|
|
| Pagina 68 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 66 67 68 69 70 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Rode Duivels
Jan schreef: Sven KSK Opwijk schreef: En waarschijnlijk is de opvolger: FRANKY VERCAUTEREN!!! ![]() Die is zowaar nog slechter dan VDE. Hoop dat het die niet wordt... Den Dillen is nog vrij als het dan toch nog slechter mag.Ik had nochtans graag eens meegeweest naar Zuid-Afrika , zal mé d'Hollanders moeten meegaan. En dat zie ik niet zitten ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Apr 2009, 19:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Sven KSK Opwijk schreef: En waarschijnlijk is de opvolger: FRANKY VERCAUTEREN!!! ![]() Tegen van de zomer willen ze nen nieuwe aanstellen. Lees: als er een paar trainers mogen beschikken. Misschien dat een aantal trainers die bij de clubs nu nog net niet buiten liggen dan wel vrij zijn. _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Apr 2009, 19:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
De jacky komt vrij zeker deze zomer...
![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 07 Apr 2009, 19:43 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Gaskonijn schreef: De jacky komt vrij zeker deze zomer... ![]() Ik zie het al voor mij: René naar Club Brugge en Matthijssen naar de Rode Duivels. Dan ben ik maar half blij ![]() _________________
|
| 07 Apr 2009, 21:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Arie Coster zal Brugge toch gaan trainen volgend jaar ?
_________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Apr 2009, 21:48 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bram schreef: Arie Coster zal Brugge toch gaan trainen volgend jaar ? Inderdaad, is ondertussen overal bevestigd. |
| 07 Apr 2009, 21:49 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Inderdaad, de Nederlander Adrie Koster komt over van Ajax Amsterdam.
| 07 Apr 2009, 22:09 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Nen beloftentrainer...
Diep gevallen, Club. Ambitie voor de middenmoot? _________________ es da ier e fistjen... |
| 08 Apr 2009, 10:17 |
|
|
Boris schreef: Nen beloftentrainer... Diep gevallen, Club. Ambitie voor de middenmoot? Een subtopper kan nu eenmaal geen toptrainer binnenhalen hé. Als ge ziet hoe moeilijk het al is voor een topclub. _________________
|
| 08 Apr 2009, 11:10 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Stijnen: "Met De Sart zal het niet lukken"
za 11/04/09 - Stijn Stijnen ziet het niet meteen zitten met Jean-François De Sart als bondscoach. Volgens de keeper is er geen probleem tussen jong en oud, maar zijn enkele individuen niet professioneel bezig. Stijn Stijnen geeft in De Morgen nog eens ongezouten zijn mening over de Rode Duivels. "Met Jean-François De Sart als coach zal het niet lukken", zegt hij over de trainerskwestie. (Belga) "Ik heb zelf nog nooit met De Sart (foto) gewerkt, maar ik hoor wel spelers die dat wel al gedaan hebben." ""Dan kunnen we doen wat we willen", zeggen die. Dat zijn mijn woorden dus niet", zegt de nationale doelman. "We hebben iemand nodig met ervaring: Gerets, Leekens, Broos, Koeman, Beenhakker, De Mos, ..." "Je moet eerst Belgisch kiezen, vind ik. We hebben mensen die in staat zijn om het te doen. Als die mensen niet haalbaar blijken, dan kun je over de grens gaan kijken." "Sacoche belangrijker dan de match"Na de 2-1-nederlaag tegen Bosnië ging Stijnen in de clinch met Sébastien Pocognoli. "Pocognoli kwam al lachend de kleedkamer binnen", doet Stijnen nog eens het verhaal. "Ik heb hem gezegd: "Nu haal je die lach van je gezicht of ik klop hem eraf". Simons heeft Pocognoli ook aangevallen." "De laatste maanden zijn er nog van die zaken gebeurd in de kleedkamer, maar ik zeg niet wat of met wie." "Er is geen probleem jong-oud. Het gaat om een paar individuen die hun tasje van Louis Vuitton waarmee ze naar de match komen belangrijker vinden dan de match zelf." En dan Pocognoli die uiteraard nog 's moet reageren: Pocognoli: "Heb geen tas van Louis Vuitton" do 16/04/09 - Het gebakkelei tussen Stijn Stijnen en Sébastien Pocognoli blijft voortduren. Eerst ging het over het incident in de kleedkamer in Bosnië, nu over de uitlatingen van Stijn Stijnen in De Morgen. Stijn Stijnen had het in de krant over "stoorzenders met hun tasje van Louis Vuitton". Pocognoli voelt zich geviseerd in Het Nieuwsblad. "Ongelofelijk dat Stijnen zoiets zegt." (PhotoNews) "Hij klaagt dat de jongeren onvolwassen zijn." "Maar als ik die uitspraken hoor, dan vraag ik mij af wie bij de Duivels eigenlijk de kinderen zijn en wie de anciens", zegt Pocognoli (foto). "En ik heb niet eens een tasje van Louis Vuitton." Sébastien Pocognoli neemt ook aanstoot aan de uitlatingen van Stijnen als zou Jean-François de Sart geen goeie bondscoach zijn. "Sinds wanneer beslist hij wie er bondscoach wordt?", vraagt hij zich af. "Als speler beslis je niet over wie wel en wie niet coach wordt. Dat recht heb je niet. Die uitspraak toont zijn onzekerheid. Als hij bang is om zijn plaats te verliezen, dan moet hij niet zo praten", vertelt Pocognoli. "Ik heb trouwens nooit gelachen na de match in Bosnië. Ik keek alleen vreemd omdat ik bizarre dingen zag. Stijnen verliest zo zijn geloofwaardigheid." "Ik wil de zaak met Stijnen uitpraten" Sébastien Pocognoli wil dit relletje zo snel mogelijk afsluiten. "Dit moet echt ophouden", zegt de linksachter van AZ. "We moeten nu presteren op het veld." (PhotoNews) "Het is niet goed om iedere keer op elkaar te reageren", zegt Pocognoli. "Bij de volgende interland wil ik met Stijn om de tafel zitten en de zaak kalm uitpraten. Daarvoor moeten we wel allebei geselecteerd zijn natuurlijk." "Maar we moeten stoppen met het klein kind uit te hangen", meent Pocognoli. "Het is geen pingpong", reageert Stijn Stijnen (foto) in Het Nieuwsblad. "Er is al genoeg gezeverd en ik zwijg er verder over." Het wordt duidelijk dat we echt wel iemand à la Gerets nodig hebben. Ze zullen bij hem wel allemaal in 't gareel lopen. En als Pocognoli effectief met ne smile die kleedkamer binnenkwam, zal Gerets der hem desnoods zelf afkloppen! ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 16 Apr 2009, 9:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ik las het ook net allemaal op teletekst. Maar die Stijn Stijnen dat is verdorie toch ook een verschrikkelijk kind ze zeg. Er zijn kleuters met meer maturiteit dan diejen.
|
| 16 Apr 2009, 9:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Boris schreef: Het wordt duidelijk dat we echt wel iemand à la Gerets nodig hebben. Ze zullen bij hem wel allemaal in 't gareel lopen. En als Pocognoli effectief met ne smile die kleedkamer binnenkwam, zal Gerets der hem desnoods zelf afkloppen! ![]() Gisteren stond er nog een stuk in de gazet over Gerets als trainer, das verdomme toch een beest hoor. Hoe hij mee gaat lopen met de spelers en dood gaat om ze er allemaal af te lopen. Of Bob Peeters die vertelde dat hij vroeger bij Lierse in de fitness zich nie wilde laten kennen tegenover de spelers en ze voor de grap er eens 80 kg opgelegd hadden, maar Gerets nie wilde afgeven en die 80 kg maar bleef pompen. Bij Marseille kreeg hij ook al meteen alle respect toen hij den eersten dag dat hij daar trainer was een beestig zware training inlaste, maar alles zelf meedeed en toen zijn spelers al onder den douche stonden, zelfs nog nen tijd bleef doorlopen. Zijne zoon vertelde ook eens dat toen hij nog voor Standard speelde hij soms na de match thuiskwam en dan nog eens ging lopen tot hij moest kotsen. Met zulke mannen kunt ge verdomme naar den oorlog. Overal een grenzeloos respect van zijn spelers en een ploeg die voor hem door het vuur wil gaan. En ondertussen bij Marseille aan zijn zoveelste mirakel al bezig. Al vrees ik dat het financiëel wel heel moeilijk zal zijn om hem als bondscoach binnen te halen. |
| 16 Apr 2009, 9:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Stijn schreef: Ik las het ook net allemaal op teletekst. Maar die Stijn Stijnen dat is verdorie toch ook een verschrikkelijk kind ze zeg. Er zijn kleuters met meer maturiteit dan diejen. ik vrees, als ge kijkt naar de prestaties, dat hij gelijk heeft. Iemand moet zijn smoel een opentrekken en een bommeke smijten want met dees mentaliteit gade het zelfs tegen de Faroer moeilijk hebben om te winnen _________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Apr 2009, 9:38 |
|
|
Bartos schreef: Gisteren stond er nog een stuk in de gazet over Gerets als trainer, das verdomme toch een beest hoor. Hoe hij mee gaat lopen met de spelers en dood gaat om ze er allemaal af te lopen. Of Bob Peeters die vertelde dat hij vroeger bij Lierse in de fitness zich nie wilde laten kennen tegenover de spelers en ze voor de grap er eens 80 kg opgelegd hadden, maar Gerets nie wilde afgeven en die 80 kg maar bleef pompen. Bij Marseille kreeg hij ook al meteen alle respect toen hij den eersten dag dat hij daar trainer was een beestig zware training inlaste, maar alles zelf meedeed en toen zijn spelers al onder den douche stonden, zelfs nog nen tijd bleef doorlopen. Zijne zoon vertelde ook eens dat toen hij nog voor Standard speelde hij soms na de match thuiskwam en dan nog eens ging lopen tot hij moest kotsen. Met zulke mannen kunt ge verdomme naar den oorlog. Overal een grenzeloos respect van zijn spelers en een ploeg die voor hem door het vuur wil gaan. En ondertussen bij Marseille aan zijn zoveelste mirakel al bezig. Al vrees ik dat het financiëel wel heel moeilijk zal zijn om hem als bondscoach binnen te halen. Zalige kerel! Zulke mannen maken ze nu spijtig genoeg niet meer. In 't begin zal je der als speler wel 's op vloeken, maar als ge dan merkt dat zijn methodes werken en dat hij NOG verder gaat dan de spelers zelf, krijgt die wel eindeloos respect! En hoe kinderachtig Stijnen zich ook gedraagt, ik begrijp wel zijn punt. Met hun sakkosjkes en accessoires, 't is verdomme precies ne modeshow als die mannen arriveren. Wat weten die nu van 'oorlog voeren'? ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 16 Apr 2009, 9:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
mja, een ploeg wakkerschudden doe je toch op een andere manier dan wat hij nu doet.
|
| 16 Apr 2009, 9:57 |
|
| Pagina 68 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 66 67 68 69 70 … 242 Volgende |