de Dendertopic - Pagina 73 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 71 72 73 74 75 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

iendracht mèn 2de vraa schreef:
Nu nog al hun drugsverslaafden (er zijn er heel wat)mobiliseren en zij zullen een geweldige mix hebben. :mrgreen: :fluit:

kunnen ze diene Marius O. niet nog harder straffen en hem naar dender sturen ipv naar de rode duivels????

07 Mei 2007, 21:13
forumlegende

Leeftijd: 69
ones fan, always fan
Hevige fan

Geplaatst: Mon May 07, 2007 14:30 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

ben schreef:
ze zijn weer "goe bezig" op hun forumken de buren van hier wa verder jonges...jonges..... de afgunst....jalousie.....nijd..het loopt daar werkelijk van het scherm!!! tmoet verdekken pijn doen. khoop dammen tzondag gaan afmaken. wa gaan "ze" dan nog allemaal uit hun botten slagen??

Ik ga naar dat forum om eens goed te lachen. Gewoon te grappig voor woorden. Ze zouden ook met een aantal supporters tegen Antwerp komen zien. Krapuul zoekt krapuul zeker hé

Voila zo zijn die mannen zie.

07 Mei 2007, 21:21
Rode kaart
Rode kaart

de relativeringskunst is duidelijk niet aan iedereen gegeven. :grijns:

Voor de rest peis ik niet dat uitgerekend Dessel commentaar moet geven op de supsaantallen van andere ploegen. :huh:

08 Mei 2007, 0:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Jalozie,haha onozelaars toch.Al speelt ge kampioen in eerste ik zal nooit of nooit jaloers kunnen zijn op jullie club :zot: Eerder compasie,omda ge een samenraapsel zijt van enkele clubs en ge zelf ni meer weet voor wie ge supportert,dender,hekelgem,denderhoutem,murcia,noem ma op.
Wel triestig da ulle bestuur alles moet doen om veel volk te krijgen bij een promotiematch.Ze bestellen al 15 GRATIS bussen en schenken drankbonnetjes weg,...jonges, jonges.
Ze zullen rap weer moeten gaan aankloppen bij een clubke,want zo gaat ge falliet gaan zenne :grijns:
Toen ik in men beginjaren als kleine gast supporter was gingen we met 13 bussen tijdens het seizoen naar Lommel.En zelfs nu ,na al de miserie staan er nog wekelijks min.6 bussen waarvan dubbeldekkers,om maar te zwijgen van degene die met de auto de verplaatsing maken

08 Mei 2007, 7:13
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
marcel schreef:
de relativeringskunst is duidelijk niet aan iedereen gegeven. :grijns:

Voor de rest peis ik niet dat uitgerekend Dessel commentaar moet geven op de supsaantallen van andere ploegen. :huh:

Waarom moet je altijd naar andere clubs kijken om je eigen ploeg goed te praten?

08 Mei 2007, 11:52
Nationale Ploeg

Vandaag een artikel in de gazet over de samenwerking met Murcia. Zegt diejn Spanjaard; de Spaanse supporters kunnen iets leren van dender qua ambiance :grijns: :grijns: :grijns:

Ze hebben ook met Beveren gesproken maar denderazerty ligt hun beter. :zot:

08 Mei 2007, 12:01
Rode kaart
Rode kaart

malder schreef:
Waarom moet je altijd naar andere clubs kijken om je eigen ploeg goed te praten?

Tja, ik kan de bal gerust terugkaatsen hoor: waarom moeten andere clubs altijd neuten over aantal supporters, sfeer en dies meer op een ander, maar hoor je ze niet piepen als het over het sportieve gaat? (waar het uiteindelijk om draait in het voetbal).

Geef toe dat het toch vrij lachwekkend overkomt als ne sup van Dessel begint te zagen over de supsaantallen van een ander, ze spelen begot zelf voor 400-500 man.

AlostanA schreef:
Ze hebben ook met Beveren gesproken maar denderazerty ligt hun beter. :zot:

Toch logisch, gezien de situatie van Beveren?

08 Mei 2007, 12:08
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
marcel schreef:
malder schreef:

Tja, ik kan de bal gerust terugkaatsen hoor: waarom moeten andere clubs altijd neuten over aantal supporters, sfeer en dies meer op een ander, maar hoor je ze niet piepen als het over het sportieve gaat? (waar het uiteindelijk om draait in het voetbal).

Ik zie er hier weinig ontkennen dat Dender sportief een terechte kampioen zal/kan zijn. :huh:

08 Mei 2007, 12:16
Rode kaart
Rode kaart

Ik bedoel dat sommigen er plezier in scheppen om zich constant denigrerend uit te laten over ons aantal supporters, sfeer en zo, maar dat je ze niet hoort piepen als het gaat over de sportieve machtsverhoudingen in de Denderstreek. Voetbal wordt in de eerste plaats nog altijd gespeeld op het veld, en niet ernaast. Sommigen lijken dat maar niet te willen snappen. En ja, we zijn met minder (logisch, om tal van redenen) en zullen wellicht wat minder decibels produceren, maar dat wil niet zeggen dat we ons onderling niet zouden amuseren. En daarenboven beleven we al 2 ronduit fantastische, onverhoopte seizoenen, met hopelijk nu zondag de kers op de taart.

08 Mei 2007, 12:24
forumlegende

En toch gaat het té snel richting eerste klasse en ik vrees dat dat dan ook cash zal worden betaald volgend jaar mét of zonder promotie.

08 Mei 2007, 12:30
Nationale Ploeg

marcel schreef:
Ik bedoel dat sommigen er plezier in scheppen om zich constant denigrerend uit te laten over ons aantal supporters, sfeer en zo, maar dat je ze niet hoort piepen als het gaat over de sportieve machtsverhoudingen in de Denderstreek. Voetbal wordt in de eerste plaats nog altijd gespeeld op het veld, en niet ernaast. Sommigen lijken dat maar niet te willen snappen. En ja, we zijn met minder (logisch, om tal van redenen) en zullen wellicht wat minder decibels produceren, maar dat wil niet zeggen dat we ons onderling niet zouden amuseren. En daarenboven beleven we al 2 ronduit fantastische, onverhoopte seizoenen, met hopelijk nu zondag de kers op de taart.

Als het dit seizoen alsnog zou mis gaan dan vrees ik dat het volgend jaar wel eens vechten voor het behoud in tweede zal worden...
Zie wel een aantal bepalende spelers vertrekken dan.

08 Mei 2007, 12:30
Rode kaart
Rode kaart

Dat is allemaal koffiedik kijken. Toen Vijverman zich in november 2005 terugtrok, dacht ver iedereen ook dat de pudding snel ineen zou zakken, wel: 't was de grootste zegen voor de club. Ons bestuur is erg goed bezig en probeert op een weldoordachte manier de promotie naar 1ste klasse te verwezenlijken, al moet het nog steeds op het veld gebeuren. Bij promotie staan er tal van grote sponsors klaar voor een serieuze financiële injectie. Promoveren we niet, dan zullen jongens als een Persoons en De Petter idd vertrekken, want niet meer dan logisch is, maar ik ben er zeker van dat we ook dan nog een meer dan behoorlijk elftal voor 2de op de been zullen kunnen brengen. Nog een seizoen als het huidige is evenwel uitgesloten.

08 Mei 2007, 12:44
forumlegende

Jullie zakken volgend jaar als een pudding in elkaar,
ofwel in eerste ofwel in tweede.
En geniet nog efkes van uw status in de denderstreek want het zal niet lang meer duren!

08 Mei 2007, 15:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
jongens jongens jongens, kan er langs beide kanten niet nekeer ewa rustiger gereageerd worden. We kunnen mekaar niet af, iedereen weet dat onderhand wel al zenne ;) :fluit:

dus relax, 't zou spijtig zijn moest die topic hier dicht moeten voor de ontknoping.

08 Mei 2007, 16:39
forumlegende

Ik reageer heel rustig en schrijf wat velen al weten...

08 Mei 2007, 16:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 71 72 73 74 75 711