|
|
| Pagina 70 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 68 69 70 71 72 … 95 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Vierde Klasse
Tempo Overijse - KSK Opwijk 4-0
Olivier Romero kreeg na 40 minuten rood. Bij Opwijk mocht topschutter Bouwmeester pas met de rust invallen. _________________
|
| 29 Aug 2010, 4:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Iendrachter90 schreef: Mechelen geraakt niet voorbij everbeur 0-0 uitslag. En wat erger is, Racing creëerde amper kansen en dat tegen een tegenstander die net uit provinciale komt. De beste kansen waren nog voor de bezoekers. Ik denk dat we begonnen zijn voor enkele seizoenen in 4de. Onze trainer liet onlangs in de krant noteren dat hij met dit Racing een plaats tussen 4 en 8 ambieerde. Voor veel supporters was deze uitspraak al een ontgoocheling en vonden ze dat ze hem al beter konden ontslaan. Maar eerlijk gezegd, onze trainer kent beter 4de dan onze supporters! _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 29 Aug 2010, 10:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Gruunwit schreef: Iendrachter90 schreef: Mechelen geraakt niet voorbij everbeur 0-0 uitslag. En wat erger is, Racing creëerde amper kansen en dat tegen een tegenstander die net uit provinciale komt. De beste kansen waren nog voor de bezoekers. Ik denk dat we begonnen zijn voor enkele seizoenen in 4de. Onze trainer liet onlangs in de krant noteren dat hij met dit Racing een plaats tussen 4 en 8 ambieerde. Voor veel supporters was deze uitspraak al een ontgoocheling en vonden ze dat ze hem al beter konden ontslaan. Maar eerlijk gezegd, onze trainer kent beter 4de dan onze supporters! En Seminck? _________________ www.spionkoplede.com |
| 30 Aug 2010, 16:22 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Opwijk - Berchem eindigt op een 0-2 uitslag. De twee doelpunten komen van Thierry Flies.
| 06 Sep 2010, 8:11 |
|
|
04/09/2010
19:30 Berlare - FC Duffel 4-4 05/09/2010 14:30 Everbeur Sport - St.-Gillis-Waas 2-1 15:00 Opwijk - Berchem Sport 0-2 15:00 Lyra TSV - SK Londerzeel 3-2 15:00 Olympia SC Wijgmaal - Tempo Overijse 2-0 15:00 Katelijne-Waver - Eendracht Zele 2-0 15:00 Willebroek-Meerhof - Dilbeek Sp. 1-4 15:00 Meldert - RC Mechelen 1-1 _________________
|
| 06 Sep 2010, 8:12 |
|
|
Ancien
Mariner schreef: Gruunwit schreef: Iendrachter90 schreef: Mechelen geraakt niet voorbij everbeur 0-0 uitslag. En wat erger is, Racing creëerde amper kansen en dat tegen een tegenstander die net uit provinciale komt. De beste kansen waren nog voor de bezoekers. Ik denk dat we begonnen zijn voor enkele seizoenen in 4de. Onze trainer liet onlangs in de krant noteren dat hij met dit Racing een plaats tussen 4 en 8 ambieerde. Voor veel supporters was deze uitspraak al een ontgoocheling en vonden ze dat ze hem al beter konden ontslaan. Maar eerlijk gezegd, onze trainer kent beter 4de dan onze supporters! En Seminck? Op de website van Racing Mechelen is er een fotoreportage van deze wedstrijd met o.a. enkele foto's van Michael, het doet raar om hem te zien in zijn nieuwe outfit. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 08 Sep 2010, 16:42 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Mechelen staat 2-1voor bij de rust,michael seminck viel tijdens de opwarming geblesseerd uit.
|
| 11 Sep 2010, 20:53 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: Opmerkelijke transfer: van vierde naar Schotse Premier League Voetballers uit derde of vierde klasse mogen blijven dromen van een internationale carrière. Dat bewijst Esteban Casagolda (ex-Diegem en Racing Mechelen). De 23-jarige Spanjaard speelde bijna voor KSV Sottegem. Zondag zit hij in de kern van de Schotse eersteklasser Motherwell FC Bron: Voetbalkrant Ni slecht qua carrièremove... In Schotland kleurt hij zijn carrière wel mooier in, geen woord over Diegem of RC Mechelen, _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 14 Sep 2010, 9:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gruunwit schreef: DT schreef: Opmerkelijke transfer: van vierde naar Schotse Premier League Voetballers uit derde of vierde klasse mogen blijven dromen van een internationale carrière. Dat bewijst Esteban Casagolda (ex-Diegem en Racing Mechelen). De 23-jarige Spanjaard speelde bijna voor KSV Sottegem. Zondag zit hij in de kern van de Schotse eersteklasser Motherwell FC Bron: Voetbalkrant Ni slecht qua carrièremove... In Schotland kleurt hij zijn carrière wel mooier in, geen woord over Diegem of RC Mechelen, Dacht ik niet Increasing the club's options in the striking department for 2010'11 is Spanish striker Esteban Casagolda Arriving at the club in July 2010 the Spanish born striker came to the United Kingdom from Belgium where he had spent almost all his career. Este came through the ranks with RWD Molenbeek but having impressed in the youths and reserves was unable to make an impression on the first-team. Following Molenbeek's relegation he was among several of the club's players to be released and latterly served Diagem and RC Mechelen in the Belgian lower leagues. The summer of 2010 saw Esteban try to win a deal in the UK and went on trial at Stockport County, where former 'Well coaches Peter Ward and Alan Lord returned after their six month stint in Scotland. A further trial in Scotland with Motherwell proved more successful and Casagolda was rewarded with a one year contract. The striker made his debut for the Steelmen in the narrow 3-2 loss to Hibernian on the opening day of the 10'11 league campaign. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Sep 2010, 9:34 |
|
|
Nationale Ploeg
Ja, maar we hebben het niet over hetzelfde artikel.
![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 14 Sep 2010, 16:39 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Citeer: Cédric Roussel naar vierde klasse Cédric Roussel gaat aan de slag in de vierde klasse bij La Louvière. Onlangs zag hij een avontuur in Cyprus in het water vallen _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 16 Sep 2010, 13:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Als ik de krantenartikels van vandaag mag geloven, ligt onze trainer, Van Borm, al met één been buiten. Aan dat gemiddeld halen we gemakkelijk weer een trainer of 6 dit seizoen.
Het probleem ligt nochtans niet bij den trainer, ook vorig seizoen was het zo, maar bij het bestuur. Hun voetbalverstand is een dikke 0, wanneer gaan die zelf eens voor de spiegel staan. Ik beweer nu niet dat ze beter opstappen, maar ze zouden zich beter kunnen laten omringen door mensen, die er wel verstand hebben. (en nee, ik ben geen kandidaat!) Elke week hetzelfde liedje bij Racing Mechelen, in de krant schrijven dat we voor de 3 punten gaan, terwijl we amper een kans creëren. Dat is toch het basisgegeven om een wedstrijd te kunnen winnen, eerst kansen creëren! Vanaf de eerste bekerwedstrijd, tegen een 4de provincialer, was het duidelijk dat we met dit team niet te hoog moesten mikken, want waar ik met het idee vanuit ging, dit kunnen wel eens dubbele cijfers worden, werd het een 2-0 zonder glans. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 21 Sep 2010, 9:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
jullie hadden toch wel enkele mooie transfers gedaan als ik mij niet vergis?
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 21 Sep 2010, 10:07 |
|
|
Nationale Ploeg
hansken schreef: jullie hadden toch wel enkele mooie transfers gedaan als ik mij niet vergis? Ja, maar met lichtvoetige voetballers, type Tokpa, moet je in 4de niet afkomen, want daar gelden andere voetbalwetten. In 4de moet je het doen met inzet en kracht, vooral dat laatste zit er te weinig in onze kern. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 21 Sep 2010, 12:11 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Gruunwit schreef: hansken schreef: jullie hadden toch wel enkele mooie transfers gedaan als ik mij niet vergis? Ja, maar met lichtvoetige voetballers, type Tokpa, moet je in 4de niet afkomen, want daar gelden andere voetbalwetten. In 4de moet je het doen met inzet en kracht, vooral dat laatste zit er te weinig in onze kern. Ik erm echt me ou te doen man...Hopelijk wordt het ooit beter, zeker voor zo een club! Sterkte _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 21 Sep 2010, 15:33 |
|
| Pagina 70 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 68 69 70 71 72 … 95 Volgende |