|
|
| Pagina 6 van 25 |
[ 366 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Knaap
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
Gaskonijn schreef: elfahem schreef: Prima voorbeschouwing, Bartos, alleen die 'uit zijn barsten te laten voegen' zou ik vervangen door 'uit zijn voegen te laten barsten' Neenee, hij heeft gelijk! het wordt tijd dat de barsten in ons stadion is gevoegd worden! *woesh* Ba dum Tish |
| 22 Sep 2011, 12:28 |
|
|
Vaste Waarde
Zaterdagmorgen tussen 10u en 12u vindt er in het Pierre Cornelisstadion een voorverkoop plaats voor de topper van zondag van Eendracht Aalst tegen Waasland Beveren.
|
| 22 Sep 2011, 20:38 |
|
|
Ancien
parol schreef: Zaterdagmorgen tussen 10u en 12u vindt er in het Pierre Cornelisstadion een voorverkoop plaats voor de topper van zondag van Eendracht Aalst tegen Waasland Beveren. 't Zal nodig zijn, want het is daar telkens dikke miserie aan de loketten voor de K-tribune. Hoe zit dat nu, hebben ze nu allemaal een kniptang of heeft er weer maar één van de drie controleurs een tang ter zijnen beschikking. Nee Hugo ik heb geen tang ge moet daar gaan, lap ik naar den anderen kant, nee 't is bij den dienen da ge moet gaan. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Sep 2011, 20:53 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 11 Aug 2011, 21:28 Berichten: 86 |
Kijkt uit naar zondag !
![]() _________________ We're Back ! |
| 22 Sep 2011, 20:54 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Hugo schreef: parol schreef: Zaterdagmorgen tussen 10u en 12u vindt er in het Pierre Cornelisstadion een voorverkoop plaats voor de topper van zondag van Eendracht Aalst tegen Waasland Beveren. 't Zal nodig zijn, want het is daar telkens dikke miserie aan de loketten voor de K-tribune. Hoe zit dat nu, hebben ze nu allemaal een kniptang of heeft er weer maar één van de drie controleurs een tang ter zijnen beschikking. Nee Hugo ik heb geen tang ge moet daar gaan, lap ik naar den anderen kant, nee 't is bij den dienen da ge moet gaan. ![]() ja hugo...besparingen moeten ergens mee beginnen he.... brengt anders uwe perforator mee zondag , kunt ge zelf uw gaatje in uw abonnement knippen... ![]() |
| 22 Sep 2011, 21:37 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Ik vind het zeer spijtig dat ik ook moet aanschuiven aan het loket, ik zelf heb abbo, maar voor mijne zoon heb ik nu ook een kaartje nodig dus ben ik verplicht om te schuiven... Ik heb gehoord dat die gastjes ook een gratis abbo kunnen krijgen, weet hier iemand meer over?
![]() |
| 22 Sep 2011, 21:53 |
|
|
forumlegende |
England4ever schreef: Ik vind het zeer spijtig dat ik ook moet aanschuiven aan het loket, ik zelf heb abbo, maar voor mijne zoon heb ik nu ook een kaartje nodig dus ben ik verplicht om te schuiven... Ik heb gehoord dat die gastjes ook een gratis abbo kunnen krijgen, weet hier iemand meer over? ![]() jeugdspelertjes ea denk ik da gij het gewoon op hebt... ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 22 Sep 2011, 23:06 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Dries schreef: England4ever schreef: Ik vind het zeer spijtig dat ik ook moet aanschuiven aan het loket, ik zelf heb abbo, maar voor mijne zoon heb ik nu ook een kaartje nodig dus ben ik verplicht om te schuiven... Ik heb gehoord dat die gastjes ook een gratis abbo kunnen krijgen, weet hier iemand meer over? ![]() jeugdspelertjes ea denk ik da gij het gewoon op hebt... ![]() Nee, jeugdspeler ergens anders, maar dat blijft gelijk, onder de 12 jaar is gratis maar met een gratis kaartje dat je moet hebben, dus aanschuiven. |
| 22 Sep 2011, 23:13 |
|
|
Knaap
de kantine's van de staanplaatsen blijven open en er mag bier geschonken worden voor velen een goede zaak denk ik
|
| 22 Sep 2011, 23:36 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
England4ever schreef: Dries schreef: England4ever schreef: Ik vind het zeer spijtig dat ik ook moet aanschuiven aan het loket, ik zelf heb abbo, maar voor mijne zoon heb ik nu ook een kaartje nodig dus ben ik verplicht om te schuiven... Ik heb gehoord dat die gastjes ook een gratis abbo kunnen krijgen, weet hier iemand meer over? ![]() jeugdspelertjes ea denk ik da gij het gewoon op hebt... ![]() Nee, jeugdspeler ergens anders, maar dat blijft gelijk, onder de 12 jaar is gratis maar met een gratis kaartje dat je moet hebben, dus aanschuiven. Hij wilt gewoon aangeven dat die abonnementen waar gij het over hebt,wss gewoon dedie zijn dat ze voor de jeugdspelers van aalst opzij leggen ![]() |
| 22 Sep 2011, 23:47 |
|
|
Ancien
supersossis schreef: Hugo schreef: parol schreef: Zaterdagmorgen tussen 10u en 12u vindt er in het Pierre Cornelisstadion een voorverkoop plaats voor de topper van zondag van Eendracht Aalst tegen Waasland Beveren. 't Zal nodig zijn, want het is daar telkens dikke miserie aan de loketten voor de K-tribune. Hoe zit dat nu, hebben ze nu allemaal een kniptang of heeft er weer maar één van de drie controleurs een tang ter zijnen beschikking. Nee Hugo ik heb geen tang ge moet daar gaan, lap ik naar den anderen kant, nee 't is bij den dienen da ge moet gaan. ![]() ja hugo...besparingen moeten ergens mee beginnen he.... brengt anders uwe perforator mee zondag , kunt ge zelf uw gaatje in uw abonnement knippen... ![]() 't komt door de werkdruk zeker? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 23 Sep 2011, 8:44 |
|
|
Miniem
England4ever schreef: Dries schreef: England4ever schreef: Ik vind het zeer spijtig dat ik ook moet aanschuiven aan het loket, ik zelf heb abbo, maar voor mijne zoon heb ik nu ook een kaartje nodig dus ben ik verplicht om te schuiven... Ik heb gehoord dat die gastjes ook een gratis abbo kunnen krijgen, weet hier iemand meer over? ![]() jeugdspelertjes ea denk ik da gij het gewoon op hebt... ![]() Nee, jeugdspeler ergens anders, maar dat blijft gelijk, onder de 12 jaar is gratis maar met een gratis kaartje dat je moet hebben, dus aanschuiven. In Oostende was het 5€ onder de 12 jaar. |
| 23 Sep 2011, 8:55 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
bruintje schreef: de kantine's van de staanplaatsen blijven open en er mag bier geschonken worden voor velen een goede zaak denk ik Een volledige wedstrijd? Waarom zou da nu opeens wel mogen? Pas op, als 't zo is gaje mij ni horen klagen ze Dan doek wel een extra efforke om onzen iendracht te steunen ![]() Edit: ook juist gelezen op facebook, dat de kantine's voor deze (en waarschijnlijk ook de volgende) matchen open zijn! Laatst gewijzigd door Madman op 23 Sep 2011, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 23 Sep 2011, 10:03 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 56 Locatie: Oilsjt |
Geo schreef: England4ever schreef: Dries schreef: jeugdspelertjes ea denk ik da gij het gewoon op hebt... ![]() Nee, jeugdspeler ergens anders, maar dat blijft gelijk, onder de 12 jaar is gratis maar met een gratis kaartje dat je moet hebben, dus aanschuiven. In Oostende was het 5€ onder de 12 jaar. Mijn zoontje (7) is zowel in Tienen als Oostende gratis binnen gemogen. Dat is inderdaad wel sneu .. dacht ook niet meer te moeten aanschuiven.Gelukkig doe je me der aan denken want hij gaat zondag ook weer mee (de microbe heeft toegeslagen |
| 23 Sep 2011, 10:10 |
|
|
Eerst en vooral wil ik, in naam van alle Beverensupporters, onze steun betuigen voor het verlies van jullie trouwe supporter. Wij leven erg met jullie mee.
Verder kijk ik heel erg uit naar zondag. Volgens mij zal het een mooie en open wedstrijd worden. Ik hoop dan ook dat jullie echt voetbal op de maat gaan leggen en niet achter de bal gaan kruipen, maar ik denk dat jullie spelers verplicht zijn om op eigen terrein volop voor de aanval te kiezen. 2 voetballende ploegen, mooi weer en VOORAL prachtige sfeer! (Ik ken jullie supporters en wij zijn ook terug in vorm de laatste weken Alle ingrediënten zijn dus aanwezig voor een prachtige zondagmiddag. Veel succes alleszins! Greetz, Beverensup PRONO: 1-2 |
| 23 Sep 2011, 10:15 |
|
| Pagina 6 van 25 |
[ 366 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 25 Volgende |