|
|
| Pagina 73 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 71 72 73 74 75 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Eerste klasse
Ik moet zeggen dat als ik ooit al enig respect zou gehad hebben voor Club Brugge dat sowieso dit seizoen echt wel volledig verdwenen is zenne.
|
| 21 Apr 2008, 11:03 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Rivaliteit is er altijd, en zo moet het zijn.
Maar dit was ronduit verschrikkelijk. Zo een mensen zouden ze stadionverbod moeten geven, niet diegene die is hun middenvinger laten zien. Het maakt mijn haat tegenover Brugge alleen maar groter. Over de match dan: buiten wat halve kansjes gisteren is Anderlecht zelf niet in de match geweest, maar oh wat deed het pijn. Het is wel ontegensprekelijk verdiend dat de Rouches kampioen zijn geworden. Het is goed geweest dit seizoen, alles voor de tweede plaats en bekerwinst. Na een erbarmelijke heenronde zou dat toch al wat de pijn verlichten. En volgend jaar staan we er weer, dan mag Standard met een volledige nieuwe ploeg proberen te bevestigen. _________________
|
| 21 Apr 2008, 11:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
nonkel marcel schreef: Bartos schreef: zwawi schreef: Een volgende uitdaging zou voor die gasten moeten zijn om het seizoen zonder nederlaag af te werken, al kan het natuurlijk zijn da ze zich niet meer kunnen opladen en nog 2 keer verliezen ofzo. Vooral te hopen dat ze van hun laatste thuismatch (tegen Dender dus) nog een ware galamatch willen maken .Al wordt het daar 10-0 voor Standard, 't zal voor ons sowieso puur genieten worden. De boeren van klup pruhhe hebben zich ook weer van hun beste kant laten zien in Gent gisteren: Citeer: Originally posted by Drewie DE NOOIT GEZIENE WEERZINWEKKENDE BOERTIGHEID VAN HET HELE CLUBVAK ik wens ze de vieste ziektes toe, dat een minuut stilte verstoord, tot daar aan toe, maar met het hele vak!!!! (geen enkelingen) laat hem liggen hij is dood gaan zingen en springen tijdens de minuut stilte. Kheb Constant zien zakken in de grond. Constant, Constant alles is voorbij... echt plaatsvervangende schaamte dit vraagt om publieke excuses van club. Want dit waren geen paar marginalen maar massale onbeschoftheid. nooit gezien ) |
| 21 Apr 2008, 11:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Citeer: Originally posted by Drewie DE NOOIT GEZIENE WEERZINWEKKENDE BOERTIGHEID VAN HET HELE CLUBVAK ik wens ze de vieste ziektes toe, dat een minuut stilte verstoord, tot daar aan toe, maar met het hele vak!!!! (geen enkelingen) laat hem liggen hij is dood gaan zingen en springen tijdens de minuut stilte. Kheb Constant zien zakken in de grond. Constant, Constant alles is voorbij... echt plaatsvervangende schaamte dit vraagt om publieke excuses van club. Want dit waren geen paar marginalen maar massale onbeschoftheid. nooit gezien )[/quote]Echt schandalig is dat, ze doen hun naam van boeren weer alle eer aan. Het laagste van het laagste noem ik dat. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 21 Apr 2008, 12:03 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Inderdaad schandalig.
Maar laat ons de rollen efkes omdraaien: ik denk niet dat die van Anderlecht een minuut stilte voor pakweg Vanhove of D'Hooghe zouden respecteren... _________________ es da ier e fistjen... |
| 21 Apr 2008, 12:57 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Er zijn altijd zo'n idioten.
Bij ons is dat de laatste tijd heel wat beter. Vroeger ging een minuut stilte bij ons ook al eens fout, dit jaar hebben we jammer genoeg 2x een minuut stilte moeten houden. Maar deze waren wel een zeer mooi eerbetoon. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 21 Apr 2008, 12:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Casual1919 schreef: Er zijn altijd zo'n idioten. Bij ons is dat de laatste tijd heel wat beter. Vroeger ging een minuut stilte bij ons ook al eens fout, dit jaar hebben we jammer genoeg 2x een minuut stilte moeten houden. Maar deze waren wel een zeer mooi eerbetoon. Het betrof natuurlijk wel telkens iemand uit het Eendracht-huishouden en niet van de tegenstander. Maar ook op Ronse respecteerden de Eendrachtfans massaal de minuut stilte voor Jurgen Spileers (toen voor de match zijn familie zijn truitje overhandigd kreeg) en kreeg diens familie zelfs een staande ovatie van de Aalsterse supporters. |
| 21 Apr 2008, 13:24 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
boris clitoris schreef: Inderdaad schandalig. Maar laat ons de rollen efkes omdraaien: ik denk niet dat die van Anderlecht een minuut stilte voor pakweg Vanhove of D'Hooghe zouden respecteren... Awel, dat is nu niet omdat ik Anderlecht supporter ben maar dat denk ik nu wel... Natuurlijk is dat nog niet voor gevallen maar ik denk het echt niet. _________________
|
| 21 Apr 2008, 13:43 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: boris clitoris schreef: Inderdaad schandalig. Maar laat ons de rollen efkes omdraaien: ik denk niet dat die van Anderlecht een minuut stilte voor pakweg Vanhove of D'Hooghe zouden respecteren... Awel, dat is nu niet omdat ik Anderlecht supporter ben maar dat denk ik nu wel... Natuurlijk is dat nog niet voor gevallen maar ik denk het echt niet. Laat ons weten als je eruit bent gekomen he ... ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 21 Apr 2008, 13:44 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: boris clitoris schreef: Inderdaad schandalig. Maar laat ons de rollen efkes omdraaien: ik denk niet dat die van Anderlecht een minuut stilte voor pakweg Vanhove of D'Hooghe zouden respecteren... Awel, dat is nu niet omdat ik Anderlecht supporter ben maar dat denk ik nu wel... Natuurlijk is dat nog niet voor gevallen maar ik denk het echt niet. Hm, ik vrees dat ge hier de supporters van Anderlecht wel serieus verkeerd inschat hoor. Ik zou der vrij veel geld willen opzetten dat ze al even schandelijk reageren. |
| 21 Apr 2008, 13:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Het blijft altijd laag bij de grond voor gelijk welke supporterskring die zoiets doet.
(Maar toch vind ik het van Brugge nog lager daar Mr Van den Stock ook nog in dienst geweest is bij Brugge) _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 21 Apr 2008, 14:27 |
|
|
Casual1919 schreef: Sven KSK Opwijk schreef: boris clitoris schreef: Inderdaad schandalig. Maar laat ons de rollen efkes omdraaien: ik denk niet dat die van Anderlecht een minuut stilte voor pakweg Vanhove of D'Hooghe zouden respecteren... Awel, dat is nu niet omdat ik Anderlecht supporter ben maar dat denk ik nu wel... Natuurlijk is dat nog niet voor gevallen maar ik denk het echt niet. Laat ons weten als je eruit bent gekomen he ... ![]() Fuck, den donkere leffe zit duidelijk nog in mijn bloed. Dus: ik denk NIET dat ze dat bij Anderlecht zouden doen, maar ik kan het niet zeker zeggen want het is nog niet voor gevallen (denk ik toch) . _________________
|
| 21 Apr 2008, 15:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Club kan het gezichtverslies alleen een klein beetje recupereren als ze zich openlijk excuseren voor en distantiëren van die supporters. Dat zal Blue Army trouwens ook moeten doen.
Ik ben eens benieuwd. Het laat in elk geval allemaal redelijk lang op zich wachten. Dat is jammer. Als zo'n dingen sneller zouden "gecorrigeerd" worden, zou het er sneller uit gaan. Je moet geen respect hebben voor de vijand, en bij Club zit de haat tov Anderlecht heel diep, maar dan nog moet je je smoel kunnen houden tijdens een minuut stilte. 't Feit dat CVDS ooit nog bij Club in dienst was, heeft daar dan zelfs niets mee te maken. |
| 21 Apr 2008, 15:21 |
|
|
Het gezicht van Jacky Mathijssen sprak trouwens boekdelen, die keek hoofdschuddend naar de supporters (en had precies een fles azijn op, maar das altijd zo).
|
| 21 Apr 2008, 15:22 |
|
|
Bartos schreef: Het gezicht van Jacky Mathijssen sprak trouwens boekdelen, die keek hoofdschuddend naar de supporters (en had precies een fles azijn op, maar das altijd zo). http://nl.youtube.com/watch?v=Job2Psw3VJc _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 21 Apr 2008, 16:00 |
|
| Pagina 73 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 71 72 73 74 75 … 500 Volgende |