|
|
| Pagina 53 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 51 52 53 54 55 … 185 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
Bericht Re: Tweede Klasse
bwa, na een beetje gepruts op 'onze' versie kom ik dit uit;
![]() Kweet nie ze, ik denk dat de vlaggetjes iets anders staan, maar 'k ben niet zeker ![]() |
| 10 Jan 2010, 17:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Pai schreef: bwa, na een beetje gepruts op 'onze' versie kom ik dit uit; ![]() Kweet nie ze, ik denk dat de vlaggetjes iets anders staan, maar 'k ben niet zeker ![]() Inderdaad je bent niet zeker, maar ik wel Dit is de originele foto van Prodialoog die ik digitaal bijgezoomd heb en reeds in september op de fotosite plaatste. Op de fotosite staan er 3 exemplaren steeds wat verder ingezoemd. De vlaggetjes zijn onveranderd _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Jan 2010, 18:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ik heb persoonlijk vlaggetje per vlaggetje gecontroleerd en ik bevestig dat het om dezelfde foto moet gaan!
|
| 10 Jan 2010, 20:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
salvador schreef: Ik heb persoonlijk vlaggetje per vlaggetje gecontroleerd en ik bevestig dat het om dezelfde foto moet gaan! Ksnap da, nu dat er geen match is heeft ne mens veel tijd e ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 10 Jan 2010, 20:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
De_steve schreef: salvador schreef: Ik heb persoonlijk vlaggetje per vlaggetje gecontroleerd en ik bevestig dat het om dezelfde foto moet gaan! Ksnap da, nu dat er geen match is heeft ne mens veel tijd e ![]() Deze voetballoze zondag is heel nuttig geweest Deze namiddag naar BK veldrijden gekeken en nadien ben ik begonnen aan het inscannen van krantenartikels van seizoen 1976-1977. Als ik die uitslagen zie was het ook een seizoen met vallen en opstaan. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Jan 2010, 21:42 |
|
|
Freak
Fusie tussen Beveren en Waasland in de maak?Is er een fusie tussen SK Beveren en RS Waasland in de maak? Volgens GVA worden er in ieder geval al verkennende gespreken gevoerd.
11/02/2010 (11:46) | 0 reacties | 119x gelezen Jaren geleden was Waasland de vragende partij voor een mogelijke fusie, nu komt de interesse uit het Beverense kamp. De reden van de hernieuwde interesse in een fusie is een nieuwe borgstelling van de gemeente Beveren aan de club voor een lening voor in totaal 2 miljoen euro. Dat is onder meer nodig om een nieuwe tribune te bouwen en enkele achterstallige facturen te betalen. In de gemeente begint men zich stilaan vragen te stellen over de ruime financiële inbreng en zoekt men dus naar alternatieven. voetbalkrant |
| 11 Feb 2010, 13:01 |
|
|
Freak
Ik ben naar KVSK United-KV Oostende aan het kijken...
Mij valt het op wat voor een kille, sfeerloze matchen dat steeds weer zijn op Exqi Sport. En dan geven ze vrijdags meestal een topper. Promotie moet je sportief verdienen , maar qua sfeer zouden we wel een aanwinst voor tweede zijn. Dit jaar al een pak matchen gezien van Brussels, Bergen, Oostende, Lierse,... Het niveau vind ik minder dan enkele jaren terug, om dan nog maar van de sfeer en omkadering te zwijgen. |
| 12 Feb 2010, 22:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
El Corredor schreef: Ik ben naar KVSK United-KV Oostende aan het kijken... Mij valt het op wat voor een kille, sfeerloze matchen dat steeds weer zijn op Exqi Sport. En dan geven ze vrijdags meestal een topper. Promotie moet je sportief verdienen , maar qua sfeer zouden we wel een aanwinst voor tweede zijn. Dit jaar al een pak matchen gezien van Brussels, Bergen, Oostende, Lierse,... Het niveau vind ik minder dan enkele jaren terug, om dan nog maar van de sfeer en omkadering te zwijgen. Zag er ook al wat en inderdaad soms bedenkelijk niveau en veelal triestige sfeer. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 12 Feb 2010, 22:46 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
ons provinciegenoten van Beveren mogen hun ook stilaan beginnen opmaken voor 3de klasse
nieuwe tribune gezet en geen geld meer en vandaag weer verloren _________________ www.be-cycle.com |
| 21 Feb 2010, 0:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
acrid schreef: ons provinciegenoten van Beveren mogen hun ook stilaan beginnen opmaken voor 3de klasse nieuwe tribune gezet en geen geld meer en vandaag weer verloren zou wel nog een aantrekkelijke tegenstander zijn in ons reekske, al zou ik ons volgend jaar liever in 2e zien... _________________ MCMXIX |
| 21 Feb 2010, 1:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Aimé Antheunis is de nieuwe trainer van Lierse.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 21 Feb 2010, 12:03 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
jammen schreef: Aimé Antheunis is de nieuwe trainer van Lierse. Hij is ondertussen 66 jaar, zou hij niet beter op pensioen gaan. |
| 21 Feb 2010, 12:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
en 't zal ook weer niet voor het geld zijn waarschijnlijk ?
2 jaar geleden het nog afgebold in Lokeren wegens gezondheidsproblemen (niet meer tegen stress kunnen) maar ondertussen toch nog overal wat poen gaan scheppen. Pas op, de clubs die hem aan pakken hun eigen dikke schuld dat ze daar allemaal in mee willen gaan hoor. Lierse is nog maar net gezakt, zit nog in 2de klasse en leeft nu al ver boven zijn stand. _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Feb 2010, 12:15 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bram schreef: en 't zal ook weer niet voor het geld zijn waarschijnlijk ? 2 jaar geleden het nog afgebold in Lokeren wegens gezondheidsproblemen (niet meer tegen stress kunnen) maar ondertussen toch nog overal wat poen gaan scheppen. Pas op, de clubs die hem aan pakken hun eigen dikke schuld dat ze daar allemaal in mee willen gaan hoor. Lierse is nog maar net gezakt, zit nog in 2de klasse en leeft nu al ver boven zijn stand. Ik denk dat die mannen een oliebron hebben aangeboord. |
| 21 Feb 2010, 12:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bram schreef: en 't zal ook weer niet voor het geld zijn waarschijnlijk ? 2 jaar geleden het nog afgebold in Lokeren wegens gezondheidsproblemen (niet meer tegen stress kunnen) maar ondertussen toch nog overal wat poen gaan scheppen. Pas op, de clubs die hem aan pakken hun eigen dikke schuld dat ze daar allemaal in mee willen gaan hoor. Lierse is nog maar net gezakt, zit nog in 2de klasse en leeft nu al ver boven zijn stand. Ik snap dat daar toch ook allemaal niet. Als ge ziet welke spelers die mannen daar allemaal hebben rondlopen. Die komen ook nie voor ne cola na de match spelen hé... En dan die trainers die ze allemaal gevraagd hadden om Helleputte op te volgen: Sollied, Gerets,... Uiteindelijk werd het Aiméken . Ze doen maar, maar volgens mij kan dit niet blijven duren... |
| 21 Feb 2010, 13:58 |
|
| Pagina 53 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 51 52 53 54 55 … 185 Volgende |