|
|
| Pagina 52 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 50 51 52 53 54 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
Smetje schreef: En ook Sam De Munter was er gisteren niet bij. Moest van de week ook al aantreden met de beloften ipv op TW. Wat ik daarvan gezien heb, was nochtans ook ni slecht. De munter viel geblesseerd uit op training donderdag.Weydisch zal ook wel last hebben van een blessure. |
| 11 Aug 2012, 23:20 |
|
|
Reserve
ale direct 4 man gekwetst
onze trainer zal het al zo moeilyk niet meer hebben om zyn ploeg op te stellen zonde nu het echte werk eraan komt maar onze bankzitters zyn een pak sterker dan vorig seizoen daarom nog niet panikeren |
| 12 Aug 2012, 9:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor schreef: Josken001 schreef: Ik heb al een bril ![]() steek er dan eens glazen in... ![]() 't Is niet van mijn gewoonte om op dit soort welles-nietes spelletjes te reageren. Maar voor Corredor zijne reply: Nog van da! |
| 12 Aug 2012, 12:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Ik heb genoten van de oefenmatch tegen Zele. Vooral van het resultaat. Inzet te zien, dat wel.
Di Gregorio heeft me met zijn hattrick het meest bekoord. Bewees dat hij een koele afwerker is, en scoort ook in moeilijke situaties. Ik hoop van hem dit seizoen nog mooie dingen te zien doen. Ook Kestens speelde opvallend sterkj zijn verdedigende rol. Anderzijds vond ik dat er nog te veel slordigheden, slechte passes te zien waren in de opbouw (te hoog, te ver, te onzuiver gegeven. Tegen een 1ste provincialer/neo-vierdeklasser, kon dit wel beter. En 2 doelpunten laten tegenscoren! uit 2 slechts kansjes... Het leek wel of de keeper en defensie stonden te slapen en geen moeite deden voor een ultieme redding. Stond er ook te vaak te berust bij, en zeer ver uit zijn goal, wat toch risico's inhoudt bij een plotse 'conter'. Sporadisch waren enkele mooie combinaties te zien; maar ik vond toch iets te weinig over het ganse wedstrijdverloop. Flippo speelde overdreven te behoudend en zag hem meermaals de bal terugspelen naar de keeper.... ...ruim van op de helft van de tegenstander. Dat hij zoiets doet tegen Antwerp of Westerloo, om een gelijkspel uit de brand te slepen, kan ik aannemen. Maar niet tegen zo'n zwakke tegenstander. Ik hoop dat de mindere momenten die ik heb gemerkt tijdens deze wedstrijd; ingegeven zijn om krachten te sparen en kwetsuren te vermijden voor het grote werk: de competitie. Mijn huidige prognose: Deze ploeg is zeker niet slecht, maar we spelen hiermee zeker geen kampioen, of eindronde; maar ongeveer de middenmoot in tweede klasse, tenzij de meeste spelers een tandje bijsteken. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 13 Aug 2012, 13:34 |
|
|
Freak
pattaboem schreef: Ik heb genoten van de oefenmatch tegen Zele. Vooral van het resultaat. Inzet te zien, dat wel. Di Gregorio heeft me met zijn hattrick het meest bekoord. Bewees dat hij een koele afwerker is, en scoort ook in moeilijke situaties. Ik hoop van hem dit seizoen nog mooie dingen te zien doen. Ook Kestens speelde opvallend sterkj zijn verdedigende rol. Anderzijds vond ik dat er nog te veel slordigheden, slechte passes te zien waren in de opbouw (te hoog, te ver, te onzuiver gegeven. Tegen een 1ste provincialer/neo-vierdeklasser, kon dit wel beter. En 2 doelpunten laten tegenscoren! uit 2 slechts kansjes... Het leek wel of de keeper en defensie stonden te slapen en geen moeite deden voor een ultieme redding. Stond er ook te vaak te berust bij, en zeer ver uit zijn goal, wat toch risico's inhoudt bij een plotse 'conter'. Sporadisch waren enkele mooie combinaties te zien; maar ik vond toch iets te weinig over het ganse wedstrijdverloop. Flippo speelde overdreven te behoudend en zag hem meermaals de bal terugspelen naar de keeper.... ...ruim van op de helft van de tegenstander. Dat hij zoiets doet tegen Antwerp of Westerloo, om een gelijkspel uit de brand te slepen, kan ik aannemen. Maar niet tegen zo'n zwakke tegenstander. Ik hoop dat de mindere momenten die ik heb gemerkt tijdens deze wedstrijd; ingegeven zijn om krachten te sparen en kwetsuren te vermijden voor het grote werk: de competitie. Mijn huidige prognose: Deze ploeg is zeker niet slecht, maar we spelen hiermee zeker geen kampioen, of eindronde; maar ongeveer de middenmoot in tweede klasse, tenzij de meeste spelers een tandje bijsteken. pfff... VDN ging zeker niet in de fout, bij de eerste goal laat Bogaerts te gemakkelijk voorzetten, en bij de tweede goal mag die kerel ongehinderd aanleggen. Wat ik van Filipovic zag op linksback op 38 jarige leeftijd, zie ik menige youngster niet doen, ook al was het een wedstrijd met een slakkentempo. Het tempo was veel te laag om dit als waardemeter aan te nemen. Wat ik wel zag was dat als er dan eens druk werd gezet door Zele, er centraal weinig oplossingen werden gevonden en men nog al snel verviel in "een tikkie terug". als je achterlijn hoog speelt, is het misschien wel best dat je doelman uit zijn goal speelt, bij iedere diepe bal is hij anders veel en veel te laat. VDN doet dat heel goed. wat je prognose betreft, zo kan ik er ook nog 10 maken moet ik zeggen of om het met de woorden van DT te zeggen, enerzijds zie ik ons een rustig seizoen spelen maar anderzijds is het toch oppassen dat we niet degraderen... |
| 13 Aug 2012, 13:55 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor schreef: om het met de woorden van DT te zeggen, enerzijds zie ik ons een rustig seizoen spelen maar anderzijds is het toch oppassen dat we niet degraderen... Maar met een beetje geluk doen we mee voor de top vijf? ![]() |
| 13 Aug 2012, 14:09 |
|
|
toevallige voorbijganger
De Jean schreef: El Corredor schreef: om het met de woorden van DT te zeggen, enerzijds zie ik ons een rustig seizoen spelen maar anderzijds is het toch oppassen dat we niet degraderen... Maar met een beetje geluk doen we mee voor de top vijf? ![]() valt allemaal nog aftewachten met 5 zware matchen in begin kan er alles gebeuren zeker met een gehele nieuwe ploeg |
| 13 Aug 2012, 17:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: pattaboem schreef: Ik heb genoten van de oefenmatch tegen Zele. Vooral van het resultaat. Inzet te zien, dat wel. Di Gregorio heeft me met zijn hattrick het meest bekoord. Bewees dat hij een koele afwerker is, en scoort ook in moeilijke situaties. Ik hoop van hem dit seizoen nog mooie dingen te zien doen. Ook Kestens speelde opvallend sterkj zijn verdedigende rol. Anderzijds vond ik dat er nog te veel slordigheden, slechte passes te zien waren in de opbouw (te hoog, te ver, te onzuiver gegeven. Tegen een 1ste provincialer/neo-vierdeklasser, kon dit wel beter. En 2 doelpunten laten tegenscoren! uit 2 slechts kansjes... Het leek wel of de keeper en defensie stonden te slapen en geen moeite deden voor een ultieme redding. Stond er ook te vaak te berust bij, en zeer ver uit zijn goal, wat toch risico's inhoudt bij een plotse 'conter'. Sporadisch waren enkele mooie combinaties te zien; maar ik vond toch iets te weinig over het ganse wedstrijdverloop. Flippo speelde overdreven te behoudend en zag hem meermaals de bal terugspelen naar de keeper.... ...ruim van op de helft van de tegenstander. Dat hij zoiets doet tegen Antwerp of Westerloo, om een gelijkspel uit de brand te slepen, kan ik aannemen. Maar niet tegen zo'n zwakke tegenstander. Ik hoop dat de mindere momenten die ik heb gemerkt tijdens deze wedstrijd; ingegeven zijn om krachten te sparen en kwetsuren te vermijden voor het grote werk: de competitie. Mijn huidige prognose: Deze ploeg is zeker niet slecht, maar we spelen hiermee zeker geen kampioen, of eindronde; maar ongeveer de middenmoot in tweede klasse, tenzij de meeste spelers een tandje bijsteken. pfff... VDN ging zeker niet in de fout, bij de eerste goal laat Bogaerts te gemakkelijk voorzetten, en bij de tweede goal mag die kerel ongehinderd aanleggen. Wat ik van Filipovic zag op linksback op 38 jarige leeftijd, zie ik menige youngster niet doen, ook al was het een wedstrijd met een slakkentempo. Het tempo was veel te laag om dit als waardemeter aan te nemen. Wat ik wel zag was dat als er dan eens druk werd gezet door Zele, er centraal weinig oplossingen werden gevonden en men nog al snel verviel in "een tikkie terug". als je achterlijn hoog speelt, is het misschien wel best dat je doelman uit zijn goal speelt, bij iedere diepe bal is hij anders veel en veel te laat. VDN doet dat heel goed. wat je prognose betreft, zo kan ik er ook nog 10 maken moet ik zeggen of om het met de woorden van DT te zeggen, enerzijds zie ik ons een rustig seizoen spelen maar anderzijds is het toch oppassen dat we niet degraderen...[/quote]Tja, ... 1) Ik beweer ook niet dat de 2 tegengoals, de fout zijn van VDN. Maar een beetje allertheid van de ganse verdediging mocht men toch verwachten. Het was toch 'maar' tegen een 1ste-provincialer/neo4deklasser, én een thuiswedstrijd. Voor de rest heeft VDN geen werk gehad, en stond hij er steeds bij met de handen in de heup of achter zijn rug... ver buiten zijn doellijn. De achterlijn speelde inderdaad wel hoog wat zijn positie enigszins verantwoordde. Dat zal dit seizoen niet zoveel gebeuren 2) Flipo doet het inderdaad goed op zijn flank, ...kwam ook geregeld mee naar voor. Gelet zijn leeftijd: puik! en een voorbeeld voor youngsters Maar van een aanvallend ingestelde ploeg stoorde het me wel, dat hij zijn bal vanaf de helft van de tegenstrever, zonder dat er enig gevaar was, regelmatig terugspeelde naar VDN. 3) Inderdaad lag het speltempo te laag. Als dat tegen Zele al niet meer kan (of wil) opgedreven worden.... wat mogen we dan verwachten tegen tweedeklassers? Blijkbaar was men tevreden met een voorsprong van enkele mooie doelpunten van Di Gregorio 4) "Mijn prognose" ... is dat niet normaal? Bestuur verkondigde met grote trom :'allerlaatste oefenwedstrijd, ...voor het grote werk, gratis toegang (om de supporters de ploeg te laten zien; wat ze in haar mars heeft) Men zou thans, moeten klaar zijn voor de competitie... Tijd dus om ons eerste gedacht eens te zeggen; en een eerste prognose te maken... Tenzij de spelers zich toch nog zouden hebben ingehouden. En vanaf volgende week nu de pannen van het dak gaan spelen. Zoals nu: middenmoot! Afwachten dus... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 13 Aug 2012, 19:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Ik heb maar 2 oefenmatchen gezien. Tegen Willem II gewonnen en niet in de problemen gekomen, op Terjoden kwam het er niet uit.
De conclusies worden genomen tijdens/na het seizoen. De eerste test volgt zondag... Het serieuze werk is voor binnen een goei week, als ze dan alert spelen is het goed voor mij. En zijt gerust dat spelers zoals een Filipovic, Di Gregorio, De Cuyper wel net dat tikkeltje meer zullen kunnen tegen Antwerp |
| 13 Aug 2012, 19:20 |
|
|
gweninho schreef: Ik heb maar 2 oefenmatchen gezien. Tegen Willem II gewonnen en niet in de problemen gekomen, op Terjoden kwam het er niet uit. De conclusies worden genomen tijdens/na het seizoen. De eerste test volgt zondag... Het serieuze werk is voor binnen een goei week, als ze dan alert spelen is het goed voor mij. En zijt gerust dat spelers zoals een Filipovic, Di Gregorio, De Cuyper wel net dat tikkeltje meer zullen kunnen tegen Antwerp _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 13 Aug 2012, 19:54 |
|
|
Freak
@pattaboem: ik heb de indruk dat het een alles-of-niets-wedstrijd betrof voor promotie in plaats van een oefenmatch tegen Eendracht Zele.
aan een voorbereiding moet je niet al te veel conclusies vastknopen. Vorig jaar had iedereen een slecht gevoel maar werd het een prima seizoen. Dit jaar heeft de meerderheid precies een goed gevoel, maar ook dat is misschien overdreven. van zodra de eerste vijf wedstrijden gespeeld zijn, kan je iets meer zeggen over ons niveau. wat je prognose betreft, zeg je middenmoot. wat is er mis mee middenmoot? wat mij betreft, graag zelfs, zou betekenen dat we ons seizoen van vorig jaar bevestigen. Wil je misschien promotie of eindronde? Ik denk niet dat we daar structureel klaar voor zijn... |
| 13 Aug 2012, 20:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
pattaboem schreef: Het was toch 'maar' tegen een 1ste-provincialer/neo4deklasser Amai, het zal voor Zele wel een zwaar seizoen worden om zowel in vierde klasse als eerste provinciale te spelen (al tweede keer dat je dit vermeldt trouwens). |
| 13 Aug 2012, 23:48 |
|
|
El Corredor schreef: @pattaboem: ik heb de indruk dat het een alles-of-niets-wedstrijd betrof voor promotie in plaats van een oefenmatch tegen Eendracht Zele. aan een voorbereiding moet je niet al te veel conclusies vastknopen. Vorig jaar had iedereen een slecht gevoel maar werd het een prima seizoen. Dit jaar heeft de meerderheid precies een goed gevoel, maar ook dat is misschien overdreven. van zodra de eerste vijf wedstrijden gespeeld zijn, kan je iets meer zeggen over ons niveau. wat je prognose betreft, zeg je middenmoot. wat is er mis mee middenmoot? wat mij betreft, graag zelfs, zou betekenen dat we ons seizoen van vorig jaar bevestigen. Wil je misschien promotie of eindronde? Ik denk niet dat we daar structureel klaar voor zijn... **************************** 1) Natuurlijk verwacht ik geen alles-of-niets wedstrijd bij een oefenmatch. Natuurlijk is er een wezenlijk verschil tussen competitie en oefenen. Maar elke supporter verwacht toch enige inzet "au-serieux". Als een voetbalwedstrijd zuiver voor het showgehalte bedoeld is, blijf ik eerlijk gezegd liever thuis. 2) Middenmoot is gewoon mijn prognose. Ik heb nooit beweerd dat daar iets mis mee is. Maar als supporter streef je toch naar iets meer dan grijze middenmoot. Anders zouden wij supporters niet in het stadion vertoeven en ons clublied zingen. "Eindronde-zonder-grotere-verwachtingen moet wel onze (stille) droom zijn: elke keer 1/3 van de competitie voorbij is. Iedereen weet dat we momenteel nog niet klaar zijn voor eerste. Maar wat meer financiele middelen in het bakje, door bvb met een eindronde, laat onze huidige schuldenberg sneller slinken, en onze eersteklasse-droom sneller groeien. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 14 Aug 2012, 1:47 |
|
|
Bartos schreef: pattaboem schreef: Het was toch 'maar' tegen een 1ste-provincialer/neo4deklasser Amai, het zal voor Zele wel een zwaar seizoen worden om zowel in vierde klasse als eerste provinciale te spelen (al tweede keer dat je dit vermeldt trouwens). Bartos, ik denk wel dat iedere voetballiefhebber zal gesnapt hebben wat ik bedoelde met "1ste-provincialer/neo4deklasser". Het niveau van Zele: vorig seizoen provinciale. En het seizoen in 4de klasse is nog niet begonnen, waar ze zich moeten bewijzen als neo-4klasser. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 14 Aug 2012, 2:00 |
|
|
Freak
pattaboem schreef: El Corredor schreef: @pattaboem: ik heb de indruk dat het een alles-of-niets-wedstrijd betrof voor promotie in plaats van een oefenmatch tegen Eendracht Zele. aan een voorbereiding moet je niet al te veel conclusies vastknopen. Vorig jaar had iedereen een slecht gevoel maar werd het een prima seizoen. Dit jaar heeft de meerderheid precies een goed gevoel, maar ook dat is misschien overdreven. van zodra de eerste vijf wedstrijden gespeeld zijn, kan je iets meer zeggen over ons niveau. wat je prognose betreft, zeg je middenmoot. wat is er mis mee middenmoot? wat mij betreft, graag zelfs, zou betekenen dat we ons seizoen van vorig jaar bevestigen. Wil je misschien promotie of eindronde? Ik denk niet dat we daar structureel klaar voor zijn... **************************** 1) Natuurlijk verwacht ik geen alles-of-niets wedstrijd bij een oefenmatch. Natuurlijk is er een wezenlijk verschil tussen competitie en oefenen. Maar elke supporter verwacht toch enige inzet "au-serieux". Als een voetbalwedstrijd zuiver voor het showgehalte bedoeld is, blijf ik eerlijk gezegd liever thuis. 2) Middenmoot is gewoon mijn prognose. Ik heb nooit beweerd dat daar iets mis mee is. Maar als supporter streef je toch naar iets meer dan grijze middenmoot. Anders zouden wij supporters niet in het stadion vertoeven en ons clublied zingen. "Eindronde-zonder-grotere-verwachtingen moet wel onze (stille) droom zijn: elke keer 1/3 van de competitie voorbij is. Iedereen weet dat we momenteel nog niet klaar zijn voor eerste. Maar wat meer financiele middelen in het bakje, door bvb met een eindronde, laat onze huidige schuldenberg sneller slinken, en onze eersteklasse-droom sneller groeien. ik denk dat je de inkomsten van een eindronde heel zwaar overschat. Brengt niet alleen inkomsten mee, maar ook een pak kosten... ![]() |
| 14 Aug 2012, 8:25 |
|
| Pagina 52 van 64 |
[ 947 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 50 51 52 53 54 … 64 Volgende |