|
|
| Pagina 6 van 13 |
[ 194 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 13 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
waly 2 schreef: 1-4,verheyden deed nochtans mee. ![]() Op wa slaat deze opmerking nu weer? het was niet goed, maar das te begrijpen. Het is de tweede oefenmatch en de spelers zijn nog niet op elkaar ingespeeld. Verder chapeau voor balaj, wat een inzet! En reservekeeper verhoeven. Mag van mij gerust derde keeper worden is in mijn ogen veel beter als de batselier _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 29 Jun 2011, 22:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
zwetzat schreef: eintracht frankfurt schreef: zwetzat schreef: vindt gij U echt zo interessant dan? in vergelijking met U totaal niet uiteraard. ![]() idd, iemand die zijn eigen woonplaats dient weg te stekend door Abu Dhabi in te vullen in de plaats, dat zegt alles over U ![]() mwoehahaha! ![]() |
| 29 Jun 2011, 22:52 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Stijn schreef: zwetzat schreef: eintracht frankfurt schreef: in vergelijking met U totaal niet uiteraard. ![]() idd, iemand die zijn eigen woonplaats dient weg te stekend door Abu Dhabi in te vullen in de plaats, dat zegt alles over U ![]() mwoehahaha! ![]() ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 29 Jun 2011, 22:59 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Gertjan verhoeven
Een bank vooruit zouk zeggen. |
| 29 Jun 2011, 22:59 |
|
|
Freak
wat mij opviel was dat er een paar jonge snotters van Brugge onze gevestigde waarden lekker in de achterzak hadden steken.
ik hoop nog op een zware kwaliteitsinjectie achteraan, en op het middenveld. als ge zo die jonge mannekes gelijk ne de jonghe of van belle ziet, waarom kunnen wij die niet in godsnaam huren? maar ja, daarvoor moet ge een scoutingsapparaat hebben de enige connectie die Van Den Steen heeft is een internetconnectie ![]() |
| 29 Jun 2011, 23:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
El Corredor schreef: wat mij opviel was dat er een paar jonge snotters van Brugge onze gevestigde waarden lekker in de achterzak hadden steken. ik hoop nog op een zware kwaliteitsinjectie achteraan, en op het middenveld. als ge zo die jonge mannekes gelijk ne de jonghe of van belle ziet, waarom kunnen wij die niet in godsnaam huren? maar ja, daarvoor moet ge een scoutingsapparaat hebben de enige connectie die Van Den Steen heeft is een internetconnectie ![]() Ik vond het redelijk pijnlijk om zien hoe een paar beloften van Brugge ons overklasten. Sommige spelers leken er ook niet echt zin in te hebben. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 29 Jun 2011, 23:13 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
El Corredor schreef: wat mij opviel was dat er een paar jonge snotters van Brugge onze gevestigde waarden lekker in de achterzak hadden steken. ik hoop nog op een zware kwaliteitsinjectie achteraan, en op het middenveld. als ge zo die jonge mannekes gelijk ne de jonghe of van belle ziet, waarom kunnen wij die niet in godsnaam huren? maar ja, daarvoor moet ge een scoutingsapparaat hebben de enige connectie die Van Den Steen heeft is een internetconnectie ![]() Volkomen mee eens, zoals ik reeds in de topic transfers aangaf. Die De Jonghe, Van Belle en Van Acker goh goh! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 29 Jun 2011, 23:13 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Iendrachter90 schreef: Gertjan verhoeven Een bank vooruit zouk zeggen. Balaj en Crispijn hebben ook een goede invalbeurt gemaakt vind ik _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 29 Jun 2011, 23:22 |
|
|
Daarnet Eendracht Aalst-Club Brugge gezien. Zwak Eendracht tegen een jong Brugge. We komen wel op een vroege voorsprong na een hoekschop maar daarna was het al Club dat de klok sloeg. Doelpunten voor Club: Akpala, Meunier 2 keer en Van Belle. Opvallendste spelers: Meunier en Deschilder. Meunier gaf blijk van een schitterende techniek en was moeilijk van de bal te zetten. Deschilder heeft enorm veel vista, speelt altijd snel en zuiver in en heeft een goed positiespel. Ik vraag me af waarom we niet proberen zo een jongere te lenen want al degenen die meededen kunnen mee in 2de klasse. Het wordt een loodzwaar seizoen voor den Iendracht, dat staat al vast.
Een reactie van club supporter, een objectieve mening over onze ploeg dus... _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 29 Jun 2011, 23:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
witzwet schreef: Volkomen mee eens, zoals ik reeds in de topic transfers aangaf. Die De Jonghe, Van Belle en Van Acker goh goh! Die Van Acker is wel niet realistisch, die staat daar dicht bij een basisplaats blijkbaar. Maar die De Jonghe bijvoorbeeld, das een linksachter waar wij maar kunnen van dromen zeg. |
| 29 Jun 2011, 23:43 |
|
|
Scholier
Hoelang zoeken wij al achter een linksachter.................
telkens nood oplossingen. |
| 29 Jun 2011, 23:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
josken1 schreef: Daarnet Eendracht Aalst-Club Brugge gezien. Zwak Eendracht tegen een jong Brugge. We komen wel op een vroege voorsprong na een hoekschop maar daarna was het al Club dat de klok sloeg. Doelpunten voor Club: Akpala, Meunier 2 keer en Van Belle. Opvallendste spelers: Meunier en Deschilder. Meunier gaf blijk van een schitterende techniek en was moeilijk van de bal te zetten. Deschilder heeft enorm veel vista, speelt altijd snel en zuiver in en heeft een goed positiespel. Ik vraag me af waarom we niet proberen zo een jongere te lenen want al degenen die meededen kunnen mee in 2de klasse. Het wordt een loodzwaar seizoen voor den Iendracht, dat staat al vast. Een reactie van club supporter, een objectieve mening over onze ploeg dus... Geweldige aanwinst voor Club! En waarschijnlijk goedkoop ook. Dat dit tot vorig seizoen in derde klasse rondliep is amper te geloven. Dat is nog een ander niveau dan onze Wouter Moreels zelle. Ik heb Wouter nu twee wedstrijden bezig gezien en vraag mij af of die nog met zijn volle goesting bij ons voetbalt.... Hij zal de knop terug moeten omdraaien denk ik... _________________
|
|
|
Reserve
Bartos schreef: witzwet schreef: Volkomen mee eens, zoals ik reeds in de topic transfers aangaf. Die De Jonghe, Van Belle en Van Acker goh goh! Die Van Acker is wel niet realistisch, die staat daar dicht bij een basisplaats blijkbaar. Maar die De Jonghe bijvoorbeeld, das een linksachter waar wij maar kunnen van dromen zeg. nu we in 2de klasse spelen zouden er mss wel kansen zijn om zo een jonge talentvolle spelers een jaartje te laten omgaan met de druk van een toch wel zeer kritisch publiek ![]() |
|
|
Scholier
Ik hoop echt dat onze speaker met zijn nieuwe song geen hints wou geven.
those where the days............ http://youtu.be/HO1UKbyPRHs |
| 29 Jun 2011, 23:52 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
anubis schreef: Ik hoop echt dat onze speaker met zijn nieuwe song geen hints wou geven. those where the days............ http://youtu.be/HO1UKbyPRHs Simmen, get e joar gemist zekers op den iendracht?? http://www.youtube.com/watch?v=4D6GEQCMwv0 |
| 29 Jun 2011, 23:55 |
|
| Pagina 6 van 13 |
[ 194 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 13 Volgende |