Oefenwedstrijden 2012-2013 - Pagina 50 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 947 berichten ]  Ga naar pagina 1 48 49 50 51 52 64
 Oefenwedstrijden 2012-2013 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
El Corredor schreef:
09-08 Vanaf dit seizoen kan u alle wedstrijden live volgen op eendracht-aalst.be. Vrijdagavond brengen we als test de oefenwedstrijd tussen E.Aalst en E.Zele!

bericht off.site

ah bon, als dat perfect verloopt is dat inderdaad wel een serieuze vooruitgang, anderzijds... hopelijk gaat dit niet te veel volk uit de tribunes houden.

10 Aug 2012, 9:34
Freak

Leeftijd: 46
davy1919 schreef:
El Corredor schreef:
09-08 Vanaf dit seizoen kan u alle wedstrijden live volgen op eendracht-aalst.be. Vrijdagavond brengen we als test de oefenwedstrijd tussen E.Aalst en E.Zele!

bericht off.site

ah bon, als dat perfect verloopt is dat inderdaad wel een serieuze vooruitgang, anderzijds... hopelijk gaat dit niet te veel volk uit de tribunes houden.

bericht werd enkele minuten aangepast. :D het gaat niet om live wedstrijden, maar een livescore...

10 Aug 2012, 10:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 12
ajoin54 schreef:
Mariner schreef:
vantjen schreef:
(y)

Ik heb toch nog altijd liever dat vantjen ons spelers veilig ter plaatse brengt ipv tegelijkertijd met den bus te rijden en beelden vanop den bus te nemen.

Das een goeie!

Hier leest ge wa
i

ddn das een goeken ! :D :D

Dormee dat ge der ier geregeld ne keer een lap moet op geven hé..

10 Aug 2012, 10:34
Ancien

Dirk schreef:

Je kan natuurlijk ook de mensen die zich belangeloos al die tijd hebben ingezet een eerlijke kans geven.
Naar mijn gevoel deed Vantjen de interviews op een manier dat jij of ik met de betrokkene zou praten. Geen hoogstaand Nederlandse taal, maar echte "Oilsjterse ( in zijn geval nu Leedse) proat". Wat de toegankelijkheid voor iedereen een stuk lager maakte.
Ik snap ook niet waarop je Vantjen kan betrappen om een polemiek te starten ? Gewoon omdat hij één keer ergens een antwoord op geeft ? Kort door de bocht, niet ?
We willen allemaal het beste voor ons ploegske, maar mensen die zich al jaren bewezen hebben zomaar opzij schuiven, ik weet niet, misschien moet je dan maar beter supporter worden van Anderlecht of Brugge. Daar zijn ze dat gewoon.
De lichtpuntjes die je aanhaalt durf ik zelfs de normale gang van zaken te noemen. Je dient toch een redelijke accomodatie te hebben ? Een redelijk mooi ploegje ? Dat zal blijken rond nieuwjaar, tegen eind oktober kan de helft van dit mooie ploegje alweer uitgekotst worden.
Ik ben akkoord om Aalst.tv de kans te geven om er iets moois van te maken op de officiële site, maar gooi niet alles weg wat goed was ook, getuige de zoveel meer bezoekers op de betrokken website's.

Misschien is dit net een deel van het "probleem" hé: de club heeft al verschillende keren te kennen gegeven dat ze een doorgedreven professionalisering willen. Dan kan ik er me iets bij voorstellen dat ze - in het kader van meer uitstraling naar mensen buiten het Aalsterse zoals nationale pers en dergelijke - net dat laagdrempelige willen overschrijden. We hebben inderdaad traditie en dat ludieke is leuk voor insiders, maar als je u in de huidige tijden wil profileren, doe je dat best via iets meer geijkte kanalen en kan ik die stap dus wel begrijpen. Het aantrekken van de nieuwe hoofdsponsor laat ook zien dat de tijd dat de voorzitter van de club per definitie ook de hoofdsponsor moet zijn, hopelijk ook achter ons ligt. Dat vind ik stappen in de goede richting.

Heb ook een beetje moeite met dat snel in de mond nemen van "opzijschuiven van mensen die zich al jaren bewezen hebben": ik dacht dat Vantjen de buschauffeur was van den Iendracht en die rol blijft hij vervullen, dus ik zie daar geen opzijschuiven in. Dat bloggen is een privé-activiteit van Vantjen dat op den duur een leuk maar eigen leven is gaan leiden maar waar je toch zaken uitzend waar je zelf eigenlijk geen rechten op hebt... Zolang daar niks voor geregeld is, kan er weinig tegen worden gedaan, maar feit is wel dat je nu toch een exclusiviteitscontract hebt afgesloten met Aalst.tv en dan zijn zo'n zaken het eerste discussiepunt. Moesten we in provinciale of vierde liggen koteren, zal dit allemaal iets minder gevoelig liggen, maar als je een gerespecteerde tweedeklasser wil worden, moet je wel mee met de tijd vrees ik.

Dat hij zijn blog niet meer mag doen zoals het afgelopen anderhalve jaar, is inderdaad spijtig, maar in een wereld waar rechten over logo's, portretrechten, enz. steeds belangrijker worden en je inderdaad wel degelijk een overeenkomst hebt afgesloten met een internettv-zender, is dat een normale keuze vind ik. Toch ook even aan herinneren dat het Aalst.tv was die de live streaming verzorgde voor het Iendracht Ver't Leiven evenement rond de jaarwisseling en dat was toch ook een mooie geste...

10 Aug 2012, 11:00
Ancien

El Corredor schreef:
Iendrachter90 schreef:
VDN
Smet-Bogaerts-Filipovic-Petrovic
De cuyper-Pietermaat-Van Damme-Martin
Di gregorio
Van eyck

eigenlijk onbegrijpelijk dat je Weydisch niet in je basiself opneemt. Is met voorsprong de beste voetballer die we hebben. Zal dé assistenkoning worden dit jaar!

Ik heb nu toch al een match of 5 gezien en Glouftsis kon mijn nog geen enkele keer bekoren eerlijk gezegd. Heb al meer van Van Eyck gezien.

BVR heeft keuze zat, maar Weydisch is iemand die bij mij ALTIJD zou spelen.

Kan best zijn dat Weydisch de beste voetballer is van de selectie maar er zal toch wel een reden zijn dat hij na zijn goeie optreden tegen Bergen plots niet meer als basisspeler acteerde? En daarbij kunnen zaken meespelen die wij als supporter niet zullen weten. Ik weet wel dat het bij het kneden van een totaal nieuwe ploeg zaak is om van bij de start de neuzen allemaal in dezelfde richting te krijgen en met al die nieuwelingen zal BVR een pak strenger (moeten) zijn dan de afgelopen jaren. Toen kon een De Castro zich al eens een slippertje permitteren buiten de competitie om, bij de start van een nieuw seizoen met een compleet nieuwe kern kan dat niet en het zou me dus niet verbazen dat we die verrassing van het niet opstellen van Weydisch als starter de laatste matchen in die richting zouden moeten zoeken.

Kan ook met prikkeling te maken hebben hé - Lauden startte ongelooflijk sterk tegen Bergen en viel super in tegen Lokeren waar Pietermaat duidelijk minder acteerde... In het tweede deel van de voorbereiding zagen we echter een ommekeer bij beide spelers, voor Lauden loopt het momenteel iets minder en Tom is heel sterk bezig vind ik persoonlijk. Het duo Pietermaat/Ken lijkt mij in de visie van BVR complementairder te zijn dan Hugelier/Ken die beide intrinsiek een zelfde speelstijl hebben. En het is toch zaak dat de sterkste spelers op dit moment in de ploeg zullen staan en niet degenen die anderhalve maand geleden top waren. Bovendien kan je toch moeilijk beweren dat Martin ontgoochelt op linksmidden? Tegen Fortuna kon je duidelijk zien wat zijn met gevoel aangesneden ballen vanop de flank telkens opleverden van gevaar. Houdt bovendien ook heel goed de defensieve organisatie waardoor we langs links nauwelijks gevaar moeten toestaan...

Grootste "probleem" als je het zo kan noemen in aanvallend opzicht, is denk ik de mindere complementariteit tussen Alex en Stavros. Alex valt van nature iets dieper terug als nummer 10/tweede spits - vaak zelfs tussen de twee controlerende middenvelders in - waardoor Stavros ook genoodzaakt wordt om tien meter terug te zakken omdat het gat tussen beide anders te groot wordt. Probleem daar is dat een Glouftsis daardoor inderdaad te veel van zijn kwaliteiten verliest. Oplossing in mijn ogen: keuze maken tussen of Stavros of Alex. Alex rendeert fantastisch met iemand als Vandewalle voor zich die steeds in beweging is, van links naar rechts zwerft op het veld en afwisselend diepgaat en terugvalt zoals Depoitre in zijn eerste seizoen bij ons- was duidelijk te zien in de eerste helft tegen Sittard. Bovendien heeft Alex de gave om gepast in de door de diepe spits gecreërde ruimte te duiken en uit te halen vanuit de tweede lijn (zoals doelpunten tegen Willem II en Izegem).

Anderzijds kan je ook voluit de kaart Stavros trekken door Alex op de bank te zetten en Martin in Glouftsis' rug te posteren. Martin speelt van nature tien meter hoger op die positie waardoor Glouftsis niet te ver moet terugzakken en hij kan blijven waar hij op zijn best is: rommelend en opportunistisch in de zestien. Bovendien gaat Martin ook altijd voluit in het duel en knapt hij meer dan nodig zijn verdedigende taken op. Daarnaast kan je dan zonder problemen Weydisch in de ploeg brengen als linksmidden.

Vooraan beschik je dan ook nog over Van Eyck en De Munter - Van Eyck zou ik persoonlijk nog niet meteen brengen - ik zou hem rustig laten aanpassen aan het niveau want we moeten eerlijk zijn - tegen de eersteklassers raakte hij amper een bal en scoorde vooral tegen de mindere goden (Leeuwkens Teralfene, Lede en Izegem). Oudenaarde is dan wel tweedeklasser maar liet niet in de kaarten kijken en is zelf nog niet helemaal zeker waar ze staan in een reeks hoger. Ik verwacht ook redelijk snel een terugslag van de opeenvolging van de geleverde arbeid. En niemand is gebaat bij een opbranding van Sander in het begin van het seizoen.

Achterin vrees ik wel dat Kestens zijn plaats zal moeten afstaan aan Bogaerts.

10 Aug 2012, 11:54
Vaste Waarde

DT schreef:
El Corredor schreef:
Iendrachter90 schreef:
VDN
Smet-Bogaerts-Filipovic-Petrovic
De cuyper-Pietermaat-Van Damme-Martin
Di gregorio
Van eyck

eigenlijk onbegrijpelijk dat je Weydisch niet in je basiself opneemt. Is met voorsprong de beste voetballer die we hebben. Zal dé assistenkoning worden dit jaar!

Ik heb nu toch al een match of 5 gezien en Glouftsis kon mijn nog geen enkele keer bekoren eerlijk gezegd. Heb al meer van Van Eyck gezien.

Kan best zijn dat Weydisch de beste voetballer is van de selectie maar er zal toch wel een reden zijn dat hij na zijn goeie optreden tegen Bergen plots niet meer als basisspeler acteerde? En daarbij kunnen zaken meespelen die wij als supporter niet zullen weten. Ik weet wel dat het bij het kneden van een totaal nieuwe ploeg zaak is om van bij de start de neuzen allemaal in dezelfde richting te krijgen en met al die nieuwelingen zal BVR een pak strenger (moeten) zijn dan de afgelopen jaren. Toen kon een De Castro zich al eens een slippertje permitteren buiten de competitie om, bij de start van een nieuw seizoen met een compleet nieuwe kern kan dat niet en het zou me dus niet verbazen dat we die verrassing van het niet opstellen van Weydisch als starter de laatste matchen in die richting zouden moeten zoeken.

Kan ook met prikkeling te maken hebben hé - Lauden startte ongelooflijk sterk tegen Bergen en viel super in tegen Lokeren waar Pietermaat duidelijk minder acteerde... In het tweede deel van de voorbereiding zagen we echter een ommekeer bij beide spelers, voor Lauden loopt het momenteel iets minder en Tom is heel sterk bezig vind ik persoonlijk. Het duo Pietermaat/Ken lijkt mij in de visie van BVR complementairder te zijn dan Hugelier/Ken die beide intrinsiek een zelfde speelstijl hebben. En het is toch zaak dat de sterkste spelers op dit moment in de ploeg zullen staan en niet degenen die anderhalve maand geleden top waren. Bovendien kan je toch moeilijk beweren dat Martin ontgoochelt op linksmidden? Tegen Fortuna kon je duidelijk zien wat zijn met gevoel aangesneden ballen vanop de flank telkens opleverden van gevaar. Houdt bovendien ook heel goed de defensieve organisatie waardoor we langs links nauwelijks gevaar moeten toestaan...

Grootste "probleem" als je het zo kan noemen in aanvallend opzicht, is denk ik de mindere complementariteit tussen Alex en Stavros. Alex valt van nature iets dieper terug als nummer 10/tweede spits - vaak zelfs tussen de twee controlerende middenvelders in - waardoor Stavros ook genoodzaakt wordt om tien meter terug te zakken omdat het gat tussen beide anders te groot wordt. Probleem daar is dat een Glouftsis daardoor inderdaad te veel van zijn kwaliteiten verliest. Oplossing in mijn ogen: keuze maken tussen of Stavros of Alex. Alex rendeert fantastisch met iemand als Vandewalle voor zich die steeds in beweging is, van links naar rechts zwerft op het veld en afwisselend diepgaat en terugvalt zoals Depoitre in zijn eerste seizoen bij ons- was duidelijk te zien in de eerste helft tegen Sittard. Bovendien heeft Alex de gave om gepast in de door de diepe spits gecreërde ruimte te duiken en uit te halen vanuit de tweede lijn (zoals doelpunten tegen Willem II en Izegem).

Anderzijds kan je ook voluit de kaart Stavros trekken door Alex op de bank te zetten en Martin in Glouftsis' rug te posteren. Martin speelt van nature tien meter hoger op die positie waardoor Glouftsis niet te ver moet terugzakken en hij kan blijven waar hij op zijn best is: rommelend en opportunistisch in de zestien. Bovendien gaat Martin ook altijd voluit in het duel en knapt hij meer dan nodig zijn verdedigende taken op. Daarnaast kan je dan zonder problemen Weydisch in de ploeg brengen als linksmidden.

Vooraan beschik je dan ook nog over Van Eyck en De Munter - Van Eyck zou ik persoonlijk nog niet meteen brengen - ik zou hem rustig laten aanpassen aan het niveau want we moeten eerlijk zijn - tegen de eersteklassers raakte hij amper een bal en scoorde vooral tegen de mindere goden (Leeuwkens Teralfene, Lede en Izegem). Oudenaarde is dan wel tweedeklasser maar liet niet in de kaarten kijken en is zelf nog niet helemaal zeker waar ze staan in een reeks hoger. Ik verwacht ook redelijk snel een terugslag van de opeenvolging van de geleverde arbeid. En niemand is gebaat bij een opbranding van Sander in het begin van het seizoen.

Ik geef het door aan het EA-bestuur, als we ooit een nieuwe trainer zoeken kom je hiervoor zeker in aanmerking! :D

10 Aug 2012, 12:45
forumlegende

England4ever schreef:
DT schreef:
El Corredor schreef:

Ik geef het door aan het EA-bestuur, als we ooit een nieuwe trainer zoeken kom je hiervoor zeker in aanmerking! :D

Hij zegt gewoon 't zelfde als de rest hier alleen gebruikt hij een pak meer woorden, politieker moet hij worden!

10 Aug 2012, 13:39

Leeftijd: 68
Michaël schreef:
Onderkroiper schreef:
Wie gaat er mij een ticketje bijhouden voor de collectie , een gratis heb ik nog niet ;)

ik heb er u nochthans al zo een paar gegeven :p

@michaël ....ik bedoel de wedstrijd EA - Eendracht Zele !!!! ;)

10 Aug 2012, 13:44
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
Loketten blijven gesloten, dus er zullen toch geen inkomkaarten zijn ?

10 Aug 2012, 14:01
forumlegende

Elektronized schreef:

Iedereen moet een gratis kaart afhalen op het secretariaat tussen 18.30 en 19.30 uur.

10 Aug 2012, 15:47

Leeftijd: 68
Jean schreef:
Elektronized schreef:

Iedereen moet een gratis kaart afhalen op het secretariaat tussen 18.30 en 19.30 uur.

Wie bewaart er mij hiervan een exemplaar ? :D en vraag aan de steward er zo weinig mogelijk af te scheuren :worship:

Zeer zeldzaam ticket blijkbaar :lol:

10 Aug 2012, 15:51
forumlegende

Onderkroiper schreef:
Jean schreef:
Elektronized schreef:

Wie bewaart er mij hiervan een exemplaar ? :D en vraag aan de steward er zo weinig mogelijk af te scheuren :worship:

Zeer zeldzaam ticket blijkbaar :lol:

Dat wordt een echt collector's item! Ik ga vragen om er niks af te scheuren!

10 Aug 2012, 16:15
forumlegende

Leeftijd: 61
Hij zegt gewoon 't zelfde als de rest hier alleen gebruikt hij een pak meer woorden, politieker moet hij worden![/quote]

DT for president

10 Aug 2012, 19:44
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Waarom werd Tjendo reeds na een half uur vervangen? Had die last van een blessure?

10 Aug 2012, 23:19
Freak

Leeftijd: 36
Smetje schreef:
Waarom werd Tjendo reeds na een half uur vervangen? Had die last van een blessure?

Jep was de reden van de wissel ;)

10 Aug 2012, 23:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 947 berichten ]  Ga naar pagina 1 48 49 50 51 52 64