|
|
| Pagina 54 van 100 |
[ 1486 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 52 53 54 55 56 … 100 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: 3e Klasse A (2010 - 2011)
DT schreef: El Corredor schreef: scarfie schreef: De kans dat ze beide een wit-zwart truitje gaan aandoen volgend jaar is er wel degelijk, maar het zal niet het onze zijn ;) yep, I know ![]() Roeselare of wa? inderdaad, hij wordt genoemd bij Roeselare en wa betreft Papi : die woont niet meer in Deinze of in de buurt van Deinze : hij woont aan de kust, ik denk Nieuwpoort, die zou dus wel eens naar een kustploeg kunnen gaan. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 16 Feb 2011, 20:15 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51 Berichten: 180 Locatie: Zwijnaarde |
nonkeltje schreef: DT schreef: El Corredor schreef: yep, I know ![]() Roeselare of wa? inderdaad, hij wordt genoemd bij Roeselare en wa betreft Papi : die woont niet meer in Deinze of in de buurt van Deinze : hij woont aan de kust, ik denk Nieuwpoort, die zou dus wel eens naar een kustploeg kunnen gaan. Papi woont inderdaad aan de kust en zou graag dichter bij huis voetballen. Hij vindt de afstand Kust (Nieuwpoort dacht ik ook) en Deinze te groot ....Is in ieder geval een heel goede speler vind ik maar ook blessure gevoelig volgens mijn bron. En voor beide is er interesse van Roeselare dacht ik. |
| 16 Feb 2011, 23:07 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
El Corredor schreef: Declercq, is één van de spelers die ik graag in ons wit zwart truitje zou willen zien. Is dat dieje linkspoot die een wereldgoal maakte hier thuis tegen ons? |
| 17 Feb 2011, 12:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Gilles schreef: El Corredor schreef: Declercq, is één van de spelers die ik graag in ons wit zwart truitje zou willen zien. Is dat dieje linkspoot die een wereldgoal maakte hier thuis tegen ons? Inderdaad, das den diene. Speelt ginder nu centraal op het middenveld (en gaf in Deinze ook de knappe assist voor de goal van Ngom), maar kan ook perfect als linksachter spelen. |
| 17 Feb 2011, 12:12 |
|
|
Vaste Waarde
by the way, Alainke Van Mieghem moet inleveren bij Deinze... en is daar niet akkoord mee dus die zal daar mogelijk ook vertrekken. Dus Deinze riskeert zijn 3 'sterkhouders' kwijt te spelen.
_________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 17 Feb 2011, 18:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bartos schreef: Gilles schreef: El Corredor schreef: Declercq, is één van de spelers die ik graag in ons wit zwart truitje zou willen zien. Is dat dieje linkspoot die een wereldgoal maakte hier thuis tegen ons? Inderdaad, das den diene. Speelt ginder nu centraal op het middenveld (en gaf in Deinze ook de knappe assist voor de goal van Ngom), maar kan ook perfect als linksachter spelen. dan zou ik liever tim de meersman bij ons zien spelen |
| 17 Feb 2011, 18:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
witteken schreef: Bartos schreef: Gilles schreef: Is dat dieje linkspoot die een wereldgoal maakte hier thuis tegen ons? Inderdaad, das den diene. Speelt ginder nu centraal op het middenveld (en gaf in Deinze ook de knappe assist voor de goal van Ngom), maar kan ook perfect als linksachter spelen. dan zou ik liever tim de meersman bij ons zien spelen Tis te zien in welk systeem natuurlijk. Declercq is een stuk steviger en defensief sterker en zal volgens mij beter renderen in een systeem met twee centraal op het middenveld dan De Meersman, die enkel aanvallend denkt. Trouwens, De Meersman schitterde wel twee keer tegen ons, maar heeft ginder in Sint-Niklaas ook al op de bank gezeten. |
| 17 Feb 2011, 18:22 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bartos schreef: witteken schreef: Bartos schreef: Inderdaad, das den diene. Speelt ginder nu centraal op het middenveld (en gaf in Deinze ook de knappe assist voor de goal van Ngom), maar kan ook perfect als linksachter spelen. dan zou ik liever tim de meersman bij ons zien spelen Tis te zien in welk systeem natuurlijk. Declercq is een stuk steviger en defensief sterker en zal volgens mij beter renderen in een systeem met twee centraal op het middenveld dan De Meersman, die enkel aanvallend denkt. Trouwens, De Meersman schitterde wel twee keer tegen ons, maar heeft ginder in Sint-Niklaas ook al op de bank gezeten. +alswe elke speler die toevallig tegen aalst uitblinkt een contract moeten geven,dan hadden we hier al 100keepers lopen ook ze ![]() |
| 17 Feb 2011, 18:29 |
|
|
Freak
Bartos schreef: witteken schreef: Bartos schreef: Inderdaad, das den diene. Speelt ginder nu centraal op het middenveld (en gaf in Deinze ook de knappe assist voor de goal van Ngom), maar kan ook perfect als linksachter spelen. dan zou ik liever tim de meersman bij ons zien spelen Tis te zien in welk systeem natuurlijk. Declercq is een stuk steviger en defensief sterker en zal volgens mij beter renderen in een systeem met twee centraal op het middenveld dan De Meersman, die enkel aanvallend denkt. Trouwens, De Meersman schitterde wel twee keer tegen ons, maar heeft ginder in Sint-Niklaas ook al op de bank gezeten. prima analyse, ik ga er vanuit dat ons bestuur blijft geloven in de kwaliteiten van Van Damme, en dan zou ik ook Declercq eerder zetten, of toch althans zo een type, dan een type De Meersman, waarmee ik nie willen zeggen dat ik die De Meersman nen kloefkapper vind. |
| 17 Feb 2011, 18:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bartos schreef: witteken schreef: Bartos schreef: Inderdaad, das den diene. Speelt ginder nu centraal op het middenveld (en gaf in Deinze ook de knappe assist voor de goal van Ngom), maar kan ook perfect als linksachter spelen. dan zou ik liever tim de meersman bij ons zien spelen Tis te zien in welk systeem natuurlijk. Declercq is een stuk steviger en defensief sterker en zal volgens mij beter renderen in een systeem met twee centraal op het middenveld dan De Meersman, die enkel aanvallend denkt. Trouwens, De Meersman schitterde wel twee keer tegen ons, maar heeft ginder in Sint-Niklaas ook al op de bank gezeten. zet achter de meersman een de schutter en je hebt een sterk centraal middenveld voor 2de. wanneer gaat de schutter eens mogen op zijn plaats spelen, tis weeral 2 weken dat hij zijn tijd zit te passeren op die back links |
| 17 Feb 2011, 19:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
witteken schreef: Bartos schreef: witteken schreef: dan zou ik liever tim de meersman bij ons zien spelen Tis te zien in welk systeem natuurlijk. Declercq is een stuk steviger en defensief sterker en zal volgens mij beter renderen in een systeem met twee centraal op het middenveld dan De Meersman, die enkel aanvallend denkt. Trouwens, De Meersman schitterde wel twee keer tegen ons, maar heeft ginder in Sint-Niklaas ook al op de bank gezeten. zet achter de meersman een de schutter en je hebt een sterk centraal middenveld voor 2de. wanneer gaat de schutter eens mogen op zijn plaats spelen, tis weeral 2 weken dat hij zijn tijd zit te passeren op die back links En ge laat Van Damme bijtekenen voor de bank? |
| 17 Feb 2011, 19:48 |
|
|
Nationale Ploeg
gweninho schreef: witteken schreef: Bartos schreef: Tis te zien in welk systeem natuurlijk. Declercq is een stuk steviger en defensief sterker en zal volgens mij beter renderen in een systeem met twee centraal op het middenveld dan De Meersman, die enkel aanvallend denkt. Trouwens, De Meersman schitterde wel twee keer tegen ons, maar heeft ginder in Sint-Niklaas ook al op de bank gezeten. zet achter de meersman een de schutter en je hebt een sterk centraal middenveld voor 2de. wanneer gaat de schutter eens mogen op zijn plaats spelen, tis weeral 2 weken dat hij zijn tijd zit te passeren op die back links En ge laat Van Damme bijtekenen voor de bank? tis niet omdat hij bijtekent dat hij daarom zeker gaat spelen , en ik hoop op de plaats dat hij nu speelt van niet, is gewoon niet sterk genoeg . |
| 17 Feb 2011, 19:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
witteken schreef: gweninho schreef: witteken schreef: zet achter de meersman een de schutter en je hebt een sterk centraal middenveld voor 2de. wanneer gaat de schutter eens mogen op zijn plaats spelen, tis weeral 2 weken dat hij zijn tijd zit te passeren op die back links En ge laat Van Damme bijtekenen voor de bank? tis niet omdat hij bijtekent dat hij daarom zeker gaat spelen , en ik hoop op de plaats dat hij nu speelt van niet, is gewoon niet sterk genoeg . Pak De Schutter achteraan weg en tzal daar ook ewa minder zijn. Ge kunt Van Damme niks verwijten dit seizoen , speelt voor mij meestal zen match |
| 17 Feb 2011, 19:55 |
|
|
Nationale Ploeg
gweninho schreef: witteken schreef: gweninho schreef: En ge laat Van Damme bijtekenen voor de bank? tis niet omdat hij bijtekent dat hij daarom zeker gaat spelen , en ik hoop op de plaats dat hij nu speelt van niet, is gewoon niet sterk genoeg . Pak De Schutter achteraan weg en tzal daar ook ewa minder zijn. Ge kunt Van Damme niks verwijten dit seizoen , speelt voor mij meestal zen match daarom dat ze in de zomer eens een goede centrale verdediger moeten binnenhalen .kan de schutter eindelijk eens naar het midden opschuiven |
| 17 Feb 2011, 19:58 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
witteken schreef: gweninho schreef: witteken schreef: zet achter de meersman een de schutter en je hebt een sterk centraal middenveld voor 2de. wanneer gaat de schutter eens mogen op zijn plaats spelen, tis weeral 2 weken dat hij zijn tijd zit te passeren op die back links En ge laat Van Damme bijtekenen voor de bank? tis niet omdat hij bijtekent dat hij daarom zeker gaat spelen , en ik hoop op de plaats dat hij nu speelt van niet, is gewoon niet sterk genoeg . Zwijgt gewoon jong,tis altijd op dezelfde spelers daje kreft en meestal onterecht.(enja ik ben ambetant ja )Khoop dazze verheyden ook laten bijtekenen,al wast alleen voor a te kloten jong ![]() Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 17 Feb 2011, 20:10, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 17 Feb 2011, 19:59 |
|
| Pagina 54 van 100 |
[ 1486 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 52 53 54 55 56 … 100 Volgende |