|
|
| Pagina 692 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 690 691 692 693 694 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: de Dendertopic
DavidSeal schreef: Nu begrijp ik het, waarom die supporters van denderbrol zich zo raar gedroegen. Die befaamde mug heeft de ideale voedingsbodem gevonden in dat dorp hier wat verder. Er zijn aanwijzingen dat het virus bij zwangerschap soms ernstige gevolgen kan hebben voor het ongeboren kind. Het kind kan als gevolg van het virus microcefalie ontwikkelen, een te kleine schedelomvang met grote gevolgen voor de verdere ontwikkeling. Hierbij komt het kind met een te klein hoofd ter wereld en door aantastingen van het centraal zenuwstelsel kan het klachten overhouden zoals een matige tot ernstige verstandelijke beperking, een vertraagde motorische ontwikkeling en aangeboren afwijkingen in diverse orgaansystemen. Het leek me al zo dat die bende achter de goal, een toch verdacht klein hoofdje hadden allemaal. Nu krijgen ze ook nog tegenwind van de gemeente zelf... https://www.google.fr/url?sa=t&rct=j&q= ... wM_aR7dzHw _________________ oilsjt, goi alien... |
| 03 Feb 2016, 16:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
DavidSeal schreef: Nu begrijp ik het, waarom die supporters van denderbrol zich zo raar gedroegen. Die befaamde mug heeft de ideale voedingsbodem gevonden in dat dorp hier wat verder. Er zijn aanwijzingen dat het virus bij zwangerschap soms ernstige gevolgen kan hebben voor het ongeboren kind. Het kind kan als gevolg van het virus microcefalie ontwikkelen, een te kleine schedelomvang met grote gevolgen voor de verdere ontwikkeling. Hierbij komt het kind met een te klein hoofd ter wereld en door aantastingen van het centraal zenuwstelsel kan het klachten overhouden zoals een matige tot ernstige verstandelijke beperking, een vertraagde motorische ontwikkeling en aangeboren afwijkingen in diverse orgaansystemen. Het leek me al zo dat die bende achter de goal, een toch verdacht klein hoofdje hadden allemaal. ---- Natuurlijk, is het nogal logisch dat die Denderfans in groep overal opvallen: - een klein schedelken, met niet-ontwikkelde hersenen daaronder: - kleine oogskes met visuele beperkingen, die geen onderscheid zien tussen een echte traditieclub en hun eigen fusiegedrocht. - nen opvallende groten bek, luid kakelend over hun voetbalgehucht, ...zonder enige geschiedenis... - en nen extremen dikke nek, Alsof FC Dender De Denderstreek voetballend overheerst... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 04 Feb 2016, 0:48 |
|
|
Freak
volgens hln heeft casagolda toch getekend bij union en traint er al mee.
![]() |
| 04 Feb 2016, 9:39 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Tot zover de trots van de Denderstreek: FUCK YOU; zei de Maleisische Indonesiër of de Indonesische Maleisiër....
![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 04 Feb 2016, 12:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
de 2 beste spelers weg, de Maleizier die foert zegt, spelers meer niet dan wel betaald (volgens hun forum), deurwaarders die hun deur plat lopen (dixit hun forum), ...
binnenkort kunnen we onze matsjen ginder gaan spelen (tijdelijk natuurlijk he )als da gedrocht definitief verdwenen is dromen mag hé ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 04 Feb 2016, 13:36 |
|
|
Freak
maybe you ve got some history,but you re close to bankruptcy.
(vlaggeken van op dender ) |
| 04 Feb 2016, 13:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
"Re: 07/02 (15u) KFC Sparta Petegem - FCV Dender
Postby El Panterinos » Fri Feb 05, 2016 8:57 am Na een bewogen week verdedigt Dender zijn leidersplaats op Petegem. De geplaagde coach Thierry Pister moet verder zonder ‘patron’ Terki, maar hoopt tegen beter weten in dat topschutter Casagolda zondag toch aan de aftrap verschijnt. “Het is regelrechte competitievervalsing dat twee bepalende spelers halfweg het seizoen worden weggekaapt, maar met een derdeklasser is dat blijkbaar geoorloofd. Ik roep Casagolda ondanks de gemiste trainingen wel op voor Petegem en hoopt dat hij meegaat. Andere spelers moeten nu rechtstaan. De spelersgroep moet nu bewijzen dat de groep zelfs zonder twee sterkhouders voldoende kwaliteit heeft om de top twee te halen.” “Ik wil zondag een gemotiveerde groep tussen de lijnen. Op dat vlak schoten we tekort op Londerzeel waar ik beschaamd was over een gebrek aan inzet. Tegen Aalst serveerden we met vlagen goed voetbal, maar sommige jongens bleken onder de indruk van het randgebeuren. In een jonge groep valt het nu eenmaal voor dat jongens onder de indruk zijn van de volle tribunes wat tot jeugdzonden leidt.” “Over de eerste helft was ik tevreden. Na rust vroeg ik om voor een derde treffer te gaan, maar Hias liet zich de bal ontfutselen en na die gelijkmaker verloren we de pedalen. Bij de onderbreking vroeg ik om te stoppen met te schreeuwen en om te focussen op het ontwikkelen van ons eigen spel. We waren op weg naar de zege tot twee spelers onvoldoende dekten.” “Aalst ligt nu achter de rug. Petegem wordt een zware dobber nadat onze voorbereiding grondig verstoord werd door transfermuizenissen. De groep moet nu de rangen sluiten.”" Ben benieuwd of Casagolda speelt of niet, lijkt me toch allemaal bizar die historie. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 05 Feb 2016, 13:03 |
|
|
Freak
zwetzat schreef: "Re: 07/02 (15u) KFC Sparta Petegem - FCV Dender Postby El Panterinos » Fri Feb 05, 2016 8:57 am Na een bewogen week verdedigt Dender zijn leidersplaats op Petegem. De geplaagde coach Thierry Pister moet verder zonder ‘patron’ Terki, maar hoopt tegen beter weten in dat topschutter Casagolda zondag toch aan de aftrap verschijnt. “Het is regelrechte competitievervalsing dat twee bepalende spelers halfweg het seizoen worden weggekaapt, maar met een derdeklasser is dat blijkbaar geoorloofd. Ik roep Casagolda ondanks de gemiste trainingen wel op voor Petegem en hoopt dat hij meegaat. Andere spelers moeten nu rechtstaan. De spelersgroep moet nu bewijzen dat de groep zelfs zonder twee sterkhouders voldoende kwaliteit heeft om de top twee te halen.” “Ik wil zondag een gemotiveerde groep tussen de lijnen. Op dat vlak schoten we tekort op Londerzeel waar ik beschaamd was over een gebrek aan inzet. Tegen Aalst serveerden we met vlagen goed voetbal, maar sommige jongens bleken onder de indruk van het randgebeuren. In een jonge groep valt het nu eenmaal voor dat jongens onder de indruk zijn van de volle tribunes wat tot jeugdzonden leidt.” “Over de eerste helft was ik tevreden. Na rust vroeg ik om voor een derde treffer te gaan, maar Hias liet zich de bal ontfutselen en na die gelijkmaker verloren we de pedalen. Bij de onderbreking vroeg ik om te stoppen met te schreeuwen en om te focussen op het ontwikkelen van ons eigen spel. We waren op weg naar de zege tot twee spelers onvoldoende dekten.” “Aalst ligt nu achter de rug. Petegem wordt een zware dobber nadat onze voorbereiding grondig verstoord werd door transfermuizenissen. De groep moet nu de rangen sluiten.”" Ben benieuwd of Casagolda speelt of niet, lijkt me toch allemaal bizar die historie. 5-0 ,als union gelijk krijgt. |
| 05 Feb 2016, 14:22 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
FCV Dender heeft zich versterkt met Arnor Angeli. De derdeklasser kocht hem ter vervanging van middenvelder Mehdi Terki, die naar Lokeren vertrok. De 24-jarige middenvelder speelde in ons land bij Standard, Beerschot en Bergen. Vorig seizoen speelde hij in de Italiaanse serie B bij Avellino. Nu zit hij zonder club en komt hij over als vrije speler. Als de Brusselaar vandaag slaagt in zijn medische testen, dan tekent hij een contract tot het einde van het seizoen.
Volg HLN Sport _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 08 Feb 2016, 14:03 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
wat is de situatie van cassagolda nu?
edit: heeft niet meegedaan tegen petegem blijkbaar. zou hij al naar de trainingen geweest zijn? |
| 18 Feb 2016, 13:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Blijft bij dender tot eind dit seizoen.
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 18 Feb 2016, 13:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
http://www.hln.be/hln/nl/2731/FC-Dender ... nder.dhtml
Eens benieuwd, wie ze daar nu gaan aanstellen. Er is sprake van de Caje. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 01 Mar 2016, 20:27 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
DavidSeal schreef: http://www.hln.be/hln/nl/2731/FC-Dender/article/detail/2633060/2016/03/01/Thierry-Pister-niet-langer-trainer-van-FCV-Dender.dhtml Eens benieuwd, wie ze daar nu gaan aanstellen. Er is sprake van de Caje. Ik hoop van niet...steek in mijn hart. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 01 Mar 2016, 21:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
witzwet schreef: DavidSeal schreef: http://www.hln.be/hln/nl/2731/FC-Dender/article/detail/2633060/2016/03/01/Thierry-Pister-niet-langer-trainer-van-FCV-Dender.dhtml Eens benieuwd, wie ze daar nu gaan aanstellen. Er is sprake van de Caje. Ik hoop van niet...steek in mijn hart. Ik zou der niet van verschieten dat ze op de Caje azen. Louter en alleen maar met de bedoeling om Eendracht moreel trachten te treffen. Die grootheidswaanzin van het Rendac-boerendorp kent nog altijd geen grenzen en stopt maar niet. Vroeg of laat betalen zij toch de rekening van hun 'omhooggevallen' bestuur... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 03 Mar 2016, 15:50 |
|
|
Nationale Ploeg
[quote="pattaboem"]Vroeg of laat betalen zij toch de rekening van hun 'omhooggevallen' bestuur...[quote]
bestuur ? als ge El Moustachio in de gazet leest verklaren dat als hij Dzjiepie wilt het Dzjiepie zàl zijn wat da de rest er verder ook van denkt dan weet ge toch genoeg he... den dag dat er uit diejen zijn spaarvarkentje geen centjes meer zullen komen zal het oftewel crescendo richting downstairs zijn oftewel gaan ze daar Indonesisch of Arabisch of zoiets moeten gaan klappen. nu, beter wél nen El Snorro in uw club dan genen El Snorro in uw club he ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 03 Mar 2016, 16:59 |
|
| Pagina 692 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 690 691 692 693 694 … 711 Volgende |