Eendracht Aalst - Hoogstraten - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 15
 Eendracht Aalst - Hoogstraten 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Bomber schreef:
Ja, 't schijnt dat dieje Wannes mor van een oordege familje komt...

Wannes Raps :oooh:

Afbeelding

07 Aug 2013, 22:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Precies ene uit Johan en den Alverman

08 Aug 2013, 8:03
Scholier

Bakkie schreef:
Wannes schreef:
als men nu eens aan de loketten het abo knipt en een kaartje in de plaats geeft, koop dan wat kaarten bij voor kinderen/familie/vrienden dan kan iedereen toch zitten in het vak waar je graag zit?

Wannes schreef:
het alternatief was op Dender spelen hé mannen. Maar dat was ook geen optie ...
En daarbij, er is niemand die U verplicht om te komen als je niet akkoord bent.

Van gedacht veranderd?dit is iets wat sommigen hier al dagen vragen,maar blijkbaar gaat dit niet,wij zijn toch nogal zageventen e :)

ik heb nooit gezegd dat het een ideale situatie was met die vakken maar ik had totaal geen probleem met de opgelegde regeling omdat het voor mij toch geen zier uitmaakt in welk vak ik moet zitten of staan. Maar kritiek geven op iets, als ik niet over alle stukjes van de puzzel beschik, zal ik nooit doen. Laat de mensen van het bestuur hun werk maar doen, ik ben er van zeker van dat ze dat zo goed mogelijk proberen te doen. En tja ... zageventen ... zo blijkt maar weer eens hé. Geeft ne mens eens een mogelijke oplossing, is't weer niet goed.

08 Aug 2013, 8:34
Ancien

De oplossing is toch vrij simpel: laat mensen die een abonnement hebben en mensen die er geen hebben, binnen, zowel op de F als op de G.
Beide groepen apart zetten is totaal onnodig en ronduit een belachelijke beslissing.

08 Aug 2013, 11:58
Vaste Waarde

(y)
jammen schreef:
De oplossing is toch vrij simpel: laat mensen die een abonnement hebben en mensen die er geen hebben, binnen, zowel op de F als op de G.
Beide groepen apart zetten is totaal onnodig en ronduit een belachelijke beslissing.

(y) eindelijk iemand met gezond verstand

08 Aug 2013, 12:33
Scholier

jammen schreef:

Ik zie het toch niet zo hoor. Er zijn mensen die een abonnement hebben voor de vakken F of G en daarvoor meer betaald hebben dan iemand met een abo voor vak K. Alles wat in de K staat, moet daar bij in die vakken. Dat kan je nu toch al zien aankomen dat dat nooit gaat lukken. Stel dat jij zo'n abo hebt voor vak F en je komt daar toe ... sorry meneer het is uitverkocht of er zit al iemand op je vertrouwde plaats waar je toch al een aanzienlijk bedrag voor hebt moeten ophoesten. Dat zal sowieso voor frustratie zorgen. Enfin, we zullen wel zien hoe het loopt zondag en hopelijk stuurt men dan bij waar nodig. Ik zal alvast blij zijn als ik een kaartje heb en of dat nu in vak A, E, F of G is, maakt mij niet uit. Ik heb geen abonnement voor alle duidelijkheid.

08 Aug 2013, 12:43
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
Alsge den info hebt gelezen hebt ge ook gelezen dat mensen met abo's in Vak F en G tijdelijk naar Vak A en E verhuizen, en dat vak F - G enkel voor supporters uit de K zijn.

08 Aug 2013, 12:46
Scholier

Onderkroiper schreef:
Bomber schreef:

Afbeelding

amaai waar heb je die foto uitgehaald? Toen was ik nog jong hoor ...

08 Aug 2013, 12:57

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Elektronized schreef:
Alsge den info hebt gelezen hebt ge ook gelezen dat mensen met abo's in Vak F en G tijdelijk naar Vak A en E verhuizen, en dat vak F - G enkel voor supporters uit de K zijn.

Blijkbaar lezen ze de info niet :hmm: maar komen discuteren doen ze wel,ik begrijp er niets meer van,er zijn hier al een paar voorstellen geweest van sommige mensen,die dan direkt werden weg gelachen met commentaar als "het is maar voor enkele matchen,als ge geen infrastructuur hebt, kunt ge niet toveren,er is niemand die U verplicht om te komen als je niet akkoord bent,moesten de zagen ne keer willen thuisblijven hé............"
En nu komen ze zelf met een voorstel af :wadde: omdat ze beginnen in te zien,dat het zondag een grote fiasco gaat zijn.

08 Aug 2013, 16:06
Ancien

Leeftijd: 47
T'is toch roeien met de middelen dat ge hebt hé. Mijne pa en mijn broer hebben geen abo, ik wel, staan dus sinds jaren niet bij elkaar. Who the fuck cares???

Ik kan in de commentaren van 'blijf thuis', e.d. wel inkomen.

Nog nen tip: kom op tijd, want als de 850 plaatskes weg zijn, zou het kunnen dat ge nog moogt bijbetalen voor den A of E. Dan kunnen 'ze' daarover nog wa memmen!

08 Aug 2013, 20:04

Leeftijd: 68
Onderkroiper schreef:
Bomber schreef:

Afbeelding

Wannes Raps gekende figuur in de afleveringen van "Wij heeren van Sichem" begin jaren 70 !!! :wow:

08 Aug 2013, 20:32
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
http://www.wannesraps.be/wie-was-wannes-raps

en:

De auteur beschrijft in het boek de belevenissen van een vrijdenkende levensgenieter, die aan de kost komt door zijn diensten als "losse ambachtsman" aan te bieden op de hofsteden en kloosters in de streek van Diest, Averbode en Zichem. In die tijd (eind negentiende eeuw) was hij ook een soort entertainer die het nieuws en de verhalen overleverde van plaats tot plaats, soms onder de vorm van ballades of hekeldichten. De persoon zou echt bestaan hebben, want zijn overlijden wordt in Diest vermeld: in de nacht van 9 op 10 oktober 1899.

08 Aug 2013, 20:34

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
witzwet schreef:
T'is toch roeien met de middelen dat ge hebt hé. Mijne pa en mijn broer hebben geen abo, ik wel, staan dus sinds jaren niet bij elkaar. Who the fuck cares???

Ik kan in de commentaren van 'blijf thuis', e.d. wel inkomen.

Nog nen tip: kom op tijd, want als de 850 plaatskes weg zijn, zou het kunnen dat ge nog moogt bijbetalen voor den A of E. Dan kunnen 'ze' daarover nog wa memmen!

Nu gade u eens kunnen uitleven jongen,nu papa uw handje niet meer moet vasthouden. :kiss:
Zie mor da papa en uw broer op tijd zijn,of er zal hier nen andere komen memmen. ;)

08 Aug 2013, 20:44
Reserve

Leeftijd: 36
Site Hoogstraten VV:

08 aug 2013: Voor de verplaatsing naar Eendracht Aalst zal coach Regi Van Acker beroep doen op dezelfde spelers als tegen Virton. Glenn Van der Linden heeft wat problemen met de knie, maar dat komt wel in orde. Roel Engelen en Jorne Segers maken morgen hun wederoptreden, wanneer HVV2 thuis tegen E. Aalst speelt: "Iedereen beseft nu wel het verschil tussen tweede en derde klasse hoop ik. Aalst, dat gekend is om haar thuisreputatie, heeft ingekocht om mee te doen voor de eindronde. Dus weten we waar we voorstaan. Ons spel niet verloochenen, maar dat tandje meer steken, moet erbij.;.". De supportersbus vertrekt zondag om 13u15. Supporters op post!!!

08 Aug 2013, 22:51
Scholier

Ik heb de informatie op de officiele site eens goed gelezen nu. :banana: De abo van vak F en G hebben hun plaats gegarandeerd. De abo's van vak K ook. Dus conclusie: de oplossing van het bestuur is de enige correcte en geeft zekerheid aan alle abonnees om de match te kunnen bijwonen. En dat vind ik maar meer dan normaal. Al de rest is bijzaak.

08 Aug 2013, 22:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 15