|
|
| Pagina 70 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 68 69 70 71 72 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: Rode Duivels
Mariner schreef: Boris schreef: rené1919 schreef: op tees moment kunt ge toch minstens 3 keepers opnoemen da beter zijn da stijntje stijnen e Ik ben oprecht curieus wie dat dan wel mogen zijn. Want los van zijn arrogantie is Stijnen wel een hele goeie keeper. Moest hij elk jaar blunderen gelijk Bailly, hij zou al lang afgeschreven zijn in de pers. Maar Bailly, da's show en spektakel, da zien de mensen graag hé. ![]() vind ik ook, heel arrogant maar ne verdomd goeie keeper ik ben héééél kritisch als et over club brugge spelers gaat ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 18 Apr 2009, 11:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
rené1919 schreef: Mariner schreef: Boris schreef: Ik ben oprecht curieus wie dat dan wel mogen zijn. Want los van zijn arrogantie is Stijnen wel een hele goeie keeper. Moest hij elk jaar blunderen gelijk Bailly, hij zou al lang afgeschreven zijn in de pers. Maar Bailly, da's show en spektakel, da zien de mensen graag hé. ![]() vind ik ook, heel arrogant maar ne verdomd goeie keeper ik ben héééél kritisch als et over club brugge spelers gaat ![]() Dat is niet héééél kritisch, dat noemen ze vooringenomen.... ![]() |
| 19 Apr 2009, 8:32 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
salvador schreef: rené1919 schreef: Mariner schreef: vind ik ook, heel arrogant maar ne verdomd goeie keeper ik ben héééél kritisch als et over club brugge spelers gaat ![]() Dat is niet héééél kritisch, dat noemen ze vooringenomen.... ![]() Neen, dat noemen ze voetbalkennis ![]() _________________
|
| 19 Apr 2009, 13:30 |
|
|
forumlegende
Stijnen is niet alleen een domme jongen, hij heeft ook nog geen enkel punt gepakt voor de Belgen.
En veel mirakuleuze reddingen heb ik hem nog niet zien doen. Die wordt enorm overroepen... Als Bailly er zijn kopje bijhoudt is hij toch wel onze toekomstige numero uno. |
| 21 Apr 2009, 15:04 |
|
|
Junior
Ja, de Franky onzen nieven trainer...
Aangesteld nen dag na da Van Gaal zijn voorwaarden bekend gemaakt heeft Peis da ons lachebekje nekeer geslikt heeft, groen gelachen en gedacht godverdomme, ik ben int verkeerde land geboeren |
| 06 Mei 2009, 15:24 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
quanzar schreef: Ja, de Franky onzen nieven trainer... Aangesteld nen dag na da Van Gaal zijn voorwaarden bekend gemaakt heeft Peis da ons lachebekje nekeer geslikt heeft, groen gelachen en gedacht godverdomme, ik ben int verkeerde land geboeren Hij gaat ons land leiden op de kirin cup en ondertussen wordt verder gezocht naar een hoofdtrainer .Zo is het toch?Dus is hij niet onze nieuwen trainer ,maar een tijdelijke oplossing. |
| 06 Mei 2009, 15:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Iendrachter90 schreef: quanzar schreef: Ja, de Franky onzen nieven trainer... Aangesteld nen dag na da Van Gaal zijn voorwaarden bekend gemaakt heeft Peis da ons lachebekje nekeer geslikt heeft, groen gelachen en gedacht godverdomme, ik ben int verkeerde land geboeren Hij gaat ons land leiden op de kirin cup en ondertussen wordt verder gezocht naar een hoofdtrainer .Zo is het toch?Dus is hij niet onze nieuwen trainer ,maar een tijdelijke oplossing. yep, zo heb ik het ook begrepen. En ik hoop van gans mijn hart dat ze ne keer ne buitenlandsen bondscoach gaan riskeren deze keer _________________ www.spionkoplede.com |
| 06 Mei 2009, 16:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 10 Sep 2006, 11:10 Berichten: 507 Leeftijd: 50 Locatie: Apeldoorn WLM: [email protected] |
Media hier weet te melden dat Dick Advocaat nu zeker de nieuwe bondstrainer gaat worden
_________________ clubloos.... |
| 15 Mei 2009, 21:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
De buurman schreef: Media hier weet te melden dat Dick Advocaat nu zeker de nieuwe bondstrainer gaat worden hij heeft zelf duidelijk zijn voorkeur uitgesproken, en het financiële lijkt ook niet onoverkomelijk voor hem. De Belgische bond heeft laten weten dat Advocaat de enige overgebleven kandidaat is. Het moet al heel vreemd lopen als hij niet zou worden. |
| 15 Mei 2009, 22:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik vind het een zeer goede keuze. Ik hoop dat het effectief doorgaat.
|
| 16 Mei 2009, 0:02 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Den Dick za best Russisch spreken tegen de
Woalen ; want as ze te weten kommen dat nen Ollander es , za 't kot (weeral) te klein zein. Mé den Bond za den Dick gen probleimen emmen want ze zen toch zoe dom as loeid. |
| 16 Mei 2009, 9:39 |
|
|
Ancien
jowwan schreef: Den Dick za best Russisch spreken tegen de Woalen ; want as ze te weten kommen dat nen Ollander es , za 't kot (weeral) te klein zein. Mé den Bond za den Dick gen probleimen emmen want ze zen toch zoe dom as loeid. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 16 Mei 2009, 10:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 10 Sep 2006, 11:10 Berichten: 507 Leeftijd: 50 Locatie: Apeldoorn WLM: [email protected] |
das een goeie! geen idee of dickie de franse taal machtig is. zou een mooie stunt zijn als hij niet verder komt dan toilet en croissant....
![]() _________________ clubloos.... |
| 18 Mei 2009, 22:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
De buurman schreef: das een goeie! geen idee of dickie de franse taal machtig is. zou een mooie stunt zijn als hij niet verder komt dan toilet en croissant.... ![]() juuu doraunge zal misschien ook nog net lukken. |
| 19 Mei 2009, 17:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Uit eigen ervaring weet ik dat het eerder 'sju derans' is, soms zelfs zo geschreven op de menukaart.
Ook wodka sju is blijkbaar populair. |
| 20 Mei 2009, 12:23 |
|
| Pagina 70 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 68 69 70 71 72 … 242 Volgende |