|
|
| Pagina 6 van 18 |
[ 264 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miss Forum 2009-2010
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Iendrachtzot schreef: elfahem schreef: lot schreef: als ge nu gewoon u vrouw u kredietkaart geeft om te gaan winkelen, dan kunde gij toch naar de voetbal? En de winkels toe op zondag, ideaal. Damn, goei opmerking eigelijk precies of alle winkels zijn toe op zondag |
| 07 Sep 2011, 20:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
elfahem schreef: lot schreef: chunga schreef: Zit doar uk me in menne kop ![]() als ge nu gewoon u vrouw u kredietkaart geeft om te gaan winkelen, dan kunde gij toch naar de voetbal? En de winkels toe op zondag, ideaal. Ge zult in Oostende alleszins meer winkels open vinden dan toe, ook op zondag! _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 07 Sep 2011, 21:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
ja inderdaad, uw bankkaart aan uw vrouw geven staat gelijk met bankroet in Oostende, ook op zondag!
![]() _________________
|
| 07 Sep 2011, 21:49 |
|
|
In het centrum van Oostende zijn alle winkels elke zondag open, enkel de grote winkelketens niet.
Dus ik zou het u niet aanraden om met leedvermaak uw bankkaart af te geven, die krijg je gegarandeerd met een brede smile terug ![]() aan te raden wandelroute voor jullie vanaf station : kaai volgen, dijk volgen, tot in mariakerke , dan zie je het stadion wel liggen. Het is een eind wandelen (een uurtje toch), maar dat valt wel mee als je in grote groep bent |
| 08 Sep 2011, 8:23 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
KoeneKVO schreef: In het centrum van Oostende zijn alle winkels elke zondag open, enkel de grote winkelketens niet. Dus ik zou het u niet aanraden om met leedvermaak uw bankkaart af te geven, die krijg je gegarandeerd met een brede smile terug ![]() aan te raden wandelroute voor jullie vanaf station : kaai volgen, dijk volgen, tot in mariakerke , dan zie je het stadion wel liggen. Het is een eind wandelen (een uurtje toch), maar dat valt wel mee als je in grote groep bent geeft die kaart maar af aan madam ... veranderd eerst de code maar haalt eerst genoeg geld af he ![]() ik weet van niks he ... |
| 08 Sep 2011, 9:32 |
|
|
Nationale Ploeg
mij madam werkt blijkbaar opsommigen hun fantasie hier opt forum... of is het mijn bankkaart ?
"Voorbeschouwing Aanstaande zondag ontvangt KVO het verbazend sterke Aalst dat buiten alle verwachting alleen op een tweede plaats staat na het leidersduo Waasland Beveren en KAS Eupen. De promovendus voelt zich momenteel in de winning mood. De jongens van Bart Vanrenterghem behaalden tot nu toe een knappe 7 op 9 waar zelfs het maximum tot de mogelijkheden behoorde want tegen Tubeke liet Thompson het na om vanop de elfmeterstip de drie punten thuis te houden. Met een ruime 1-4 zege op het veld van Tienen werd deze halve misstap met een glimlach weggewerkt. Vorig weekend bleek Roeselare een maatje te klein te zijn voor het bijwijlen frivool en met veel diepgang spelend Aalst. Op dit ogenblik voelen de zwartwitten zich haast onklopbaar en zijn ze ervan overtuigd dat een uitstapje naar de 'Stad aan Zee' hen de drie punten zal opleveren.Trainer Vanrenterghem speelt vanuit een sterke organisatie en rekent op zijn sterk middenveld om het koningskoppel vooraan te bereiken. Naast de technisch vaardige maar licht ontvlambare Cousin bestaat de kern uit klasrijke en vooral ervaren spelers zoals een Thompson (eveneens ex-KVO), Van Damme, Verheyden Vervaecke en Podevijn. Met Moreels en Depoitre beschikt Aalst vooraan over één van de beste spitsenduo's uit tweede nationale. Naast de sterke spelersgroep beschikt Aalst over een grote aanhang die haar ploeg zowel thuis als uit komt ondersteunen. Die twaalfde man zorgt voor een extra boost wanneer het team het moeilijk heeft. Tegen Roeselare kwamen de volgende spelers in actie: Van Den Noortgaete, Podevijn, Depoitre, Moreels, Van Damme, Cousin, Vervaecke, De Castro, Filipovic, Kestens, Gallucci, De Schutter, Thompson en Verheyden. De jongens van Vanderbiest begonnen de competitie met een behoorlijke 5 op 9. Dit is een goed resultaat omdat er al tweemaal buitenshuis gespeeld werd tegen kwalitatieve sterke teams zoals Brussels en Charleroi. Ondanks de moeilijkheidsgraad en het nodige respect voor de tegenstander moet KVO toch in staat zijn om de drie punten thuis te houden. Enkel mogen Wallaeys en co zich niet in slaap laten wiegen, want dan is de kans groot dat Aalst meedogenloos toeslaat, een gegeven dat Tienen in eigen huis ondervond. De wedstrijd wordt geleid door Dhr. Saadouni en hij wordt bijgestaan door Dhr. De Belder en Dhr. Plumes" vraag me af waar hij dat gehaald heeft ? denk dat dit onder de noemer 'eigen dichterlijke vrijheden' van die webmaster te klasseren valt... _________________ may the FORCE be with you. |
| 08 Sep 2011, 10:29 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Still standing ! schreef: Citeer: Op dit ogenblik voelen de zwartwitten zich haast onklopbaar en zijn ze ervan overtuigd dat een uitstapje naar de 'Stad aan Zee' hen de drie punten zal opleveren. vraag me af waar hij dat gehaald heeft ? denk dat dit onder de noemer 'eigen dichterlijke vrijheden' van die webmaster te klasseren valt... Omdat, als Oostende wint van ons, hun overwinning beter zal smaken, omdat ze totnutoe "het fiere ongeslagen Eendracht Aalst" hun eerste nederlaag hebben toegediend... _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 08 Sep 2011, 10:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Niet te hoog van de toren blazen, puntje halen ginds zal al fantastisch zijn!
|
| 08 Sep 2011, 10:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Iendrachtzot schreef: Still standing ! schreef: Citeer: Op dit ogenblik voelen de zwartwitten zich haast onklopbaar en zijn ze ervan overtuigd dat een uitstapje naar de 'Stad aan Zee' hen de drie punten zal opleveren. Qua, opnaaien van de eigen Oostende-spelers kan dit wel tellen en dàt is wat hij probeert. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 08 Sep 2011, 10:56 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
voorbeeldjen van Antwerp. kkan spijtig genoeg ni mee..
http://www.youtube.com/watch?v=-yd7ZmSc ... re=related _________________ Anti fusieclub! |
| 08 Sep 2011, 11:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik vraag mij ook af hoe je 2de kunt staan na 2 andere ploegen... 't is natuurlijk een tijdje geleden dat ik mij in de wiskunde verdiept heb.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 08 Sep 2011, 12:30 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bram schreef: Ik vraag mij ook af hoe je 2de kunt staan na 2 andere ploegen... 't is natuurlijk een tijdje geleden dat ik mij in de wiskunde verdiept heb. Da's nu nie moeilijk he Bram. Als één van die twee ploegen boven u derde staat?!... toch logisch? Onderschat ze niet zenne, de KVO-boys ![]() |
| 08 Sep 2011, 12:37 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Pauter schreef: voorbeeldjen van Antwerp. kkan spijtig genoeg ni mee.. http://www.youtube.com/watch?v=-yd7ZmSc ... re=related Tees is nog straffer... http://www.youtube.com/watch?v=xVczsnRu ... r_embedded _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 08 Sep 2011, 13:12 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Gaan voor een punt en als het kan een stunt
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 08 Sep 2011, 13:41 |
|
|
Reserve
davy1919 schreef: Pauter schreef: voorbeeldjen van Antwerp. kkan spijtig genoeg ni mee.. http://www.youtube.com/watch?v=-yd7ZmSc ... re=related Tees is nog straffer... http://www.youtube.com/watch?v=xVczsnRu ... r_embedded das nog is een idee voor azemen nor denjer moeten |
| 08 Sep 2011, 13:47 |
|
| Pagina 6 van 18 |
[ 264 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 18 Volgende |