Sint-Niklaas - Eendracht - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 10
 Sint-Niklaas - Eendracht 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Sint-Niklaas - Eendracht
Iedereen keek raar op toen ik BVR's aanpak vanaf Oudenaarde thuis in vraag stelde, toen hij al openlijk zijn spelers afviel in de pers en ook gekke sprongen begon te maken in zijn opstelling. Toen viel alles nog in zijn plooi qua resultaten, maar je wist dat zo'n ingrepen niet zonder gevolg gingen blijven. Problemen gecreëerd waar er geen waren en bij een mindere gang van zaken, weet je dat ze als een boomerang terug in je gezicht slaan. Geoogst wat er is gezaaid, punt. Als je dan geen tactische aanpak kan verzinnen om uw bokkesprongen te verdoezelen, dan ga je met de billen bloot - zelfs tegen een modale ploeg als Sint-Niklaas.

Laatst gewijzigd door DT op 17 Feb 2013, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.

17 Feb 2013, 22:11
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
Ach, we zijn (nog) niet in degradatiegevaar he.. Maar BVR mag inderdaad wel eens gaan stoppen met experimenteren.. Hebben wij al 2 matchen na elkaar met dezelfde opstelling gespeeld ? Hoe kun je dan automatismen, teamgeest -en ga zo maar door- creëren ?
Als je dan een Delic -die qua conditie ver achterzit op de rest- meteen in de basis zet, moet dat ook leuk zijn voor de jongens die er hard voor werken om op de bank belanden.. Het is vandaag ook gebleken dat een De Cuyper een basisplaats verdiend vind ik.. Waarom Weydisch op de bank startte was mij ook een raadsel..

Maar om BVR nu al buiten te zwieren is er toch ook wat over.. Hij heeft zeker nog zijn kwaliteiten en meerwaarde, kijk maar eens naar onze matchen in het begin van het seizoen.

Anyhoo, ik sta er sowieso in Dessel volgende week, de eerste uit-overwinning zal er toch wel een keertje aankomen, en da wilt den dezen toch ni missen.. :) Ik vond eigelijk dat er vandaag ook weinig volk was in Sint-Niklaas.

17 Feb 2013, 22:13
Freak

Leeftijd: 45
Eigenlijk wel hilarisch de commentaar en dito kritiek van sommigen. Ik zeg al van vorig jaar en sinds enkele maanden dat de opstellingen op geen kloten trekken. Maar dat was dan goedkope en onterechte kritiek volgens sommigen.

Maar ach, BVR haalt punten in thuismatchen waar het voetbal niet om aan te zien is dus meneer blijft buiten schot. Ook de uitleg die hij te pas en onpas geeft in kranten en persconferenties raakt kant noch wal.

Misschien moet er eens iemand BVR wakker schudden bij die interviews of persconferenties na de match in plaats van wat gratuite clichévraagjes te stellen, en gezamelijk wat gezapig open deuren in te trappen???

Eerst verkondigen dat Delic maar 15 minuten kan spelen en hem vervolgens laten starten aan een wedstrijd als linkermiddenvelder. Begrijpe wie kan.

Ik geloof nooit dat deze groep niet beter kan, als je een Tjendo ziet invallen, die jongen zorgt voor diepgang, snelheid, goede voorzetten.

Vorig jaar had je zoiets van : Balaj, Van Renterghem kunnen echt niet beter, maar ik geloof nooit dat een Martin, De Cuyper aan het eind van hun mogelijkheden lopen te voetballen.

Ons voetbal is sinds de wedstrijd op WS Woluwe niet meer om aan te zien. Dat was trouwens een wedstrijd waar Petrovic na weken van inactiviteit de voorkeur kreeg op onze beste veldspeler Van Damme.

De ene onbegrijpelijke keuze volgt de andere op. En wat is trouwens de meerwaarde van spelers als een Lievens, Delic, Ceri"magic'? Een vriendendienst voor een bevriende manager, of blijft er makelaarsgewijs wat geld plakken aan de handen van BVR?

Die quote over 3e periodetitel zal De Roose ontglipt zijn na een teveel van slechte cava, dus dat vind ik eigenlijk nog zo erg niet. Maar dat onzen toptrainer, die niet meer dan een voetnoot zal zijn in onze geschiedenis, week na week mag blijven klungelen, vind ik veel erger.

Op Dessel gaat een pak volk zijn, zoveel is duidelijk. En waar ik stilletjesaan ook begin het schijt van te krijgen, is dat Filipovic ook na de match persé zijn zeg bij de supporters moet komen doen. Hij heeft al maanden geen recht van spreken meer, prestaties zeggen zo veel meer Filipovic! ;)

17 Feb 2013, 22:15
Ancien

Leeftijd: 46
Elektronized schreef:
Ach, we zijn (nog) niet in degradatiegevaar he.. Maar BVR mag inderdaad wel eens gaan stoppen met experimenteren.. Hebben wij al 2 matchen na elkaar met dezelfde opstelling gespeeld ? Hoe kun je dan automatismen, teamgeest -en ga zo maar door- creëren ?
Als je dan een Delic -die qua conditie ver achterzit op de rest- meteen in de basis zet, moet dat ook leuk zijn voor de jongens die er hard voor werken om op de bank belanden.. Het is vandaag ook gebleken dat een De Cuyper een basisplaats verdiend vind ik.. Waarom Weydisch op de bank startte was mij ook een raadsel..

Maar om BVR nu al buiten te zwieren is er toch ook wat over.. Hij heeft zeker nog zijn kwaliteiten en meerwaarde, kijk maar eens naar onze matchen in het begin van het seizoen.

Anyhoo, ik sta er sowieso in Dessel volgende week, de eerste uit-overwinning zal er toch wel een keertje aankomen, en da wilt den dezen toch ni missen.. :) Ik vond eigelijk dat er vandaag ook weinig volk was in Sint-Niklaas.

Toen had hij nog een plan en speelde hij zeer goed de kwaliteiten van de kern uit, iets wat hij de voorbije jaren heel goed deed hier bij ons - na de verliespartij op Oostende is het aantal tegengoals echter een enorme obsessie voor hem geworden en is alles daarmee gevallen... Nu is het echter te laat om dat onbevangen spel terug te laten keren - daarvoor is er al veel te veel gebeurd want heeft al veel spelers geslachtofferd...

@ El Corredor: wat de kritiek betreft - tot dit seizoen vond ik - net zoals Mamaneto blijkbaar - dat er altijd wel iets te zeggen was voor de ingrepen van Bart. Had bovendien ook geen alternatieven voor een Cousin, een Galucci en van onze twee startspitsen was er wel altijd 1 geblesseerd. Vandaar ook het feit dat BVR bij mij op heel veel krediet kon rekenen. Was trouwens ook de kern die hem vorig jaar in de terugronde zwaar te kakken zette. Maar dit jaar, heeft hij wel een pak boter op het hoofd. En ik vind dat hij de verantwoordelijkheid moet nemen voor de gekke opstellingen ipv dat de spelers de wind van voren krijgen. Heeft al gewaarschuwd op TV Oost dat het niet gemakkelijk zal zijn op Dessel... Beware!

Laatst gewijzigd door DT op 17 Feb 2013, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.

17 Feb 2013, 22:20
Vaste Waarde

DT schreef:
Elektronized schreef:

Toen had hij nog een plan en speelde hij zeer goed de kwaliteiten van de kern uit, iets wat hij de voorbije jaren heel goed deed hier bij ons - na de verliespartij op Oostende is het aantal tegengoals echter een enorme obsessie voor hem geworden en is alles daarmee gevallen... Nu is het echter te laat om dat onbevangen spel terug te laten keren - daarvoor is er al veel te veel gebeurd want heeft al veel spelers geslachtofferd...[/quote

Voilà se.. da's nu net wat ik bedoel in mijn post van enkele minuten terug. Bart heeft totaal geen kaas gegeten van team/sport dynamiek (n) ]

17 Feb 2013, 22:26
Freak

Het management van Eendracht wil de resterende thuiswedstrijden extra gezellig maken en roept supporters op, eens deel te nemen aan een lunch in het restaurant. Het eten is topklasse, de sfeer is uniek. Bekijk de formules op de website. Reserveer al één van de data. Er wordt gezorgd voor extra animatie

17 Feb 2013, 22:30
Vaste Waarde

El Corredor schreef:
Het management van Eendracht wil de resterende thuiswedstrijden extra gezellig maken en roept supporters op, eens deel te nemen aan een lunch in het restaurant. Het eten is topklasse, de sfeer is uniek. Bekijk de formules op de website. Reserveer al één van de data. Er wordt gezorgd voor extra animatie

:lol: :lol: :lol: :lol:

17 Feb 2013, 22:32
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
@ El Corredor: ik denk dat er nog wel zijn, waaronder ik, die nog nooit van Barts tactiek hebben moeten weten, maar de resultaten spraken ons steeds tegen... Ik ben eigenlijk "blij" dat het nu eindelijk op dat vlak ook eens tegenvalt, zodat het voor iedereen duidelijk wordt.

@ witzwet: nee, er is niets gebeurd. Ik zei gwn dat spelers wsl niets durven zeggen tegen Bart omdat ze weten dat ze dan toch buiten vliegen (cf. Troch, Seminck, De Schutter, ...), maar dat ik dat wel durf, want wat kan hij doen? Mij stadionverbod laten geven? :D

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

17 Feb 2013, 22:43
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Wie zei er hier dat we al gered zijn? Als we zo verder doen, komen we nog in zware problemen. We pakken 3 op 18 en scoren 2 goals in de laatste 6 matchen (Brussels heeft nog 1 match te goed, Sint-Niklaas 2).

BVR moet zich dringend herpakken of plaats ruimen. Spelen voor een punt tegen een slechte ploeg als Sint-Niklaas (en Oudenaarde), een tactiek die op geen kloten trekt, onlogische wissels, ... Genoeg is genoeg.

Op Westerlo, Oostende, ... gaven we een voorsprong weg, maar toen brachten we tenminste nog voetbal. Ondertussen heeft BVR alles verkloot. Geef me dus ook maar zo een ABC lidkaart.

17 Feb 2013, 22:43
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
1/18 ? 3/18 zeker.. :D

E: http://www.tvoost.be/nl/2013-02-17/sint ... SFDhx2e9Kg

Laatst gewijzigd door Elektronized op 17 Feb 2013, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.

17 Feb 2013, 22:51
Freak

DT mag mij tegenspreken, maar het is eerste dat ik tegen hem zei voor de aftrap: "BVR heeft een volledig fitte kern vandaag, het gaat een zotte opstelling worden"...

Om met zo een opstelling en invulling ervan te beginnen moet je een Heizeldiploma hebben...

17 Feb 2013, 22:51
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Elektronized schreef:
1/18 ? 3/18 zeker.. :D

Typefoutje. Verbeterd.

17 Feb 2013, 23:02
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
El Corredor schreef:
En wat is trouwens de meerwaarde van spelers als een Lievens, Delic, Ceri"magic'? Een vriendendienst voor een bevriende manager

Ik heb zelf al een aantal wedstrijden niet meer gezien (en ik denk dat ik volgende week ook wel nog eens pas :) ), maar dat was de bedenking die ik me ook maakte toen ik de uitslagen en opstellingen zag. Die nieuwjaarstransfers hadden we eigenlijk helemaal niet nodig. Geen enkele van de drie. Nu ze er zijn, moet er blijkbaar geschoven en geprutst worden om die toch in de ploeg te krijgen. Gans uw evenwicht gaat verloren, en al het goeie van voor nieuwjaar is verdwenen.

17 Feb 2013, 23:13
Ancien

Leeftijd: 47
Bartos schreef:
witzwet schreef:
ssssssssssstttt;

Ge moet de wedstrijdanalyse overlaten aan de mensen met VAKKENNIS...Bartos?

Ik weet niet of ik nu vereerd moet zijn of bang moet zijn dat zelfs na een verloren match één of andere debiel zijn obsessie tegenover mij niet kan opzij zetten, maar probeer het in het vervolg misschien toch via pb te doen, zo heeft de rest er geen last van.

Trouwens voor alle duidelijkheid, als het is voor uw belachelijk te maken, hebt ge echt mijn hulp niet nodig hoor :) .

Noem het obsessie, jongens toch, het gaat hier over 'balletje stamp', maar ik ben toch zeer benieuwd naar uw bevindingen en dito wedstrijdanalyse. Niet nodig om mij daarvoor van debiel te verwijten. Maar als ge jezelf opwerpt tot man met vakkennis...tja, dan zit ik te wachten op de meerwaarde van mensen met vakkennis, mensen zoals u. En wie de man speelt, moet tegen een stootje kunnen hé jongen.

17 Feb 2013, 23:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Den Oilsjtersen Garrido :juij:

17 Feb 2013, 23:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 10