|
|
| Pagina 50 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 48 49 50 51 52 … 185 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Bericht Re: Tweede Klasse
Ik denk dat het grootste probleem toch is dat als ge verhuist ge heel die sfeer rond den eendracht verliest+ de horeca...
_________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 08 Jan 2010, 14:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
hansken schreef: eigenlijk toch te zot voor woorden zoiets!? ge moet het wel is bekijken, indien we naar tweede zouden gaan, dat ook hier nen helen deel zal moeten aangepast worde! Kzou het doodjammer vinden moest ons prachtige PC-stadion verdwijnen, maar dit lijkt me toch de enige oplossing, een nieuw stadion zetten... maar dan wel op de locatie van het PC-stadion, we moeten toch ont hoilig hert blijven spelen kwou gewoon is zien/polsen hoe de rest van jullie hier over denkt... Shoot! In tweede kunt ge met ons stadion nog spelen, maar het is maar als ooit eerste weer aan de orde zou komen dat we met een enorm probleem zitten. En de realiteit is dat als we terug in tweede geraken ge daar rekening mee moet houden. Zie maar naar Dender enkele jaren geleden hoe ge rapper dan ge denkt plots met die problemen kunt geconfronteerd worden, ge zijt dus maar beter om daar een beetje op te anticiperen. Voor de rest zit ge in ons huidig stadion met een serieus probleem hé. Langs waar kunt ge echt uitbreiden en kunt ge echt nog extra zitplaatsen bouwen. De enige oplossing is al bijna gans het plein te draaien. Of ook, zoals ik al eens hoorde, het veld wa lager leggen. Maar ik denk dat op de lange termijn de enige oplossing wel eens een nieuw stadion zou kunnen worden. Hoe verschrikkelijk spijtig ik dat ook zal vinden, want ik denk toch dat ik net als iedereen een schat aan herinneringen heb aan ons toch wel gezellige Pierre Cornelisstadion. Zo een stadion waar ge al zolang in speelt, gaat toch gewoon gepaard met uw clubgeschiedenis hé. |
| 08 Jan 2010, 14:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: Locatie waar we nu zitten heeft wel iets in de schaduw van de kerk en midden de woonwijk, maar als ge ziet wat voor praktische problemen het nu al geeft voor simpele 3de klasse wedstrijden.... Dat is inderdaad wel waar, qua gescheiden houden van de supportersclans is onze huidige ligging gewoon een ramp. |
| 08 Jan 2010, 14:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Een bestuur moet realistisch denken hé, en niet nostalgisch.
Toch niet in zo een belangrijke zaak, allé het zou inderdaad voor iedereen eens slikken zijn natuurlijk. Uiteindelijk is het ook niet de eerste of enige locatie waar Eendracht ooit zijn thuishaven heeft gehad hé, wel de langste periode (veronderstel ik). Met de waarde die een verkaveling zou hebben van de huidige locatie voor de stad Aalst (toch eigenaar nog altijd) moet er toch iets overeen te komen zijn als het er op aan komt. Wat die horeca betreft, dat is nu toch net geen probleem voor de club ? In tegenstelling tot nu, waarbij meer dan de helft verdwijnt in café's rond het stadion ga je op een nieuwe locatie (die ver weg van alles en iedereen is) net uw volk kunnen houden. Allemaal ZEER hypothetisch trouwens ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 08 Jan 2010, 14:30 |
|
|
Freak
een nieuw stadion op de zandberg,plaats genoeg.
|
| 08 Jan 2010, 14:37 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Bram schreef: Een bestuur moet realistisch denken hé, en niet nostalgisch. Toch niet in zo een belangrijke zaak, allé het zou inderdaad voor iedereen eens slikken zijn natuurlijk. Uiteindelijk is het ook niet de eerste of enige locatie waar Eendracht ooit zijn thuishaven heeft gehad hé, wel de langste periode (veronderstel ik). Met de waarde die een verkaveling zou hebben van de huidige locatie voor de stad Aalst (toch eigenaar nog altijd) moet er toch iets overeen te komen zijn als het er op aan komt. Wat die horeca betreft, dat is nu toch net geen probleem voor de club ? In tegenstelling tot nu, waarbij meer dan de helft verdwijnt in café's rond het stadion ga je op een nieuwe locatie (die ver weg van alles en iedereen is) net uw volk kunnen houden. Allemaal ZEER hypothetisch trouwens ![]() Het gaat mij meer om de sfeer rond de voetbal as ge te ver van tstad gaat zitte word ge ook maar een kunstmatig clubje. Ik bedoel daarmee als het slecht gaat gaat ge veel meer volk verliezen dan nu ,want nu zit ge nog vlakbij voor velen. Ge moet er mss ook over durven nadenken dat er wel degelijk goedkopere oplossingen zijn door te blijven waar we zitten. Akkoord ge gaat er nooit geen stadion van 20 000 man kunnen zetten maar ik(hoop van wel) zie ons niet zo rap terug 10000 man halen ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 08 Jan 2010, 14:55 |
|
|
waly 2 schreef: een nieuw stadion op de zandberg,plaats genoeg. Dan zult ge die villabewoners is naar uytersprot zien crosse ze ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 08 Jan 2010, 14:56 |
|
|
borre31 schreef: Bram schreef: Een bestuur moet realistisch denken hé, en niet nostalgisch. Toch niet in zo een belangrijke zaak, allé het zou inderdaad voor iedereen eens slikken zijn natuurlijk. Uiteindelijk is het ook niet de eerste of enige locatie waar Eendracht ooit zijn thuishaven heeft gehad hé, wel de langste periode (veronderstel ik). Met de waarde die een verkaveling zou hebben van de huidige locatie voor de stad Aalst (toch eigenaar nog altijd) moet er toch iets overeen te komen zijn als het er op aan komt. Wat die horeca betreft, dat is nu toch net geen probleem voor de club ? In tegenstelling tot nu, waarbij meer dan de helft verdwijnt in café's rond het stadion ga je op een nieuwe locatie (die ver weg van alles en iedereen is) net uw volk kunnen houden. Allemaal ZEER hypothetisch trouwens ![]() Het gaat mij meer om de sfeer rond de voetbal as ge te ver van tstad gaat zitte word ge ook maar een kunstmatig clubje. Ik bedoel daarmee als het slecht gaat gaat ge veel meer volk verliezen dan nu ,want nu zit ge nog vlakbij voor velen. Ge moet er mss ook over durven nadenken dat er wel degelijk goedkopere oplossingen zijn door te blijven waar we zitten. Akkoord ge gaat er nooit geen stadion van 20 000 man kunnen zetten maar ik(hoop van wel) zie ons niet zo rap terug 10000 man halen ![]() Maar als ge ooit naar eerste wilt, moet ge wel aan bepaalde voorwaarden voldoen voor een licentie te krijgen. En één daarvan is een minimum aantal zitplaatsen en stadioncapaciteit waar wij niet aan voldoen. |
| 08 Jan 2010, 14:57 |
|
|
forumlegende
Bram schreef: Op deze locatie blijven is gewoon overbodige kosten maken. Zelfs een nieuw stadion op zelfde locatie is zotte kosten maken.... Als ge ooit die kosten MOET maken, wees dan slim en werk met het stad een goeie regeling uit voor stadion op andere locatie hé. Locatie waar we nu zitten heeft wel iets in de schaduw van de kerk en midden de woonwijk, maar als ge ziet wat voor praktische problemen het nu al geeft voor simpele 3de klasse wedstrijden.... Ik ben ook voorstander van ons eigen gezellige PC-stadion, maar ik vrees dat Bram gelijk heeft. Verdere kosten doen aan ons stadion zijn kosten op het sterfbed. Een nieuw stadion op dezelfde locatie (waarbij eventueel het plein 90° gedraaid wordt) klinkt leuk, maar je blijft temidden van een woonwijk zitten met de gekende problemen naar gebrek aan parkeerruimte, scheiding supportersgroepen, veiligheid,... Anderzijds, is een compleet nieuw stadion meteen een zware kost. Dan moet je voldoende privé-investeerders vinden (cfr. Den okapi) die een nieuw stadion willen neerpoten. En tenslotte zit je nog met ons oooh zo goed draaiende stadsbestuur dat er al in 10 jaar niet in slaagt om een simpele fuifzaal op te richten of een ondergrondse parking aan te leggen op reeds bestaande, goedgekeurde locaties. Als ze daar al zo lang over doen, hoe lang zal het dan niet duren om een geschikte locatie te vinden voor een nieuw stadion... Den okapi bijvoorbeeld heeft zijn investeerders maar de locatie (tragel) geraakt maar niet opgelost vanwege de onkunde van het stadsbestuur en de problemen met de aanwezige bedrijven die zich ertegen verzetten. Ooit was voor den iendracht de Siesegemkouter geopperd, waarbij er een volledig complex zou gebouwd worden met onder meer congresruimte, eventueel filmzalen,... Dat was in den tijd dat we nog in eerste speelden. Awel, de Siesegem is nog altijd niet in orde. Dus ik vrees, als je een nieuw stadion wilt bouwen, en er bijvoorbeeld tegen 2025 wilt in spelen, da ge vandaag al moogt beginnen met alle voorbedereidende werken zoals grond zoeken/kopen/saneren, MER-dossier opstellen, eventueel RUP-opstellen, bouwdossier opstellen,... En welk stadion zouden ze dan bouwen? 10000plaatsen met uitbreidingsmogelijkheden (door ne ring op te plaatsen cfr. Anderlecht)... Meteen 30000 plaatsen zodat het stadion kan gebruikt worden voor EK, WK,... Tenslotte heeft elke ploeg ook zijn ups en downs. Het ene seizoen zit uw stadion (goed) vol, het andere seizoen komt er geen kat. Zie maar naar Sint-Truiden. Ze speelden in hun 'oud' stadion zeer dikwijls voor een vol huis met ne goeie sfeer, en ze vervangen dan hun oude staantribune door een veel grotere zittribune om de capaciteit uit te breiden (en waarschijnlijk ook uit veiligheidsoverwegingen). Gevolg: zolang het goed draaide veel volk en sfeer, maar als het slecht draaide amper volk in dat 'grote' stadion en nul kommma nul van sfeer. Zie maar naar de bekermatch destijds. Misschien was er 3000man waarvan wij al met den helft waren en gelukkig de sfeer verzorgden, want anders zou het maar een koude, droeve bedoening geweest zijn. Persoonlijk heb ik dan liever een kleiner stadion van bijvoorbeeld 10000 of 12000 plaatsen dat, als 't goed gaat met de ploeg, elke week vol zit (al dan niet met enkel abonnees en genodigden) maar wanneer het minder gaat en je nog maar 4000 supporters over hebt, toch nog gezellig blijft en waar je sfeer kan blijven maken. Ieder zijn goesting natuurlijk he Voorlopig is dit vraagstuk nog niet aan de orde. In 3de kunnen we met ons stadion nog wel efkes voort, en volgens mij zijn de aanpassingen als we naar 2de zouden promoveren beperkt (in omvang en budget), of ben ik fout daarin? _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 08 Jan 2010, 14:59 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Een WK stadion in Aalst
Nuja, zo zot is het niet want ik denk dat Deinze het stadion is dat als trainingsveld gaat dienen voor een WK-ploeg.... als het WK naar België (en Gent) zou komen. Eigenlijk moeten we werken naar het model zoals Denderleeuw, een open locatie en een zeer low-budget stadion. Al heb ik het wel niet voor die gezinssfeer dat het stadion daar uit straalt... heb veel liever een stadion waar het volk praktisch op het veld staat. _________________ If you never try, you'll never know |
| 08 Jan 2010, 15:08 |
|
|
Bartos schreef: borre31 schreef: Bram schreef: Een bestuur moet realistisch denken hé, en niet nostalgisch. Toch niet in zo een belangrijke zaak, allé het zou inderdaad voor iedereen eens slikken zijn natuurlijk. Uiteindelijk is het ook niet de eerste of enige locatie waar Eendracht ooit zijn thuishaven heeft gehad hé, wel de langste periode (veronderstel ik). Met de waarde die een verkaveling zou hebben van de huidige locatie voor de stad Aalst (toch eigenaar nog altijd) moet er toch iets overeen te komen zijn als het er op aan komt. Wat die horeca betreft, dat is nu toch net geen probleem voor de club ? In tegenstelling tot nu, waarbij meer dan de helft verdwijnt in café's rond het stadion ga je op een nieuwe locatie (die ver weg van alles en iedereen is) net uw volk kunnen houden. Allemaal ZEER hypothetisch trouwens ![]() Het gaat mij meer om de sfeer rond de voetbal as ge te ver van tstad gaat zitte word ge ook maar een kunstmatig clubje. Ik bedoel daarmee als het slecht gaat gaat ge veel meer volk verliezen dan nu ,want nu zit ge nog vlakbij voor velen. Ge moet er mss ook over durven nadenken dat er wel degelijk goedkopere oplossingen zijn door te blijven waar we zitten. Akkoord ge gaat er nooit geen stadion van 20 000 man kunnen zetten maar ik(hoop van wel) zie ons niet zo rap terug 10000 man halen ![]() Maar als ge ooit naar eerste wilt, moet ge wel aan bepaalde voorwaarden voldoen voor een licentie te krijgen. En één daarvan is een minimum aantal zitplaatsen en stadioncapaciteit waar wij niet aan voldoen. Hoeveel zitplaatsen moet ge hebben?... Ik denk dat daar zeker een mouw aan te passen is. Een nieuw stadion dat weet ik nog zo niet ze,als ge nog is de schulden wilt opstapelen mss. Kijk naar westerlo enzovoort dat kunnen wij ook. Als we niet boven onze stand gaan bouwen hebben we daar zeker ruimte genoeg voor ge moogt het alleen niet te groot zien. _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 08 Jan 2010, 15:11 |
|
|
Ja, en dan hebt ge juist gepast uw stadion (alle minima net gerespecteerd en veel geld kwijt)
maar, parking niet in orde, veiligheid nog steeds een probleem en investeerders gaat ge er niet voor vinden, want daarvoor is geen ruimte om die te herbergen.... met als gevolg dat ge den boel zelf moet financieren. _________________ If you never try, you'll never know |
| 08 Jan 2010, 15:17 |
|
|
forumlegende |
borre31 schreef: Bartos schreef: borre31 schreef: Het gaat mij meer om de sfeer rond de voetbal as ge te ver van tstad gaat zitte word ge ook maar een kunstmatig clubje. Ik bedoel daarmee als het slecht gaat gaat ge veel meer volk verliezen dan nu ,want nu zit ge nog vlakbij voor velen. Ge moet er mss ook over durven nadenken dat er wel degelijk goedkopere oplossingen zijn door te blijven waar we zitten. Akkoord ge gaat er nooit geen stadion van 20 000 man kunnen zetten maar ik(hoop van wel) zie ons niet zo rap terug 10000 man halen ![]() Maar als ge ooit naar eerste wilt, moet ge wel aan bepaalde voorwaarden voldoen voor een licentie te krijgen. En één daarvan is een minimum aantal zitplaatsen en stadioncapaciteit waar wij niet aan voldoen. Hoeveel zitplaatsen moet ge hebben?... Ik denk dat daar zeker een mouw aan te passen is. Een nieuw stadion dat weet ik nog zo niet ze,als ge nog is de schulden wilt opstapelen mss. Kijk naar westerlo enzovoort dat kunnen wij ook. Als we niet boven onze stand gaan bouwen hebben we daar zeker ruimte genoeg voor ge moogt het alleen niet te groot zien. 5000 zitplaatsen minimum... kweet wel niet zeker hoeveel plaatsen ge dan in totaal in u stadion moet hebben maar ik dacht 7500 _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 08 Jan 2010, 15:18 |
|
|
Bram schreef: Ja, en dan hebt ge juist gepast uw stadion (alle minima net gerespecteerd en veel geld kwijt) maar, parking niet in orde, veiligheid nog steeds een probleem en investeerders gaat ge er niet voor vinden, want daarvoor is geen ruimte om die te herbergen.... met als gevolg dat ge den boel zelf moet financieren. -de staantribune uitbreiden naar achteren toe rekening houden dat er een verdiepken op kan later ofwel nu al -het oefenterrein opofferen uitgang/ingang langs het wegske aan de kant vh oefenterrein. ik twijfel er niet aan dat ge zo het meest rendabele eruit gaat halen. De financiering hiervan,vergunning enz zal een pak gemakkelijker en sneller verlopen.Als ge daarintegen een nieuw stadion wilt gaat ge weer boven uwe stand leven, tenzij met mss een mecenas... ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 08 Jan 2010, 16:11 |
|
|
forumlegende |
borre31 schreef: Bram schreef: Ja, en dan hebt ge juist gepast uw stadion (alle minima net gerespecteerd en veel geld kwijt) maar, parking niet in orde, veiligheid nog steeds een probleem en investeerders gaat ge er niet voor vinden, want daarvoor is geen ruimte om die te herbergen.... met als gevolg dat ge den boel zelf moet financieren. -de staantribune uitbreiden naar achteren toe rekening houden dat er een verdiepken op kan later ofwel nu al -het oefenterrein opofferen uitgang/ingang langs het wegske aan de kant vh oefenterrein. ik twijfel er niet aan dat ge zo het meest rendabele eruit gaat halen. De financiering hiervan,vergunning enz zal een pak gemakkelijker en sneller verlopen.Als ge daarintegen een nieuw stadion wilt gaat ge weer boven uwe stand leven, tenzij met mss een mecenas... ![]() ga maar heel veel werken, dan zullen ze u misschien nog inhuren voor het een of het ander alsge mecenas wilt spelen ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 08 Jan 2010, 16:37 |
|
| Pagina 50 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 48 49 50 51 52 … 185 Volgende |