Tweede Klasse (2011-2012) - Pagina 47 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2772 berichten ]  Ga naar pagina 1 45 46 47 48 49 185
 Tweede Klasse (2011-2012) 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bericht Re: Tweede Klasse
eendrachter'80 schreef:
Ratko Svilar in coma gehouden na woningbrand
De trainer van voetbalclub R. Antwerp FC raakte vrijdagavond zwaar verbrand in zijn aangezicht en borstkas tijdens een uitslaande brand in zijn huis in de Doornstraat in Wilrijk. Ook zijn longen kregen het zwaar te verduren. Svilar liep terug het brandende huis in om zijn autosleutels en paspoort te halen en ademde de hete en dikke rook in.

Ratko Svilar zwaargewond bij brand tijdens barbecue

Gewezen profvoetballer en huidig trainer van FC Antwerp, Ratko Svilar, is vanavond zwaargewond geraakt bij een brand tijdens een barbecue in de Doornstraat in Wilrijk. Ook de woning liep aanzienlijke schade op. De ex-doelman wordt naar verluidt in een kunstmatige coma gehouden en is naar het brandwondencentrum van Neder-Over-Heembeek overgebracht.

Barbecue op gas
Volgens de brandweer ontstonden de vlammen in de veranda die grenst aan de keuken achteraan. Daar zou een barbecue op gas gestaan hebben.

Het vuur brak even voor 21 uur uit. Bij een barbecue sloegen de vlammen over op de woning, waar vooral het gelijkvloers zware brandschade opliep.

Svilar (59) kwam in 1980 als keeper naar FC Antwerp. Momenteel is hij er trainer van het eerste elftal. (belga/eb)

08 Aug 2009, 10:56
forumlegende

Shabi naar KV Oostende.

Als ik me niet vergis is dit de broer van Segun Shabi, die bij ons ook bij de reserven speelde ??

19 Aug 2009, 13:09
Ancien

Leeftijd: 46
Dani schreef:
Shabi naar KV Oostende.

Als ik me niet vergis is dit de broer van Segun Shabi, die bij ons ook bij de reserven speelde ??

Kan best... Ik denk dat Oostende de eerste ploeg is die achter zijn voornaam is gekomen... Leuk detail: hij wordt pas aangeworven ALS AL ZIJN DOCUMENTEN IN ORDE ZIJN... en laat dat nu net de reden zijn waarom hij hier bij ons nooit werd aangesloten - is zeker een talent en een goede speler, maar krijg zo'n gast maar eens speelgerechtigd voor uw eerste ploeg... En als het administratief al lukt, is het contract dat je hem moet bieden ook niet min...

19 Aug 2009, 15:12
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
En Standaard Wetteren wint met maar liefst 4-1. OHL heeft ook serieus hun start gemist hoor...

Net zoals Lierse, 2 op 6, dat is bijna even slecht als ons.

27 Aug 2009, 10:58
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Jeroen schreef:

Lierse heeft wel 2 toppers gehad, wij in principe maar één (ik zie in Sottegem geen topper).

27 Aug 2009, 12:12

Leeftijd: 11
Smetje schreef:
Jeroen schreef:

Lierse heeft wel 2 toppers gehad, wij in principe maar één (ik zie in Sottegem geen topper).

ik zie in dender azerty ook geenen topper

27 Aug 2009, 12:15
Ancien

Club uit tweede klasse liet zich omkopen
dinsdag 13 oktober 2009
De UEFA heeft de grootste omkoopzaak aller tijden bijna afgerond en de Belgische club die deel uitmaakt van het dossier is een tweedeklasser. De naam van de club is nog niet bekend. Dat meldt bondsvoorzitter François De Keersmaecker.
"Meneer Dhont (Karl Dhont, gokexpert, red.) bracht ons enkele weken geleden op de hoogte dat er iets op komst is. Hij waarschuwde voor de betrokkenheid van een Belgische club", verklaart bondsvoorzitter François De Keersmaecker in Het Laatste Nieuws. "Het gaat om een club uit tweede klasse."

"Wees gerust: we zijn klaar om snel een procedure op te starten om de fraude en vervalsing aan te pakken en streng te bestraffen, zodra we het dossier ontvangen van de UEFA."

13 Okt 2009, 16:00
Ancien

Hugo schreef:

In andere media wordt gesuggereerd dat het met Europese wedstrijden te maken heeft, dan zou het mijn insziens toch maar enkel Beveren meer kunnen zijn - al de rest heeft toch al in geen tijden Europees voetbal gehaald??? Ik ben curieus...

13 Okt 2009, 16:07

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
DT schreef:
Hugo schreef:

In andere media wordt gesuggereerd dat het met Europese wedstrijden te maken heeft, dan zou het mijn insziens toch maar enkel Beveren meer kunnen zijn - al de rest heeft toch al in geen tijden Europees voetbal gehaald??? Ik ben curieus...

Ik denk dan toch eerder spontaan aan Lierse :-)

13 Okt 2009, 17:09
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
of ze rekenen Roeselare al als 2e klasser :) ...zijn die niet een keertje 5-0 of zo in Cyprus onderuit gegaan 2 jaar geleden

14 Okt 2009, 14:25

Leeftijd: 68
the_red_ant69 schreef:
of ze rekenen Roeselare al als 2e klasser :) ...zijn die niet een keertje 5-0 of zo in Cyprus onderuit gegaan 2 jaar geleden

Ik heb daar toch al ergens een artikel over gelezen en er werd veel gegokt op winst met veel goals !!!!

14 Okt 2009, 17:16
Ancien

Daarnet op EXQI-TV naar de wedstrijd Red Star Waasland tegen KV Oostende gekeken, dat moet dan voor een topper doorgaan!
Weinig volk, een kille sfeer en voetbal van een bedenkelijk niveau, geëindigd op een scoreloos gelijkspel.
Als je dan de zondagnamiddag de sfeer van den Iendracht meemaakt, :banana: nee dit zou ik zou voor geen geld willen missen. :EA:

07 Nov 2009, 21:13
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Hugo schreef:
Daarnet op EXQI-TV naar de wedstrijd Red Star Waasland tegen KV Oostende gekeken, dat moet dan voor een topper doorgaan!
Weinig volk, een kille sfeer en voetbal van een bedenkelijk niveau, geëindigd op een scoreloos gelijkspel.
Als je dan de zondagnamiddag de sfeer van den Iendracht meemaakt, :banana: nee dit zou ik zou voor geen geld willen missen. :EA:

kheb het laatste kwartierken kunnen zien en wa da mij direct opviel (buiten muisstille tribunes :D ) was dat suleiman shabi op het veld stond.

08 Nov 2009, 11:08
Ancien

davy1919 schreef:
Hugo schreef:

kheb het laatste kwartierken kunnen zien en wa da mij direct opviel (buiten muisstille tribunes :D ) was dat suleiman shabi op het veld stond.

Mja en wat wel opvalt op zijne foto op de website van Oostende -> diene kerel was redelijk groot toen hij hier nog voetbalde, maar is precies ook serieus aan het fitnessen geslagen ondertussen - ziet er nen beer uit zenne...
Plus ze hebben aant zeetje zowaar al zijn namen kunnen vinden en hebben hem officieel speelgerechtigd kunnen krijgen, wat hier onmogelijk was.

09 Nov 2009, 16:31
Freak

RBD Borinage kan niet spelen tegen AntwerpAntwerp is ook volgend weekend opnieuw vrij. Enkele weken geleden was de oudste club van het land al vrij, maar ook dit weekend komt de Great Old niet in actie.
10/11/2009 (18:23) | 1 reacties | 23x gelezen
De wedstrijd van zondag tussen RBD Borinage en Antwerp gaat dus niet door. De burgemeester en de politiediensten zijn van oordeel dat het bezoekersvak onvoldoende is uitgerust om de Antwerpenaren te ontvangen. De andere wedstrijden, onder andere tegen Lierse, kunnen wel van start gaan. Enkel de komst van Antwerp zorgt dus voor problemen.

Vreemd genoeg komt deze beslissing er pas enkele dagen voor de wedstrijd. Pas binnen een aantal weken zouden de nodige werken uitgevoerd worden. Bij Boussu-Dour hoopt men snel een nieuwe datum te vinden, maar of de Great Old daarmee akkoord gaat valt af te wachten.

Het is nu dus aan Antwerp om te beslissen of ze akkoord gaan met een nieuwe datum. Hoe het nu verder moet valt nog af te wachten. Een nieuwe datum, wedstrijd wisselen of forfait?

wat doen die toch in 2e? :hmm: :crazy:

10 Nov 2009, 19:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2772 berichten ]  Ga naar pagina 1 45 46 47 48 49 185