Oefenwedstrijden 2012-2013 - Pagina 54 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 947 berichten ]  Ga naar pagina 1 52 53 54 55 56 64
 Oefenwedstrijden 2012-2013 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2012-2013
Inderdaad Gaskonijn; er is ambras geweest in het vorig seizoen. Maar probeer het uiteindelijk eens positief te bekijken. De laatste 2 à 3 seizoenen, zijn we er globaal steeds op vooruit gegaan. En het betert steeds maar meer.
Schulden worden afgebouwd, licenties worden verworven, sponsoring verbetert steeds maar meer, sportieve resultaten zijn de laatste 2 seizoenen zeer positief en buiten verwachtingen.
Niet steeds maar blijven 'zwart'-kijken, hé ....Er is ook evenveel 'wit' voorhanden....

En de tweede klasse ervaring.... vanaf 1977 tot 1994 hebben we doorlopend, (behalve 1 jaartje) constant in tweede klasse verbleven. Nadien nog 3 jaartjes in 2de klasse.
Dan zwijgen ik nog over de jaren tweede klasse in de 60'er jaren en ervoor.
De Club heeft weede klasse ervaring genoeg opgedaan, denk ik...

17 Aug 2012, 20:08
Scholier

Leeftijd: 57
héél just :EA:

17 Aug 2012, 21:23
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
"Club Eendracht Aalst" wel ja, maar het zijn wel de spelers die het moeten doen he. Als wij allemaal spelers hadden aangekocht van 3de en 4de klasse sta je daar schoon met uw 20 jaar tweede klasse ervaring als club.

Als Anderlecht de kern van pakweg Leuven ter beschikking heeft zullen ze ook geen Play-Off 1 spelen hoor, ondanks hun geschiedenis. Leuven met de kern van Anderlecht daarentegen..

Ik ben het dus eens met Gaskonijn.

17 Aug 2012, 21:34
Freak

Leeftijd: 45
pattaboem schreef:
Jeroen schreef:
Eerst stappen voor ge wilt gaan lopen. Om jaarlijks de top te ambiëren moet ge eerst zorgen dat er een stabiel bestuur is met de financiële middelen. Laat ons daar maar mee beginnen ...[/quote]
----------------
Dit is ondertussen een cliché . We hebben intussen al een karrevracht in jaren 2deklasse-ervaring achter de rug. Vorig seizoen 'middenmoot' gehaald. Ik vind dat de tijd gekomen is om stilaan met 'de grote jongens van tweede klasse' mee te strijden: "Mee-concurreren, ....meer verwachten we (nog) niet".
"Stappen" hebben al voldoende geleerd. De "draf" mag er gaan komen. Lopen kan, als wij er klaar voor zijn.
Wat zijn wij, Aalst, minder ?....dan dorpen en kleinerschaliger gemeenten zoals ......Tubeke, Eupen, Oudenaarde, Peruwelz, St.Truiden, Roeselare, Westerlo, Lommel, Oostende...enz
En wat loopt er mis met de stabiliteit van ons bestuur? Ik heb al een tijdje het gevoel dat ze goed bezig zijn, ...traag en progressief. Waarom zouden wij dit seizoen niet 'ietsjes' meer mogen verwachten, dan vorig seizoen?

het is duidelijk dat je overloopt van ambitie, daar is op zich niets mis mee. Optimisten moeten er zijn, alleen ik behoor daar niet toe. :D

wat ons bestuur betreft, heb ik wel de indruk dat je een jaar op wereldreis bent geweest.

17 Aug 2012, 23:32
Vaste Waarde

El Corredor schreef:
pattaboem schreef:
Jeroen schreef:
Eerst stappen voor ge wilt gaan lopen. Om jaarlijks de top te ambiëren moet ge eerst zorgen dat er een stabiel bestuur is met de financiële middelen. Laat ons daar maar mee beginnen ...[/quote]
----------------
Dit is ondertussen een cliché . We hebben intussen al een karrevracht in jaren 2deklasse-ervaring achter de rug. Vorig seizoen 'middenmoot' gehaald. Ik vind dat de tijd gekomen is om stilaan met 'de grote jongens van tweede klasse' mee te strijden: "Mee-concurreren, ....meer verwachten we (nog) niet".
"Stappen" hebben al voldoende geleerd. De "draf" mag er gaan komen. Lopen kan, als wij er klaar voor zijn.
Wat zijn wij, Aalst, minder ?....dan dorpen en kleinerschaliger gemeenten zoals ......Tubeke, Eupen, Oudenaarde, Peruwelz, St.Truiden, Roeselare, Westerlo, Lommel, Oostende...enz
En wat loopt er mis met de stabiliteit van ons bestuur? Ik heb al een tijdje het gevoel dat ze goed bezig zijn, ...traag en progressief. Waarom zouden wij dit seizoen niet 'ietsjes' meer mogen verwachten, dan vorig seizoen?

het is duidelijk dat je overloopt van ambitie, daar is op zich niets mis mee. Optimisten moeten er zijn, alleen ik behoor daar niet toe. :D

wat ons bestuur betreft, heb ik wel de indruk dat je een jaar op wereldreis bent geweest.

Wil je beweren dat sinds de laatste bestuurswisseling je geen verschil ziet met voorheen ? :wadde:

18 Aug 2012, 8:07
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
ajoin54 schreef:
El Corredor schreef:
pattaboem schreef:

Wil je beweren dat sinds de laatste bestuurswisseling je geen verschil ziet met voorheen ? :wadde:

uiteraard zijn er wel wat tekenen die in de goede richting wijzen, ik denk dat dat ook niet betwist wordt. Maar iedereen weet dat je pas kan groeien als er een stabiel bestuur is geïnstalleerd, die zich kan focussen en de middelen heeft om zijn visie waar te maken. en die stabiliteit kunnen beoordelen vraagt meer tijd dan 2 maanden in de zomerstop hé. Na de zoveelste vaudeville vorig jaar moet er heel wat geloofwaardigheid weer opgebouwd worden. en bij heel veel mensen zit het na alle bestuurlijke fiasco's zo diep, dat dat toch ook wel heel wat tijd zal vragen. ze zijn op goeie weg... maar stabiliteit kunt ge pas op langere termijn bekijken, net als de controle over het jaarbudget trouwens, al hoop ik dat dit bestuur wel de discipline heeft om niet een jaar te wachten om de kosten en inkomsten eens goed tegen het licht te houden. ook het werkelijke niveau van de spelerskern moet nog blijken. ook die eerste evaluatie kunt ge ten vroegste na een 5 à 6 tal competitiewedstrijden maken. laat het ons match per match bekijken, en vooral in het loodzwaar begin van de competitie content zijn met elk behaald punt.

18 Aug 2012, 9:28
Ancien

Citeer:
uiteraard zijn er wel wat tekenen die in de goede richting wijzen, ik denk dat dat ook niet betwist wordt. Maar iedereen weet dat je pas kan groeien als er een stabiel bestuur is geïnstalleerd, die zich kan focussen en de middelen heeft om zijn visie waar te maken. en die stabiliteit kunnen beoordelen vraagt meer tijd dan 2 maanden in de zomerstop hé. Na de zoveelste vaudeville vorig jaar moet er heel wat geloofwaardigheid weer opgebouwd worden. en bij heel veel mensen zit het na alle bestuurlijke fiasco's zo diep, dat dat toch ook wel heel wat tijd zal vragen. ze zijn op goeie weg... maar stabiliteit kunt ge pas op langere termijn bekijken, net als de controle over het jaarbudget trouwens, al hoop ik dat dit bestuur wel de discipline heeft om niet een jaar te wachten om de kosten en inkomsten eens goed tegen het licht te houden. ook het werkelijke niveau van de spelerskern moet nog blijken. ook die eerste evaluatie kunt ge ten vroegste na een 5 à 6 tal competitiewedstrijden maken. laat het ons match per match bekijken, en vooral in het loodzwaar begin van de competitie content zijn met elk behaald punt.

Da's gesproken zé, en wij als supporters zullen doen wat we al jàààren doen, allemaal als één blok achter onze ploeg.

18 Aug 2012, 9:58
Freak

Leeftijd: 45
jammen schreef:
Citeer:

Da's gesproken zé, en wij als supporters zullen doen wat we al jàààren doen, allemaal als één blok achter onze ploeg.

verstandige praat van jullie beiden.

18 Aug 2012, 10:01
Vaste Waarde

jammen schreef:
Citeer:

(y)

18 Aug 2012, 13:28
Vaste Waarde

Heel waarschijnlijk spelen we zondag een oefenwedstrijd tegen Jong Lede.

20 Aug 2012, 21:14
Ancien

parol schreef:

Da's lang geleden..... :?

20 Aug 2012, 21:17
Freak

Leeftijd: 42
jammen schreef:
parol schreef:

Zou mij ook verbazen al vloog Lede ook uit den beker vant weekend (verlies thuis tegen Brussels)

20 Aug 2012, 21:35
forumlegende

Leeftijd: 43
Verbechio schreef:
jammen schreef:
parol schreef:

Zou mij ook verbazen al vloog Lede ook uit den beker vant weekend (verlies thuis tegen Brussels)

Zal dan toch met een veredeld beloftenelftal zijn. Degene die donderdag in Antwerp spelen, zie ik niet aan de bak komen in een eventuele oefenmatch. Rusten en voorbereiden op Roeselare in plaats van te spelen want sommigen geraakten tegen Union al gene meter vooruit.

20 Aug 2012, 22:01
Nationale Ploeg

[list=][/list]het is duidelijk dat je overloopt van ambitie, daar is op zich niets mis mee. Optimisten moeten er zijn, alleen ik behoor daar niet toe. :D
wat ons bestuur betreft, heb ik wel de indruk dat je een jaar op wereldreis bent geweest.[/quote]

@El corredor. Zo helder blauw , moet je het ook niet stellen dat ik "overloop van ambitie".
Ik ben zeker zo nuchter om te beseffen dat de promotie nog niet voor overmorgen is. Maar als supporter verlang en verwacht ik toch dat 'ietsje' meer, dan vorig seizoen. Véél méér moet dat écht niet zijn.
Een of enkele plaatsjes opklimmen in de rangschikking naar boven. En dat moet toch haalbaar zijn?
Nochtans moet ik toegeven dat mijn optimisme een flinke deuk heeft gekregen na de recente bekermatch.
Wat een rotvertoon! Tegen een 3de-klasser die nog aan ons hielen niet zo mogen reiken....

Ik had aanvankelijk veel vertrouwen in het aankoopbeleid en de nieuwe transfers. 3 talentvolle aanwinsten uit Club Brugge, samen met enkele betere spelers uit 3de en 2e klasse. Lijken mij momenteel onvoldoende krachtig om mijn/onze streefdroom (meedingen voor een ticketje eindronde) (5de/6de plaats rangschikking) te bereiken. In de voorbereidingswedstrijden en beker (thuis aub!) heeft onze ploeg, te weinig van haar mogeljkheden laten zien.
Als het zo hoog opgehemelde voetbaltalent, niet snel hun kwaliteiten toont, wordt het een zwak seizoen, dit competitiejaar.

Wat betreft de bestuursperikelen: ik was geen jaar op wereldreis hoor. Maar in elk huishouden rommelt het zeker eens. Inderdaad soms heel heftig. In clubs van onze tegenstanders is dat niet anders.
En veel slechter dan in de periode dat we naar 4de klasse getuimeld zijn, kon niet meer. Sedertdien is het huidig bestuur toch wel (langzaam) volwassener geworden. Ik heb er vertrouwen in dat het de goeie richting uitgaat. Aan hén om dit te bewijzen. Zij beseffen ook dat bestuursgerommel zeer negatief is, voor de goede werking van de club.
Momenteel is het rustig ...en hoop dat het zich stabiliseert.

21 Aug 2012, 12:22
Nationale Ploeg

[quote="Elektronized"]"Club Eendracht Aalst" wel ja, maar het zijn wel de spelers die het moeten doen he. Als wij allemaal spelers hadden aangekocht van 3de en 4de klasse sta je daar schoon met uw 20 jaar tweede klasse ervaring als club.

Als Anderlecht de kern van pakweg Leuven ter beschikking heeft zullen ze ook geen Play-Off 1 spelen hoor, ondanks hun geschiedenis. Leuven met de kern van Anderlecht daarentegen..

Ik ben het dus eens met Gaskonijn.[/
quote]
---------------------------------------------------------------------
Uiteraard bedoelde ik tweedeklasse-ervaring ' van de club EA'. De organisatie moet zich klaar stomen voor de promotie, als zij die écht willen.
Niét de ploeg, of het aanwezige spelersmateriaal. Dat zijn maar tijdelijke acteurs op het showtoneel.
Zij worden behouden of afgevoerd en vervangen naargelang hun prestatievermogen.
De constante ...is de club.
Het potentieel van EA- supporters is éffectief aanwezig voor een eersteklasse-club.
Dat leert de geschiedenis.
Maar de rendabiliteit, is werk voor (...een bekwaam) bestuur.
De club moet veel leren uit ervaring en geschiedenis van de organisatie.
Hoe zij zich structureel én financieel moet voorbereiden, om op het beoogde niveau te kunnen meespelen ....en er te blijven. Kleinere gemeentes met minder industriele bronnen; kunnen dit wel.
By the way.....En ik denk dat het bestuur, héél véél kan leren uit (fouten) van het verleden en het geschiedenis-archief van Eendracht Aalst....

21 Aug 2012, 13:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 947 berichten ]  Ga naar pagina 1 52 53 54 55 56 64