|
|
| Pagina 51 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 49 50 51 52 53 … 83 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
voorbijganger schreef: Klopt da wel? Want er zouden 2400 plaatsen verkocht zijn en er zijn nog 1500 plaatsen over. In totaal dus een kleine 4000 man. (buiten die van Waregem). Kan mij nie voorstellen dat er niet meer mensen in het stadion geraken. En als ze het bezoekersvak al aan ons geven, kunnen ze dan niet evengoed ook die veiligheidszone openzwierne ook? Alsge die veiligheidszone opendoet dan staat er niemand in de I en iedereen in de K en dan krijgde daar wel wat problemen Hoe meer supporters ge in de K duwt,hoe lastiger het wordt om iedereen van dat veld te houden na het affluiten. |
| 08 Apr 2011, 12:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Iendrachter90 schreef: voorbijganger schreef: Klopt da wel? Want er zouden 2400 plaatsen verkocht zijn en er zijn nog 1500 plaatsen over. In totaal dus een kleine 4000 man. (buiten die van Waregem). Kan mij nie voorstellen dat er niet meer mensen in het stadion geraken. En als ze het bezoekersvak al aan ons geven, kunnen ze dan niet evengoed ook die veiligheidszone openzwierne ook? Alsge die veiligheidszone opendoet dan staat er niemand in de I en iedereen in de K en dan krijgde daar wel wat problemen Hoe meer supporters ge in de K duwt,hoe lastiger het wordt om iedereen van dat veld te houden na het affluiten.de veiligheidszone is enkel toegankelijk vanuit den I e... dus die kunnen niet in de k dan. Daar staat zo'n groot hekken voor ik wor hier zot _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 08 Apr 2011, 12:50 |
|
|
forumlegende
Aan de klootzakken die voor de eerste keer komen dit seizoen en op mijn plaats zullen staan in de K :
![]() |
| 08 Apr 2011, 12:51 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
Gaskonijn schreef: ik wor hier zot ik oeik! _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 08 Apr 2011, 12:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Jean schreef: Aan de klootzakken die voor de eerste keer komen dit seizoen en op mijn plaats zullen staan in de K : ![]() Tja, iedereen wist dat ge der snel moest bijzijn. Iedereen wilt hier naar eerste trouwens, leer dan maar leven met dergelijke scenario's en dan is't al te belachelijk om occasionele supporters van "klootzakken" te verwijten. |
| 08 Apr 2011, 12:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jeroen schreef: Jean schreef: Aan de klootzakken die voor de eerste keer komen dit seizoen en op mijn plaats zullen staan in de K : ![]() Tja, iedereen wist dat ge der snel moest bijzijn. Iedereen wilt hier naar eerste trouwens, leer dan maar leven met dergelijke scenario's en dan is't al te belachelijk om occasionele supporters van "klootzakken" te verwijten. .'t beginnen hier in ieder geval wel zotte toestanden te worden ze. Ik hoop op een stralend lentjezonnetje morgenmiddag en dan verwacht ik al wat volk op de grote markt ook eigenlijk. _________________ If you never try, you'll never know |
| 08 Apr 2011, 12:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Jeroen schreef: Jean schreef: Aan de klootzakken die voor de eerste keer komen dit seizoen en op mijn plaats zullen staan in de K : ![]() Tja, iedereen wist dat ge der snel moest bijzijn. Iedereen wilt hier naar eerste trouwens, leer dan maar leven met dergelijke scenario's en dan is't al te belachelijk om occasionele supporters van "klootzakken" te verwijten. Ik ga al jaren elke thuismatch naar den iendracht en Ik heb gisteren ook wa mannen gezien die nog nooit op den eendracht waren, maarja ze betalen ook inkom en hebben evenveel recht als gij en ik om te zien. Enja iedereen wist da ge er snel bij moest zijn. Als ge te lui zijt om naar ne voorverkoop te gaan zeje dan wel nen echten iendrachtsupporter? Oppassen met mensen uit te schelden _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 08 Apr 2011, 12:57 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Ook onze buren spelen op de zelfde tijd thuis tegen Boussu, daar zal een pak volk zijn
![]() |
| 08 Apr 2011, 12:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
T zal dus kotje vol zijn
Ik vind het wel raar dat de K nu plots uitverkocht is. Panoleon postte hier nochtans dat gisteren 1800 van de 2500 tickets voor de K verkocht zijn. |
| 08 Apr 2011, 12:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Via via zeker ...
|
| 08 Apr 2011, 13:00 |
|
|
forumlegende
De_steve schreef: Jeroen schreef: Jean schreef: Aan de klootzakken die voor de eerste keer komen dit seizoen en op mijn plaats zullen staan in de K : ![]() Tja, iedereen wist dat ge der snel moest bijzijn. Iedereen wilt hier naar eerste trouwens, leer dan maar leven met dergelijke scenario's en dan is't al te belachelijk om occasionele supporters van "klootzakken" te verwijten. Ik ga al jaren elke thuismatch naar den iendracht en Ik heb gisteren ook wa mannen gezien die nog nooit op den eendracht waren, maarja ze betalen ook inkom en hebben evenveel recht als gij en ik om te zien. Enja iedereen wist da ge er snel bij moest zijn. Als ge te lui zijt om naar ne voorverkoop te gaan zeje dan wel nen echten iendrachtsupporter? Oppassen met mensen uit te schelden Ik kom in de week meestal rond 19u30 thuis van 't werk en woon met de wagen op ong 45 min van Aalst en ben er dus niet tijdig geraakt. Ben ik dan lui? |
| 08 Apr 2011, 13:11 |
|
|
forumlegende
Jean schreef: De_steve schreef: Jeroen schreef: Tja, iedereen wist dat ge der snel moest bijzijn. Iedereen wilt hier naar eerste trouwens, leer dan maar leven met dergelijke scenario's en dan is't al te belachelijk om occasionele supporters van "klootzakken" te verwijten. Ik ga al jaren elke thuismatch naar den iendracht en Ik heb gisteren ook wa mannen gezien die nog nooit op den eendracht waren, maarja ze betalen ook inkom en hebben evenveel recht als gij en ik om te zien. Enja iedereen wist da ge er snel bij moest zijn. Als ge te lui zijt om naar ne voorverkoop te gaan zeje dan wel nen echten iendrachtsupporter? Oppassen met mensen uit te schelden Ik kom in de week meestal rond 19u30 thuis van 't werk en woon met de wagen op ong 45 min van Aalst en ben er dus niet tijdig geraakt. Ben ik dan lui? Ge weet wat ze zeggen hé : 't leven is aan de rappe ... Ge zult er wel nog bijkunnen .. |
| 08 Apr 2011, 13:19 |
|
|
forumlegende
Dani schreef: Jean schreef: De_steve schreef: Ik ga al jaren elke thuismatch naar den iendracht en Ik heb gisteren ook wa mannen gezien die nog nooit op den eendracht waren, maarja ze betalen ook inkom en hebben evenveel recht als gij en ik om te zien. Enja iedereen wist da ge er snel bij moest zijn. Als ge te lui zijt om naar ne voorverkoop te gaan zeje dan wel nen echten iendrachtsupporter? Oppassen met mensen uit te schelden Ik kom in de week meestal rond 19u30 thuis van 't werk en woon met de wagen op ong 45 min van Aalst en ben er dus niet tijdig geraakt. Ben ik dan lui? Ge weet wat ze zeggen hé : 't leven is aan de rappe ... Ge zult er wel nog bijkunnen .. Ik hoop het want ook deze avond heb ik nog een vergadering en kan ik niet naar de voorverkoop! ![]() |
| 08 Apr 2011, 13:21 |
|
|
forumlegende
Wegens het overdonderend succes tijdens de voorverkoop van gisteren zullen de I-tribune aan 9 euro (bezoekers) en de H- tribune aan 14 euro (achter goal) geopend worden voor onze thuissupporters. De europatribune zal enkel geopend zijn voor de waregem supporters.
Bedoelen ze met de Europatribune de stoffen zetelkes achter glas ? Anders klopt er toch iets niet in dezen uitleg. |
| 08 Apr 2011, 13:23 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Dani schreef: Wegens het overdonderend succes tijdens de voorverkoop van gisteren zullen de I-tribune aan 9 euro (bezoekers) en de H- tribune aan 14 euro (achter goal) geopend worden voor onze thuissupporters. De europatribune zal enkel geopend zijn voor de waregem supporters. Bedoelen ze met de Europatribune de stoffen zetelkes achter glas ? Anders klopt er toch iets niet in dezen uitleg. Neen, de zitjes daaronder |
| 08 Apr 2011, 13:24 |
|
| Pagina 51 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 49 50 51 52 53 … 83 Volgende |