Champions League - Pagina 70 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 68 69 70 71 72 161
 Champions League 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bericht Re: Champions League
Mariner schreef:
Arsenal kwam de laatste weken stilaan op dreef (zeker thuis), Man u is nog niet binnen

Ze missen wel Arshavin in de CL...

30 Apr 2009, 11:37
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Gijzegem Vaneigest schreef:
Het is nog lang niet verloren voor Arsenal dat toch enkele zalige spelers in zijn rangen heeft en tenminste geen anti-voetbal kwam spelen op verplaatsing zoals Chelsea dat wel deed in Barça...

Bwa, het had toch ook wat weg van anti-voetbal vond ik. Het was niet zo erg als Chelski maar toch...

30 Apr 2009, 11:38
Iendracht.be - beheer

Anti Voetbal ???? Het was gewoon van niet beter kunnen.. Heb zelden gezien dat ze de bal in de tribune stampten hoor. Ook nauwelijks voetbal. Als dat al Anti-Voetbal is. Man U was gewoon superieur.

30 Apr 2009, 11:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Jeroen schreef:
Mariner schreef:
Arsenal kwam de laatste weken stilaan op dreef (zeker thuis), Man u is nog niet binnen

Ze missen wel Arshavin in de CL...

inderdaad, had ik efkes over het hoofd gezien, da's wel een zware aderlating

30 Apr 2009, 11:56

Website: http://www.iendracht.be
Ik vind niet dat ge het Chelsea kwalijk kunt pakken dat ze gewoon de muur op trekken op Barcelona.
Ga daar je gewoon spel spelen en je krijgt er 4 rond de oren. Ge zou een meer dan achterlijke trainer moeten zijn om op die manier uw finaleplaats in de CL te verliezen. In een halve finale gaat het er niet meer om wie het beste was van de 2 maar wie om wie er door gaat. Bij Barcelona en hun aanhang dachten ze dat ze na 5 minuten al met 5-0 gingen voorstaan.... met die gedachte kun je nog eens serieus tegen de lamp lopen. Pas op, ik hoop ook dat Barca naar de finale gaat. Maar door dat Spaans (soms wat naieve) temperament tov de uitgekookte britten onderleiding van een tacticus van een keeskop.... 't is verre van binnen.

Arsenal gisteren was geen anti-voetbal (Chelsea wel), maar gewoon niet beter kunnen. Ze probeerden wel, maar het lukte gewoon niet. Hier denk ik dat ManU de klus wel vrij simpel zal kunnen klaren.

30 Apr 2009, 12:49
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Shit zeg, Man Utd is hier ook wel zwaar aan het imponeren tegen Arsenal jongens. Twee schitterende doelpunten van Cristiano Ronaldo en Arsenal komt een maatje of drie tekort vandaag (eigenlijk vorige week ook al).

05 Mei 2009, 22:02

Website: http://www.iendracht.be
op 5 minuten ook Arsenal knock-out geslagen.

Ik had op voorhand wel gedacht dat Man U het vrij makkelijk zou halen (zie vorige post) maar Arsenal begon toch niet onaardig.
Dan die weggeefgoal, en 2 minuten later die vrije trap....
Al de rest was eigenlijke zonde van de tijd.

05 Mei 2009, 22:08
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Rampzalig voor Fletcher... de finale missen voor iets wet helemaal niet nodig was.
Terecht of onterecht strafschop, ik heb de herhaling niet zo goed gezien, maar als hij fluit moet hij rood trekken ook.

05 Mei 2009, 22:17
Iendracht.be - beheer

Bartos schreef:
Shit zeg, Man Utd is hier ook wel zwaar aan het imponeren tegen Arsenal jongens. Twee schitterende doelpunten van Cristiano Ronaldo en Arsenal komt een maatje of drie tekort vandaag (eigenlijk vorige week ook al).

Was eigelijk wat te verwachten hé ... Het begint mij wel tegen te steken, elk jaar dezelfde ploegen. Als ze de CL winnen kunnen ze weer een toptransfer of 2 duren en dan mag je zo goed als zeker zijn dat ze volgend jaar weer bij de laatste 4 zitten..

Al heeft Ferguson ook wel een serieuze verdienste, Real Madrid zal bv. misschien zelf meer mogelijkheden hebben, maar die slagen er de laatste 6 jaar in hun compleet belachelijk te maken in Europa ..

05 Mei 2009, 23:36
Iendracht.be - beheer

Jeroen schreef:
Bartos schreef:

Was eigelijk wat te verwachten hé ... Het begint mij wel tegen te steken, elk jaar dezelfde ploegen. Als ze de CL winnen kunnen ze weer een toptransfer of 2 duren en dan mag je zo goed als zeker zijn dat ze volgend jaar weer bij de laatste 4 zitten..

Al heeft Ferguson ook wel een serieuze verdienste, Real Madrid zal bv. misschien zelf meer mogelijkheden hebben, maar die slagen er de laatste 6 jaar in hun compleet belachelijk te maken in Europa ..

Inderdaad, natuurlijk zijn de mogelijkheden onbeperkt bij een ploeg als Man Utd, maar daar zit wel een beleid achter, een enorme continuïteit. Ze durven daar ook veel geld geven als jonge gasten, zo werden Cristiano Ronaldo, Nani en Anderson allemaal voor veel geld weggehaald in Portugal voor ze echt iets bewezen hadden, gaven ze bijvoorbeeld de vrij onbekende Vidic voluit zijn kans ook. Maar daarnaast durven ze vooral ook eigen jeugd de kans geven. Gasten als O'Shea en Fletcher die vast in de ploeg staan, Jonnie Evans die al eens in de basis mag starten. O'Shea en Evans zijn dus gasten die maar enkele jaren geleden nog in tweede bij Antwerp speelden. Ik vind het toch wel sterk wat die daar presteren en een absoluut voorbeeld qua transferbeleid. Elk jaar maar 1 à 2 (top)transfers, waardoor ge nooit automatismen verliest. Daar kunnen ze bij Real Madrid bijvoorbeeld een serieus voorbeeld aan nemen.

05 Mei 2009, 23:41
Iendracht.be - beheer

Al maak ik er wel nog de kanttekening bij dat ook ik me wel begin te storen aan de enorme voorspelbaarheid van de CL. Altijd dezelfde ploegen en zelfs in een halve finale ziet ge zo van ver aankomen dat Man Utd probleemloos naar de finale zal gaan.

05 Mei 2009, 23:42
Iendracht.be - beheer

Bartos schreef:
Al maak ik er wel nog de kanttekening bij dat ook ik me wel begin te storen aan de enorme voorspelbaarheid van de CL. Altijd dezelfde ploegen en zelfs in een halve finale ziet ge zo van ver aankomen dat Man Utd probleemloos naar de finale zal gaan.

Jup, en bij ManU en Barca is het inderdaad hun eigen verdienste. Eigen jeugd die ook hun kans krijgt en daardoor hoop ik dus op een finale tussen die twee (en Barca mag winnen, want hun voetbal dit seizoen is buitenaards, terwijl ze vorig jaar hun vedette hebben laten vertrekken zonder die op zijn plek echt te vervangen). Van Chelsea, Man City, Real,... moet ik dan weer totaal niks weten, das elk jaar de miljoen door ramen en deuren naar buiten gooien.

05 Mei 2009, 23:59
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Bartos schreef:
Jeroen schreef:
Bartos schreef:

Inderdaad, natuurlijk zijn de mogelijkheden onbeperkt bij een ploeg als Man Utd, maar daar zit wel een beleid achter, een enorme continuïteit. Ze durven daar ook veel geld geven als jonge gasten, zo werden Cristiano Ronaldo, Nani en Anderson allemaal voor veel geld weggehaald in Portugal voor ze echt iets bewezen hadden, gaven ze bijvoorbeeld de vrij onbekende Vidic voluit zijn kans ook. Maar daarnaast durven ze vooral ook eigen jeugd de kans geven. Gasten als O'Shea en Fletcher die vast in de ploeg staan, Jonnie Evans die al eens in de basis mag starten. O'Shea en Evans zijn dus gasten die maar enkele jaren geleden nog in tweede bij Antwerp speelden. Ik vind het toch wel sterk wat die daar presteren en een absoluut voorbeeld qua transferbeleid. Elk jaar maar 1 à 2 (top)transfers, waardoor ge nooit automatismen verliest. Daar kunnen ze bij Real Madrid bijvoorbeeld een serieus voorbeeld aan nemen.

Dat vind ik dus ook van die mannen dat nog bij Antwerp zaten. Een duidelijker voorbeeld van spelers uitlenen kunt ge toch niet hebben? Buiten Chadwick is er nog geen enkele speler van Man U bij Antwerp echt op gevallen. Zelfs die twee niet en nu doen die doodleuk mee.

Als je dit jaar weer ziet: Die Rafael en Fabio (twee broers) die aan de oppervlakte komen. Beide 17 jaar en in het begin wat gesukkeld met blessures maar Ferguson durft die gasten wel opstellen en laten invallen. Zelfde met die Macheda. Die heeft Manchester al twee keer de overwinning geschonken. Ik heb Ronaldo live bezig gezien in zijn eerste jaar en toen was die zo egoistisch en inefficient maar als je die nu ziet... Dat is een absolute ster en wees maar zeker dat Ferguson die goed heeft gekneed.

Het kleedkamergevoel voor alles bij Sir Alex. Nu zou hij Benzema willen gaan halen omdat Berbatov wat teveel naast zijn schoenen loopt en dat wil hij totaal niet. Stond in een interview met Fortune. Keane en Stam gaven in de pers kritiek op medespelers en mochten iets na hun respectievelijke interviews gewoon beschikken. Man Utd komt op de eerste plaats, dan pas de supporters. Echt een schitterende club.

En natuurlijk kunnen ze er veel geld tegen aan smijten maar het is een club die van zich heeft doen spreken vooral in het seizoen 1998 met die treble (natuurlijk ook al in de geschiedenis maar dat leek zo echt de big comeback) met de broers Neville, Nicky Butt, Ryan Giggs, Paul Scholes, David Beckham die allemaal uit hun eigen jeugd kwamen. Echt chapeau voor Man U.

06 Mei 2009, 4:01
Nationale Ploeg

Bartos schreef:

De wedstrijdomstandigheden waren natuurlijk behoorlijk in het voordeel van Man U, eerst het uitglijden van Gibbs en vervolgens een ingebeelde fout die gefloten wordt... Match was meteen gespeeld.
Laat ons wel duidelijk zijn, dit Man U staat een stuk verder dan The Gunners...

06 Mei 2009, 8:27
Iendracht.be - beheer

Op dat gebied zijn Barça en Man Utd inderdaad echt wel uniek. Beide ploegen met een enorme visie en ploegen die eigen jeugd durven opleiden en ook een kans durven geven. Ge moet eens zien hoeveel spelers uit de eigen opleiding er in de halve finale op het scheidsrechtersblad staan bij die twee ploegen. Ik heb eens geteld, bij Barça zaten er vorige week tegen Chelsea met Victor Valdes, Piqué, Xavi, Iniesta, Messi, Puyol, Bojan en Jorquera maar liefst acht uit de eigen jeugd in de kern en dan was Sergio Busquets - dit seizoen dikwijls vaste waarde - er nog niet bij. En bij Man Utd gisteren met Fletcher, O'Shea, Evans, Giggs en Scholes toch ook vijf uit de eigen jeugd en dan was kapitein Gary Neville der nog niet bij. Das toch indrukwekkend op dit niveau en daar heb ik oneindig meer respect voor dan pakweg Real Madrid dat maar koopt en koopt.

06 Mei 2009, 8:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 68 69 70 71 72 161