|
|
| Pagina 41 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Wat maakt den Dozje ons en zichzelf plus de stad hier toch belachelijk in de media en de buitenwereld.
![]() |
| 29 Aug 2014, 20:27 |
|
|
Ancien
luque schreef: De Jean schreef: De wereld op zijn kop. Brugge zorgt ervoor dat we niet naar Dender moeten. Waar gaan we naartoe? Voorlopig naar Brugge, maar da kan elke minuut veranderen ![]() Op den heyzel was ook tof, 't is dan precies of we de finale spelen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 29 Aug 2014, 20:27 |
|
|
forumlegende
Wat een so(e)ap...Allien in Oilsjt zeker...
|
| 29 Aug 2014, 20:32 |
|
|
Duivelke
Mr Dhaese,
Uw argumentatie i.v.m. bij Uw argumentatie omtrent het niet kunnen doorgaan van de bekerwedstrijd op het stadion van E.A stel ik mij volgende vragen : 1 Hoe kan het dat Oudenaarde wel in staat is om een bekerwedstrijd tegen Club in hun stadion te laten doorgaan 2 Hoe kan het dat E.A – Antwerp WEL in ons stadion kan gespeeld worden. Nochtans is ook dat een risico match waar zeker evenveel supporters zullen aanwezig zijn en waar de kosten voor de beveiliging even hoog gaan zijn als tegen Club. Kun je je voorstellen wat voor een figuur we gaan slaan ? Ik zie de krantenkoppen al “Aalst niet in staat om een 1ste klasser te ontvangen” Het gemeentebestuur is goed bezig ; Burenruzies, carnaval problemen, voetbal problemen… |
| 29 Aug 2014, 20:34 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48 Berichten: 226 Locatie: Dèremonne |
Neutralboy schreef: Voor zij die NIET weten waarover ze spreken: De CLUB ZELF heeft een alternatief moeten zoeken omdat onze stad hen in de steek laat! Bezig allemaal zulle verstand eens ipv zo koppig te zijn! Brugge wou niet afkopen en ghelamco vraagt geld ipv van geld te verdienen daar! Ik zal er zijn om mijn club te steunen en financieel een boost te geven hiermee! Dit heeft niks te maken met een fusie en de STAD dwingt ons onrechtstreeks naar daar wat kan het bestuur of onze spelers daar aan doen! Ik zal fier zijn om met 5000 laatstejaars de "vijand" (nog 5 man) hun stadion in te palmen en te laten daveren door onze sfeer waar we voor gekend staan! Er staan er hier veel te roepen die eigenlijk niet weten waarom ze roepen, op de voetbal om da te steunen hoor of zie ik er veel minder ! Iedereen doet wat hij wil maar ik zal er zijn ! Ook present. Dieje bekerstunt wil ekkik ni missen! ![]() |
| 29 Aug 2014, 20:59 |
|
|
Nationale Ploeg
ik begin een beetje dolgedraaid te raken.
maar waarom komen Club en EA niet overeen ? Club vangt net 6 miljoen euro voor een nijlpaard als Odjidja en smijt elk jaar met geld dat ze der in Anderlecht verlegen van zouden worden. kunnen die nu niet een paar kruimels missen neen ? is de Ghelamco, het Freethielstadion, Daknam, Molenbeek,... geen optie ? _________________ may the FORCE be with you. |
| 29 Aug 2014, 21:06 |
|
|
forumlegende
Still standing ! schreef: ik begin een beetje dolgedraaid te raken. maar waarom komen Club en EA niet overeen ? Club vangt net 6 miljoen euro voor een nijlpaard als Odjidja en smijt elk jaar met geld dat ze der in Anderlecht verlegen van zouden worden. kunnen die nu niet een paar kruimels missen neen ? is de Ghelamco, het Freethielstadion, Daknam, Molenbeek,... geen optie ? ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 29 Aug 2014, 21:10 |
|
|
Vaste Waarde
Gaan al de klagers hier nu het verlies bijleggen die dit teweegbrengt ?
Of denken jullie dat er op brugge 25000 man komt dat we de inkomsten van de kantines krijgen en dat we geen combi ( en dus max 800 kaarten) gaan krijgen? En wat met de toekomst als we echt hogerop willen? Aan brugge vragen of we daar mogen thuis spelen in hun nieuw stadion? Ongelooflijk hoe naief er hier nog steeds zijn die echt denken dat we hogerop gaan geraken met een NIEUW stadion.! Reken op een verlies van 50000/ 70000 euro winst tov een thuismatch op dender... Goe bezig Stilaan wordt het tweedracht aalst! En o ja niemand houdt jullie tegen om ook eens overplaatsing mee te gaan om de weinige suppotersclubs die er nog zijn een hart onder de riem te steken op een koude novemberdag in dessel of heist! Dan sta je daar met 25 man... Fdr is goed om 700000! Euro in de club te pompen maar als hij dan eens winst wil maken op dener tegen brugge gaat niemand mee?! Ni komen zagen als het hier stopt .... |
| 29 Aug 2014, 21:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Neutralboy schreef: Gaan al de klagers hier nu het verlies bijleggen die dit teweegbrengt ? Of denken jullie dat er op brugge 25000 man komt dat we de inkomsten van de kantines krijgen en dat we geen combi ( en dus max 800 kaarten) gaan krijgen? En wat met de toekomst als we echt hogerop willen? Aan brugge vragen of we daar mogen thuis spelen in hun nieuw stadion? Ongelooflijk hoe naief er hier nog steeds zijn die echt denken dat we hogerop gaan geraken met een NIEUW stadion.! Reken op een verlies van 50000/ 70000 euro winst tov een thuismatch op dender... Goe bezig Stilaan wordt het tweedracht aalst! En o ja niemand houdt jullie tegen om ook eens overplaatsing mee te gaan om de weinige suppotersclubs die er nog zijn een hart onder de riem te steken op een koude novemberdag in dessel of heist! Dan sta je daar met 25 man... Fdr is goed om 700000! Euro in de club te pompen maar als hij dan eens winst wil maken op dener tegen brugge gaat niemand mee?! Ni komen zagen als het hier stopt .... Inderdaad heel jammer,maar hier is een schuldige en dat is dikzak doszje,elk zijn gedacht maar als ge als club in een andere gemeente of stad uw thuis wedstrijden moet gaan spelen,dan speel ik nog liever in bevordering op het terrein van de Rozen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Aug 2014, 21:30 |
|
|
Nationale Ploeg
Neutralboy schreef: Fdr is goed om 700000! Euro in de club te pompen maar als hij dan eens winst wil maken op dener tegen brugge gaat niemand mee?! Ni komen zagen als het hier stopt .... ik volg u zeer zeker. maar ik zou wel eens willen weten waar de deal tussen EA en Club spaak loopt ? Club smost zo met geld dat die nu toch plots niet voor nen eurocent gaan beginnen zagen he ? _________________ may the FORCE be with you. |
| 29 Aug 2014, 21:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Geloof me vrij: er zal op Brugge in elk geval meer volk zijn dan op Dender (toch zeker als er geen combiregeling komt en er niet onnozel gedaan wordt over risico-match en zo)...
Nu met zijn allen naar Dender gaan is zeggen: Eendracht hoeft voor ons niet in Aalst te blijven, en dat is voor veel supporters heel begrijpelijk een brug te ver. En de Bruggelingen zullen thuis ook talrijker zijn dan op Dender. Ik hoop dat het alsnog Brugge wordt en dat we daar een helse sfeer maken, voor de ploeg en tegen het stadsbestuur! Ik ben één van de (zeer vele) afstandssupporters, "genen echte" zoals ze hier zeggen, maar 24 september staat al aangeduid in mijn agenda. Dit in de hoop dat ik hier in mijn autoke kan stappen en niet eerst naar Aalst moet tuffen, want dat haal ik niet met mijn werk. Of ik naar Dender zou rijden weet ik nog zo niet... Tussen haakjes, supporters zoals ik zijn heel belangrijk, want die maken het verschil tussen 2000 en 5000 man op uw thuiswedstrijden. |
| 29 Aug 2014, 21:37 |
|
|
Vaste Waarde
Denk je nu echt dat er na al de heisa geen combi komt?
Ge kunt dan met uw auto bij brugge gaan zitten en uw sjaal wegsteken , heeel plezant Brugge hun standpunt: wij betalen geen bal want jullie zijn niet in staat om een wedstrijd te organiseren ( oudenaarde! Vorig jaar wel) , dus jullie houden zich tevreden met gedeelde recette (enkel tickets geen drank) of het wordt forfait. superdeal! Laatst gewijzigd door Neutralboy op 29 Aug 2014, 21:52, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 29 Aug 2014, 21:41 |
|
|
Nationale Ploeg
ik heb het al eerder gepost: wat ik niet snap is dat onze club de stad niet voor de rechtbank kan/wil trekken. als je als huurder een woning betrekt die afgekeurd wordt dient de eigenaar het nodige te doen, op zijn kosten. blijkbaar gaat dat niet op voor voetbalstadions ?
_________________ may the FORCE be with you. |
| 29 Aug 2014, 21:42 |
|
|
Vaste Waarde
tigers schreef: Wat maakt den Dozje ons en zichzelf plus de stad hier toch belachelijk in de media en de buitenwereld. ![]() Ik ken den Dozje persoonlijk - en geloof me - dat is echt geen groot licht hoor- enkel een immens ego Ik zou daar eens een boek moeten over schrijven eigenlijk - zou goed verkopen - en de winst kan wat mij betreft per direct naar de club van zijn stad die hij hier lekker in de steek laat ! |
| 29 Aug 2014, 21:43 |
|
|
Nationale Ploeg
mamananeto schreef: tigers schreef: Wat maakt den Dozje ons en zichzelf plus de stad hier toch belachelijk in de media en de buitenwereld. ![]() Ik ken den Dozje persoonlijk - en geloof me - dat is echt geen groot licht hoor- enkel een immens ego Ik zou daar eens een boek moeten over schrijven eigenlijk - zou goed verkopen - en de winst kan wat mij betreft per direct naar de club van zijn stad die hij hier lekker in de steek laat ! awel... zijn advokatenpraktijk heeft hij zogezegd gelaten voor zijn 'roeping' in de politiek te volgen... euhm laten we zeggen dat het kind nen naam moest hebben ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 29 Aug 2014, 21:45 |
|
| Pagina 41 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 64 Volgende |