|
|
| Pagina 7 van 16 |
[ 229 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Antwerp - Eendracht Aalst
zwetwit schreef: Kielse Rat schreef: EA-Geestje schreef: Heeft er iemand contact gegevens van de Spionkop Aalst? Want ik heb vorige woensdag op de match op Woluwe een ticket gereserveerd maar ik heb uiteraard mijn identiteitskaart gegevens niet meegegeven. Ik kijk alvast uit naar de match van vrijdag, laat ons hopen dat de spelers dat ook doen en eens inzet tonen voor deze klasieker Die zitten in café 't Clubken op het Vredeplein dacht ik. Ga daar ne pot gaan pakken vandeweek en da komt allemaal in orde! Bij de Robby en de Stijn is het altijd fijn. [email protected] 0477/63.17.68 gsm spionkop vredeplein normaalgezien _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 17 Apr 2012, 15:14 |
|
|
Vaste Waarde
Op de bus van Black&White is nog plaats.
Ik zorg voor de tickets, maar je moet mij je naam, voornaam, nummer van de identiteitskaart en je adres meedelen. Inschrijven kan nog tot woensdagnamiddag via mail ([email protected] of [email protected]) of rechtstreeks on-line: www.black-and-white.be of via onderstaand gsmnr. We vertrekken vrijdag om 18u30 stipt aan café "De Lion d'Or". Kom wel wat vroeger voor de inschrijving, indien mogelijk. Voor niet-leden is het bustarief € 10 en het ticket kost € 17. Michel Markey 0478 585485 |
| 17 Apr 2012, 18:57 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
ajaxboy schreef: ik ben de grootste dup hier van door die kl.......te combiregeling ik ga niet eerst naar aalst rijden voor daar de bus op te stappen om naar antwerpen met de bus dan terug voor daarna weer naar antwerpen te rijden en bij de antwerp fans wil ik niet gaan zitten das net hetgene wat ik gedaan heb indertijd tegen GBA voor den beker 't was dedju op een scheet van men deur mor alles ver den iendracht nu werk ik nog enkel in Hoboken...maar ik snap dus perfect de frustratie voor iendracht supps die ni in aalst of omstreken wonen is het dikke merde |
| 17 Apr 2012, 21:26 |
|
|
Scholier
forza buske vol
![]() |
| 18 Apr 2012, 13:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De voorbeschouwing staat online.
|
| 18 Apr 2012, 14:09 |
|
|
Vaste Waarde
chico schreef: forza buske vol ![]() De bus van Black & White zit ook vol en de tickets zijn op het secretariaat afgehaald en betaald. |
| 18 Apr 2012, 17:21 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
parol schreef: chico schreef: forza buske vol ![]() De bus van Black & White zit ook vol en de tickets zijn op het secretariaat afgehaald en betaald. Blackwans ook helemaal vol! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 18 Apr 2012, 17:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
The Blackwans schreef: parol schreef: chico schreef: forza buske vol ![]() De bus van Black & White zit ook vol en de tickets zijn op het secretariaat afgehaald en betaald. Blackwans ook helemaal vol! Feestje ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Apr 2012, 19:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Hoeveel bussen gaan er eigenlijk rijden?
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 18 Apr 2012, 19:26 |
|
|
Vaste Waarde
hansken schreef: Hoeveel bussen gaan er eigenlijk rijden? 5 bussen rijden er. Ik heb op het secretariaat gekeken hoeveel supporters er zouden meegaan. Er zijn ongeveer 250 supporters die een ticket nodig hadden en op de lijsten van de supportersclubs bijgevolg zijn meegedeeld. Hierbij moeten er nog 10 à 15 gerekend worden die zoals bij elke uitwedstrijd over een gratis ticket (uitnodiging) beschikken. Bijgevolg zullen er een goeie 260 aanwezig zijn op Antwerp. |
| 18 Apr 2012, 20:38 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
hansken schreef: The Blackwans schreef: Vorige keer was het doormailen naar Frank.R. op dinsdag, woensdag achter de kaarten gaan tussen 12u en 18u op den Eendracht zelf. Ik mailde Frank daarnet nog en laat het antwoord hier wel nog weten. Afrekenen is meteen dus haal al maar wat eurokes af ... Bij ons is de lijst op rijksregisternummer, de communicatie moest maar sneller, vlotter en duidelijker verlopen. Als wij geen tickets krijgen omwille van deze fout rijden we zonder tickets naar daar. ![]() Bij ons is het ook rijksregisternr, ze moesten maar wa duidelijker zijn! Wij zullen dan wel net hetzelfde doen Lede zit trouwens vol, net zoals Blackwans heb ik vernomen? Even nen tip naar alle supporterclubs neem het voorbeeld aan van 'ajoin' supportersclub daar is iedereen die zich lid maakt verplicht om mailadres,geboortedatum en rijksregisternummer op te geven en staat vermeld op uw lidkaart.want combiregeling is normaal zo ieder ticket is gekoppeld aan een persoon met zijn gegevens al de rest van combiregeling is voor te lachen iedereen kan mee sv of niet. |
| 18 Apr 2012, 22:06 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
krisken schreef: hansken schreef: The Blackwans schreef: Vorige keer was het doormailen naar Frank.R. op dinsdag, woensdag achter de kaarten gaan tussen 12u en 18u op den Eendracht zelf. Ik mailde Frank daarnet nog en laat het antwoord hier wel nog weten. Afrekenen is meteen dus haal al maar wat eurokes af ... Bij ons is de lijst op rijksregisternummer, de communicatie moest maar sneller, vlotter en duidelijker verlopen. Als wij geen tickets krijgen omwille van deze fout rijden we zonder tickets naar daar. ![]() Bij ons is het ook rijksregisternr, ze moesten maar wa duidelijker zijn! Wij zullen dan wel net hetzelfde doen Lede zit trouwens vol, net zoals Blackwans heb ik vernomen? Even nen tip naar alle supporterclubs neem het voorbeeld aan van 'ajoin' supportersclub daar is iedereen die zich lid maakt verplicht om mailadres,geboortedatum en rijksregisternummer op te geven en staat vermeld op uw lidkaart.want combiregeling is normaal zo ieder ticket is gekoppeld aan een persoon met zijn gegevens al de rest van combiregeling is voor te lachen iedereen kan mee sv of niet. :.,.,. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 18 Apr 2012, 22:20 |
|
|
Knaap
250 man, ik had meer verwacht, natuurlijk combi-regeling enz + vrijdagavond is oon niet echt ideaal.
Ik heb tickets van ne copain in antwerp dus we kunnen op ons gemak zelf nor ginjer bollen. Den antweirp was wel met een pak volk bij ons, iemand een gedacht van hoeveel? |
| 19 Apr 2012, 16:25 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
jamie schreef: 250 man, ik had meer verwacht, natuurlijk combi-regeling enz + vrijdagavond is oon niet echt ideaal. Ik heb tickets van ne copain in antwerp dus we kunnen op ons gemak zelf nor ginjer bollen. Den antweirp was wel met een pak volk bij ons, iemand een gedacht van hoeveel? Een stuk of 20 bussen. Rekent 50 man per bus... (soms meer, soms minder) ==> zal zo'n +-1000 man gwst zijn... Ale denkek toch.. _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 19 Apr 2012, 16:43 |
|
|
Reserve
Iendrachtzot schreef: jamie schreef: 250 man, ik had meer verwacht, natuurlijk combi-regeling enz + vrijdagavond is oon niet echt ideaal. Ik heb tickets van ne copain in antwerp dus we kunnen op ons gemak zelf nor ginjer bollen. Den antweirp was wel met een pak volk bij ons, iemand een gedacht van hoeveel? Een stuk of 20 bussen. Rekent 50 man per bus... (soms meer, soms minder) ==> zal zo'n +-1000 man gwst zijn... Ale denkek toch.. spijtig dat er maar zo een "weinig" meegaan maar het plezier gaat er niet minder voor zijn nu ik ga de supporters aantallen zekers niet gaan vergelijken maar je merkt toch dat die bus/combi regeling bij antwerp meer bekeken wordt als een gewoonte dan een verplichting |
| 19 Apr 2012, 17:16 |
|
| Pagina 7 van 16 |
[ 229 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 16 Volgende |