Lommel - Eendracht Aalst - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 351 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 24
 Lommel - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
hansken schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=PAtBfK9obyA

Loistert isj, stavros glouftsis
iendracht loves you more than you will know
owoohohooo...

Das al ientjen voor op Lommel! :banana:

voor mijn part een ganse match aub.

21 Sep 2013, 11:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Om onze Griek nu op een voetstuk te zetten heb ik toch ook geen zin.
Feit is dat we vanavond op een keerpunt staan, ofwel richten de spelers zich op en pakken we een driepunter waarmee ze tegelijk ook aangeven het nog te zien zitten met deze coach. Of we gaan goed op onze bek en dan is het verhaal van CJ ongetwijfeld over bij eendracht aalst.

21 Sep 2013, 11:31
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Stavros niet aan de aftrap?
het gaat van kwaad naar erger
CJ heeft de oplossing: hij gaat ze er zelf intrappen
man, man, man ...

21 Sep 2013, 11:31
Junior

Leeftijd: 54
Het artkel in Het Laatste Nieuws is ongenadig hard.

Quotes door CJ.

Filipovic "zou" terug in de kern kunnen komen; met zijn ervaring kan hij een groep coachen. (deed hij dat al niet langs de zijlijn?) :wadde:
Martin in de spits, heeft dat destijds bij Berchem nog gedaan, met zijn snelheid. (We hebben de snelle Martin gezien tegen Tubbeke) :wadde:
De Neve heeft dat niet slecht gedaan, dus laat hem staan. (Sorry, maar wist amper dat hij vorige zondag op het veld stond, totààl niet gezien) :wadde:
Bael werkte goed op training, dus een speelkans zit erin. (ach ja, waarom niet?) (y)
Stavros is de energie niet meer waard, tevergeefse moeite. (Triest, een trainer die z'n spelers via de pers én zijlijn afmaakt,) (n)

Denk dat CJ op deze manier naar een C4 hengelt... tenzijn er op Lommel klinkend gewonnen wordt.

21 Sep 2013, 11:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
chunga schreef:
In elk geval vind ik dat je als coach zo niet praat over je spelers in de gazetten :hmm:

²

lomp
krijg zo stillekes aan de indruk dat het CJ ook niet veel meer kan schelen. Iemand met een beetje logisch verstand blijft zulke uitspraken toch niet doen in de pers ?
Deze week had er vanuit de club uit gewoon NIEMAND nog iets in de pers moeten zeggen. Meer zelfs zoals ik eerder al aangaf had het hun verboden moeten zijn. Die vent is sporen aant nalaten die niemand nog uitgewist krijgt.
Hoop dat ze goed beseffen hoe hoog ze de lat voor vanavond nu zelf gelegd hebben hé.

21 Sep 2013, 11:51
forumlegende

chunga schreef:
Feit is dat we vanavond op een keerpunt staan, ofwel richten de spelers zich op en pakken we een driepunter waarmee ze tegelijk ook aangeven het nog te zien zitten met deze coach. Of we gaan goed op onze bek en dan is het verhaal van CJ ongetwijfeld over bij eendracht aalst.

vind ik er ook van eerlijk gezegd ook.

Onze Griek kreeg op Geel twee 100% kansen, en geen één ging er in.

CJ moet hem nu niet kraken, maar over de essentie heeft hij wel gelijk.

Laatst gewijzigd door El Corredor (Light) op 21 Sep 2013, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.

21 Sep 2013, 11:55

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
chunga schreef:
.

volledig mee akkoord;
al ben ik er wel van overtuigd dat één van de reden waarom Glouftsis hier wel lukte (en ook bij bv. Boom) en bij een club zoals Antwerp niet; simpelweg is omdat de supporters hem op handen droegen.
Dat is een type voetballer dat kickt op die aandacht.

21 Sep 2013, 11:56

Leeftijd: 11
rataplan schreef:
WIJ WILLEN STAVROS TERUG

En diene antweirpse kloeit boiten!!

21 Sep 2013, 12:19
Vaste Waarde

Bram schreef:
chunga schreef:
In elk geval vind ik dat je als coach zo niet praat over je spelers in de gazetten :hmm:

²

lomp
krijg zo stillekes aan de indruk dat het CJ ook niet veel meer kan schelen. Iemand met een beetje logisch verstand blijft zulke uitspraken toch niet doen in de pers ?
Deze week had er vanuit de club uit gewoon NIEMAND nog iets in de pers moeten zeggen. Meer zelfs zoals ik eerder al aangaf had het hun verboden moeten zijn. Die vent is sporen aant nalaten die niemand nog uitgewist krijgt.
Hoop dat ze goed beseffen hoe hoog ze de lat voor vanavond nu zelf gelegd hebben hé.

Da's inderdaad heel erg lomp, maar ik geloof dat dit CJ's wijze is om "het een en ander" ( zijn ontslag, want die ziet het totaaaaaaal nimeer zittten volgens mij..) te versnellen.
Anders snap ik totaal niet hoe je zo lomp kunt zijn om een stuk van het kapitaal van je team ( Stavros, of die nu goed speelt of niet) gewoon via de pers te laten weten dat het voor hem over en uit is! (n) (n)

21 Sep 2013, 12:36

Leeftijd: 11
El Corredor (Light) schreef:
chunga schreef:

vind ik er ook van eerlijk gezegd ook.

Onze Griek kreeg op Geel twee 100% kansen, en geen één ging er in.

CJ moet hem nu niet kraken, maar over de essentie heeft hij wel gelijk.

Wie gaat ze dan wel maken vanavond, groot licht Van Belle alvast nie mijn gedacht (hopelijk bewijst hij mijn ongelijk nog, maar ik vrees er voor). Ne Stavros mét vertrouwen gaan we nog plezier aan hebben, ben ik zeker van

21 Sep 2013, 12:53
forumlegende

tja, die Van Belle.

Plaats ik in het rijtje met de Quéré's en consoorten momenteel. Maar hij mag er vanavond gerust 3 maken.

Martin in het punt vanavond dus, Van Damme en Van Steenbrugghe als slot op de deur.

Wie op de kanten, De Cuyper en Janssens (of Cerimagic)?

21 Sep 2013, 13:02
Ancien

Leeftijd: 55
waly 2 schreef:
Doelman Kevin Van Den Noortgaete verlaat de Egmondstad en neemt volgende week zijn intrek in een Aalsterse woonst. Tegen Tubeke verkeerde de Aalsterse doelman in een begenadigde dag, maar ondanks eens resem wondersaves kon ook hij de nederlaag niet verijdelen.

‘Op Lommel moeten we op een scherpe manier reageren na de snertmatch tegen Tubeke. Uit de match op Lommel en de thuispartij tegen Wezet moeten we 4 op 6 halen. Het zijn twee ploegen die achter ons staan en daar moeten we die ook houden. Ik kreeg vele schouderklopjes omdat ik een monsternederlaag voorkwam, maar daar kopen we niets voor. We slikken te veel domme goals en moeten volwassen leren voetballen. Intrinsiek zou de groep versterkt moeten zijn. Het wordt dan ook hoog tijd dat iedereen eens voor de spiegel staat. Alle spelers moeten voor zichzelf uitmaken wat ze kunnen brengen en wat ze effectief aan de ploeg toevoegen. Het is tijd om een balans op te maken.’

‘Ik ga ervan uit dat Tubeke het dieptepunt van het seizoen was. De coach vuurde de ploeg nog tijdens de rust aan, maar er was geen beterschap en het opgediste voetbal was schrijnend zwak. Misschien ontbreekt het de ploeg aan een leider, maar één speler had deze zwalpende schuit niet kunnen rechttrekken. Ik verwacht dat we defensief een sterker blok zetten en van uit een goede organisatie voetballen.’

Egmondstad?!! Hij woonde niet in Zottegem, maar in Herzele. Heb hem genoeg brandweerkalenders verkocht! :D

21 Sep 2013, 13:22
Reserve

2 spitsen weg doen ,Van Eyk en van de Walle,1 spits ? gaan huren bij 2e klasser,en dan uwen mid in de spits zetten,jongens toch kan het nog erger.Ik vrees voor vanavond.

21 Sep 2013, 14:31
Ancien

Leeftijd: 38
Glouftsis scoort al bijna een jaar niet meer. Dat is niet enkel de schuld van CJ. Die brengt gewoon niet genoeg. Dat moet je ook durven stellen.

Over Van Belle spreek ik niet eens.

21 Sep 2013, 14:52
Nationale Ploeg

Gilles schreef:
Glouftsis scoort al bijna een jaar niet meer. Dat is niet enkel de schuld van CJ. Die brengt gewoon niet genoeg. Dat moet je ook durven stellen.

Over Van Belle spreek ik niet eens.

En dus had Van Eyck zijn kans moeten krijgen :(

21 Sep 2013, 15:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 351 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 24