Eendracht Aalst - Charleroi - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 106 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 Eendracht Aalst - Charleroi 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Charleroi
Onderkroiper schreef:
De fotokes staan on-line en hier de eerste foto van onze nieuwe aanwinst Weydisch

Afbeelding

Gezietem azu peizen:Das dus dieje fotograaf waar dat ze mij voor gewaarschuwd hebben :D

04 Mar 2012, 23:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Na het doelpunt lag er bijna Charleroi supporter op het plein :D
Een sjans dat em zen witte bottekes oan had :lol:

Afbeelding

04 Mar 2012, 23:02

Leeftijd: 68
Ondanks dat er een boete zal volgen levert dit steeds spectaculaire foto's op. :love: :love:

Afbeelding

04 Mar 2012, 23:05
Freak

Leeftijd: 45
Josken001 schreef:
El Corredor schreef:
Heb mij vandaag andermaal mateloos geërgerd aan TVR, Vervaecke, Balaj. Dat zijn echt jongens voor provinciale

Dan hebt gij denk ik toch naar een andere balaj gaan kijken als ik... Hij maakt zijn beste invalsbeurt van het seizoen en trapt enkele echt goeie voorzetten en was continu dreigend... Tis nie omda ge 2 keer uwen bal kwijt zijt, da ga ier moet gaan roepen da hij niks kan. Die jongen heeft zeker potentieel in mijn ogen. Hopelijk mag hij vogende week mss starten nu cousin geschorst zal zijn.

ik heb een andere mening, ik vind het ne sukkelaar sorry.

04 Mar 2012, 23:17
Reserve

Leeftijd: 51
Smetje schreef:
Smetje schreef:
Gilles schreef:

Volledig mee eens.

Dat zeg ik ook al weken. Daar weet je tenminste wat je aan hebt en ik twijfel of je snel (en goedkoper) een betere gaat vinden. Damien is een heel nuttige spelers die jaarlijks ook zijn goaltjes scoort.

Kunnen we volgende match eigenlijk niks doen om Damien te steunen? Een spandoek of lange tijd zijn naam scanderen...

Prima idee ! Beiden zou ik zeggen :EA: (y)

05 Mar 2012, 0:13
Reserve

Smetje schreef:
El Corredor schreef:
Heb mij vandaag andermaal mateloos geërgerd aan TVR, Vervaecke, Balaj. Dat zijn echt jongens voor provinciale, echt dramatisch, sorry!

Helemaal mee eens

Heb toch wel de indruk dat deze jongens geviseerd worden hoor (n) . Over Balaj heb ik geen mening zag hem daarvoor niet genoeg spelen,maar Vervaecke(toch al 2 belangrijke goals tegen ANTW en BRuSSLs) en TVR(vechten voor elke meter) hebben vandaag MEER dan hun best gedaan vind ik!
Geef die jongens eens wat krediet verdekke :x We zullen hen zeker nog nodig hebben volgend jaar watch my words :EA:

05 Mar 2012, 0:19
Reserve

Onderkroiper schreef:

Afbeelding

Krijgen deze nu ook een stadionverbod?? Tsjoep kreeg er voor veeeeeeel minder één na de match op Oostende(en 250eur boete) :fuck:

05 Mar 2012, 0:27
nieuw in de eerste ploeg

De (9)Bilde schreef:
Smetje schreef:
El Corredor schreef:
Heb mij vandaag andermaal mateloos geërgerd aan TVR, Vervaecke, Balaj. Dat zijn echt jongens voor provinciale, echt dramatisch, sorry!

Helemaal mee eens

Heb toch wel de indruk dat deze jongens geviseerd worden hoor (n) . Over Balaj heb ik geen mening zag hem daarvoor niet genoeg spelen,maar Vervaecke en TVR hebben vandaag MEER dan hun best gedaan vindt ik!
Geef die jongens eens wat krediet verdekke :x We zullen hen zeker nog nodig hebben volgend jaar watch my words :EA:

Ze gaan die jongens inderdaad nog nodig hebben, maar je kan vandaag toch niet zeggen dat die twee een goede match gespeeld hebben? Vervaeke was de eerste 20 minuten dramatisch, maar heeft zich herpakt en was enkele keren goed in de combinatie. TVR kan lopen en heeft een goede voorzet. Zag echter sterretjes tegen Kage en Milicevic en zijn passing was ook niet super. Is nog jong, dat wel. Balaj was niet gelukkig in zijn acties en zijn voorzetten konden ook beter. Had met die back van Cherleroi wel een serieuze tegenstander om in de wind te zetten natuurlijk.

05 Mar 2012, 0:31
Freak

Leeftijd: 35
Van Wijk wss nieuwe trainer van charleroi verklaard meteen zijn aanwezigheid.

05 Mar 2012, 0:44
Vaste Waarde

De (9)Bilde schreef:
Onderkroiper schreef:

Afbeelding

Krijgen deze nu ook een stadionverbod?? Tsjoep kreeg er voor veeeeeeel minder één na de match op Oostende(en 250eur boete) :fuck:

:zzz: Die stewards hebben niks gezien.

05 Mar 2012, 8:25
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
davy1919 schreef:
... En btw, ik denk dat het wel duidelijk is dat Wouter M. NIET gekwetst is zeker? Iemand die dit kan ontkennen...

En geef Gallucci toch eens een contractverlenging... Als hij zelf zegt (tot bijna in tranen toe) dat hij absoluut wil blijven, ookal is het tegen verminderde voorwaarden... :hmm:

Kan er daarvoor geen spandoek gemaakt worden voor één van komende matchen?

Iets in den trend van "Galu is nen ajoin" ofzoiet :)

Voor de rest stond Charleroi 2x aan ons goal en daaruit vallen 2 goals, wij hebben ook zo al matchen gewonnen maar 't was natuurlijk zuur het zo vandaag tegen ons te krijgen. We speelden verdienstelijk maar krijgen toch geen verdient punt. Voor de rest niet zoveel ambiance, bij ons ist precies eerder "you only sing when your losing" :D

Droef het interview van Vantjen met Verheyden, respect hoe die jongen toch zo kalm blijft nadat de ploeg zo onrespectvol met hem omgaat.

05 Mar 2012, 9:09
Reserve

Fanatix schreef:
davy1919 schreef:
... En btw, ik denk dat het wel duidelijk is dat Wouter M. NIET gekwetst is zeker? Iemand die dit kan ontkennen...

En geef Gallucci toch eens een contractverlenging... Als hij zelf zegt (tot bijna in tranen toe) dat hij absoluut wil blijven, ookal is het tegen verminderde voorwaarden... :hmm:

Voor de rest stond Charleroi 2x aan ons goal en daaruit vallen 2 goals, wij hebben ook zo al matchen gewonnen maar 't was natuurlijk zuur het zo vandaag tegen ons te krijgen. We speelden verdienstelijk maar krijgen toch geen verdient punt. Voor de rest niet zoveel ambiance, bij ons ist precies eerder "you only sing when your losing" :D

Droef het interview van Vantjen met Verheyden, respect hoe die jongen toch zo kalm blijft nadat de ploeg zo onrespectvol met hem omgaat.

Bestuur bedoel je zeker. Spandoek voor Galucci dan ook een voor Ewen vind ik. Stelde dit seizoen nog niet teleur.....

05 Mar 2012, 9:30
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
De (9)Bilde schreef:
Fanatix schreef:
davy1919 schreef:

Bestuur bedoel je zeker. Spandoek voor Galucci dan ook een voor Ewen vind ik. Stelde dit seizoen nog niet teleur.....

Inderdaad foutje :p

05 Mar 2012, 10:34

Leeftijd: 11
Smetje schreef:
Smetje schreef:
Gilles schreef:

Volledig mee eens.

Dat zeg ik ook al weken. Daar weet je tenminste wat je aan hebt en ik twijfel of je snel (en goedkoper) een betere gaat vinden. Damien is een heel nuttige spelers die jaarlijks ook zijn goaltjes scoort.

Kunnen we volgende match eigenlijk niks doen om Damien te steunen? Een spandoek of lange tijd zijn naam scanderen...

Zeker doen Smetje, Damien verdient het om eens extra in de picture te staan. Goed initiatief (y)

05 Mar 2012, 10:59
Ancien

Leeftijd: 46
El Corredor schreef:
vandaag een onnodige nederlaag tegen een Charleroi dat wel balbezit had, maar amper iets in elkaar knutselde. Heb mij vandaag andermaal mateloos geërgerd aan TVR, Vervaecke, Balaj. Dat zijn echt jongens voor provinciale, echt dramatisch, sorry! Yombo heeft met (enkel) zijn goal meer laten zien dan dat drietal op een gans jaar.

Ook BVR toonde zich een bange kwezel door na die rode kaart, Crispijn er niet in te brengen. Schoof Niels door naar het middenveld, maar had Yombo en Crispijn moeten brengen voor Vervaecke en TVR.

Yombo kan een bal brengen en Crispijn uitspelen op zijn kwaliteiten, namelijk bal in de box.

er was weinig volk vond ik, net als vorige week, en heb eigenlijk al twee weken al het gevoel dat ik naar eindeseizoensmatchen zit te kijken...

Ik kan je volgen wat de wedstrijd van TVR en Vervaecke betreft (ook al stonden die niet tegen de minste tegenstanders natuurlijk) maar Balaj kan je toch moeilijk iets verwijten - is inderdaad nog veel te onstuimig en het ziet er soms allemaal wat onbeholpen uit, maar schiet die kerel nog niet af - toont initiatief en blijft wel proberen en een paar van zijn voorzetten waren echt wel goed. Als Delmotte het ooit in tweede mocht proberen, dan hij ook wel. Ik vond het schrijnend dat alle ballen trouwens naar hem werden afgespeeld en gasten als Cousin zich begonnen weg te steken toen "Alti" erop werd gegooid.

Sam er vroeger bijgooien had gekund, maar je zou dan wel alle ballen vanuit het centrum naar hem moeten pompen hebben en dat is ook zijn sterkte niet... Ik had inderdaad Vervaecke en TVR eraf gehaald met Niels op de positie van TVR, Cousin op de plaats van Vervaecke, Yombo op de plaats van Cousin en Sam naast Laurent. Doe je dit echter op minuut 65 en je loopt tegen 1 serieuze counter van Kagé, dan is het 0-3 en zijn de boeken helemaal toe... Door de omzetting op het middenveld bij de rust - meelopen met Ederson Tormena - ipv hem altijd zijn ding te laten doen zonder hem iets in de weg te leggen zoals de eerste helft - liet je Charleroi niet meer toe om gewoon te spelen en dat wierp toch wel zijn vruchten af met enkele mooie kansen toch wel.

Dat zijn keuzes die je als trainer maakt hé...

05 Mar 2012, 11:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 106 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8