|
|
| Pagina 5 van 14 |
[ 198 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Antwerp - Aalst
Tzal idd zo iets zijn , een 500 man maw...
|
| 30 Jul 2013, 22:08 |
|
|
forumlegende
De mannen van Antwerp worden inmiddels al goed zenuwachtig. De meesten zien de overwinning al voor het grijpen voor het oog van 11.000 man..
Benieuwd naar zaterdag.. |
| 31 Jul 2013, 13:31 |
|
|
Junior
Vind persoonlijk dat er toch vanuit de club zelf ook is wat meer mag gedaan worden rond bus verplaatsingen (zeker in dit geval). De supportersclubs zelf zouden ook wat meer mogen samenwerken zoals Smetje hieronder al heeft aangehaald al weet ik dat dit nogal gevoelige materie is. Maar als ge dan ziet dat er bij sommige verplaatsingen 6 halfvolle bussen aankomen stel ik mij toch ook vragen
Soit ik moet de rekening natuurlijk niet maken. |
| 31 Jul 2013, 14:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik denk toch dat de relaties tussen de supportersclubs terug op een goede verstandhouding zitten ? Allé dat is mijn indruk in de VZW toch. Naar aanleiding van het charter was er ook wel eensgezindheid en tijdens het seizoen reden enkele supportersclubs al samen. Op zich is dat laatste trouwens een heel ander probleem dan de regeling van combi-wedstrijden.
Het grote probleem mbt deze combiwedstrijd lijkt mij vooral dat heel wat mensen blijkbaar nog verrast werden door het feit dat het om een combi-wedstrijd zou gaan. En dat is op zich dan weer puur te wijten aan de late bevestiging vanuit politie Antwerpen (again!) en het feit dat het om de eerste competitiewedstrijd gaat (en dan direkt een topper) In principe wist iedereen al langer dan vorige donderdag dat het om combi zou gaan maar toch werd dan pas officieel bevestigd. Dan blijft er voor de supportersclubs bitter weinig tijd over om georganiseerd te raken. Zoals Hans al aanhaalde moet je de busmaatschappij ook op tijd inlichten natuurlijk. Een deadline inleggen op donderdag lijkt mij dan ook zeer redelijk ? Dan hebben we het nog niet gehad over het eventuele voorschieten van de tickets. Het moet voor de SC's ook allemaal dragelijk blijven hé mensen. Dus ik vrees dat je het probleem op zich nooit gaat kunnen oplossen, zelfs niet met Smetje zijn voorstel. Ook daar zou het namelijk noodzakelijk zijn van voor een bepaalde deadline een exact aantal te weten. Niemand met een beetje logisch verstand zal ooit het risico willen nemen om de deadline zodanig laat te leggen om uiteindelijk met een financiële kater achter te blijven (ook de club niet). Tenzij jullie allemaal 25 euro willen betalen voor die bus natuurlijk... maar ik veronderstel dat dat niemand zal zien zitten. Om het op te lossen denk ik dat echt wel alle supportersclubs nu al mensen doorverwijzen naar andere supportersclubs. Meer is er niet echt mogelijk denk ik. Op tijd inschrijven bij de vertrouwde supportersclubs is dus de boodschap. _________________ If you never try, you'll never know |
| 31 Jul 2013, 14:50 |
|
|
Het probleem van dat voorschieten valt simpelweg op te lossen door de club. Als zij 2 weken van tevoren al voorverkoopdagen organiseren, op regelmatige tijdstippen bedoel ik dan, dan heeft iedereen de kans om zijn ticket te gaan halen.
De supportersclubs leggen een bus in, en schrijven enkel de mensen in die zelf al hun ticket zijn gaan halen... Zo moeten wij niets voorschieten en zijn we zeker dat wie inschrijft ook komt opdagen... _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 31 Jul 2013, 15:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bestuur zou ook kunnen een aantal kaarten ter beschikking stellen van de officiële supp clubs en daarna pas afrekenen zo moeten de supp clubs niets voorschieten.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 31 Jul 2013, 15:15 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
hansken schreef: Het probleem van dat voorschieten valt simpelweg op te lossen door de club. Als zij 2 weken van tevoren al voorverkoopdagen organiseren, op regelmatige tijdstippen bedoel ik dan, dan heeft iedereen de kans om zijn ticket te gaan halen. De supportersclubs leggen een bus in, en schrijven enkel de mensen in die zelf al hun ticket zijn gaan halen... Zo moeten wij niets voorschieten en zijn we zeker dat wie inschrijft ook komt opdagen... Als de veiligheidsvergadering niet heeft plaatsgevonden kan secretariaat Antwerp niet voor of achteruit en bijgevolg dat van ons ook niet. _________________ If you never try, you'll never know |
| 31 Jul 2013, 15:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
hansken schreef: Het probleem van dat voorschieten valt simpelweg op te lossen door de club. Als zij 2 weken van tevoren al voorverkoopdagen organiseren, op regelmatige tijdstippen bedoel ik dan, dan heeft iedereen de kans om zijn ticket te gaan halen. Mag zoiets wel van de politie? Want als iedereen zelf zijn ticket kan kopen, kunnen degenen die willen nadien gewoon hun auto nemen ipv de bus. T zal dan wel lukken om binnen te geraken. |
| 31 Jul 2013, 15:24 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Bericht An
Bram schreef: hansken schreef: Het probleem van dat voorschieten valt simpelweg op te lossen door de club. Als zij 2 weken van tevoren al voorverkoopdagen organiseren, op regelmatige tijdstippen bedoel ik dan, dan heeft iedereen de kans om zijn ticket te gaan halen. De supportersclubs leggen een bus in, en schrijven enkel de mensen in die zelf al hun ticket zijn gaan halen... Zo moeten wij niets voorschieten en zijn we zeker dat wie inschrijft ook komt opdagen... Als de veiligheidsvergadering niet heeft plaatsgevonden kan secretariaat Antwerp niet voor of achteruit en bijgevolg dat van ons ook niet. Ik denk dat zo lang we tegen Antwerp uitkomen het ELKE keer combi-regeling zal zijn en dit in het belang van uw/onze veiligheid... Daar toekomen met den auto in Deurne met om het even welk kenmerk dat verwijst naar Aalst of omgeving (garagevermelding onder nummerplaat, stickers Carnaval/Oilsjt/...) en ge hebt al prijs. OK NIET iedereen is hetzelfde maar daar dan in de buurt rondlopen in de kleuren van Aalst en beginnen zingen (dat overgaat in uitdagen?/zeker na eventueel winst/draw voor ons?) zou ik er ook niet doen. Zo is het voetbal hier nu éénmaal. _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 31 Jul 2013, 15:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Met welke ploeg zouden we starten zaterdag ?
Gokje : VDN Smet - Flippo - Bogaerts - Vanbelle Martin - Van Damme - Shkodra - Janssens Ngasseu - Glouftsis |
| 31 Jul 2013, 15:47 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Smetje schreef: hansken schreef: Het probleem van dat voorschieten valt simpelweg op te lossen door de club. Als zij 2 weken van tevoren al voorverkoopdagen organiseren, op regelmatige tijdstippen bedoel ik dan, dan heeft iedereen de kans om zijn ticket te gaan halen. Mag zoiets wel van de politie? Want als iedereen zelf zijn ticket kan kopen, kunnen degenen die willen nadien gewoon hun auto nemen ipv de bus. T zal dan wel lukken om binnen te geraken. ze sluiten de bussen op e. en als ge ni op den bus zit, moogde gij int stadion blijven zitten ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 31 Jul 2013, 15:59 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Petroe69 schreef: Met welke ploeg zouden we starten zaterdag ? Gokje : VDN Smet - Flippo - Bogaerts - Vanbelle Martin - Van Damme - Shkodra - Janssens Ngasseu - Glouftsis Met 2spitsen op Antwerp en zonder De cuyper? Weinig kans deze opstelling |
| 31 Jul 2013, 16:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Iendrachter90 schreef: Petroe69 schreef: Met welke ploeg zouden we starten zaterdag ? Gokje : VDN Smet - Flippo - Bogaerts - Vanbelle Martin - Van Damme - Shkodra - Janssens Ngasseu - Glouftsis Met 2spitsen op Antwerp en zonder De cuyper? Weinig kans deze opstelling Dat denk ik ook, persoonlijk zou ik toch iets defensiever spelen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 31 Jul 2013, 16:14 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Bericht Re: An
Gio schreef: Bram schreef: hansken schreef: Het probleem van dat voorschieten valt simpelweg op te lossen door de club. Als zij 2 weken van tevoren al voorverkoopdagen organiseren, op regelmatige tijdstippen bedoel ik dan, dan heeft iedereen de kans om zijn ticket te gaan halen. De supportersclubs leggen een bus in, en schrijven enkel de mensen in die zelf al hun ticket zijn gaan halen... Zo moeten wij niets voorschieten en zijn we zeker dat wie inschrijft ook komt opdagen... Als de veiligheidsvergadering niet heeft plaatsgevonden kan secretariaat Antwerp niet voor of achteruit en bijgevolg dat van ons ook niet. Ik denk dat zo lang we tegen Antwerp uitkomen het ELKE keer combi-regeling zal zijn en dit in het belang van uw/onze veiligheid... Daar toekomen met den auto in Deurne met om het even welk kenmerk dat verwijst naar Aalst of omgeving (garagevermelding onder nummerplaat, stickers Carnaval/Oilsjt/...) en ge hebt al prijs. OK NIET iedereen is hetzelfde maar daar dan in de buurt rondlopen in de kleuren van Aalst en beginnen zingen (dat overgaat in uitdagen?/zeker na eventueel winst/draw voor ons?) zou ik er ook niet doen. Zo is het voetbal hier nu éénmaal. Ik ga al 25 jaar naar het voetbal, op enkele uitzonderingen die ik op mijn één hand kan tellen, steeds met eigen vervoer. Ik heb nog nooit slagen gehad, ben nog nooit bedreigd geweest en heb ook nog nooit een auto met krassen of ingeslagen ruiten teruggevonden. Alles hangt er van af hoe je je zelf opstelt. Diegenen die uit zijn op hooliganisme, haal je er zo uit en ga je simpel uit de weg. Ik heb thuis om en bij de 25 sjaals van Aalst die ik regelmatig draag. Ik laat ze zaterdag allemaal thuis, omdat deze regeling mij dwingt om op zoek te gaan naar gratis uitnodigingen in een "neutraal," zeg maar Antwerpvak en ik hier logischerwijs met enig Aalst-attribuut niet binnen geraak. Ik zou nochthans met plezier mijn tickets betalen, maar ik heb geen zin om met een gezin met twee kinderen op een supportersbus te kruipen, waarbij bij aankomst aan de Bosuil een kwart van de medepassagiers dronken is en bij terugkeer in Aalst minstens de helft, om dan van het tijdsverlies nog te zwijgen. Zingen of uitdagen buiten het stadion hoeft voor mij helemaal niet. Dat is misschien ook de reden waarom ik nog nooit geen slagen kreeg. Feit is dat dit soort combiregelingen gewoon belachelijk is, als iedereen van elke partij zijn verstand gebruikt. De sympathiekste supporters worden gestraft omwille van de eikels, en het voetbal en de clubs zijn de grote verliezer. |
| 31 Jul 2013, 17:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
ik ben al die lulkoek van combi al 2 seizoenen zo kotsbeu dat ik gewoon niet meer op verplaatsing ga kijken.
Voor de rest ben ik al 46 jaar supporter van Iendracht en ga natuurlijk altijd thuis kijken. Met de bus van de supvereniging ben ik daarvoor nog meegeweest, maar idd, zuipen à volonté en dan ééns aangekomen moet je maken dat je onder politiebegeleiding snel snel je plaats inneemt, je kan verder barslecht bier krijgen tegen woekerprijzen om van de kartonnen hamburgers tegen dito prijzen nog maar te zwijgen. Neen dank U, ik zie daar de lol niet meer van in, maar alles is persoonlijk natuurlijk. Daarom een goed initiatief van TV Aalst vanaf dit seizoen, zodat de thuisblijvers er ook nog iets gaan van meepikken. ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 31 Jul 2013, 17:49 |
|
| Pagina 5 van 14 |
[ 198 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 14 Volgende |