|
|
| Pagina 5 van 12 |
[ 171 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 12 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
The Blackwans schreef: Bij het ontslag van BVR had ik een dubbel gevoel. De ploeg draaide niet meer en er moest iets gebeuren, daar stond tegenover dat de man hier wel mooie resultaten had neergezet. Dat is nu eenmaal voetbal ... Ik vraag me nu wel af hoeveel krediet CJ nog gaat krijgen. Die heeft hier nog niks bewezen en volgens mij is het ondertussen wel duidelijk dat het er ook niet van zal komen. Akkoord dat CJ veel te weinig kwaliteiten heeft, als trainer en als people manager. Maar de vraag is of BVR of een andere coach met de huidige groep ons wel naar de vooropgestelde eindrondeplaats had geloodst ? Ik vrees van niet. Er is een schrijnend gebrek aan voetballend / scorend vermogen in deze groep. Dit mag de sportief verantwoordelijke 200% op zijn conto schrijven. |
| 02 Feb 2014, 12:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Petroe69 schreef: Maar de vraag is of BVR of een andere coach met de huidige groep ons wel naar de vooropgestelde eindrondeplaats had geloodst ? Ik vrees van niet. Er is een schrijnend gebrek aan voetballend / scorend vermogen in deze groep. Dit mag de sportief verantwoordelijke 200% op zijn conto schrijven. Ik denk dat de meeste transfers er wel gekomen zijn op voorspraak van de trainer (was bij BVR ook al zo) |
| 02 Feb 2014, 13:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Petroe69 schreef: The Blackwans schreef: Bij het ontslag van BVR had ik een dubbel gevoel. De ploeg draaide niet meer en er moest iets gebeuren, daar stond tegenover dat de man hier wel mooie resultaten had neergezet. Dat is nu eenmaal voetbal ... Ik vraag me nu wel af hoeveel krediet CJ nog gaat krijgen. Die heeft hier nog niks bewezen en volgens mij is het ondertussen wel duidelijk dat het er ook niet van zal komen. Akkoord dat CJ veel te weinig kwaliteiten heeft, als trainer en als people manager. Maar de vraag is of BVR of een andere coach met de huidige groep ons wel naar de vooropgestelde eindrondeplaats had geloodst ? Ik vrees van niet. Er is een schrijnend gebrek aan voetballend / scorend vermogen in deze groep. Dit mag de sportief verantwoordelijke 200% op zijn conto schrijven. Tuurlijk niet, maar met Chris Janssens zien we gewoon degradatievoetbal met spelers die te goed zijn om te degraderen. Achter de ploeg van Van Renterghem stak tenminste een visie, achter die van Chris Janssens niet. Als er mij iemand zou vragen waar Chris Janssens voor staat dan zou ik niet verder komen dan "terugzakken op de eigen helft en als we achterstaan een spits erbij en alle ballen op goed geluk naar voren pompen". |
| 02 Feb 2014, 13:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jules Destrooper schreef: Petroe69 schreef: The Blackwans schreef: Bij het ontslag van BVR had ik een dubbel gevoel. De ploeg draaide niet meer en er moest iets gebeuren, daar stond tegenover dat de man hier wel mooie resultaten had neergezet. Dat is nu eenmaal voetbal ... Ik vraag me nu wel af hoeveel krediet CJ nog gaat krijgen. Die heeft hier nog niks bewezen en volgens mij is het ondertussen wel duidelijk dat het er ook niet van zal komen. Akkoord dat CJ veel te weinig kwaliteiten heeft, als trainer en als people manager. Maar de vraag is of BVR of een andere coach met de huidige groep ons wel naar de vooropgestelde eindrondeplaats had geloodst ? Ik vrees van niet. Er is een schrijnend gebrek aan voetballend / scorend vermogen in deze groep. Dit mag de sportief verantwoordelijke 200% op zijn conto schrijven. Tuurlijk niet, maar met Chris Janssens zien we gewoon degradatievoetbal met spelers die te goed zijn om te degraderen. Achter de ploeg van Van Renterghem stak tenminste een visie, achter die van Chris Janssens niet. Als er mij iemand zou vragen waar Chris Janssens voor staat dan zou ik niet verder komen dan "terugzakken op de eigen helft en als we achterstaan een spits erbij en alle ballen op goed geluk naar voren pompen". CJ is gewoon van het kaliber Dillen. |
| 02 Feb 2014, 13:53 |
|
|
forumlegende
Cj is een Dillenkloon. Ik ga er van uit dat CJ tegen Lommel geen trainer meer is. Ik had de indruk dat LVH gisteren na de match ook furieus was...
Praktisch iedere aanval is goal bij ons. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 02 Feb 2014, 14:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor (Light) schreef: Cj is een Dillenkloon. Ik ga er van uit dat CJ tegen Lommel geen trainer meer is. Ik had de indruk dat LVH gisteren na de match ook furieus was... Praktisch iedere aanval is goal bij ons. Flippo T1? |
| 02 Feb 2014, 14:29 |
|
|
Freak
hoe dom,een transfertverbod hebben ,2 spelers verhuren en dan zelf in de problemen komen.
![]() |
| 02 Feb 2014, 14:41 |
|
|
Vaste Waarde
Als dit zo doorgaat is het volgend jaar 3 klasse en eerlijk gezegd verdienen we niet beter op dit moment.
Als sinds augustus trekt het op geen kl€ten! Cj kent er gewoon niks van en is het zoveelste bewijs van de sportieve onkunde van ons bestuur met franksken " ik geef e vat " op kop .Om over LVH zijn scoutingstalent nog maar te zwijgen ! Tijd voor ACTIE of het is ermee gedaan met onzen iendracht |
| 02 Feb 2014, 14:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
El Corredor (Light) schreef: Cj is een Dillenkloon. Ik ga er van uit dat CJ tegen Lommel geen trainer meer is. Ik had de indruk dat LVH gisteren na de match ook furieus was... Praktisch iedere aanval is goal bij ons. hij zou beter zijn eigen eens in vraag stellen, wat voor brol heeft hij al binnengehaald . vorig seizoen 15 transfers en dit seizoen ne man of 13, da zal geen geld kosten . we hebben meer dan 1000 abonnementen , meer sponsors en ons geld is al op . tzijn die mannen die er geen verstand van hebben die met het geld smijten en den iendracht kapot maken. |
| 02 Feb 2014, 14:47 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Hoe kun je in godsnaam een ploeg op één jaar tijd zo naar de kloten helpen? Hier kan werkelijk het ondenkbare, maar jammer genoeg altijd in de negatieve zin.
|
| 02 Feb 2014, 15:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Neutralboy schreef: Tijd voor ACTIE of het is ermee gedaan met onzen iendracht Als het sportieve geklungel en de extrasportieve onduidelijkheid aanblijven moeten we inderdaad actie ondernemen. De beleving in de tribunes is al een tijdje weg, maar ik heb soms de indruk dat de passie voor onze club bij sommigen ook ver te zoeken is. Vroeger kwam het zo ver niet en stond het kot op z'n kop, nu lijkt iedereen zich simpelweg de schouders op te halen. De vraag is alleen wat kan je precies doen ? _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 02 Feb 2014, 15:08 |
|
|
forumlegende
The Blackwans schreef: Neutralboy schreef: Tijd voor ACTIE of het is ermee gedaan met onzen iendracht Als het sportieve geklungel en de extrasportieve onduidelijkheid aanblijven moeten we inderdaad actie ondernemen. De beleving in de tribunes is al een tijdje weg, maar ik heb soms de indruk dat de passie voor onze club bij sommigen ook ver te zoeken is. Vroeger kwam het zo ver niet en stond het kot op z'n kop, nu lijkt iedereen zich simpelweg de schouders op te halen. De vraag is alleen wat kan je precies doen ? om te beginnen dienen CJ buitensmijten. iemand met voetbalverstand, palmares binnenhalen. Geen garantie op succes, maar het sluit al een paar dingen uit... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 02 Feb 2014, 16:20 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: The Blackwans schreef: Neutralboy schreef: Tijd voor ACTIE of het is ermee gedaan met onzen iendracht Als het sportieve geklungel en de extrasportieve onduidelijkheid aanblijven moeten we inderdaad actie ondernemen. De beleving in de tribunes is al een tijdje weg, maar ik heb soms de indruk dat de passie voor onze club bij sommigen ook ver te zoeken is. Vroeger kwam het zo ver niet en stond het kot op z'n kop, nu lijkt iedereen zich simpelweg de schouders op te halen. De vraag is alleen wat kan je precies doen ? om te beginnen dienen CJ buitensmijten. iemand met voetbalverstand, palmares binnenhalen. Geen garantie op succes, maar het sluit al een paar dingen uit... CJ buitensmijten kan volgens mij technisch wel. Een nieuwe trainer binnenhalen kan volgens mij dan weer niet. ( - ik geloof dat ons transferverbod ook hierop van toepassing is !! )Oplossing is dus voor de hand liggend he : de Flippo op 3 weken van : speler - naar TD - naar T2 en nu dan naar T1 ? Is financieel en technisch het enige haalbare. De miserie is dat diene kloot van ne CJ dan nog 1,5 jaar op uw loonlijst blijft staan……………. ![]() |
| 02 Feb 2014, 17:32 |
|
|
forumlegende
nieuwe trainer kan er komen, transferverbod speelt hier niet.
![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 02 Feb 2014, 17:37 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: nieuwe trainer kan er komen, transferverbod speelt hier niet. ![]() Goed nieuws is dat. Nu enkel nog geld vinden om er een te betalen - als het dat maar is he…. ![]() |
| 02 Feb 2014, 18:16 |
|
| Pagina 5 van 12 |
[ 171 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 12 Volgende |