|
|
| Pagina 67 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 65 66 67 68 69 … 185 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Tweede Klasse
Hugo schreef: Jeroen schreef: Volgens mij waren dat die van Beveren dat dat zongen, en hebben die kiekens van TV Oost het vak van Dender in beeld gebracht... Alez, ik mag het hopen voor hun anders zou het wel heel triestig zijn... Ik heb duidelijk gezien dat het die van Dender waren Jeroen. ![]() Waren ze met veel? . Dan kunnen het die van...geweest zijn. Ah nee, die hebben alletwee weinig volk. ._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Okt 2010, 17:44 |
|
|
Ancien
Jeroen schreef: Volgens mij waren dat die van Beveren dat dat zongen, en hebben die kiekens van TV Oost het vak van Dender in beeld gebracht... Alez, ik mag het hopen voor hun anders zou het wel heel triestig zijn... ...van Dender meegezongen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Okt 2010, 17:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dan moeten ze int vak van Waasland ook allemaal sjaals van Dender aan gehad hebben toch.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Okt 2010, 18:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Mja heb het niet goed gezien hoor, het laatste wat ik hier wil doen is die stinkende fusieclub verdedigen
![]() |
| 04 Okt 2010, 18:42 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 23 Jun 2008, 23:04 Berichten: 97 |
Dat waren wij zeker niet die dat zongen, dat waren die mannen van Waasland, TV Oost heeft daar gewoon onze kop bijgezet. We hebben die van Waasland dan maar beginnen verwijten
Het enige wat wij gedaan hebben is hem na het laatste fluitsignaal in de 1e helft, en na de match toegeroepen hebben. Omdat we weten dat hij aan een super goe seizoen bezig is. Dus Hugo, jij hebt alles toch zo duidelijk gezien, ik zou dan toch nog maar eens goed kijken. Beelden kunnen zo gemanipuleerd worden, dat kun je je niet voorstellen denk ik Of heb je enkele monden van Dender supporters "Merci Mollez" zien roepen dan?Mollez heeft (naart schijnt) zaterdagavond zelfs nog een accident gehad. In slaap gevallen in zijn auto en hem per totale gereden. (enfin dat werd er toch gezegd de zondag) |
| 04 Okt 2010, 19:24 |
|
|
Ancien
Mollez heeft (naart schijnt) zaterdagavond zelfs nog een accident gehad. In slaap gevallen in zijn auto en hem per totale gereden. (enfin dat werd er toch gezegd de zondag)[/quote]
De sukkelaar heeft er voor de rest van het seizoen een trauma aan overgehouden. (naar 't schijnt) ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Okt 2010, 20:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
geeroms schreef: Dat waren wij zeker niet die dat zongen, dat waren die mannen van Waasland, TV Oost heeft daar gewoon onze kop bijgezet. We hebben die van Waasland dan maar beginnen verwijten :D Het enige wat wij gedaan hebben is hem na het laatste fluitsignaal in de 1e helft, en na de match toegeroepen hebben. Omdat we weten dat hij aan een super goe seizoen bezig is. Dus Hugo, jij hebt alles toch zo duidelijk gezien, ik zou dan toch nog maar eens goed kijken. Beelden kunnen zo gemanipuleerd worden, dat kun je je niet voorstellen denk ik Of heb je enkele monden van Dender supporters "Merci Mollez" zien roepen dan?Mollez heeft (naart schijnt) zaterdagavond zelfs nog een accident gehad. In slaap gevallen in zijn auto en hem per totale gereden. (enfin dat werd er toch gezegd de zondag) Ik peisde da ze bé Denjer allemoal zekken brave supporters woaren ? Kvin da wel marginoal zelle, de mensjen verwoiten. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 04 Okt 2010, 20:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
geeroms schreef: Dat waren wij zeker niet die dat zongen, dat waren die mannen van Waasland, TV Oost heeft daar gewoon onze kop bijgezet. We hebben die van Waasland dan maar beginnen verwijten Het enige wat wij gedaan hebben is hem na het laatste fluitsignaal in de 1e helft, en na de match toegeroepen hebben. Omdat we weten dat hij aan een super goe seizoen bezig is. Dus Hugo, jij hebt alles toch zo duidelijk gezien, ik zou dan toch nog maar eens goed kijken. Beelden kunnen zo gemanipuleerd worden, ikdat kun je je niet voorstellen denk ik Of heb je enkele monden van Dender supporters "Merci Mollez" zien roepen dan?Mollez heeft (naart schijnt) zaterdagavond zelfs nog een accident gehad. In slaap gevallen in zijn auto en hem per totale gereden. (enfin dat werd er toch gezegd de zondag) ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Okt 2010, 20:39 |
|
|
forumlegende
Ik hoop dat hij niet zichzelf maar wel zijn wagen heeft perte-totale gereden.
Zo zie je maar dat een ijzersterke keeper ook wel eens kan blunderen. |
| 05 Okt 2010, 13:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Asselman moet Doornik in tweede houdenPatrick Asselman staat voor een nieuw avontuur. De 42-jarige trainer moet Doornik uit de kelder van de tweede klasse halen.
Asselman volgt in Doornik de ontslagen Casimir Jagiello op. Doornik wist dit seizoen nog geen enkele wedstrijd te winnen en staat allerlaatste met drie punten uit negen wedstrijden. De ex-speler van Standard tekende een contract tot het einde van het seizoen. Doornik wordt na Bornem, Racing Mechelen en Dender zijn vierde club als trainer. Sinds januari was Asselman werkloos _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Okt 2010, 8:16 |
|
|
Ancien
The Great Old is ook de ene week alles(in het begin toch) en de andere niets. Spijtig gun het die mannen wel. En vandaag had ik het hen, zeker gegund. Waasland pakt periodetitel.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 17 Okt 2010, 18:47 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
hoe zit het eigenlijk met heist he, hebben die al iets aan hun "stadion" gedaan?
_________________ Anti fusieclub! |
| 02 Nov 2010, 21:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Pauter schreef: hoe zit het eigenlijk met heist he, hebben die al iets aan hun "stadion" gedaan? Ze emmen al drie cammions gravee laten komen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Nov 2010, 21:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
er staat een nieuwe staan-en zittribune ad kant waar alleen maar gras was.Deze is alleen voor de bezoekers en kan toch ne man of 400-500 aan denk ik.Das alles
|
| 03 Nov 2010, 13:04 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Rupelboom schreef: er staat een nieuwe staan-en zittribune ad kant waar alleen maar gras was.Deze is alleen voor de bezoekers en kan toch ne man of 400-500 aan denk ik.Das alles Een nieuwe staan en zittibune die samen goed is voor maar 400 plaatsen? En da speelt dan in 2de klasse _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 03 Nov 2010, 13:15 |
|
| Pagina 67 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 65 66 67 68 69 … 185 Volgende |