Tweede klasse '13-'14 - Pagina 41 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1138 berichten ]  Ga naar pagina 1 39 40 41 42 43 76
 Tweede klasse '13-'14 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
El Corredor (Light) schreef:

ze hebben er drie van Anderlecht gehaald, hoeveel hebben wij er gehaald/gekregen? Hadden wij daar ook geen samenwerking mee?

Euh, zoals ik het ooit opgevangen heb, had Eendracht Aalst een samenwerking met Anderlecht inzake het uitwisselen van scoutingsgegevens voor met name de jeugdwerking (en dat ook de banden inzake de jeugd verder aangehaald werden met ter beschikkingstelling van jeugdploegen onderling voor jeugdtornooien)... Wel is het zo dat die samenwerking hier weer een ander leven gaan leiden is, tot een discussie over het stallen van de Anderlecht-brol hier bij ons toe...

07 Apr 2014, 17:13
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
DT schreef:

ze hebben er drie van Anderlecht gehaald, hoeveel hebben wij er gehaald/gekregen? Hadden wij daar ook geen samenwerking mee?

Euh, zoals ik het ooit opgevangen heb, had Eendracht Aalst een samenwerking met Anderlecht inzake het uitwisselen van scoutingsgegevens voor met name de jeugdwerking...

M.a.w. moesten we ooit eens een supertalent hebben in onze jeugdrangen kan Anderlecht die voor een prijske komen inpikken?

07 Apr 2014, 20:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
de reactie van Pedrag gezien in zijn interview ? Voor de rest één en al gelatenheid. Ik verwacht mij aan weinig goeds. Ook de reactie van de trainer: "mijn verdediging staat er" ! Ja, 8 goals binnen in het mandje gekregen in 2 matchen, toch een klasseverdediging. Lach ons maar uit.

08 Apr 2014, 0:27
Junior

Heb zo een lichtbruin vermoeden dat men de lonen opnieuw niet meer aan het betalen is....en er zijn nog een paar kleine aanwijzingen dat men achter de schermen "iets" aan het voorbereiden is...
:?
Wat er ook staat te gebeuren ... ik ben anti fusie en ik ben :EA: 4ever!
Al ist in 4e provinciale ....

08 Apr 2014, 7:52
forumlegende

Nosferatu schreef:
Heb zo een lichtbruin vermoeden dat men de lonen opnieuw niet meer aan het betalen is....en er zijn nog een paar kleine aanwijzingen dat men achter de schermen "iets" aan het voorbereiden is...

:cool: :EA:

08 Apr 2014, 8:05
Ancien

Leeftijd: 46
Zienaa schreef:
DT schreef:

Euh, zoals ik het ooit opgevangen heb, had Eendracht Aalst een samenwerking met Anderlecht inzake het uitwisselen van scoutingsgegevens voor met name de jeugdwerking...

M.a.w. moesten we ooit eens een supertalent hebben in onze jeugdrangen kan Anderlecht die voor een prijske komen inpikken?

Gebeurt ook al zonder samenwerkingsakkoord hoor, alleen zijn het dan alle eersteklassers die ervan profiteren... Een Belgische tweedeklasser kan gewoon heel moeilijk hun beste jeugd houden, omdat de goede jeugd van een Belgische eersteklasser opgepikt wordt door buitenlandse clubs... Logische evolutie toch?

08 Apr 2014, 8:35
Ancien

Nosferatu schreef:

Gij vergeet zeker dat een heel groot deel van de fans van buiten Aalst komen, denkt gij nu echt dat die hun gaan verplaatsen om in provinciale naar het voetbal te komen kijken. :crazy:
Wat bedoel je met aanwijzingen? Ik geloof nog altijd dat we onze licentie gaan halen en we volgend seizoen met veel meer ambitie gaan starten in tweede klasse. :EA:

08 Apr 2014, 8:36
Nationale Ploeg

Hugo schreef:
Nosferatu schreef:

Gij vergeet zeker dat een heel groot deel van de fans van buiten Aalst komen, denkt gij nu echt dat die hun gaan verplaatsen om in provinciale naar het voetbal te komen kijken. :crazy:
Wat bedoel je met aanwijzingen? Ik geloof nog altijd dat we onze licentie gaan halen en we volgend seizoen met veel meer ambitie gaan starten in tweede klasse. :EA:

Is Beerschot niet het beste voorbeeld dat zoiets wel kan?

08 Apr 2014, 8:50
Nationale Ploeg

Vijf, zes jaar geleden kon je hier in Aalst spreken van een situatie die vergelijkbaar was met Beerschot. We zakten naar vierde en beleefden eigenlijk één van de leukste seizoenen ooit. Er ging toen meer volk mee naar Opstal en Meldert, dan er vandaag nog thuis komt kijken.

Maar mensen blijven dat niet opbrengen. Als Beerschot binnen vijf jaar opnieuw in tweede hangt, één van hun tribunes vervangen is door een partytent en het boven voetballend Antwerpen opnieuw tjokvol heel donkere onweerswolken hangt, zullen ze daar ook zo zot niet meer doen hoor.

Ik vrees dat de gelatenheid van de spelers heel vergelijkbaar is met de supporters. Na zo veel jaar gezever, ben je op den duur helemaal murw. Je neemt er elke tegenslag bij en maakt je daar steeds minder druk om. En zo vallen als die Iendrachters één voor één af. Ik hoor dat allemaal graag zeggen hoor "ik volg ze tot in provinciale", maar ga eens een paar jaar kijken. Geen sfeer, geen infrastructuur, geen leuk voetbal ... 't amusement.

08 Apr 2014, 9:02
forumlegende

begrijpelijk natuurlijk, maar ook nog geen enkele inkomende transfer. :stom:

binnen dit en twee dagen licentienieuws. spannend!

08 Apr 2014, 9:08
Nationale Ploeg

Fillou schreef:
Vijf, zes jaar geleden kon je hier in Aalst spreken van een situatie die vergelijkbaar was met Beerschot. We zakten naar vierde en beleefden eigenlijk één van de leukste seizoenen ooit. Er ging toen meer volk mee naar Opstal en Meldert, dan er vandaag nog thuis komt kijken.

De drie jaren daarop zijn we in de beker ook telkens tot bij een eersteklasser geraakt, met als orgelpunt de overwinning op STVV, ik herinner me die match erna op Dender ook nog goed. De jaren nadien zijn we ook telkens met een tiental propvolle bussen naar 't Kuipje en 't Kiel getrokken.

De voorgaande jaren lagen we er telkens tegen een boerenploeg uit...

08 Apr 2014, 9:21
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Fillou schreef:

Maar mensen blijven dat niet opbrengen. Als Beerschot binnen vijf jaar opnieuw in tweede hangt, één van hun tribunes vervangen is door een partytent en het boven voetballend Antwerpen opnieuw tjokvol heel donkere onweerswolken hangt, zullen ze daar ook zo zot niet meer doen hoor.

Ik vrees dat de gelatenheid van de spelers heel vergelijkbaar is met de supporters. Na zo veel jaar gezever, ben je op den duur helemaal murw. Je neemt er elke tegenslag bij en maakt je daar steeds minder druk om. En zo vallen als die Iendrachters één voor één af. Ik hoor dat allemaal graag zeggen hoor "ik volg ze tot in provinciale", maar ga eens een paar jaar kijken. Geen sfeer, geen infrastructuur, geen leuk voetbal ... 't amusement.

Volledig mee eens. Ooit raakt het eens op...en dat van vierde provinciale blijven gaan kijken met z'n allen, is inderdaad complete onzin. Dat heeft helemaal niets meer te maken met Eendracht Aalst. Jammer. Deze bestuursploeg lijkt onze laatste strohalm, maat ook zij lijken niet in staat het tij te keren. Dat is hard maar de waarheid.

08 Apr 2014, 10:22
Nationale Ploeg

zwetzat schreef:
de reactie van Pedrag gezien in zijn interview ? Voor de rest één en al gelatenheid. Ik verwacht mij aan weinig goeds.

vond dat ook tamelijk onheilspellend... die weet meer, die zit met iets. maar misschien wordt je na zo'n seizoen(en) wat paranoïde.

08 Apr 2014, 12:25
Ancien

We zijn al twee keer tot vierde klasse gedegradeerd, tot in provinciale nee dank u, stop er dan maar mee.
Maar ik zeg het nog eens ik geloof nog altijd in een goede afloop, moest het anders uitdraaien dan betekent dit meer dan waarschijnlijk het einde van deze mooie club. :(

08 Apr 2014, 13:52
Freak

volgens filipovic is er geen betalingsachterstand en maakt de voorzitter zich sterk dat de licentie zal behaald worden.hij gelooft hem op zijn woord.als de bond haar regels strikt toepast blijven er geen 5 over zegt hij.onze voorzitter zal slagen in zijn opzet en het is nu aan de spelers om te reageren.hnb.

08 Apr 2014, 15:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1138 berichten ]  Ga naar pagina 1 39 40 41 42 43 76