Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge - Pagina 43 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 959 berichten ]  Ga naar pagina 1 41 42 43 44 45 64
 Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Neutralboy schreef:
zwetzat schreef:
Neutralboy schreef:
Ale het leste voor vandaag :)

WAT als: we boycotten een match op dender en brugge en we storten het bedrag van het ticket op het rekeningnummer van de vzw supporters eendracht Aalst? Hiermee kopen we opnieuw een zitje in de raad van bestuur en verkiezen een tweede afgevaardigde?
Voorts volgen we de match in ea kantines voor extra inkomsten en blijven we recht hebben op,de helft van de overige recette

Resultaat: - kapitaalsinjectie eendracht aalst
- extra stem av
- iedereen tevreden

Dat zou pas een actie zijn Ipv een spandoekje waar niemand buiten wijzelf wakker van ligt !

kunt ge mij eens uitleggen wat onze stem in de AV al heeft opgeleverd ?
en ge wilt er nog een tweede bij, om wat te doen ?, zodat ze samen kunnen kaarten mss ? :x

Ik kan u wel uitleggen dat jij toen niet verkozen was of meegeholpen hebt op een constructieve manier aan de acties?
Voorts kan ik u ook uitleggen dat swansea city ook doo inbreng van supporters nog leeft en zelfs een stabiele premier league club geworden is.
Kan u mij uitleggen wat uw alternatieven en positieve inspanningen zijn hier en op EA?

misschien stelt zwetzat het wat raar, maar ik denk dat je in al je enthousiasme een aantal zaken op een hoop gooit.

Swansea is inderdaad in leven gebleven door de inbreng van een aantal supporters, de belangrijkse John Van Zweden, de bedragen die zij hebben neergelegd en nu neerleggen in de RVB zijn wat anders dan 15.000 euro.

en zeg mij eens concreet wat die stem in de av ons heeft opgeleverd buiten een hoop frustraties en misnoegden? en een premier league club vergelijken met EA? Nobel, alleen niet to the point.

dat we eerst eens beginnen met iedereen MORGEN op één lijn te krijgen inzake boycot eerste 5 minuten... dat zal al moeilijk genoeg zijn.

30 Aug 2014, 8:54
Vaste Waarde

Eerlijk? Die boycot wordt een lachertje volgens mij , 5 minuten lang lukt nooit!
Wacht dan gewoon tot de aftrap dat zal al een hele prestatie zijn.
Ten tweede denk je nu echt dat er iemand wakker ligt van een spandoekje in een tent?
Nu staat iedereen op zijn achterste poten ,maar toe wij met een paar man beslisten om als signaal die partytent een heel seizoen leeg te laten en een sfeervol H op te richten werden we vierkant uitgelachen!
Een HEEL seizoen die tent leeg laten dat zou pas een signaal geweest zijn!
Ik vraag me ook af Wie het volk gaat tegenhouden?
Dezelfde gasten die hier altijd afgeschilderd worden als crapuul ,leeghangers ,...?
Of diegenen die hier altijd hard roepen maar NOOIT zelf zo een actie willen ondernemen?

Veel succes ermee maar ik vrees ervoor!

30 Aug 2014, 9:14
Nationale Ploeg

ik vind het jammer dat bepaalde mensen met een nva achtergrond die zichzelf als supporter van (ook) ons club beschouwden, opiniestukken schreven rond verkiezingstijd over de 'juiste' keuze maken, hier regelmatig iets 'opbouwend kritisch' postten... nu zo frappant afwezig zijn sedert dit seizoen (zelfs letterlijk geen abo meer genomen hebben). zagen de bui hangen ? of plots een pak andere hobby's ontwikkeld blijkbaar :D

30 Aug 2014, 9:38
forumlegende

Still standing ! schreef:
ik vind het jammer dat bepaalde mensen met een nva achtergrond die zichzelf als supporter van (ook) ons club beschouwden, opiniestukken schreven rond verkiezingstijd over de 'juiste' keuze maken, hier regelmatig iets 'opbouwend kritisch' postten... nu zo frappant afwezig zijn sedert dit seizoen (zelfs letterlijk geen abo meer genomen hebben). zagen de bui hangen ? of plots een pak andere hobby's ontwikkeld blijkbaar :D

over wie heb je het eigenlijk? kwestie da iedereen meekan wie je nu weer door de mangel haalt?

30 Aug 2014, 9:50
forumlegende

Misschien kan Fillou hier wat nuance brengen omtrent heel die vaudeville, toch goed geplaatst als het om ons stadsbestuur gaat...

30 Aug 2014, 9:56
Freak

eendracht speelt de cupmatch tegen Club Brugge in het Van Roystadion in Denderleeuw. Een opmerkelijke verhuis voor de Aalsterse supporters, maar het levert de club wel meer geld op. Het akkoord werd gesloten nadat Eendracht thuis niet kon spelen omwille van de veiligheid. Op Dender kunnen de supporters beter van elkaar worden gescheiden. Eendracht kan er ook de recette verhogen, de tickets worden gedeeld met Brugge, maar de catering gaat naar de kas van de ajuinen. Voor de supporters is dit goed nieuws, ze hoeven nu niet zo ver te rijden. De verhuis schept ook mogelijkheden voor toekomstige topduels. Club Brugge wil echter niet spelen op Dender. Ze menen dat zij nu recht hebben om deze wedstrijd te organiseren.

30 Aug 2014, 10:13
Nationale Ploeg

Het kon precies geen kwaad om eens te komen lezen ...

Veel nuanceren kan ik niet. Eerst en vooral, en laat dat heel duidelijk zijn, ik heb vorig jaar, toen die tent geplaatst is, gezegd dat het bestuur (dat van vroeger én dat van vandaag) zich daar moet voor schamen. Zo een tent is een schande voor een club met een traditie als Eendracht Aalst. Niet iedereen nam mij die opmerking in denk af. Ik trek die woorden echter niet terug, helemaal niet zelfs.

Langs de andere kant regent het hier verwijten die mijns inziens niet altijd helemaal terecht zijn. Voor zo ver ik op de hoogte ben (en ik heb het ook allemaal maar van "horen zeggen") is het toch net niet zo evident als je zou denken. Dat het stadsbestuur pro okapi is maar anti Eendracht Aalst lijkt mij flauwekul. Als er de jongste jaren één vauvedille in Aalst loopt, is het wel die van de nieuwe basketbalzaal. Waar we zelfs een beetje betrokken partij bij zijn. Die calvarietocht duurt intussen al meer dan tien jaar, voor wie dat dossier niet van heel dichtbij gevolgd heeft. Los daarvan hoor ik wel signalen dat wél gewerkt wordt aan de toekomst van het voetbal en die van een (nieuw) voetbalstadion. Maar, we moeten daar niet onnozel over doen, in Aalst is heel weinig ruimte om zo iets te doen. Misschien zijn enkele locaties geschikt, of zijn ze dat mits enkele aanpassingen. Voor zover ik op de hoogte ben worden die dossiers bekeken op een constructieve manier.

Is de burgemeester de grote boeman die Eendracht Aalst kapot wil? Ik denk dat niet. Ik ben er eigenlijk redelijk zeker van. Een politicus leeft van de stemmen die hij of zij krijgt bij de verkiezingen. Denk je echt dat iemand in een stad als Aalst drie- of vierduizend stemmen gaat weggooien door een voetbalclub de verdoemenis in te helpen? Ik denk het niet he. Maar je zal als burgemeester maar de verantwoordelijkheid over de veiligheid hebben. Dat de tent een voetbalclub onwaardig is, dat is een feit. Maar er zijn ook los van die tent weinig wedstrijden tegen grotere clubs die zonder problemen verlopen. Ik kan dan begrijpen dat iemand, die misschien niet echt thuis is in het voetbalmilieu, dan de beslissing neemt om die zo'n wedstrijden in de mate van het mogelijke te vermijden. Zeker als veiligheidsadviseurs negatief advies geven. Ik betwijfel zelf of het de juiste beslissing is. Ik denk dat een aantal problemen overschat worden. Clubfans met tickets in de thuisvakken, fans met stadionverbod, twee ploegen met een risicoprofiel .... het probleem ligt vooral bij de tent en daar wordt net iets te makkelijk rond gefietst. Of gedribbeld, in dit geval.

30 Aug 2014, 10:17
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Allemaal mee akkoord, maar dat neemt niet weg dat je voor minder geld een betere constructie kon neerpoten, door een Aalsterse firma dan nog wel.
En toen het tentenkamp net geplaatst was, zou alles in orde zijn kwestie van veiligheid en dergelijke en nu ineens komt hij (Dozje of VDB) af dat de veiligheid niet kan gegarandeert worden. Politiek is draaien en keren maar hier in Aalst is het een rollercoaster.

30 Aug 2014, 10:23
Nationale Ploeg

Ik heb zo een vermoeden dat je het over mij of over iemand uit mijn omgeving zou kunnen hebben. Ik vermoed dus dat jij mij kent. Logisch, ik hoef mijn identiteit ook niet achter een onduidelijke nick te verstoppen.

Wie mij kent weet dat ik inderdaad opbouwend kritisch ben. Ik ben er inderdaad niet de man voor om zo maar ergens blind commentaar op te geven. Mee huilen met de wolven, zonder zo veel mogelijk achtergrond te kennen, doe ik niet. En dan moet je inderdaad over toekomstprojecten durven denken. En dan heb ik wel eens gezegd dat Eendracht Aalst en de ganse voetballende regio misschien eens enkele oogkleppen moeten afleggen en stoppen met jammerend navelstaren.

Intussen frappant afwezig? Ik heb inderdaad mijn abonnement op de tribune niet meer verlengd. En ja, ik heb daar mijn redenen voor. Ik heb vorig jaar en in het tussenseizoen net iets te veel leugens gehoord om nog te komen kijken. En daar kan ik niet zo goed tegen. Mocht ik jou kennen, beste "Still Standing, ik leg ze jou graag persoonlijk uit. Maar kijk gerust eens naar de boarding in het stadion, helemaal weg ben ik nog niet hoor.

En geloof me, wat ik op en rond Eendracht Aalst doe en deed, heeft helemaal niets met politiek te maken. Ik ben geen politicus, ik ben zelfs geen lid van een partij. Ik houd me dus ook nergens mee bezig met een electorale achtergrond. Integendeel, zou ik zeggen.

30 Aug 2014, 10:28
forumlegende

Tja, om politicus te worden heeft men vooral 1 ding nodig : een enorm ego.
Iedereen die het tegendeel beweert mag eens bij zichzelf te rade gaan.
Om in de NVA-sfeer te blijven : Vanitas vanitatum et omnia vanitas...

30 Aug 2014, 11:07
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Huur een tent (oh ironie!) , zorg voor een televisie-aansluiting en ga kijken op de terreinen van Erembodegem-Zuid. Want dat is de enige plaats waar Aalst in de toekomst hoorde te spelen. Het is ludiek en de pers zou ervan smullen.

30 Aug 2014, 12:19
Nationale Ploeg

Fillou schreef:

Ik heb zo een vermoeden dat je het over mij of over iemand uit mijn omgeving zou kunnen hebben. Ik vermoed dus dat jij mij kent. Logisch, ik hoef mijn identiteit ook niet achter een onduidelijke nick te verstoppen.

Wie mij kent weet dat ik inderdaad opbouwend kritisch ben. Ik ben er inderdaad niet de man voor om zo maar ergens blind commentaar op te geven. Mee huilen met de wolven, zonder zo veel mogelijk achtergrond te kennen, doe ik niet. En dan moet je inderdaad over toekomstprojecten durven denken. En dan heb ik wel eens gezegd dat Eendracht Aalst en de ganse voetballende regio misschien eens enkele oogkleppen moeten afleggen en stoppen met jammerend navelstaren.

Intussen frappant afwezig? Ik heb inderdaad mijn abonnement op de tribune niet meer verlengd. En ja, ik heb daar mijn redenen voor. Ik heb vorig jaar en in het tussenseizoen net iets te veel leugens gehoord om nog te komen kijken. En daar kan ik niet zo goed tegen. Mocht ik jou kennen, beste "Still Standing, ik leg ze jou graag persoonlijk uit. Maar kijk gerust eens naar de boarding in het stadion, helemaal weg ben ik nog niet hoor.

En geloof me, wat ik op en rond Eendracht Aalst doe en deed, heeft helemaal niets met politiek te maken. Ik ben geen politicus, ik ben zelfs geen lid van een partij. Ik houd me dus ook nergens mee bezig met een electorale achtergrond. Integendeel, zou ik zeggen.

mooie, faire en vooral terechte reactie. ben geneigd om daar aan toe te voegen 'zoals bijna steeds bij jou'. biedt (voor de 2de keer al deze week dat ik dat zitten heb, een retraite op water en brood dringt zich blijkbaar op) dan ook mijn excuses aan indien je je geviseerd voelde...

(over de andere dingen ben ik wel totaal niet mee, zou niet weten waar dat over gaat. in alle geval is het uw goed recht zowieso).

30 Aug 2014, 13:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Aalstnieuws schreef:
Eendracht speelt de cupmatch tegen Club Brugge in het Van Roystadion in Denderleeuw. Een opmerkelijke verhuis voor de Aalsterse supporters, maar het levert de club wel meer geld op. Het akkoord werd gesloten nadat Eendracht thuis niet kon spelen omwille van de veiligheid. Op Dender kunnen de supporters beter van elkaar worden gescheiden. Eendracht kan er ook de recette verhogen, de tickets worden gedeeld met Brugge, maar de catering gaat naar de kas van de ajuinen. Voor de supporters is dit goed nieuws, ze hoeven nu niet zo ver te rijden. De verhuis schept ook mogelijkheden voor toekomstige topduels. Club Brugge wil echter niet spelen op Dender. Ze menen dat zij nu recht hebben om deze wedstrijd te organiseren.

http://www.aalstnieuws.be/sport/item/25 ... -op-dender

Kwestie van eens een gekleurd artikel te publiceren

30 Aug 2014, 13:52
Nationale Ploeg

Bomber schreef:
dubbelpostium

:D

30 Aug 2014, 14:13
forumlegende

supersossis schreef:
witzwet schreef:
zwetzat schreef:

Just, in ieder geval een voorsmaakje voor volgend seizoen 2015-2016...
Beschouw dit maar als een test. Ben benieuwd of al diegenen hier die aan het roepen waren dat ze nooit naar ginder gingen hun woord gaan houden . Dit is een gedroomde kans om bij wijze van protest tegen de stad deze match massaal te boycotten :crazy: :fuck:

Oedadde? Er staat in de gazet dat hun stadion ook niet voldeed aan de normen voor eerste, zelfs tweede klasse???

Mocht het toch daar zijn: laten we de match NIET boycotten - onze jongens moeten onze steun voelen, zien en horen. We kunnen die van dender alleen maar jaloes maken als ze merken hoe Eendracht Aalst nog leeft en bruist... Laat ze zien, ook die van stadsbestuur, hoezeer wij op een mooi en nieuw stadion recht hebben!! En hoe het zou zijn als EA terugkeert naar eerste.

Kom supporters, geen boycot. Massaal aanwezig zijn en actie voeren omdat we naar dat boerenplein moeten. Maar 90 minuten lang de ploeg massaal vooruit schreeuwen, zoals we destijds als derde klasser in de beker tegen Dender de wei in moesten.

allemaal goed en wel da we ons ploeg steunen waar dan ook....maar dat wekt bij die paljassen van t stad alleen maar de indruk dat we het zo erg niet vinden om daar dan elke 2 weken met zen allen naartoe te trekken (en om dan daarop nog eens een ....brrrrr., durf het bekan niet te typen......fusie... door ons strot te rammen)

K deel volledig uw mening supersossis!

30 Aug 2014, 14:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 959 berichten ]  Ga naar pagina 1 41 42 43 44 45 64