|
|
| Pagina 45 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 43 44 45 46 47 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
zwawi schreef: El Corredor schreef: Tomas Van Renterghem moet naar een andere ploeg uitkijken. een donderslag bij heldere hemel. Zou in de belangstelling staan van Izegem en Dender. Heb ik ook gelezen daarnet in HNB _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 07 Aug 2012, 11:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Fanatix schreef: El Corredor schreef: zwawi schreef: Mja, misschien ergens te begrijpen maar ze hadden hem dit dan toch eerder mogen melden vind ik. Staat da in de gazet ofzo? staat in HLN van vandaag. en nooit echt ontgoocheld, dat vind ik persoonlijk wel een giller zeg. Niveau Delclef en consoorten voor mij. Voor een speler die vorig jaar met hoofdwonden en dergelijke gewoon toch op het plein bleef staan en zich altijd 100% gaf heb ik toch wat meer respect. Delclef was een trapje lager en Ringoot hebben we gewoon niet genoeg aan het werk gezien om te weten of dat ooit iets was geworden... maar TVR was voor mij een hard werkende jongen waarvoor er misschien inderdaad andere alternatieven zijn maar als backup voor Petrovic had ik het volste vertrouwen in hem gehad. Tis niet omdat ge inzet hebt (hetgeen eigenlijk ne minimum zou moeten zijn) dat ge niet ontgoochelt hé. Ik denk dat elk van ons ook wel inzet zou hebben als we voor den Eendracht zouden mogen spelen. Die jongen heeft één pech en dat is dat voetbal ook met nen bal gespeeld wordt, want hij kan geen bal controleren of geen pass geven en als hij meedoet, moeten ze hem altijd bewust overslaan in de opbouw. Zeker een jongen met de goeie mentaliteit, maar ik vrees dat een middenmotor in vierde klasse het maximum is. |
| 07 Aug 2012, 11:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Misschien wat laat, maar inderdaad een begrijpelijke beslissing.
Eventueel pakt ge zelfs diene Dooremondt of hoe noemt em mee op in de kern (en inderdaad Gigli die wat omgeschoold wordt).... met alle respect voor Van Renterghem maar zoals Bartos ook zegt, als je voetbal wilt spelen dan weet ge dat er een bal in het spel is. Zuiver verdedigend is het nog geen ramp, maar laat hem een pass geven en ge zijt hem 9 keer op de 10 kwijt. Komt op deze moment absoluut niet boven het niveau van die 2 beloften uit trouwens. Polyvalantie genoeg in deze groep om dat ingeval van blessures en schorsingen op te vangen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Aug 2012, 12:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Fanatix schreef: Voor een speler die vorig jaar met hoofdwonden en dergelijke gewoon toch op het plein bleef staan en zich altijd 100% gaf heb ik toch wat meer respect. Je zou je eens moeten bezighouden met tellen hoeveel wedstrijden we hem geblesseerd moeten vervangen hebben. Je komt met één hand niet toe. Op de duur heeft dat ook niets meer met toeval te maken maar met kwaliteit. Ik denk ook niet dat linksback zijn positie is, al kan ik evenmin zeggen wat dan wel zijn positie zou zijn. Ik denk niet dat je er kan over discussiëren dat hij het niveau van 2e klasse niet aan kan. Hij heeft eigenlijk heel veel kansen gehad, en geen enkele keer getoond het niveau aan te kunnen. Dan is de conclusie rap getrokken. Inzet had hij zeker, maar zoals hier al eerder aangehaald, dat zouden wij ook hebben. Een vervanger hoeven ze voor mij niet te halen. De kern is ruim genoeg. |
| 07 Aug 2012, 12:26 |
|
|
Freak
Stijn schreef: Fanatix schreef: Voor een speler die vorig jaar met hoofdwonden en dergelijke gewoon toch op het plein bleef staan en zich altijd 100% gaf heb ik toch wat meer respect. Je zou je eens moeten bezighouden met tellen hoeveel wedstrijden we hem geblesseerd moeten vervangen hebben. Je komt met één hand niet toe. Op de duur heeft dat ook niets meer met toeval te maken maar met kwaliteit. Ik denk ook niet dat linksback zijn positie is, al kan ik evenmin zeggen wat dan wel zijn positie zou zijn. Ik denk niet dat je er kan over discussiëren dat hij het niveau van 2e klasse niet aan kan. Hij heeft eigenlijk heel veel kansen gehad, en geen enkele keer getoond het niveau aan te kunnen. Dan is de conclusie rap getrokken. Inzet had hij zeker, maar zoals hier al eerder aangehaald, dat zouden wij ook hebben. Een vervanger hoeven ze voor mij niet te halen. De kern is ruim genoeg. 800meter loper lijkt me ideaal voor Tomas VR... |
| 07 Aug 2012, 12:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bram schreef: Polyvalantie genoeg in deze groep om dat ingeval van blessures en schorsingen op te vangen. Polyvalentie genoeg, maar enkel op back links niet. Filipovic zou het enige alternatief voor Petrovic zijn. Dooremont is denk ik rechtsback en Gigli heeft in de voorbereiding ook altijd rechtsback gespeeld. Ik vind het logisch dat TVR moet gaan, maar zou toch graag een vervanger zien komen. BVR had trouwens gezegd dat hij een kern van 20+3 keepers wilde ( voor de transfer van Vandewalle gaf de trainer ook aan er nog 2 man bij te willen). Momenteel (met TVR) heeft hij er 19 + 3. |
| 07 Aug 2012, 12:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Smetje schreef: Bram schreef: Polyvalantie genoeg in deze groep om dat ingeval van blessures en schorsingen op te vangen. Polyvalentie genoeg, maar enkel op back links niet. Filipovic zou het enige alternatief voor Petrovic zijn. Dooremont is denk ik rechtsback en Gigli heeft in de voorbereiding ook altijd rechtsback gespeeld. Ik vind het logisch dat TVR moet gaan, maar zou toch graag een vervanger zien komen. BVR had trouwens gezegd dat hij een kern van 20+3 keepers wilde ( voor de transfer van Vandewalle gaf de trainer ook aan er nog 2 man bij te willen). Momenteel (met TVR) heeft hij er 19 + 3. Ik vind het toch volledig fout van je steevast vast te pinnen op een bewering die ooit eens ergens gedaan geweest is. Het succes van je ploeg hangt echt niet af van ’19+3 of 20+3’. Je hebt ook beter 19 degelijke spelers dan 20 sukkelaars. Binnen de kern van 19 zullen er volgens mij zeker 17 zijn die beter op linksback spelen dan TVR. Wat is dan het verschil? Dat er in de spelersfiche niet vermeld staat ‘linksback’? Een extra speler is weer een extra speler die je moet ontgoochelen elke week, en vooral, een extra kost. Als je wat efficiënt en kostenbesparend wil werken dan moet je gewoon niet twijfelen en moet je in deze situatie geen extra geld uitgeven aan spelers. De kern is toch ruim genoeg om een rustig seizoen te draaien. De ambitie is uiteindelijk niet om kampioen te spelen. |
| 07 Aug 2012, 13:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Stijn schreef: Smetje schreef: Bram schreef: Polyvalantie genoeg in deze groep om dat ingeval van blessures en schorsingen op te vangen. Polyvalentie genoeg, maar enkel op back links niet. Filipovic zou het enige alternatief voor Petrovic zijn. Dooremont is denk ik rechtsback en Gigli heeft in de voorbereiding ook altijd rechtsback gespeeld. Ik vind het logisch dat TVR moet gaan, maar zou toch graag een vervanger zien komen. BVR had trouwens gezegd dat hij een kern van 20+3 keepers wilde ( voor de transfer van Vandewalle gaf de trainer ook aan er nog 2 man bij te willen). Momenteel (met TVR) heeft hij er 19 + 3. Ik vind het toch volledig fout van je steevast vast te pinnen op een bewering die ooit eens ergens gedaan geweest is. Het succes van je ploeg hangt echt niet af van ’19+3 of 20+3’. Je hebt ook beter 19 degelijke spelers dan 20 sukkelaars. Binnen de kern van 19 zullen er volgens mij zeker 17 zijn die beter op linksback spelen dan TVR. Wat is dan het verschil? Dat er in de spelersfiche niet vermeld staat ‘linksback’? Een extra speler is weer een extra speler die je moet ontgoochelen elke week, en vooral, een extra kost. Als je wat efficiënt en kostenbesparend wil werken dan moet je gewoon niet twijfelen en moet je in deze situatie geen extra geld uitgeven aan spelers. De kern is toch ruim genoeg om een rustig seizoen te draaien. De ambitie is uiteindelijk niet om kampioen te spelen. Maar 't mag altijd natuurlijk.. _________________ www.spionkoplede.com |
| 07 Aug 2012, 13:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Stijn schreef: Binnen de kern van 19 zullen er volgens mij zeker 17 zijn die beter op linksback spelen dan TVR. Wat is dan het verschil? Dat er in de spelersfiche niet vermeld staat ‘linksback’? ![]() |
| 07 Aug 2012, 14:12 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Mariner schreef: Stijn schreef: Smetje schreef: Polyvalentie genoeg, maar enkel op back links niet. Filipovic zou het enige alternatief voor Petrovic zijn. Dooremont is denk ik rechtsback en Gigli heeft in de voorbereiding ook altijd rechtsback gespeeld. Ik vind het logisch dat TVR moet gaan, maar zou toch graag een vervanger zien komen. BVR had trouwens gezegd dat hij een kern van 20+3 keepers wilde ( voor de transfer van Vandewalle gaf de trainer ook aan er nog 2 man bij te willen). Momenteel (met TVR) heeft hij er 19 + 3. Ik vind het toch volledig fout van je steevast vast te pinnen op een bewering die ooit eens ergens gedaan geweest is. Het succes van je ploeg hangt echt niet af van ’19+3 of 20+3’. Je hebt ook beter 19 degelijke spelers dan 20 sukkelaars. Binnen de kern van 19 zullen er volgens mij zeker 17 zijn die beter op linksback spelen dan TVR. Wat is dan het verschil? Dat er in de spelersfiche niet vermeld staat ‘linksback’? Een extra speler is weer een extra speler die je moet ontgoochelen elke week, en vooral, een extra kost. Als je wat efficiënt en kostenbesparend wil werken dan moet je gewoon niet twijfelen en moet je in deze situatie geen extra geld uitgeven aan spelers. De kern is toch ruim genoeg om een rustig seizoen te draaien. De ambitie is uiteindelijk niet om kampioen te spelen. Maar 't mag altijd natuurlijk.. Da lezek geren ze ![]() |
| 07 Aug 2012, 14:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat TVR inderdaad andere oorden mag opzoeken, er komt wel iemand bij normaal gezien..wait and see
![]() |
| 07 Aug 2012, 16:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Denk toch ook dat transfer van TVR beste is voor beide partijen, die jongen zat in tweede klasse ver boven zijn niveau. Onze kern is meer dan breed genoeg dus ik zou zeker geen vervanger aantrekken. Volgens mij zou Thomas dit seizoen toch nooit de selectie halen of het moest zijn dat de pest en de cholera tegelijk uitbreken in onze ploeg. Moest men op de links back nen hond met nen hoed op neerzetten gaat die u in de opbouw ook niks bijbrengen maar die zal wel evenveel in de weg lopen als Thomas.
Maar serieus nu vond Thomas nen toffe gast met veel inzet en uitstekende mentaliteit en wens hem zeker het beste bij zijn nieuwe ploeg. |
| 07 Aug 2012, 17:53 |
|
|
Freak
met Gbarssin, TVR en Alteron "ik speel op offside" Balaj zijn we wel van onzen grootsten brol vanaf.
alleen daarom al een bravo voor ons bestuur. ![]() |
| 07 Aug 2012, 18:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gelbe_wand schreef: Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat TVR inderdaad andere oorden mag opzoeken, er komt wel iemand bij normaal gezien..wait and see ![]() Geene links back maar ne spits? Of heb ik da misgehoord? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 07 Aug 2012, 18:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
En alweer komen de "zeer betrouwbare bronnen" naar boven..
Aangezien het op nr10.be staat, zullen de meesten wel weten dat hij andere oorden mag opzoeken.. En wie zou er volgens uw bron bijkomen ? (nee, geen Sonck.. ) |
| 07 Aug 2012, 18:32 |
|
| Pagina 45 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 43 44 45 46 47 … 64 Volgende |