Waasland Beveren - SC. Eendracht Aalst - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 199 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 14
 Waasland Beveren - SC. Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Bericht Re: Waasland Beveren - SC. Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Mariner schreef:
Iendrachter90 schreef:

Kheb ook nog 1over,moest er nog iemand 1nodig hebben stuurt ma pb :D

ik weet ng iemand die een kaart zoekt, nr 0486359648

Ze is dus voor u ;)

thanks (y)

27 Jan 2012, 16:47

Alst er iemand is die nog een ticket over heeft en der vanaf wil, laat mij ne pm achter.

27 Jan 2012, 17:52

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
LeJoeri schreef:
Alst er iemand is die nog een ticket over heeft en der vanaf wil, laat mij ne pm achter.

Er zouden nog tickets liggen op den Iendracht,als er iemand aanwezig is,zullen ze er wel nog verkopen ;)

27 Jan 2012, 18:47
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
INDERDAAD!

WIE NOG WIL KAN TOT 20.00u aan een ticket geraken op ZANDBERG!
(je vraagt achter de toog naar Iendrachter90 en hij verwijst u naar de persoon die ze heeft)

EDIT: nog 700 stuks* :-) :EA:

27 Jan 2012, 19:27

Leeftijd: 68
Iendrachtzot schreef:
INDERDAAD!

(je vraagt achter de toog naar Iendrachter90 en hij verwijst u naar de persoon die ze heeft)

Kunnen we die niet opkopen met die 15.000 Euro ;)

27 Jan 2012, 19:39

Leeftijd: 37
Iendrachtzot schreef:
INDERDAAD!

Mag da eigenlijk nog wel? :wadde:

27 Jan 2012, 20:06
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
hansken schreef:
Iendrachtzot schreef:
INDERDAAD!

Dat weet ik niet, ik weet juist dat het zo nog is en der dus in praktijk nog beschikbaar zijn.
Of dat koosjer is of niet :wadde:

27 Jan 2012, 20:14
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Ondanks de magere opkomst van onze supporters hoop ik toch op ne goeie sfeer van ons :banana: :EA:

27 Jan 2012, 20:37

Leeftijd: 11
hansken schreef:
Iendrachtzot schreef:
INDERDAAD!

hiere, den hoilige geest es ier oeik :angel:

27 Jan 2012, 21:23
Freak

Leeftijd: 42
Verwa zou da ni mogen? We zijn niet op de match-dag en als de inkomsten naar W-B gaan, zie ik er geen probleem in.

Laten we er morgen een fistjen van maken met ons beperkt aantal supps (al is da relatief gezien de aantallen bij andere clubs) :olefant:

28 Jan 2012, 10:06
forumlegende

Leeftijd: 45
ik ga niet
20€ is er wa over,er komen er hier een paar kijken op Belgacom en onder de rust gaan we naar café hier op de n hoek gelijk int echt :)
tis uit principe tegen die prijs,niet tegen combiregeling of wat dan ook

28 Jan 2012, 11:01
Freak

Alle respect voor diegene die de verplaatsing niet maken.
De prijs is zwaar overdreven voor een wedstrijd in de Belgische tweede klasse, het zou zelfs veel zijn voor een wedstrijd in onze zwakke eerste klasse naar mijn mening.

Anderzijds moet je dan wel verder kijken en beseffen dat je dan ook Antwerp en waarschijnlijk Eupen zal moeten missen omdat het eveneens combiregeling is en de prijs zal daar niet minder zijn. Stel dat we ooit naar eerste klasse terugkeren kan je dan maar beter meteen een andere hobby zoeken want de ticketprijzen daar reiken al naar de 30euro.

Belachelijk, en zelfs schandalig, maar wel realiteit in dit voetballand dat eigenlijk de naam niet waardig is. Ikzelf steun al jaren de 'ultramentaliteit' inzake 'Against Modern Football' (zeker het googelen eens waard). Ondanks het feit dat verschillende grote ultragroeperingen meer en meer actie voeren in ons land en vooral onze buurlanden, zal het de eerste jaren niet meteen veranderen.

Wat minder weggaan in het weekend en hier en daar besparen om toch maar naar mijn club te kunnen gaan zien is mijn oplossing.

Op Wezet kon ik er niet bijzijn omdat mijn madam hoogzwanger was maar naar het schijnt was de sfeer daar op z'n minst bijzonder te noemen ondanks de kleine opkomst. Dus iedereen hier weet wat hem/haar te doen staat morgen om toch iets terug te krijgen van onze 20euro.

Jetzt geht's los :EA: :banana: :drank:

28 Jan 2012, 13:12

Leeftijd: 37
The Blackwans schreef:
Alle respect voor diegene die de verplaatsing niet maken.
De prijs is zwaar overdreven voor een wedstrijd in de Belgische tweede klasse, het zou zelfs veel zijn voor een wedstrijd in onze zwakke eerste klasse naar mijn mening.

Anderzijds moet je dan wel verder kijken en beseffen dat je dan ook Antwerp en waarschijnlijk Eupen zal moeten missen omdat het eveneens combiregeling is en de prijs zal daar niet minder zijn. Stel dat we ooit naar eerste klasse terugkeren kan je dan maar beter meteen een andere hobby zoeken want de ticketprijzen daar reiken al naar de 30euro.

Belachelijk, en zelfs schandalig, maar wel realiteit in dit voetballand dat eigenlijk de naam niet waardig is. Ikzelf steun al jaren de 'ultramentaliteit' inzake 'Against Modern Football' (zeker het googelen eens waard). Ondanks het feit dat verschillende grote ultragroeperingen meer en meer actie voeren in ons land en vooral onze buurlanden, zal het de eerste jaren niet meteen veranderen.

Wat minder weggaan in het weekend en hier en daar besparen om toch maar naar mijn club te kunnen gaan zien is mijn oplossing.

Op Wezet kon ik er niet bijzijn omdat mijn madam hoogzwanger was maar naar het schijnt was de sfeer daar op z'n minst bijzonder te noemen ondanks de kleine opkomst. Dus iedereen hier weet wat hem/haar te doen staat morgen om toch iets terug te krijgen van onze 20euro.

Jetzt geht's los :EA: :banana: :drank:

:worship: that's the spirit!

28 Jan 2012, 13:20
Reserve

Leeftijd: 36
Site WB:

Zondagmiddag ontvangen we op onze Freethiel Eendracht Aalst. De Ajuinen doen het in hun eerste jaar in tweede klasse zeer goed. Ze staan op dit moment op een zevende plaats met 34 punten. Dat zijn er slechts drie minder dan Waasland-Beveren dat op een derde stek staat.

Vooralsnog is het bij Aalst alles of niks. Knappe wedstrijden worden afgewisseld door zwakke prestaties. Vandaar dat ze eigenlijk al gans het seizoen rond die zevende plaats hangen. Ondanks de soms mindere wedstrijden moet vriend en vijand toegeven dat dit een mooie prestatie is voor Bart van Renterghem en zijn spelers. Aalst staat van de promovendi duidelijk het best geklasseerd en brengen vaak goed voetbal op de mat. Net zoals verschillende ploegen die we de voorbije weken op de Freethiel mochten ontvangen, is ook Aalst een ploeg dat het vooral buitenshuis goed doet. Het behaalde op verplaatsing maar liefst zeven zeges en een gelijkspel. In het eigen Pierre Cornelis loopt het dan weer wat minder. Misschien dat daar de druk van de nog steeds grote supportersclan voor iets tussenzit?

Het team is een mix van jong talent en ervaren spelers. Achteraan springen vooral doelman Van den Noortgate en verdediger Predrag Petrovic in het oog. Op het middenveld hebben we dan weer Bob Cousin die we nog kennen van zijn tijd hier bij ons op de Freethiel. En vooraan lopen er met Wouter Moreels en Laurent Depoitre twee aanvallers rond waar menig verdedigers schrik van hebben. Depoitre staat trouwens de laatste dagen in de belangstelling van Beerschot AC. Om maart te zeggen dat het een goede speler is.

De laatste weken behaalde Aalst een 8/18, wat niet slecht maar ook niet geweldig goed is. Vorige week wisten ze knap met 3-1 te winnen van Oostende, maar de week ervoor verloren ze dan wel weer tegen Roeselare met 4-1. In de heenwedstrijd bleef Waasland-Beveren steken op een 1-1. Iedereen herinnert zich die wedstrijd vast en zeker nog wel: we speelden toen misschien onze beste match van het seizoen en creëerden dan ook ontelbaar veel kansen. Maar de bal wou er toen niet in, waardoor we onze eerste punten van het seizoen verspeelden. Het bleek de voorbode te zijn van een wat mindere periode.

Zondag hebben we een unieke kans om die verloren punten terug te pakken. Het zou ons goed uitkomen, aangezien we vorige week drie punten verloren tegen Charleroi. Willen we op onze derde plaats blijven staan, dan moet er zondag tegen Aalst gewonnen worden. Bij een nederlaag komt Aalst immers op gelijke hoogte van ons, en hebben ook Oostende, Lommel en Antwerp de mogelijkheid om op gelijke hoogte te komen of zelfs over ons te springen. Zondag moet er dus gewoon gewonnen worden! Samen met jullie moet dat lukken!

Komááán WB!

28 Jan 2012, 15:17

Leeftijd: 68
Wij gaan daar morgen eens een stokske tussen steken ;)

28 Jan 2012, 15:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 199 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 14