|
|
| Pagina 64 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 62 63 64 65 66 … 83 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
Dries schreef: Bartos schreef: Dries schreef: als we daar toch over spreken... der heeft ne maat van mij die boekhouder is uitgerekend hoeveel pinten we moeten drinken om (alle kosten voor te tappen+ het bier zelf en alles) evenveel te geven aan den eendracht als een ticket kost voor de staantribune... 13 pinten om evenveel winst te hebben als een ticket kost dus mensen, ge weet wa u te doen staat e ![]() Als ze kampioen worden, wil ik wel ne gooi doen om me daar morgen een abonnement te zuipen .cola heeft trouwens een grotere winstmarge volgens diene maat, maar ik hou het toch maar bij bier mensen ik hoop echt da mijn slapeloze nachten van de voorbije weken ni voor niets gaan geweest zijn ![]() dus financieel/fiscaal gezien ben ik nen betere drinker dan Bartos ..... |
| 08 Apr 2011, 22:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
El Corredor schreef: Dries schreef: Bartos schreef: Als ze kampioen worden, wil ik wel ne gooi doen om me daar morgen een abonnement te zuipen .cola heeft trouwens een grotere winstmarge volgens diene maat, maar ik hou het toch maar bij bier mensen ik hoop echt da mijn slapeloze nachten van de voorbije weken ni voor niets gaan geweest zijn ![]() dus financieel/fiscaal gezien ben ik nen betere drinker dan Bartos .....Tis u gegund . |
| 08 Apr 2011, 22:02 |
|
|
forumlegende |
El Corredor schreef: Dries schreef: Bartos schreef: Als ze kampioen worden, wil ik wel ne gooi doen om me daar morgen een abonnement te zuipen .cola heeft trouwens een grotere winstmarge volgens diene maat, maar ik hou het toch maar bij bier mensen ik hoop echt da mijn slapeloze nachten van de voorbije weken ni voor niets gaan geweest zijn ![]() dus financieel/fiscaal gezien ben ik nen betere drinker dan Bartos .....te zien hoe groot het verschil in winstmarge is en hoeveel gij er gemiddeld drinkt en hij er gemiddeld drinkt e ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 08 Apr 2011, 22:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
waar zit Ace hé, ik peis dat we hier ondertussen ver aan de voorlaatste col van de dag zitten
_________________ If you never try, you'll never know |
| 08 Apr 2011, 22:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: waar zit Ace hé, ik peis dat we hier ondertussen ver aan de voorlaatste col van de dag zitten Just zien dat we niet te geweldig door de cols vliegen . |
| 08 Apr 2011, 22:06 |
|
|
Ancien
Van één ding heb ik toch schrik ze mannen, ik lees overal dat de tweedeklassers ons graag zien komen, ze gaan ons toch weer niet beginnen uitmelken zeker, ik voel al nattigheid.
_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 08 Apr 2011, 22:11 |
|
|
forumlegende
Dries schreef: Jean schreef: Diegene die mij een kaart voor de K bezorgt (verkoopt) kan binnen twee weken mee naar Chelsea - West-Ham! jean pm me direct je nummer, ik kan je blijkbaar geen berichten terugsturen via pm Pm werkt nu normaal gezien! |
| 08 Apr 2011, 22:12 |
|
|
Vaste Waarde
gweninho schreef: voorbijganger schreef: 6400 toeschouwers zeg. Sta er maar is bij stil. Das meer dan de meeste wedstrijden in eerste klasse. Beker inbegrepen. Da zijn aantallen waar Westerlo , Zulte Waregem , Eupen ,.... van dromen ![]() Hadden we toelating om 7000 supporters toe te laten, dan zouden die 7000 plaatsen morgen ook verkocht zijn. |
| 08 Apr 2011, 22:18 |
|
|
Vaste Waarde
Ik geraakte vanavond niet weg op de Zandberg. Ik wou nog met zoveel mogelijk spelers een klapke doen!
|
| 08 Apr 2011, 22:20 |
|
|
Ancien
Ik vrees dat ik een slechte nacht zal tegemoed gaan, mijn vrouw kan dat niet verstaan dat wij zo zot doen voor een voetbalwedstrijd en zeker niet op mijn leeftijd zegt ze.
Vrouwen, we zullen ze nooit begrijpen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 08 Apr 2011, 22:20 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
parol schreef: Ik geraakte vanavond niet weg op de Zandberg. Ik wou nog met zoveel mogelijk spelers een klapke doen! nog iets gehoord van Wouter ? _________________ Iendracht 4ever. |
| 08 Apr 2011, 22:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 53 Locatie: moorsel |
Vanaf 19.00 uitdelen van feesttoeters
Toch geen vuvuzela's hé zeg ![]() |
| 08 Apr 2011, 22:25 |
|
|
forumlegende |
chunga schreef: Vanaf 19.00 uitdelen van feesttoeters Toch geen vuvuzela's hé zeg ![]() de mijnen mogen ze houden ze dan alst vuvuzela's zijn... ik hoop dat het iets anders is uiteraard ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 08 Apr 2011, 22:28 |
|
|
chunga schreef: Vanaf 19.00 uitdelen van feesttoeters Toch geen vuvuzela's hé zeg ![]() Mja, daar zie ik nu ook niet echt het nut van in, ik denk niet dat de supporters morgen attributen zullen nodig hebben voor sfeer te maken. |
| 08 Apr 2011, 22:28 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
chunga schreef: Vanaf 19.00 uitdelen van feesttoeters Toch geen vuvuzela's hé zeg ![]() Iets tegen vuvuzela's??? Da gaat er iemand nie graag horen!! ![]() |
| 08 Apr 2011, 22:31 |
|
| Pagina 64 van 83 |
[ 1239 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 62 63 64 65 66 … 83 Volgende |