de Dendertopic - Pagina 669 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 667 668 669 670 671 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: de Dendertopic
het zullen de vele winstpremies zijn die het hem gedaan hebben :plat:

08 Okt 2014, 9:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
De vlag hangt er al halfstok ...

Afbeelding

08 Okt 2014, 11:37
Nationale Ploeg

Onderkroiper schreef:
De vlag hangt er al halfstok ...

Afbeelding

Koen de Kakker zal er weer tegengelopen zijn op overhaaste weg naar de denderplee...

08 Okt 2014, 11:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
heeft de Moustache nog wa eurookes ver ? :lol:

08 Okt 2014, 13:52
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
eendrachter'80 schreef:
Spelers dender hebben gisteren gestaakt omdat zij niet betaald worden .

amai , de potjes zal content zen dat hij bij de ploeg met de minste problemen getekend heeft ....

als ge die beelden zag van afgelopen weekend in toch wel me e groot woord , ne "streekderby" , dan beseft ge direct waarom die niet (meer) betaald worden.. geen kat zat er daar.... en gelijk welke voorzitter zou zo een bende krabbers ook nooit iets moeten betalen ook ze....die gasten kunnen nog geen bierbekerken wegsjotten...

diene foto hierboven , is da enen van tijdens de match?en bezigen ze al bompaonderbroeken als cornervlagske ook :D

08 Okt 2014, 15:23

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Tes hier al niet veel beter zelle jongens :zzz:

08 Okt 2014, 16:16
Nationale Ploeg

Bakkie schreef:

hela. ons cornervlagskes stonden de zondag kaarsrecht. :cool:

08 Okt 2014, 16:52

Leeftijd: 37
Bakkie schreef:

Kwou het ook just zeggen, ben benieuwd hoelang het zal duren eer onze spelers betaald gaan blijven... Al veel punten gepakt, ik hoop dat ze kunnen blijven uitbetalen!

08 Okt 2014, 16:52
Nationale Ploeg

hansken schreef:
Bakkie schreef:

Kwou het ook just zeggen, ben benieuwd hoelang het zal duren eer onze spelers betaald gaan blijven... Al veel punten gepakt, ik hoop dat ze kunnen blijven uitbetalen!

idd. en we staan nu toch al van speeldag 1 op een mooie klassering maar dat brengt (voorlopig toch) niet zoveel extra volk op de been thuis.

anderzijds (en op het risico af dat dit weer als een ongepermiteerde opmerking beschouwd wordt door de lokale censuurpolitie): het blijft jammer dat op zo'n momenten dan de eventuele extra's die er zouden kunnen zijn voor de club zoals die bekermatch of verleden seizoen die afgelaste oefenmatchen ook nog eens gefnuikt worden he. bij WS pakken ze met die oefenmatch tegen Galatasaray bvb wel een equivalent van 15 thuismatchen.

er is 1 voordeel aan al die licentiecontroletoestanden: we zullen het in dec-jan zowieso weten als ze (weer) hun hand overspeeld hebben...

08 Okt 2014, 17:02
Vaste Waarde

Still standing ! schreef:
hansken schreef:
Bakkie schreef:

idd. en we staan nu toch al van speeldag 1 op een mooie klassering maar dat brengt (voorlopig toch) niet zoveel extra volk op de been thuis.

anderzijds (en op het risico af dat dit weer als een ongepermiteerde opmerking beschouwd wordt door de lokale censuurpolitie): het blijft jammer dat op zo'n momenten dan de eventuele extra's die er zouden kunnen zijn voor de club zoals die bekermatch of verleden seizoen die afgelaste oefenmatchen ook nog eens gefnuikt worden he. bij WS pakken ze met die oefenmatch tegen Galatasaray bvb wel een equivalent van 15 thuismatchen.

er is 1 voordeel aan al die licentiecontroletoestanden: we zullen het in dec-jan zowieso weten als ze (weer) hun hand overspeeld hebben...

ze hebben er dan ook niet echt moeite voor moeten doen om bezoekende fans te vinden om eens af te komen ook he....brussel zit vol met hun 'bezoekers'.... :hmm:
maar inderdaad,als ge de kans niet krijgt om iets te organiseren dan ist niet gemakkelijk....en ik geef u 1 miljoen procent gelijk in uw gedacht over het publiek dat ondanks onze stand in 2de ferm tegenvalt....3 keer raden aan wat dat ligt dat er velen niet meer afkomen....en ge kunt ze geen ongelijk geven ook nog eens. qua accommodatie ist er nie echt op vooruit gegaan met onze groot uitgevallen 'open oplegger' die ook nog eens veel te ver van t plein geparkeerd staat.

08 Okt 2014, 17:56
nieuw in de eerste ploeg

idd , heel weinig volk met de thuiswedstrijden ondanks een plaats in de subtop.... oorzaak? Tja de frustraties van vele jaren zeker ...elk jaar dezelfde zever , maar tvoornaamste oorzaak is volgens mij die 14euro vr een staanplaats in die tent , 14euro !!! Voor de supporters die er wekelijks staan geen enkel probleem maar geloof me diegene die soms eens kwamen die vallen af , ze zijn allemaal zo zot niet zoals ons hoor :) en voor de sfeer alleen moet je ook al niet meer komen , die tijden zijn al lang voorbij....

08 Okt 2014, 18:58
Vaste Waarde

tsjoep schreef:
idd , heel weinig volk met de thuiswedstrijden ondanks een plaats in de subtop.... oorzaak? Tja de frustraties van vele jaren zeker ...elk jaar dezelfde zever , maar tvoornaamste oorzaak is volgens mij die 14euro vr een staanplaats in die tent , 14euro !!! Voor de supporters die er wekelijks staan geen enkel probleem maar geloof me diegene die soms eens kwamen die vallen af , ze zijn allemaal zo zot niet zoals ons hoor :) en voor de sfeer alleen moet je ook al niet meer komen , die tijden zijn al lang voorbij....

die sfeer is mee afgebroken met onze K...niks aan te doen , maar da zal wel weer goed komen zeker als we ons nief stadion zullen hebben of op zen minst ne nieve mor dezelfde K....we blijven hoopvol he :D
t is het durven zeker waard .... als ze 10 of 12 eur inkom vragen zal er al rap een pak meer volk beslissen (terug) af te komen omdat die prijs de drempel ferm verlaagt waar die nu wel bestaat voor sommigen om niet (meer)te komen, die +-4 eur minder inkom word zeker dubbel en dik aan den toog terugverdient...hoe minder inkom gevraagd word , hoe meer volk er zal komen (das een simpel rekensommetje waar ze toch eens over mogen nadenken) pakt nu om het simpel te maken een totaal aantal toeschouwers dat nu komt nu aan 14eur (ik pak staan en zit samen aan 14 omdat ik geen goesting heb al die verschillende inkomprijzen te rekenen), das +-1500 x14 = 21000 . als ge 12 vraagt - en er komt pakt de helft meer volk op af - is dat dus 2250x12=27000. less is more zeker he? ik ben ook altijd content als ik op verplaatsing zie dat ik maar 10 eur inkom te betalen heb ipv 14 of soms nog meer.

ze kunnen ook gelijk bij andere ploegen de jeugdspelerkes (van ea en streekploegen)gratis laten komen kijken? die drinken ook ne cola en eten ook iet , wat weer inkomsten zijn.niet enkel eens af en toe om den boel op te vullen ...scheelt ook weer een pak lege plaatsen in het zicht...maar vergeet dan niet om extra zakskes chips te voorzien natuurlijk) ;)

08 Okt 2014, 20:26

Leeftijd: 11
tsjoep schreef:

Den afbraak van de K is voor veel mensen den druppel geweest en wie kan ze iets kwalijk pakken, nor iendracht gon zien es tzelfste als nor een provinciaal stadion gaan

09 Okt 2014, 8:25
forumlegende

Klopt. Die 14 euro is eigenlijk een schandaal.
Nog slechter dan den NMBS, die slaan de prijzen ook op maar af en toe zit ge toch nog eens in een nieuwe trein (en af en toe mag je zelfs veel langer blijven zitten voor hetzelfde geld :D ).

09 Okt 2014, 9:32
Junior

Leeftijd: 39
Website: http://www.facebook.com/9300records
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 9_01312598

:)

10 Okt 2014, 12:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 667 668 669 670 671 711