Eendracht Aalst - St. Wetteren - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 14
 Eendracht Aalst - St. Wetteren 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
een wedstrijd die vooral Wetteren nooit of te nimmer mocht verliezen. Je zag meteen waar het schoentje wringt bij STW, namelijk de aanval. Kwamen in de tweede helft 3 keer alleen voor VDN, zelfs één keer met drie man !!!!! Als je dan nog zelfs niet binnen de palen shot, dan gaat het moeilijk worden om te winnen.

ik vond ons vorige week en vandaag niet goed, maar je pakt 6 op 6.

voorts werd andermaal duidelijk vandaag dat de transfers gewoonweg dramatisch zijn. Gbarssin mag steeds van BVR aan een wedstrijd beginnen maar werd weeral gewisseld. Hoe lang gaat het nog duren voor BVR zijnen euro valt? Die Vervaecke kan geen man voorbij, en die Van Renterghem werd er de tweede helft droogweg afgelopen door Denys, wat een knullige actie.

en dan vergeet ik nog de Delclefs, Denyzen, die hier vorig jaar zijn gepasseerd.

soit, met 20 punten staan we even vrij gerust denk ik, al zouden we er toch nog goed aandoen om nog wat punten te sprokkelen.

06 Nov 2011, 18:07
Junior

Leeftijd: 39
Website: http://www.facebook.com/9300records
witzwet schreef:
De_steve schreef:
Toch door het oog van de naald gekropen vandaag, als wetteren een beetje afwerkt verlies je vandaag.

Belangrijkste is dat de (belangrijke) 3 punten binnen zijn :EA:

Sterke match van Kestens en Verheyden! Moreels speelde dan weer een mindere match

Ook VDN moest zich toch een paar keer onderscheiden. Maar met een voorlinie die afwerkt ga je hier roemloos ten onder.

Dat zijn nu eenmaal de harde voetbalwetten, de bal moet binnen, gouden punten zeker als je andere uitslagen weer ziet, we nemen ook weer 2 punten afstand van Dender :D 2-2 in 93ste minuut

06 Nov 2011, 18:08
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Nog 7x winnen en we zijn gered (y)

Lommel, eupen, vise, antwerp, dender... Hierna nog 2x winnen dus :D :D

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

06 Nov 2011, 18:09
Ancien

Leeftijd: 38
Onverdiend gewonnen van Wetteren. Wetteren was heel de match de betere ploeg. Ik vond vooral onze mentaliteit in de 1e helft ondermaats. Wetteren heeft hier het spel komen maken en wij stonden er naar te kijken gewoon, triestig.

Onze transfers zijn stuk voor stuk mislukkingen. Gbarssin zwak, Vervaeke verschrikkelijk zwak en TVR komt gewoon te kort.

Ik ben eigenlijk verbaasd dat wij nog zoveel punten pakken met zo een matig tot zwak spel.

Als Wetteren zijn vele kansen afmaakt gaje hier gewoon de boot in.

06 Nov 2011, 18:22
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
We komen vandaag wel heel goed weg. Dat wetteren een scoringsprobleem heeft is vandaag nogmaals gebleken. Zelfs met rugby goalen hadden ze den bal er nog niet ingekregen, wat een geknoei.
En paar spelers bij ons toch zwaar door de mand gevallen vandaag Vervaeke, Gbarssin, Van Renterghem, gewoon te licht voor tweede klasse. Ook Moreels vandaag een mindere dag vond ik.
Soit we winnen natuurlijk en met 20 punten nu staan we toch wel heel comfortabel.
Aangezien ik op het einde van het huidige seizoen wat vertrekkers verwacht zullen onze transfers er in ieder geval wat meer moeten op trekken als dit jaar :hmm:

06 Nov 2011, 19:01
Scholier

El Corredor schreef:
een wedstrijd die vooral Wetteren nooit of te nimmer mocht verliezen. Je zag meteen waar het schoentje wringt bij STW, namelijk de aanval. Kwamen in de tweede helft 3 keer alleen voor VDN, zelfs één keer met drie man !!!!! Als je dan nog zelfs niet binnen de palen shot, dan gaat het moeilijk worden om te winnen.

ik vond ons vorige week en vandaag niet goed, maar je pakt 6 op 6.

voorts werd andermaal duidelijk vandaag dat de transfers gewoonweg dramatisch zijn. Gbarssin mag steeds van BVR aan een wedstrijd beginnen maar werd weeral gewisseld. Hoe lang gaat het nog duren voor BVR zijnen euro valt? Die Vervaecke kan geen man voorbij, en die Van Renterghem werd er de tweede helft droogweg afgelopen door Denys, wat een knullige actie.

en dan vergeet ik nog de Delclefs, Denyzen, die hier vorig jaar zijn gepasseerd.

soit, met 20 punten staan we even vrij gerust denk ik, al zouden we er toch nog goed aandoen om nog wat punten te sprokkelen.

Je kan je inderdaad afvragen waarom sommigen hier wegmoesten, de spelers die in de plaats gekomen zijn zijn alles behalve beter. Niet één van onze transfers heeft al een positieve indruk op mij gelaten, het is toch de bedoeling dat je je ploeg versterkt en niet verzwakt dacht ik. soit vandaag een beetje de puntjes gestolen, mor vriet content ver VDH zen smoel te zien. :banana:

06 Nov 2011, 19:11
Vaste Waarde

Heb mij deze namiddag ook afgevraagd of het in tijden van besparingen wenselijk is om onnodig de verlichting aan te steken.

06 Nov 2011, 19:31
Freak

je kan je inderdaad afvragen waarom een Coppens bijvoorbeeld wegmoet. Je zou je beginnen afvragen of er op die transfers geen geld gepakt is?

ons terrein lag er ook slecht bij, gras veel te lang, de bal bleef een paar keer steken...

06 Nov 2011, 19:34
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
El Corredor schreef:
je kan je inderdaad afvragen waarom een Coppens bijvoorbeeld wegmoet. Je zou je beginnen afvragen of er op die transfers geen geld gepakt is?

ons terrein lag er ook slecht bij, gras veel te lang, de bal bleef een paar keer steken...

Het veld was eigenlijk erg. Veel te lang gras, onregelmatig en aan de kanten waren de bandensporen redelijk diep waardoor de bal idd rare bewegingen maakte soms. (n)

Iendracht nor 2e

06 Nov 2011, 19:54
Junior

De enige reden dat we vandaag slecht spelen is de hype rond VDH. We speelden vandaag niet tegen Wetteren maar tegen VDH. En de mentaliteit was er eentje van niet verliezen ipv van winnen. Dat komt (bijna) nooit goed. We mochten vandaag vooral niet het spel maken en op een counter lopen zoals de vorige keren tegen VDH. Gelukkig heeft één briljante actie van Potjes daar anders over beslist. We moeten gewoon van onze eigen sterkte uitgaan en ons niet op de tegenstander focussen, en al zeker op hun trainer niet....De ontlading na het eindsignaal was er eentje alsof we de beker gewonnen hadden.....

Ik begrijp wel dat gedoe tegen Gbarssin niet. Hij was zeker de slechtste niet. Zowel vorige week op SNS als vandaag krijgt de tegenstander dotten van kansen na dat gbarssin vervangen wordt. Zijn positiespel is stukken beter als dat van zijn vervanger. En hij brengt tenminste een beetje rust in de ploeg omdat hij simpele passes (meestal) tot een goed einde kan brengen. In tegenstelling tot de meeste vandaag die werkelijk geen enkele pass konden geven. Is dat voldoende? misschien niet, maar als kiekens zonder kop de bal wegkeilen is dat minder volgens mij. Ik vond persoonlijk dat vandaag onze ganse aanvalslinie een zeeeer matige prestatie heeft afgeleverd ( Depoitre, Moreels, vervaeke, galucci, potjes (op die ene actie na)....Onze ganse verdediging heeft eigenlijk een goede match gespeeld maar de bal kwam telkens terug....maar misschien zie ik het verkeerd...

Volgende week op Lommel gewoon doen waar we goed in zijn. Starten met een punt en zien waar we eindigen door te shotten....

06 Nov 2011, 20:06
Reserve

AOL: rollo29
El Corredor schreef:

Een Coppens, dewelke bedoel je dan?

06 Nov 2011, 20:10
forumlegende

Leeftijd: 43
Een draak van een match die met een overwinning afgesloten werd. En uiteindelijk is dat het enige dat telt, drie punten erbij waardoor we toch vrij gerust de komende "toppers" kunnen aanvatten. Als we daarin nog enkele puntjes kunnen sprokkelen, mag onze heenronde toch wel geslaagd genoemd worden denk ik.
En Wetteren, tjah... Het doelsaldo geeft aan waar het schoentje wringt bij hen en dat werd vandaag bevestigd: een enorm zwakke afwerking!!! Ze zullen het dan ook enorm moeilijk krijgen om zich te handhaven in tweede klasse maar das eigenlijk goe nieuws voor ons :D
Voor het overige vond ik Van Den Noortgaete vrijwel den enige die echt op niveau speelde. Er zal volgende week in Lommel uit een ander vaatje moeten getapt worden...

06 Nov 2011, 20:11
Freak

scarfie schreef:
De enige reden dat we vandaag slecht spelen is de hype rond VDH. We speelden vandaag niet tegen Wetteren maar tegen VDH. En de mentaliteit was er eentje van niet verliezen ipv van winnen. Dat komt (bijna) nooit goed. We mochten vandaag vooral niet het spel maken en op een counter lopen zoals de vorige keren tegen VDH. Gelukkig heeft één briljante actie van Potjes daar anders over beslist. We moeten gewoon van onze eigen sterkte uitgaan en ons niet op de tegenstander focussen, en al zeker op hun trainer niet....De ontlading na het eindsignaal was er eentje alsof we de beker gewonnen hadden.....

Ik begrijp wel dat gedoe tegen Gbarssin niet. Hij was zeker de slechtste niet. Zowel vorige week op SNS als vandaag krijgt de tegenstander dotten van kansen na dat gbarssin vervangen wordt. Zijn positiespel is stukken beter als dat van zijn vervanger. En hij brengt tenminste een beetje rust in de ploeg omdat hij simpele passes (meestal) tot een goed einde kan brengen. In tegenstelling tot de meeste vandaag die werkelijk geen enkele pass konden geven. Is dat voldoende? misschien niet, maar als kiekens zonder kop de bal wegkeilen is dat minder volgens mij. Ik vond persoonlijk dat vandaag onze ganse aanvalslinie een zeeeer matige prestatie heeft afgeleverd ( Depoitre, Moreels, vervaeke, galucci, potjes (op die ene actie na)....Onze ganse verdediging heeft eigenlijk een goede match gespeeld maar de bal kwam telkens terug....maar misschien zie ik het verkeerd...

Volgende week op Lommel gewoon doen waar we goed in zijn. Starten met een punt en zien waar we eindigen door te shotten....

ik denk toch dat je een aantal fases van onze zwarte vriend hebt gemist. Brengt rust, alleen moet hij opletten dat hij zichzelf en zijn ploegmaats niet in slaap wiegt.

keilde overigens een paar ballen zonder druk op de bal weg, en slaagde erin om de simpelste ballen meters voor of achter da man te geven. Een dramatische transfer!

06 Nov 2011, 20:11
Freak

rollo29 schreef:
El Corredor schreef:

Een Coppens, dewelke bedoel je dan?

Rik...

glenn natuurlijk

06 Nov 2011, 20:12
Freak

Leeftijd: 35
zwawi schreef:
Een draak van een match die met een overwinning afgesloten werd. En uiteindelijk is dat het enige dat telt, drie punten erbij waardoor we toch vrij gerust de komende "toppers" kunnen aanvatten. Als we daarin nog enkele puntjes kunnen sprokkelen, mag onze heenronde toch wel geslaagd genoemd worden denk ik.
En Wetteren, tjah... Het doelsaldo geeft aan waar het schoentje wringt bij hen en dat werd vandaag bevestigd: een enorm zwakke afwerking!!! Ze zullen het dan ook enorm moeilijk krijgen om zich te handhaven in tweede klasse maar das eigenlijk goe nieuws voor ons :D
Voor het overige vond ik Van Den Noortgaete vrijwel den enige die echt op niveau speelde. Er zal volgende week in Lommel uit een ander vaatje moeten getapt worden...

Bvr mag alleszins puzzelen op de rechtsback ,de castro is er niet bij zaterdag.

06 Nov 2011, 20:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 14