|
|
| Pagina 6 van 14 |
[ 198 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Antwerp - Aalst
zwetzat schreef: ik ben al die lulkoek van combi al 2 seizoenen zo kotsbeu dat ik gewoon niet meer op verplaatsing ga kijken. Voor de rest ben ik al 46 jaar supporter van Iendracht en ga natuurlijk altijd thuis kijken. Met de bus van de supvereniging ben ik daarvoor nog meegeweest, maar idd, zuipen à volonté en dan ééns aangekomen moet je maken dat je onder politiebegeleiding snel snel je plaats inneemt, je kan verder barslecht bier krijgen tegen woekerprijzen om van de kartonnen hamburgers tegen dito prijzen nog maar te zwijgen. Neen dank U, ik zie daar de lol niet meer van in, maar alles is persoonlijk natuurlijk. Daarom een goed initiatief van TV Aalst vanaf dit seizoen, zodat de thuisblijvers er ook nog iets gaan van meepikken. ![]() Ik ga mee maar drink enkel op de bus en eet géén hamburgers ik neem een braadworst_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 31 Jul 2013, 17:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Vollen bak komende zaterdagavond en 3500 abo's op Antwerp !!
http://www.nr10.be/tweedeklasse/item/aboverkoop-antwerp-loopt-als-trein?category_id=17 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 31 Jul 2013, 18:18 |
|
|
forumlegende
Ik moet Iendracht02 gelijk geven. Overschot van gelijk. Vroeger maakte ik ook bijna elke verplaatsing mee, soms met de wagen, dan weer met de bus. Heel veel plezier gehad op de bus. De laatste jaren ga ik echter meer en meer met de wagen, ook mee ingegeven door het soms belachelijk hoger drankverbruik van de medereizigers op de bus. Ik heb gasten in hun broek zien pissen zonder dat ze het zelf door hadden, en dan moest de match nog beginnen. Ik kan begrijpen dat zulks geen gezonde omgeving is voor iemand die eens met de kinderen naar de voetbal wil gaan kijken. Ik drink ook graag een pintje op de bus, maar soms is trop teveel.
Voeg daarbij die doldwaze combiregeling (is die eigenlijk wel wettelijk?) en mijn rekening is al snel gemaakt : gezellig met een glaasje voor de buis zaterdagavond. En dat vind ik ergens ook heel spijtig, want de sfeer in een kolkend stadion zelf meemaken is fantastisch. En dat enkel omdat er een paar onnozelaars zijn die de boel verzieken. Bijna 20 jaar geleden gingen we met een man of 5 met de auto naar iedere uitwedstrijd kijken in dat magische seizoen 1994, ook naar Antwerp en consoorten. Ook nooit problemen gehad. Kan geluk zijn natuurlijk, maar zoals Iendracht02 terecht opmerkt : als je problemen zoekt, dan krijg je problemen... |
| 31 Jul 2013, 20:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
mannekes , nu niet overdrijven hè , precies dat iedereen die meegaat op verplaatsing lid is van de AA , ik drink ook enkele pintjes en evengoed enkele cola's..... met den bus meegaan is gewoon tof , gezellig , veilig en ambi.....punt uit!
![]() |
| 31 Jul 2013, 20:36 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 31 Jul 2007, 20:43 Berichten: 102 Locatie: Nieuwerkerken-city |
Iendracht02 schreef: Gio schreef: Ik denk dat zo lang we tegen Antwerp uitkomen het ELKE keer combi-regeling zal zijn en dit in het belang van uw/onze veiligheid... Daar toekomen met den auto in Deurne met om het even welk kenmerk dat verwijst naar Aalst of omgeving (garagevermelding onder nummerplaat, stickers Carnaval/Oilsjt/...) en ge hebt al prijs. OK NIET iedereen is hetzelfde maar daar dan in de buurt rondlopen in de kleuren van Aalst en beginnen zingen (dat overgaat in uitdagen?/zeker na eventueel winst/draw voor ons?) zou ik er ook niet doen. Zo is het voetbal hier nu éénmaal. Ik ga al 25 jaar naar het voetbal, op enkele uitzonderingen die ik op mijn één hand kan tellen, steeds met eigen vervoer. Ik heb nog nooit slagen gehad, ben nog nooit bedreigd geweest en heb ook nog nooit een auto met krassen of ingeslagen ruiten teruggevonden. Alles hangt er van af hoe je je zelf opstelt. Diegenen die uit zijn op hooliganisme, haal je er zo uit en ga je simpel uit de weg. Ik heb thuis om en bij de 25 sjaals van Aalst die ik regelmatig draag. Ik laat ze zaterdag allemaal thuis, omdat deze regeling mij dwingt om op zoek te gaan naar gratis uitnodigingen in een "neutraal," zeg maar Antwerpvak en ik hier logischerwijs met enig Aalst-attribuut niet binnen geraak. Ik zou nochthans met plezier mijn tickets betalen, maar ik heb geen zin om met een gezin met twee kinderen op een supportersbus te kruipen, waarbij bij aankomst aan de Bosuil een kwart van de medepassagiers dronken is en bij terugkeer in Aalst minstens de helft, om dan van het tijdsverlies nog te zwijgen. Zingen of uitdagen buiten het stadion hoeft voor mij helemaal niet. Dat is misschien ook de reden waarom ik nog nooit geen slagen kreeg. Feit is dat dit soort combiregelingen gewoon belachelijk is, als iedereen van elke partij zijn verstand gebruikt. De sympathiekste supporters worden gestraft omwille van de eikels, en het voetbal en de clubs zijn de grote verliezer. |
| 31 Jul 2013, 20:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
tsjoep schreef: mannekes , nu niet overdrijven hè , precies dat iedereen die meegaat op verplaatsing lid is van de AA , ik drink ook enkele pintjes en evengoed enkele cola's..... met den bus meegaan is gewoon tof , gezellig , veilig en ambi.....punt uit! ![]() Ik ben juist met den bus beginnen meerijden,omdat ik dan wel een pintje kan drinken,want als je 3 pintjes drinkt heb je het risico om tegen de lamp te lopen,zouden ze dan de beker wedstrijd tegen Beerschot ook gemist hebben _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 31 Jul 2013, 20:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Iendracht02 schreef: Ik ga al 25 jaar naar het voetbal, op enkele uitzonderingen die ik op mijn één hand kan tellen, steeds met eigen vervoer. Ik heb nog nooit slagen gehad, ben nog nooit bedreigd geweest en heb ook nog nooit een auto met krassen of ingeslagen ruiten teruggevonden. Alles hangt er van af hoe je je zelf opstelt. Diegenen die uit zijn op hooliganisme, haal je er zo uit en ga je simpel uit de weg. Ik heb thuis om en bij de 25 sjaals van Aalst die ik regelmatig draag. Ik laat ze zaterdag allemaal thuis, omdat deze regeling mij dwingt om op zoek te gaan naar gratis uitnodigingen in een "neutraal," zeg maar Antwerpvak en ik hier logischerwijs met enig Aalst-attribuut niet binnen geraak. Ik zou nochthans met plezier mijn tickets betalen, maar ik heb geen zin om met een gezin met twee kinderen op een supportersbus te kruipen, waarbij bij aankomst aan de Bosuil een kwart van de medepassagiers dronken is en bij terugkeer in Aalst minstens de helft, om dan van het tijdsverlies nog te zwijgen. Zingen of uitdagen buiten het stadion hoeft voor mij helemaal niet. Dat is misschien ook de reden waarom ik nog nooit geen slagen kreeg. Feit is dat dit soort combiregelingen gewoon belachelijk is, als iedereen van elke partij zijn verstand gebruikt. De sympathiekste supporters worden gestraft omwille van de eikels, en het voetbal en de clubs zijn de grote verliezer. Vroeger was vroeger,ik ga ook al meer dan 30 jaar nor den Iendracht en er is inderdaad veel veranderd,maar om daar tussen die Antwerp supps te zitten,da moet ook heel leuk zijn,blijf je dan ook rustig zitten als ze een een doelpunt maken? Dan zie ik liever naar teletekst,tijden veranderen zei mijn oma zaliger,ne mens moet mee met zijnen tijd zo simpel is da. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 31 Jul 2013, 21:05 |
|
|
forumlegende
Mja er is een verschil tussen met uw tijd meegaan en alles aanvaarden wat enkele bollebozen boven uw hoofd beslissen...maar kom, we wijken af!
|
| 31 Jul 2013, 21:43 |
|
|
tympanum2 schreef: Mja er is een verschil tussen met uw tijd meegaan en alles aanvaarden wat enkele bollebozen boven uw hoofd beslissen...maar kom, we wijken af! Ik ben het ook niet eens met wat sommigen beslissen,maar tenslotte moet je er u wel bij neerleggen,dit is nu eenmaal zo. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 31 Jul 2013, 21:46 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Bakkie schreef: Vroeger was vroeger,ik ga ook al meer dan 30 jaar nor den Iendracht en er is inderdaad veel veranderd,maar om daar tussen die Antwerp supps te zitten,da moet ook heel leuk zijn,blijf je dan ook rustig zitten als ze een een doelpunt maken? Dan zie ik liever naar teletekst,tijden veranderen zei mijn oma zaliger,ne mens moet mee met zijnen tijd zo simpel is da. Ik zal inderdaad moeten blijven zitten, ja, maar op teletekst of Internet 90 minuten mee volgen, daar wordt ik zéker onnozel van. Wou de kids gewoon eens laten zien dat Tweede Klasse niet per se voor vijf man en ne paardenkop is en dat er daar bij regelmaat ook goeie wedstrijden worden gespeeld (in tegenstelling tot wat vele "groten" uit Eerste vaak laten uitschijnen), en daarvoor is de match van zaterdag een ideale gelegenheid. Ik ben verplicht om voor "de minst slechte" oplossing te kiezen. Ik ben één van de supporters die zéér graag terug naar Eerste wil, als de club daar ooit op alle vlakken klaar voor is, maar dan is het élke week combiregeling. Triestig! |
| 31 Jul 2013, 22:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Laatste 2 plaatsen op bus vanop Erembodegem. stuur PB voor meer info!
|
| 31 Jul 2013, 23:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
wat moet ik dan zeggen ik woon zelf in hoboken en moet met de bus mee
|
| 01 Aug 2013, 7:30 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 16 Apr 2013, 23:38 Berichten: 94 Leeftijd: 106 Locatie: Oilsjt |
er zijn zeker bussen waar al " iets " meer gedronken wordt dan op nen anderen...maar er zijn zeker bussen waar dit ook niet het geval is , of toch in mindere mate... .
het is precies of tzen aal alcoholikers de mensen die me nen bus meerijden... ver de rest...kheb er zin in ver de zauterdag !! ![]() _________________ <3 1919 <3 |
| 01 Aug 2013, 8:36 |
|
|
Knaap
ik ga altijd met eigen vervoer en koop gewoon een ticket, de vorige jaren ook op antwerp en nu weer, doe gewoon normaal en je hebt geen problemen, vorig jaar op antwerp zaten er veel supporters van aalst tussen die van antwerp. ik ben al enkele keren met de bus meegeweest maar dat zuipen in combinatie met de praat die dan wordt verteld is er teveel aan voor mij.
Dus op hoop van zege zaterdag en diegene die schrik hebben van te gaan met eigen vervoer kan ik gewoon 1 raad geven, loop daar niet uit te dagen maar doe normaal en je zal geen probleem hebben, het is niet millwall waar je naartoe gaat he. |
| 01 Aug 2013, 9:44 |
|
|
forumlegende
Bij Antwerp zijn ze razend ambitieus. Ben eens benieuwd naar de publieke opkomst. Vorig jaar beleefden we er al een echte heksenketel en dit jaar zou er nog meer volk komen.. Het zegt in ieder geval al veel dat de meeste Antwerpsupporters veel respect hebben voor ons en sommigen zijn er niet gerust in ...
Ik voorspel eigenlijk een wedstrijd zoals vorig seizoen met erg veel zenuwachtigheden en weinig echt goed voetbal. Het zal in ieder geval op sommige momenten "overleven" worden maar ongetwijfeld gaan we ook onze kansen krijgen. Ik verwacht veel van Glouftsis en Martin, die toch ongetwijfeld hun visitekaartje willen afgeven. En dan heb je met Kevin Janssens iemand die de kwaliteiten heeft om het verschil te maken.. Antwerp is zonder twijfel versterkt t.o.v. vorig seizoen maar dat zijn wij evenzeer natuurlijk... |
| 01 Aug 2013, 10:51 |
|
| Pagina 6 van 14 |
[ 198 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 14 Volgende |