|
|
| Pagina 41 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 83 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: Rc waregem-Eendracht Aalst
is dat al om half 6 open dieje voorverkoop? ik dacht dar er nergens uren te lezen waren...
|
| 07 Apr 2011, 15:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Davy schreef: is dat al om half 6 open dieje voorverkoop? ik dacht dar er nergens uren te lezen waren... Van 18u tot 21u |
| 07 Apr 2011, 15:28 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Davy schreef: is dat al om half 6 open dieje voorverkoop? ik dacht dar er nergens uren te lezen waren... Ik heb horen vallen van 18.00 - 21.00 uur op jeugdcomplex Zandberg _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 07 Apr 2011, 15:28 |
|
|
Nationale Ploeg
een smeikbeide: keeje astablieft, astabliiiiieeeeeft de woor es da fistjen-gezjiever weg looten van op 'n iendracht? Ik kroig er, echt woor, de seskes af.
|
| 07 Apr 2011, 15:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dan zemmen me twee
|
| 07 Apr 2011, 15:58 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
Dirk schreef: Sammeken schreef: kan je met de kaart betalen op de zandberg? (voor ticketten) Nieje, mor wel mé ticketten. ( vér koarten ) ![]() mercie hé! _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 07 Apr 2011, 16:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
panoleon schreef: verkeerde berichtgeving, ons stadion andere wetten, zoals altijd, kids t/m 13 jaar gratis, van 13 t/m 15 jaar, 5 € staan, zit weet ik niet, ouder dan 15 volle pot. Studenten gratis, ik ken studenten van 37 jaar In alle eerlijkheid, koop een ticket in voorverkoop, dan vermijd je lange wachtrijen. ![]() Wat is t nu ... t/m 13 gratis, vanaf 13 jaar 5euro ??? |
| 07 Apr 2011, 16:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Dirk schreef: Hugo schreef: AlostanA schreef: GREAT NEWS! PETER DOOLE CROSSES THE CHANNEL TO SUPPORT HIS BELOVED TEAM @ PIERRE CORNELIS STADIUM, THIS SATERDAY EVENING Wat gaat dat allemaal worden jongens, wie zou dit nu willen missen? ![]() Schepper ? Nieje Dirk das liélék, ge meegt da nie doen Ik heb met De Schepper deze morgen al een paar pinten gaan drinken, en ik had de indruk dat hij er al wat over was, maar nu met dit hier van u... . En nu ginder in de Ardennen geen gsm-ontvangst hebben zie, dan wordt hij helemaal zot!!_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 07 Apr 2011, 16:09 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Fillou schreef: een smeikbeide: keeje astablieft, astabliiiiieeeeeft de woor es da fistjen-gezjiever weg looten van op 'n iendracht? Ik kroig er, echt woor, de seskes af. Just! ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 07 Apr 2011, 16:21 |
|
|
Nationale Ploeg
DavidSeal schreef: Dirk schreef: Hugo schreef: Wat gaat dat allemaal worden jongens, wie zou dit nu willen missen? ![]() Schepper ? Nieje Dirk das liélék, ge meegt da nie doen Ik heb met De Schepper deze morgen al een paar pinten gaan drinken, en ik had de indruk dat hij er al wat over was, maar nu met dit hier van u... . En nu ginder in de Ardennen geen gsm-ontvangst hebben zie, dan wordt hij helemaal zot!!ik had dat voor in't zuiden van frankrijk bij die legendarische finale in Mechelen ... ja man. Gezellig een huis gehuurd ver van alles wat en daar dan vaststellen dat we zo goed als geen ontvangst hadden. Ik stond toen een paar honder meter van ons huis, in't midden van een kerkhof als een gek rond te lopen om toch maar een beetje ontvangst te hebben ... en dat bleef maar duren. |
| 07 Apr 2011, 16:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Fillou schreef: DavidSeal schreef: Dirk schreef: Schepper ? Nieje Dirk das liélék, ge meegt da nie doen Ik heb met De Schepper deze morgen al een paar pinten gaan drinken, en ik had de indruk dat hij er al wat over was, maar nu met dit hier van u... . En nu ginder in de Ardennen geen gsm-ontvangst hebben zie, dan wordt hij helemaal zot!!ik had dat voor in't zuiden van frankrijk bij die legendarische finale in Mechelen ... ja man. Gezellig een huis gehuurd ver van alles wat en daar dan vaststellen dat we zo goed als geen ontvangst hadden. Ik stond toen een paar honder meter van ons huis, in't midden van een kerkhof als een gek rond te lopen om toch maar een beetje ontvangst te hebben ... en dat bleef maar duren. Ik zien a doar al in den iejnegsten boeim in den omtrek kroipen. Dormee goot Schepperken miejr sjans emmen, oan boeimen giejn gebrek in d'ardennen. Kém er vandemergend oeik efkes mé gesproeken en é kon mén parodieken op et toeigvlieglieken toch smoaken. Terboi volgende week betoalek em een Palmken of twieje en tes vergeten ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 07 Apr 2011, 16:36 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Fillou schreef: een smeikbeide: keeje astablieft, astabliiiiieeeeeft de woor es da fistjen-gezjiever weg looten van op 'n iendracht? Ik kroig er, echt woor, de seskes af. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 07 Apr 2011, 16:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Fillou schreef: een smeikbeide: keeje astablieft, astabliiiiieeeeeft de woor es da fistjen-gezjiever weg looten van op 'n iendracht? Ik kroig er, echt woor, de seskes af. we kommen ver iene kiër es oeveriën Fillou ; getj geloik , diene zjiever oeirt ni op den iendracht , weir emmen liekes genoeg!! ![]() |
| 07 Apr 2011, 17:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Fillou schreef: een smeikbeide: keeje astablieft, astabliiiiieeeeeft de woor es da fistjen-gezjiever weg looten van op 'n iendracht? Ik kroig er, echt woor, de seskes af. Die sukkelaars van Gent waren da gisteren ook aan 't zingen, triestig als da u 'repertoire' moet zijn als 'topper' . |
| 07 Apr 2011, 17:51 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
Bestekes, over 48uurkes lopen we op de toppen van ons tenen, gaan de loketten voor de lange wachtrijen eindelijk open, slipt de bredestraat langzaam dicht en hoor je de eerste gezangen weerklinken aan de togen.
Vier uur laten bestormen we na de ereronden van onze spelers massaal het veld en duiken we met veel bier,sfeer en een wit-zwarte-mensenmassa de nacht in ... Verder wil ik niemand meer zenuwen geven dan hij/zij al heeft! ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 07 Apr 2011, 17:57 |
|
| Pagina 41 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 83 Volgende |