|
|
| Pagina 62 van 100 |
[ 1486 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 60 61 62 63 64 … 100 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: 3e Klasse A (2010 - 2011)
acrid schreef: voor wie er aan moest twijfelen,Hoogstraten wil wel degelijk overgaan een collega van mij is trainer bij een soort "sattelietploeg" in 2de provinciale en die heeft het me gezegd en van Bornem weet ik dat ze vorig jaar al Fockaert wouden vastleggen maar dat hij veel te veel vroeg,nu is het geld bij Bornem ook ver op(op sommige matchen met moeite 50 betalenden) en toch heb ik het tegendeel vernomen, van een ex-speler van de ploeg... |
| 06 Mar 2011, 10:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
nonkeltje schreef: Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: ik vond vooral de toevoer heel slecht... ![]() We hebben gewonnen punt gedaan amen en uit ![]() .... en Jammen lijdt gezichtsverlies ![]() Ik moen oigenlèk toegeiven dat een verbeitering es, ik ad mè ni beiter kennen sjminken. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 06 Mar 2011, 10:26 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Kvraag mij eigenlijk af of iedereen ondertussen al doorheeft dat wouter al weken als middenvelder speelt en niet als spits?Want aan sommige reactie's betwijfelek daar toch aan dat iedereen het doorheeft.
|
| 06 Mar 2011, 12:07 |
|
|
Duivelke
Iendrachter90 schreef: Kvraag mij eigenlijk af of iedereen ondertussen al doorheeft dat wouter al weken als middenvelder speelt en niet als spits?Want aan sommige reactie's betwijfelek daar toch aan dat iedereen het doorheeft. Een positie waar ik hem steeds meer zie naar evolueren de komende jaren, hopelijk bij den Iendracht, hij heeft er alvast alle kwaliteiten voor; |
| 06 Mar 2011, 12:37 |
|
|
Freak
geren boi schreef: Iendrachter90 schreef: Kvraag mij eigenlijk af of iedereen ondertussen al doorheeft dat wouter al weken als middenvelder speelt en niet als spits?Want aan sommige reactie's betwijfelek daar toch aan dat iedereen het doorheeft. Een positie waar ik hem steeds meer zie naar evolueren de komende jaren, hopelijk bij den Iendracht, hij heeft er alvast alle kwaliteiten voor; Wouter begint nochtans vooraan, maar door de omstandigheden laat hij zich te veel zakken. Hij kan moeilijk én ne goede pass naar zichzelf geven én scoren. Wouter moet vooral dichter bij de goal spelen, want zijn kilometervreten gaat ten koste van zijn frisheid voor de goal. Hij helpt ons centrale duo als die tegen een overmacht staat zoals tegen Cappellen het geval was... |
| 06 Mar 2011, 12:39 |
|
|
Duivelke
El Corredor schreef: geren boi schreef: Iendrachter90 schreef: Kvraag mij eigenlijk af of iedereen ondertussen al doorheeft dat wouter al weken als middenvelder speelt en niet als spits?Want aan sommige reactie's betwijfelek daar toch aan dat iedereen het doorheeft. Een positie waar ik hem steeds meer zie naar evolueren de komende jaren, hopelijk bij den Iendracht, hij heeft er alvast alle kwaliteiten voor; Wouter begint nochtans vooraan, maar door de omstandigheden laat hij zich te veel zakken. Hij kan moeilijk én ne goede pass naar zichzelf geven én scoren. Wouter moet vooral dichter bij de goal spelen, want zijn kilometervreten gaat ten koste van zijn frisheid voor de goal. Hij helpt ons centrale duo als die tegen een overmacht staat zoals tegen Cappellen het geval was... Wouter zit al geruime tijd in topconditie, als ik zie hoe fris hij nog zit bij de interviews, die jongen werkt er echt voor, dat kan niet anders, respect |
| 06 Mar 2011, 12:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
De uitslagen van gisteren bevestigen nog eens dat we er echt nog niet zijn.
Belangrijk om met 2 voetjes op de grond te blijven, blijven vechten als het moet en proberen mooi te spelen als het kan... En vooral: blijven winnen! |
| 06 Mar 2011, 14:41 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Hamme verliest van Brakel met 3-1
voor de eindronde zal het ook spannen,tussen de nr4 Koksijde en de nr8 Oudenaarde liggen er 3 punten |
| 06 Mar 2011, 20:07 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
acrid schreef: Hamme verliest van Brakel met 3-1 voor de eindronde zal het ook spannen,tussen de nr4 Koksijde en de nr8 Oudenaarde liggen er 3 punten Waarvan bovenvermelde 2al niet aan de eindronde mogen meedoen. |
| 06 Mar 2011, 20:46 |
|
|
Scholier
Vyking schreef: Vyking schreef: eendrachtfan schreef: ik weet dat we ons ni moeten aantrekken van topchutter er is iets veel belangrijker want we worden kampioen ![]() De vraag is: wanneer? Dus ik heb een spreadsheetje ineengezet http://kampioen2011.tk Startsituatie is dat Aalst *alles* verliest en dat alle andere potentiele kampioenen *alles* winnen (wat dus niet kan, maar wel het criterium is voor mathematische zekerheid van de titel). Iederen kan die spreadsheet aanpassen. Voel u dus vrij om de uitslagen in te tikken op het tweede tabblad. Als iemand het in zijn kop krijgt het document kompleet te vern%kn overschrijf ik het wel met een backupke. Waregem is nu officieel potentieel kampioen af ![]() Temse en Hamme mogen nu ook hun titelambities opbergen. Daar zaten we op te wachten he. |
| 06 Mar 2011, 20:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Iendrachter90 schreef: Kvraag mij eigenlijk af of iedereen ondertussen al doorheeft dat wouter al weken als middenvelder speelt en niet als spits?Want aan sommige reactie's betwijfelek daar toch aan dat iedereen het doorheeft. Tis niet omdat Wouter het middenveld steun geeft dat hij als middenvelder speelt.Wouter speelt steeds als diepe of terughangende spits.Alleen tegen Wielsbeke werd hij na de rode kaart van Verheyden terug getrokken als middenvelder.Je kan dat trouwens mooi zien aan de aanwijzingen die hij krijgt van BVR na zijn vrijschopdoelpunt. |
| 07 Mar 2011, 8:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De topschutters in Derde A na 26 speeldagen:
30 doelpunten Jimmy Fockaert (Hoogstraten) 16 doelpunten Wouter Moreels (Eendracht Aalst) 15 doelpunten Jelle Delie (Olsa Brakel), Papa Ngom (Deinze), Ode Thompson (Oudenaarde) 13 doelpunten Stijn De Wilde (Bornem), Karel Ternier (Coxyde) 11 doelpunten Dirk Mathyssen (Hoogstraten), Tom Coghe (Izegem) 10 doelpunten Papa Sene (Coxyde), Robby Van De Weyer (Geel-Meerhout), Yannick Lacam (Ronse), Xavier Deschacht (SK Sint-Niklaas) 9 doelpunten Mathias Schamp (Oudenaarde) 8 doelpunten Laurent Depoitre (Eendracht Aalst), Kjell Knipping (Olsa Brakel), Nick De Groote (Coxyde), Wouter Smeets (Geel-Meerhout), Koen Carlier, Christof Maes, Alexis Kubilskis (Temse) 7 doelpunten Predrag Filipovic, Damien Gallucci (Eendracht Aalst), Jens Verroken (Bornem), Timothy Van De Wouwer (Deinze), Mohamed El Idrissi (Dessel), Martijn Plessers (Geel-Meerhout), Dempsey Vervaecke (Racing Waregem) 6 doelpunten Gertjan Martens (Bornem), Glenn Verdonck (Coxyde), Hans Hannes (Dessel), Thomas Van Aerschot (Geel-Meerhout), Thomas De Meyer (Hamme), Dieter Wittesaele (Izegem), Wouter Vandendriessche (Ronse), Tim De Meersman (SK Sint-Niklaas) 5 doelpunten Bob Cousin (Eendracht Aalst), Stijn De Keukeleire (Bornem), Stijn Antheunis, Nico Praet (Olsa Brakel), Gauthier Lauwers, Frederik Declercq (Deinze), Agatino Pellegriti, Prince Asubonteng (Dessel), Fabiano Scarpino (Hamme), Daniel Rodrigo De Oliveira, Nicky Melkert (SK Sint-Niklaas), Yannick Dekeyzer (Torhout), Nicolas Gezelle, Gwenny Opbrouck (Racing Waregem), Tidjy Carton (Wielsbeke) 4 doelpunten Quinten Schollaert (Olsa Brakel), Maxim Van Hoydonck, Alan Grozdanic (Cappellen), Nils Sarrazyn (Coxyde), Gilles Pottie (Deinze), Tim Nelemans, Zico Gielis (Dessel), Jochen Sucaet (Hamme), Sandy Martens (Oudenaarde), Jonas De Landtsheer (Ronse), Dries Bernaert, Bjorn Derycke, Klaas Devriendt (Torhout), Cuzet Filiz (Wielsbeke) 3 doelpunten Samuel Crispijn, Jonathan Yombo (Eendracht Aalst), Nkuman Michel, Stanley Aboraa (Cappellen), Bart Syx, Darius Hillewaere (Coxyde), Sampson Twum (Deinze), Tanju Burhan, Wouter Vosters, Alan Ven (Dessel), Jelle Claes, Kevin Janssens (Geel-Meerhout), Jessy Lebsir, Nicolas De Lange, Joachim De Wilde (Hamme), Niels Cox, Bob Swaegers (Hoogstraten), Jens Van Damme (Izegem), Klaas Van Den Bossche, Jesse Martens (Oudenaarde), Anthony Palmieri, Alexandre Frutos (Ronse), Dieter Yde (Torhout), Quissem Zarti, Dimitri Geldhof (Racing Waregem), Donjet Shkodra, Valentin Romont (Wielsbeke) 2 doelpunten Wouter Koppen (Bornem), Kevin Haezebroeck (Olsa Brakel), Hamid Bouyfoulktine, Eric Asante, Leo Uzoma (Cappellen), Thor Laleman (Coxyde), Thomas Frederix, Kurt Remen (Dessel), Sam Belmans (Geel-Meerhout), Sander Van Eyk (Hamme), Michiel Lanslots, Ruben Tilburgs, Karim Didi (Hoogstraten), Lieven Cnudde, Wim Vandoorne, Stijn Dedeygere (Izegem), Nabil Guelsifi, Thomas Vivé, Malick Gaye (Oudenaarde), Cedric Arena (Ronse), Sil Boeykens, Lode Vertonghen, Philippe Janssens (SK Sint-Niklaas), Sebastian Hermans, Jonah Remans, Yve Thijs, Sammy Van Den Bossche, Marko Petrovic (Temse), Sam De Ruyter, Michael Cornelis, Maarten Cobbaert, Mickenson De Pessemier (Torhout), David Hoyois (Wielsbeke) 1 doelpunt Olivier De Castro, Ken Van Damme, Jens Podevijn, Niels De Schutter, Ewen Verheyden, Ewout Denys (Eendracht Aalst), Koen Stabel, Jente Van Ongeval, Christian Van Hoeylandt (Bornem), Pieter-Jan Foket, Thomas Ampe, Kenneth Weytens, Tim Van Gijseghem (Olsa Brakel), Thierry Nana Diela, Wesley Geuens (Cappellen), Nico Vandendriessche, Kenneth Vanhoecke, Karel Tanghe (Coxyde), Joeri Pardo, Frédéric Dindeleux (Deinze), Serkan Kocaslan, Maarten Van Lieshout (Dessel), Steven Schurmann, Tim Verstraeten, Sofiane Moumou, Lee Roy De Keersmaecker (SK Sint-Niklaas), David Vandecauter, Dieter Conderaerts, Yusuf Eren (Geel-Meerhout), Jan Criel, Kristof Dupont, Brecht Vierstraete, Steven Maes (Hamme), Glenn Van Der Linden, Thijs Schrauwen, Nick Van Huffel, Roy Van Der Linden (Hoogstraten), Frederique Ollivier, Nasreddine Hariti, Swiftnick Verbrugghe (Izegem), Mathieu Dejonckheere, Nico Blondeel (Oudenaarde), Mory Antrope, Glenn Timmerman (Ronse), Thomas Declercq, Kristof De Witte, Tim Scheers (Temse), Nicholas Vandille, Lars Blieck, Harry Hollevoet (Torhout), Denzel Vanfleteren, Samba Ly, Sander Damman, Thomas Bourgeois, Bart Vlaeminck (Racing Waregem), Vladan Devic, Emir Ujkani, Jurriën Beeuwsaert, Guillaume Rubulotta (Wielsbeke) |
| 07 Mar 2011, 14:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Jawatte Fockaert , da zen vrieje statistieken ze. 30 goals in 26 matchen!
|
| 07 Mar 2011, 14:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
gweninho schreef: Jawatte Fockaert , da zen vrieje statistieken ze. 30 goals in 26 matchen! Hij heeft er al 3 gemankeerd, dus zelfs op 23 matchen. |
| 07 Mar 2011, 14:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bartos schreef: gweninho schreef: Jawatte Fockaert , da zen vrieje statistieken ze. 30 goals in 26 matchen! Hij heeft er al 3 gemankeerd, dus zelfs op 23 matchen. Da zijn indrukwekkende statistieken! Een sjans dat em geelgeschorst was als Hoogstraten hier kwam spelen ![]() |
| 07 Mar 2011, 15:01 |
|
| Pagina 62 van 100 |
[ 1486 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 60 61 62 63 64 … 100 Volgende |