|
|
| Pagina 6 van 12 |
[ 179 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 12 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
El Corredor schreef: je kan Moreels weinig verwijten vind ik, tenslotte steekt BVR domme toeren uit. Klopt, maar dat Moreels naar het einde toe 4 keer een voorzet krijgt die hij kan controleren en hem dan 4 keer in één tijd over knalt, is toch ook niet slim. |
| 16 Okt 2011, 17:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
de clerus schreef: Mja, onze Kestens en De Castro, begint toch ook door de mand te vallen ze! gepakt op snelheid...en Galucci, wa was da seg??? Galucci was rotslecht en De Castro na een goede start nu al 2 matchen op rij heel zwak. |
| 16 Okt 2011, 17:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Galluci & Kestens een grote ramp vandaag
Kestens was na 5 minuten spelen er al 4 keer afgelopen en galluci heeft geen goede pass of voorzet gegeven. Vraag me nog steeds of waarom den trainer Podevijn eraf haalde en niet kestens En die keeper van BDB die jongen verdiende enkele goeie op zen gezicht!_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 16 Okt 2011, 18:02 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Vandaag nekt de tactiek vanBVR ons. Je creëert niets van kansen en slikt weer twee kutgoals. Ik vind het verontrustend dat we al 3 weken op rij geen of weinig doelkansen creëert. Verdediging veeeeels te traag.
En depoitre krijgt veel balle'n maar moet die altijd zelf gaan halen. Laat hem toch diep en zet er ene naast e seg gvd. _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e Laatst gewijzigd door de clerus op 16 Okt 2011, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Okt 2011, 18:02 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Jens zou probleempje hebben met de lies, vandaar zijn wissel ?
_________________ Iendracht 4ever. |
| 16 Okt 2011, 18:12 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
kreezie nonkeltje schreef: Jens zou probleempje hebben met de lies, vandaar zijn wissel ? Edit Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 16 Okt 2011, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Okt 2011, 18:17 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Ik kan na vandaag enkel vaststellen dat we niet mochten winnen, de arbiter deed met ons mee, den trainer van boussu dour deed met ons mee door er zijn twee beste spelers af te pakken en dan nog kunnen we geen kans creëren . Onze veldbezetting vond ik een experiment waar ge na 15 minuten al de gevolgen van zag aankomen en onzen trainer zal dit ook wel gezien hebben maar mocht volgens mij niet ingrijpen.
Simpelweg om geen extra kosten te maken, volgende week moeten we verliezen op Charleroi en dan kunnen ze misschien????? terug betalen om te winnen tegen Wetteren, " een 6 punten match voor het behoud." Operatie redding is ingezet zou ik zo zeggen ![]() |
| 16 Okt 2011, 18:36 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Ben nog altijd aan het bekomen van de blunders van onze trainer.
Vervaeke diep en Moreels voor de verdediging posteren Als er niet mag gewonnen worden mag hij van mij gerust ook ns de reservekeeper opstellen, dan weet iedereen tenminste hoe laat het is. Als het echter de bedoeling was om punten te pakken dan is dit een les voor onze trainer dat hij niet met alles kan wegkomen. Als Vdn zo blijft keepen zijn we hem zeer binnenkort ook kwijt denk ik, net als de schutter. een schande dat die nie mag starten ten koste van Vervaeke. ![]() _________________ iendracht! |
| 16 Okt 2011, 18:48 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
kan er eens iemand die er een deftig antwoord op heeft mij ( of ons) eens vertellen waarom de mensen uit vak K na de match alweer niet buiten mochten langs waar ze waren binnen gekomen??? welk nut heeft dat nu eigenlijk? en waarom dan? net zoals vorige week , toen wast ook zo.... zet da bezoekersvak dan ergens anders , laat de bezoekers eens wachten of rondduvelen langs een achterpoortje....t is nu niet dat er zo veel volk mee was van de bezoekers , en dan nog..... t ligt toch niet aan ons dat die tribune zo is ingedeeld? wat is de reden en waarom laten ze ons steeds langs die achterkant het stadion verlaten? willen ze het de mensen terug beu maken naar t stadion te komen op die manier zodat er minder volk het verval van onze trots meemaakt? wat een kutregel man.....
![]() |
| 16 Okt 2011, 18:51 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
supersossis schreef: kan er eens iemand die er een deftig antwoord op heeft mij ( of ons) eens vertellen waarom de mensen uit vak K na de match alweer niet buiten mochten langs waar ze waren binnen gekomen??? welk nut heeft dat nu eigenlijk? en waarom dan? net zoals vorige week , toen wast ook zo.... zet da bezoekersvak dan ergens anders , laat de bezoekers eens wachten of rondduvelen langs een achterpoortje....t is nu niet dat er zo veel volk mee was van de bezoekers , en dan nog..... t ligt toch niet aan ons dat die tribune zo is ingedeeld? wat is de reden en waarom laten ze ons steeds langs die achterkant het stadion verlaten? willen ze het de mensen terug beu maken naar t stadion te komen op die manier zodat er minder volk het verval van onze trots meemaakt? wat een kutregel man..... ![]() Er stonden welgeteld 4 mensen in het bezoekersvak _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 16 Okt 2011, 18:55 |
|
|
Scholier
- wouters positie: bizar
- vervaecke: niet zijn slechtste match - dacht niet dat de bal over de lijn was bij onze goal.(al was er weinig protest van de keeper. Ik twijfel.). Lijnrechter die de goal toekende kon dit onmogelijk zien. - we only sing when we're winning |
| 16 Okt 2011, 18:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
alostasoul schreef: - wouters positie: bizar - vervaecke: niet zijn slechtste match - dacht niet dat de bal over de lijn was bij onze goal.(al was er weinig protest van de keeper. Ik twijfel.). Lijnrechter die de goal toekende kon dit onmogelijk zien. - we only sing when we're winning Ik dacht datn er wel over was,de keeper is ook gewoon dom .De lijnrechter reageert in eerste instantie niet,loopt dan naar de cornervlag en kijkt en kent dan pas de goal toe,dus dieje keeper is met den bal achter de lijn blijven liggen ipv dieje bal naar voor te duwen. |
| 16 Okt 2011, 18:58 |
|
|
Scholier
ik heb mij laten vertellen dat we voortaan altijd langs daar moeten buitengaan. Dit ter compensatie voor het feit dat we mogen drinken tijdens de match. Geen idee of het waar is.
|
| 16 Okt 2011, 18:59 |
|
|
forumlegende |
alostasoul schreef: - wouters positie: bizar - vervaecke: niet zijn slechtste match - dacht niet dat de bal over de lijn was bij onze goal.(al was er weinig protest van de keeper. Ik twijfel.). Lijnrechter die de goal toekende kon dit onmogelijk zien. - we only sing when we're winning of beter gezegd, den helft van den harde kern stond daar met ne kater ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 16 Okt 2011, 19:01 |
|
|
alostasoul schreef: ik heb mij laten vertellen dat we voortaan altijd langs daar moeten buitengaan. Dit ter compensatie voor het feit dat we mogen drinken tijdens de match. Geen idee of het waar is. Teerste stuk is waar,tweede stuk wetek ni ![]() |
| 16 Okt 2011, 19:01 |
|
| Pagina 6 van 12 |
[ 179 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 12 Volgende |