVR-mentaliteit op het veld van: "een gelijkspelletje is al lang goed". Tekenend hiervan was een bal die aan de hoekschopvlag buitengaat die Smet volgt. En hij weigert vervolgens om die naar VDN te spelen. Zo een mentaliteit van "rustig aan hé, een nul nulletje is lekker.
De ruimtes lagen van meet af veel te ver uit elkaar. Als Van Eyck mijne zoon zou zijn , geef ik hem een lap op zijne kop. Iemand die na 60 minuten voetbal krampen krijgt is gewoonweg lachwekkend, zorgwekkend, beschamend. Een Bogaerts waar het dun door de broek loopt als hij moet inschuiven, 2 backs die geen deftige center getrapt hebben, te weinig voetballend vermogen centraal op het middenveld (= Pietermaat), een snipperdag van Di Gregorio, en een spits die op een eiland stond. Kortom, alle ingrediënten waren vandaag aanwezig voor een zoveelste snertprestatie op verplaatsing. Ook niets van druk op de Brusselse verdediging, geen vuur of over mijn lijk mentaliteit! Notabene tegen de slechtste ploeg die ik dit jaar zag spelen. De volgende uitmatch op Tubize zal het zonder mij zijn. Schandalig dat ik hiervoor 15 euro "moest" neertellen. |
| 18 Nov 2012, 0:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
@ el corredor : van eyk moet wel gans alleen in de spits he vriend, mist matchritme door niet altijd een basisplaats te hebben en dan breekt ge hem zo af, goe bezig. Volgens mij vandaag niks te verwijten, was één van de weinige die er zijne kop voor lag! En diene klop op zijne kop moogt ge altijd aan mij komen geven, zak!
![]() |
| 18 Nov 2012, 0:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Zelfs de eeuwige optimist gaat nu tege zen eigen ploeg klappen.. zo zwak! alsge zag wa brussels liet zien de eerste helft.. daje dan ng 2-0 kunt verliezen?! WANPRESTATIE!!! merci iendracht...
we zulle wijle wel vanaf de 1e minuut ons stem schor roepen.. EA => shame on you!! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 18 Nov 2012, 0:07 |
|
|
Freak
Gelbe_wand schreef: @ el corredor : van eyk moet wel gans alleen in de spits he vriend, mist matchritme door niet altijd een basisplaats te hebben en dan breekt ge hem zo af, goe bezig. Volgens mij vandaag niks te verwijten, was één van de weinige die er zijne kop voor lag! En diene klop op zijne kop moogt ge altijd aan mij komen geven, zak! ![]() dat hij te weinig bracht, lag inderdaad niet alleen aan hem, maar ik kan vandaag geen ene opnoemen die er zijn kop voor gooide. Van Eyck won overigens amper een kopduel. Als een gebrek aan een basisplaats een reden is om na 60 minuten krampen te krijgen, dan verschillen we van mening over een "sportinspanning". om mij daarvoor ne zak te noemen ![]() |
| 18 Nov 2012, 0:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: Gelbe_wand schreef: @ el corredor : van eyk moet wel gans alleen in de spits he vriend, mist matchritme door niet altijd een basisplaats te hebben en dan breekt ge hem zo af, goe bezig. Volgens mij vandaag niks te verwijten, was één van de weinige die er zijne kop voor lag! En diene klop op zijne kop moogt ge altijd aan mij komen geven, zak! ![]() dat hij te weinig bracht, lag inderdaad niet alleen aan hem, maar ik kan vandaag geen ene opnoemen die er zijn kop voor gooide. Van Eyck won overigens amper een kopduel. Als een gebrek aan een basisplaats een reden is om na 60 minuten krampen te krijgen, dan verschillen we van mening over een "sportinspanning". om mij daarvoor ne zak te noemen ![]() tis al lang goe jong, iedereen weet hier wel al wat voor iemand gij zijt! Iedereen is misnoegd en terecht, maar op tubeke zal ik er wel zijn, kijkt gij maar naar teletekst dan. |
| 18 Nov 2012, 0:16 |
|
|
Vaste Waarde
@ bestuur- idem voor mij en mijn 2 maten - volgende week zonder onze 60 eurokes ! En voor er hier weer enkelen komen vertellen dat " het toch zo erg niet is- en dat we nog steeds staan waar we moeten staan " nog dit : Indien ze nog dikwijls met deze rotmentaliteit een veld opstappen zal het niet lang meer duren voor we ons" rustig seizoen" op onze buik mogen schrijven !!!
|
| 18 Nov 2012, 0:17 |
|
|
Freak
Gelbe_wand schreef: El Corredor schreef: Gelbe_wand schreef: @ el corredor : van eyk moet wel gans alleen in de spits he vriend, mist matchritme door niet altijd een basisplaats te hebben en dan breekt ge hem zo af, goe bezig. Volgens mij vandaag niks te verwijten, was één van de weinige die er zijne kop voor lag! En diene klop op zijne kop moogt ge altijd aan mij komen geven, zak! ![]() dat hij te weinig bracht, lag inderdaad niet alleen aan hem, maar ik kan vandaag geen ene opnoemen die er zijn kop voor gooide. Van Eyck won overigens amper een kopduel. Als een gebrek aan een basisplaats een reden is om na 60 minuten krampen te krijgen, dan verschillen we van mening over een "sportinspanning". om mij daarvoor ne zak te noemen ![]() tis al lang goe jong, iedereen weet hier wel al wat voor iemand gij zijt! Iedereen is misnoegd en terecht, maar op tubeke zal ik er wel zijn, kijkt gij maar naar teletekst dan. dus de kritiek die ik hier geef is onterecht? om daarvoor oude koeien uit de gracht te halen, is voor niets nodig toch... |
| 18 Nov 2012, 0:19 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 03 Okt 2012, 15:58 Berichten: 254 |
mamananeto schreef: @ bestuur- idem voor mij en mijn 2 maten - volgende week zonder onze 60 eurokes ! En voor er hier weer enkelen komen vertellen dat " het toch zo erg niet is- en dat we nog steeds staan waar we moeten staan " nog dit : Indien ze nog dikwijls met deze rotmentaliteit een veld opstappen zal het niet lang meer duren voor we ons" rustig seizoen" op onze buik mogen schrijven !!! successupporterke van mijn voeten |
| 18 Nov 2012, 0:54 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Gelbe_wand schreef: El Corredor schreef: Gelbe_wand schreef: @ el corredor : van eyk moet wel gans alleen in de spits he vriend, mist matchritme door niet altijd een basisplaats te hebben en dan breekt ge hem zo af, goe bezig. Volgens mij vandaag niks te verwijten, was één van de weinige die er zijne kop voor lag! En diene klop op zijne kop moogt ge altijd aan mij komen geven, zak! ![]() dat hij te weinig bracht, lag inderdaad niet alleen aan hem, maar ik kan vandaag geen ene opnoemen die er zijn kop voor gooide. Van Eyck won overigens amper een kopduel. Als een gebrek aan een basisplaats een reden is om na 60 minuten krampen te krijgen, dan verschillen we van mening over een "sportinspanning". om mij daarvoor ne zak te noemen ![]() tis al lang goe jong, iedereen weet hier wel al wat voor iemand gij zijt! Iedereen is misnoegd en terecht, maar op tubeke zal ik er wel zijn, kijkt gij maar naar teletekst dan. belachelijke liekes tegen eigen supporters |
| 18 Nov 2012, 0:56 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
ik ga dit seizoen niet op verplaatsing, Oostende uitgezonderd. En zo te zien heb ik mij dat ook vandaag niet te beklagen. De mentaliteit van spelers en trainer en bestuur komen mijn strot uit. Wat flikken jullie op training?, broodjes bakken mss ? Ach ja, het enige wat dit seizoen telt is een rustig seizoentje draaien, en eens dat die magische puntengrens voor het behoud bereikt is, kan den trainer dan mss de reserven van de reserven opstellen, zullen we dan mss eindelijk wat inzet zien op het veld. Voor de rest, met de sups hoef je geen rekening te houden, "quantité négligeable", toch maar "soep, soert en cinema" niwaar.
en als ge begint te schieten op de boodschapper: ni allemool tegeloik hein ... ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 18 Nov 2012, 1:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Laat ons eerlijk zijn; wat we vandaag toonden was nationaal voetbal onwaardig.
Daarvoor moeten jullie elkaar hier niet beginnen afschieten. Iedereen heeft wel zijn mening over deze wedstrijd zeker maar dat het archi-slecht was zal wel niemand ontkennen. Wat mij wel stoort is dat sommige spelers toch echt wel veel krediet krijgen bij de trainer. Er zijn er die voor veel minder al een tijdje op de bank mogen (moeten) beginnen.. En dat iemand na 50 minuten al krampen heeft....tja, op dit niveau kan dat inderdaad echt niet.. _________________
|
| 18 Nov 2012, 1:43 |
|
|
Vaste Waarde
legkip schreef: mamananeto schreef: @ bestuur- idem voor mij en mijn 2 maten - volgende week zonder onze 60 eurokes ! En voor er hier weer enkelen komen vertellen dat " het toch zo erg niet is- en dat we nog steeds staan waar we moeten staan " nog dit : Indien ze nog dikwijls met deze rotmentaliteit een veld opstappen zal het niet lang meer duren voor we ons" rustig seizoen" op onze buik mogen schrijven !!! successupporterke van mijn voeten @ da legkieken : ben al supporter van lang voor da gij geboren zijt makker - so please- shut up- @ go on making yourself ridiculous ( zoals de laatste weken op dit forum wat mij betreft) ![]() |
| 18 Nov 2012, 1:44 |
|
|
witteken schreef: Gelbe_wand schreef: El Corredor schreef: dat hij te weinig bracht, lag inderdaad niet alleen aan hem, maar ik kan vandaag geen ene opnoemen die er zijn kop voor gooide. Van Eyck won overigens amper een kopduel. Als een gebrek aan een basisplaats een reden is om na 60 minuten krampen te krijgen, dan verschillen we van mening over een "sportinspanning". om mij daarvoor ne zak te noemen ![]() tis al lang goe jong, iedereen weet hier wel al wat voor iemand gij zijt! Iedereen is misnoegd en terecht, maar op tubeke zal ik er wel zijn, kijkt gij maar naar teletekst dan. belachelijke liekes tegen eigen supporters als ge te tam zijt om u is recht te zetten is het ver gekomen!!! |
| 18 Nov 2012, 1:44 |
|
|
Vaste Waarde
SERRE schreef: Laat ons eerlijk zijn; wat we vandaag toonden was nationaal voetbal onwaardig. Daarvoor moeten jullie elkaar hier niet beginnen afschieten. Iedereen heeft wel zijn mening over deze wedstrijd zeker maar dat het archi-slecht was zal wel niemand ontkennen. Wat mij wel stoort is dat sommige spelers toch echt wel veel krediet krijgen bij de trainer. Er zijn er die voor veel minder al een tijdje op de bank mogen (moeten) beginnen.. En dat iemand na 50 minuten al krampen heeft....tja, op dit niveau kan dat inderdaad echt niet.. Helemaal akkoord serre ! En over " sommige spelers" gesproken - laat ons eens beginnen met Mijnheer Alexandre Di Gregorio : De laatste weken al ( en ik zal mij nog rustig houden... - en het met nen understatement zeggen) - ni goe bezig, en vandaag gewoonweg : rotslecht - zelfingenomen - en op de koop toe arrogant ! ( reactie van hem gezien naar de supps rond de 75' na zijn zoveelste mislukte aktie ????? Wat die kerel zich daar permiteert kan niet - het gebeurt dan nog VOOR de neus van bvr !!!- en die bougeert niet !! sorry hoor- maar dat kan er bij mij echt niet in !!!! |
| 18 Nov 2012, 1:54 |
|
| Pagina 5 van 13 |
[ 182 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 13 Volgende |