|
|
| Pagina 7 van 14 |
[ 200 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Eendracht Aalst - STVV
Enkele sfeerbeelden van na de match
http://www.youtube.com/watch?v=AsD0culF-xI _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 02 Sep 2012, 22:53 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Mariner schreef: El Corredor schreef: Alle krediet voor die Gunst moet ik zeggen. In je debuutmatch tegen de titelkandidaat je goed staande houden. onze eerste helft vond ik niet echt goed, Stavros ook minder aanwezig zoals tegen Roeselare, maar maakt een briljant doelpunt. Die center van Weydisch was anders ook wel mooi op Stavros zijne piemel gelegd moet ik zeggen. ik begreep de wissel van Martin wel niet goed, op dat moment voor ons de beste man vond ik. 6 op 9, voor mij buiten verwachting, en nu zonder druk naar Westerlo. De wisselwerking tussen Bogaerts en Filipovic is ook nog niet optimaal, Filipovic zijn lange ballen kwamen amper aan de eerste helft, had met zijn ervaring toch iets meer de voetballende oplossing moeten zoeken. wat mij vandaag eigenlijk nog het meest stoorde was die stadionspeaker. Tijdens de match met zijn "dank u wel" na een doelpunt. Daar komt mijn haar van recht, na de match met zijn georchestreerd optreden bij het vieren van de overwinning. Er gaat zo een deel spontaniteit van de spelers verloren. Die micro is er voor mij ook teveel aan. gewoon mateloos irritant! Respect voor Chris, maar tees was ter oever ja, zeker astem sssst nor de spionkop goat doen bwa, ik had daar zeker geen probleem mee, hij mag da van mij nog doen. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 02 Sep 2012, 23:09 |
|
|
Nationale Ploeg
davy1919 schreef: Mariner schreef: El Corredor schreef: Alle krediet voor die Gunst moet ik zeggen. In je debuutmatch tegen de titelkandidaat je goed staande houden. onze eerste helft vond ik niet echt goed, Stavros ook minder aanwezig zoals tegen Roeselare, maar maakt een briljant doelpunt. Die center van Weydisch was anders ook wel mooi op Stavros zijne piemel gelegd moet ik zeggen. ik begreep de wissel van Martin wel niet goed, op dat moment voor ons de beste man vond ik. 6 op 9, voor mij buiten verwachting, en nu zonder druk naar Westerlo. De wisselwerking tussen Bogaerts en Filipovic is ook nog niet optimaal, Filipovic zijn lange ballen kwamen amper aan de eerste helft, had met zijn ervaring toch iets meer de voetballende oplossing moeten zoeken. wat mij vandaag eigenlijk nog het meest stoorde was die stadionspeaker. Tijdens de match met zijn "dank u wel" na een doelpunt. Daar komt mijn haar van recht, na de match met zijn georchestreerd optreden bij het vieren van de overwinning. Er gaat zo een deel spontaniteit van de spelers verloren. Die micro is er voor mij ook teveel aan. gewoon mateloos irritant! Respect voor Chris, maar tees was ter oever ja, zeker astem sssst nor de spionkop goat doen bwa, ik had daar zeker geen probleem mee, hij mag da van mij nog doen. oef. nog enen. ik vond het eigenlijk ook wel plezant. die van stvv naast mij vonden dat ze zoiets ook bij hun moesten gaan doen. tsal wel wéér aan mij liggen, want iedereen weet dat de Koningen van dees forum Altijd Gelijk hebben. ![]() nu ja, of dat nu elke week zo zou moeten betwijfel ik. het mag geen verplichting worden. _________________ may the FORCE be with you. |
| 02 Sep 2012, 23:15 |
|
|
Freak
Still standing ! schreef: davy1919 schreef: Mariner schreef: Respect voor Chris, maar tees was ter oever ja, zeker astem sssst nor de spionkop goat doen bwa, ik had daar zeker geen probleem mee, hij mag da van mij nog doen. oef. nog enen. ik vond het eigenlijk ook wel plezant. die van stvv naast mij vonden dat ze zoiets ook bij hun moesten gaan doen. tsal wel wéér aan mij liggen, want iedereen weet dat de Koningen van dees forum Altijd Gelijk hebben. ![]() nu ja, of dat nu elke week zo zou moeten betwijfel ik. het mag geen verplichting worden. voor de enen plezant voor de andere irritant. |
| 02 Sep 2012, 23:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Iendrachtzot schreef: Enkele sfeerbeelden van na de match http://www.youtube.com/watch?v=AsD0culF-xI tzelfde vanop de dikkenekkeplosjen kwalitoit ietske minder en ik zat ewa met den bibber http://www.youtube.com/watch?v=BCKNBGiTO2s&feature=youtu.be _________________ MCMXIX |
| 02 Sep 2012, 23:41 |
|
|
Nationale Ploeg
fks open deur intrappen: VDN, shit seg wa ne keeper.
centraal achterin is en blijft een beetje floukes. er waren er wat te veel van stvv die ongeveer van op de middenstip hebben kunnen koppen/shotten. vooral quoi luchtmacht komen we daar wat te kort (vergeleken met de top in 2de). Bogaerts vind ik niet dé versterking. moest je die kunnen schwitchen met Dessaer... maar: misschien moet die jongen gewoon nog wat groeien. dat er hier nog zitten te kreften op den trainer, dat gaat er bij mij niet in hoor. ik zal wel weer beticht worden van banden met BVR of zoiets, maar spelen wij defensief ? voor dominant totaalvoetbal te brengen tegen een titelkandidaat met een profploeg moet je vrees ik andere budgetten op tafel kunnen smijten dan wat wij kunnen... verwachtingspatroon véél te hoog, totaal niet realistisch ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 02 Sep 2012, 23:51 |
|
|
Freak
ik denk niet dat er hier zitten te kreften op den trainer. De enige die dat wat deed , laat zich al een tijdje niet horen. (Pattaboem).
|
| 02 Sep 2012, 23:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ik vind dat we schitterend gekocht hebben en de trainer is er op korte tijd in geslaagd om een echte ploeg op 't veld te zetten.
We gaan beleven wat we nu op z'n hoogst kunnen beleven: een tof en zorgeloos seizoen met hier en daar een uitschieter... En 't zal af en toe nog wel eens tegenvallen ook, maar dat mag, hé, we staan nu top 4 en dat is toch te hoog... |
| 02 Sep 2012, 23:56 |
|
|
toevallige voorbijganger
Bedankt Mariner (k dacht dat Ken Van Damme ook ssstt deed naar spionkop), Titus, Stijn, Bartos en "king of t forum" El Corredor (echte vrienden gaan wij NOOIT worden, wat een geluk...dat onze ploeg zo een goeie resultaten haalt moet jij waarschijnlijk ook heel irritant vinden)...ik zal met jullie opmerkingen rekening houden. Dat ik de micro aan de spelers gaf, kwam op eerdere vraag van hen...wa minder commentaar geven over iets wat jullie niet weten zou misschien beter zijn. Jullie komen hier een gans seizoen de plezante uithangen, gun me dan ook eens mijn plezier na een overwinning van "mijn ploeg"...deal ?
![]() |
| 03 Sep 2012, 0:08 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Stadionspeaker schreef: Bedankt Mariner (k dacht dat Ken Van Damme ook ssstt deed naar spionkop), Titus, Stijn, Bartos en "king of t forum" El Corredor (echte vrienden gaan wij NOOIT worden, wat een geluk...dat onze ploeg zo een goeie resultaten haalt moet jij waarschijnlijk ook heel irritant vinden)...ik zal met jullie opmerkingen rekening houden. Dat ik de micro aan de spelers gaf, kwam op eerdere vraag van hen...wa minder commentaar geven over iets wat jullie niet weten zou misschien beter zijn. Jullie komen hier een gans seizoen de plezante uithangen, gun me dan ook eens mijn plezier na een overwinning van "mijn ploeg"...deal ? ![]() Dieje magda goi ni!!!! ![]() |
| 03 Sep 2012, 0:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 03 Sep 2012, 0:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Stadionspeaker schreef: Bedankt Mariner (k dacht dat Ken Van Damme ook ssstt deed naar spionkop), Titus, Stijn, Bartos en "king of t forum" El Corredor (echte vrienden gaan wij NOOIT worden, wat een geluk...dat onze ploeg zo een goeie resultaten haalt moet jij waarschijnlijk ook heel irritant vinden)...ik zal met jullie opmerkingen rekening houden. Dat ik de micro aan de spelers gaf, kwam op eerdere vraag van hen...wa minder commentaar geven over iets wat jullie niet weten zou misschien beter zijn. Jullie komen hier een gans seizoen de plezante uithangen, gun me dan ook eens mijn plezier na een overwinning van "mijn ploeg"...deal ? ![]() Ik vond het niet irritant of georchestreerd en de micro aan de spelers geven had ik ook geen problemen mee. Kvond het just wa minder toen ge met momenten mee aant zingen waart in de micro ![]() _________________
|
| 03 Sep 2012, 8:03 |
|
|
Nationale Ploeg
Stadionspeaker schreef: Bedankt Mariner (k dacht dat Ken Van Damme ook ssstt deed naar spionkop), Titus, Stijn, Bartos en "king of t forum" El Corredor (echte vrienden gaan wij NOOIT worden, wat een geluk...dat onze ploeg zo een goeie resultaten haalt moet jij waarschijnlijk ook heel irritant vinden)...ik zal met jullie opmerkingen rekening houden. Dat ik de micro aan de spelers gaf, kwam op eerdere vraag van hen...wa minder commentaar geven over iets wat jullie niet weten zou misschien beter zijn. Jullie komen hier een gans seizoen de plezante uithangen, gun me dan ook eens mijn plezier na een overwinning van "mijn ploeg"...deal ? ![]() even ter info ... El Corredor is iemand die misschien bijzonder kritisch is (heel soms een beetje té), maar wel één van die mensen die er altijd is. Al jaren! Het is dus net zo goed "zijn" ploeg als de jouwe. Ik denk dus dat hij wel mag zeggen dat hij het niet zo ontzettend bijzonder geweldig vindt, zeker he? Niet? Vreemde toon om te reageren vanuit, min of meer, officiële clubzijde, als je't mij vraagt. |
| 03 Sep 2012, 8:07 |
|
|
Freak
Stadionspeaker schreef: Bedankt Mariner (k dacht dat Ken Van Damme ook ssstt deed naar spionkop), Titus, Stijn, Bartos en "king of t forum" El Corredor (echte vrienden gaan wij NOOIT worden, wat een geluk...dat onze ploeg zo een goeie resultaten haalt moet jij waarschijnlijk ook heel irritant vinden)...ik zal met jullie opmerkingen rekening houden. Dat ik de micro aan de spelers gaf, kwam op eerdere vraag van hen...wa minder commentaar geven over iets wat jullie niet weten zou misschien beter zijn. Jullie komen hier een gans seizoen de plezante uithangen, gun me dan ook eens mijn plezier na een overwinning van "mijn ploeg"...deal ? ![]() eigenlijk een heel domme opmerking moet ik zeggen. Als je de laatste twee jaar mijn posts had gelezen zou ik in uw plaats beschaamd zijn dat ik zo iets zou posten. tot voor gisterenavond was je de laatste keer online op 18 oktober 2011. Laat ons hopen dat het minstens even lang duurt alvorens je nog eens post. Of heb je een dubbelaccount Het probleem met mensen zoals jij is dat ze zichzelf heel wat vinden. Er zijn er de laatste twee , drie jaar een pak buitengesmeten, maar de grootste teppen blijft zitten. Omdat je een echte iendrachter bent? Nee omdat je met voorsprong de grootste gatlikker bent in de geschiedenis van onze club. Doe gewoon je job zou ik zeggen, maar telkens weer acht je je moment gekomen om jezelf in de spotlights te plaatsen. Als je ook maar enige vorm van kritiek krijgt, begin je direct als een klein kind wild om je heen te schoppen, en ben ik altijd je kop van jut. Dikke zieligaard! ik probeer altijd luchtig te reageren op kritiek aan mijn adres, maar voor jou maak ik een uitzondering. |
| 03 Sep 2012, 8:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Jongens toch, kalmeer eens een beetje.
We hebben gewonnen na een schitterende prestatie, zowel op als naast het veld. Wat er na de match gebeurd zijn alleen maar de gevolgen van de euforie waarin iedereen zich bevondt. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 03 Sep 2012, 8:40 |
|
| Pagina 7 van 14 |
[ 200 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 14 Volgende |