|
|
| Pagina 73 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 71 72 73 74 75 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bericht Re: Champions League
Ik heb dienen Ovrebo (euvrebeu) nog nooit een goei match weten fluiten.
_________________ es da ier e fistjen... |
| 06 Mei 2009, 23:53 |
|
|
forumlegende
Verdorie, in de 93e minuut spat mijn droom uit mekaar. Indien Chelsea de finale had gespeeld was ik naar Rome gegaan!
|
| 07 Mei 2009, 7:29 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
De droomfinale is er. Hopelijk kan Man Utd de beker mee naar Manchester nemen...
| 07 Mei 2009, 9:31 |
|
|
forumlegende
Persoonlijk vind ik dat Chelsea niet 3 maar wel 1 penalty werd onthouden en dat was de flagrante hands in de 16 ('k weet niet meer van wie) zodat een vernuftig pasje door het centrum werd afgeblokt.
Maar de rest, de struikelende drogba in de eerste en een struikelende Anelka in de tweede helft + de aangeschoten bal na de gelijkmaker, zijn in mijn ogen zeer licht om een strafschop voor te fluiten. De woedende Drogba na de wedstrijd mag wel voor meerdere weken geschorst worden vind ik, die heeft zijn voorbeeldfunctie meer dan met de voeten getreden. |
| 07 Mei 2009, 10:53 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Alle penaltyfases samen bekeken, mochten ze mss wel enen gekregen hebben maar in zo een match en fase per fase bekeken vond ik geen 1 duidelijk of zwaar genoeg om hem te fluiten. Die rode kaart zal daarvan compensatie geweest zijn zeker
alleszins ongelooflijk einde vd match & droom van Chelsea ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 07 Mei 2009, 12:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dani schreef: Persoonlijk vind ik dat Chelsea niet 3 maar wel 1 penalty werd onthouden en dat was de flagrante hands in de 16 ('k weet niet meer van wie) zodat een vernuftig pasje door het centrum werd afgeblokt. Maar de rest, de struikelende drogba in de eerste en een struikelende Anelka in de tweede helft + de aangeschoten bal na de gelijkmaker, zijn in mijn ogen zeer licht om een strafschop voor te fluiten. De woedende Drogba na de wedstrijd mag wel voor meerdere weken geschorst worden vind ik, die heeft zijn voorbeeldfunctie meer dan met de voeten getreden. Het potje kan voor minder overkoken. Zoals ook De Boeck al zei: dat de ref daar geel (en geen rood) trekt bewijst gewoon dat Euverbreu er gisteren niets van bakte en het nog leek te beseffen ook. _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Mei 2009, 12:10 |
|
|
forumlegende
OK, de ref fluit zeer zeker niet zijn beste wedstrijd maar ik vind dat men wel wat overdrijft als het gaat over "bestolen"...
Gezien de twee wedstrijden zou Chelsea de kwalificatie hebben gestolen maar dit is gelukkig voor Barcelona niet gebeurd. |
| 07 Mei 2009, 17:35 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Dani schreef: OK, de ref fluit zeer zeker niet zijn beste wedstrijd maar ik vind dat men wel wat overdrijft als het gaat over "bestolen"... Gezien de twee wedstrijden zou Chelsea de kwalificatie hebben gestolen maar dit is gelukkig voor Barcelona niet gebeurd. Vind ik niet. Barcelona was beter in de heenmatch, in de terugmatch was Chelsea oppermachtig, als je dan ziet dat Chelsea zeker 1 penalty wordt onthouden... Ik telde niet veel kansen voor Barcelona gisteren, dus gestolen...? |
| 07 Mei 2009, 17:39 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dani schreef: OK, de ref fluit zeer zeker niet zijn beste wedstrijd maar ik vind dat men wel wat overdrijft als het gaat over "bestolen"... Gezien de twee wedstrijden zou Chelsea de kwalificatie hebben gestolen maar dit is gelukkig voor Barcelona niet gebeurd. Voetbal gaat nog altijd over de doelpunten. In dat opzicht is Chelsea gewoon een ploeg met veel meer maturiteit. Vanaf het doelpunt heeft Barca eigenlijk nooit meer in de match gezeten. Pep Guardiola wist ook totaal niet van aanpakken.... 't was hopen dat de bal eens goed viel. Wat gelukkig voor Barca in laatste instantie dan nog gebeurde ook. Ik hoop nu dat ze in de finale bewijzen dat ze het echt waard zijn. Want een herhaling van alle voorgaande jaren leek eigenlijk in de maak: "iederen overdonderen tot de prijzen uitgedeeld worden". Voor de rest akkoord ook met Gilles. _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Mei 2009, 17:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: Voetbal gaat nog altijd over de doelpunten. In dat opzicht is Chelsea gewoon een ploeg met veel meer maturiteit. Vanaf het doelpunt heeft Barca eigenlijk nooit meer in de match gezeten. Pep Guardiola wist ook totaal niet van aanpakken.... 't was hopen dat de bal eens goed viel. Wat gelukkig voor Barca in laatste instantie dan nog gebeurde ook. Ik hoop nu dat ze in de finale bewijzen dat ze het echt waard zijn. Want een herhaling van alle voorgaande jaren leek eigenlijk in de maak: "iederen overdonderen tot de prijzen uitgedeeld worden". Ik vind dat ge toch wel heel licht gaat over het fenomenale parcours dat Barça dit seizoen afgelegd heeft. Daar waar ze de voorbije seizoenen toch helemaal niet zo overdonderd hebben, was het dit seizoen toch dikwijls buitenaards wat ze brachten. Vorige week nog speelden ze tegen Real Madrid. Wel, dat was pas een match waar de prijzen uitgedeeld werden, en ik denk dat we mogen stellen dat ze daar ook redelijk overdonderd hebben hé. Tis niet omdat ze eens een moeilijkere match spelen (en op Stamford Bridge is toch voor ELKE ploeg moeilijk hé) dat ze het niet zouden waard zijn. Een ronde eerder - toch ook kwartfinale van de CL - maakten ze Bayern München nog volledig belachelijk. En uiteindelijk is het misschien ook wel een kunst om in de slotseconden nog zo een knappe goal te kunnen maken. Ik ben alleszins supercontent dat Barça naar de finale gaat en ik vind het ongezien wat Pep Guardiola daar presteert. |
| 07 Mei 2009, 18:07 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bartos schreef: Ik vind dat ge toch wel heel licht gaat over het fenomenale parcours dat Barça dit seizoen afgelegd heeft. Daar waar ze de voorbije seizoenen toch helemaal niet zo overdonderd hebben, was het dit seizoen toch dikwijls buitenaards wat ze brachten. Vorige week nog speelden ze tegen Real Madrid. Wel, dat was pas een match waar de prijzen uitgedeeld werden, en ik denk dat we mogen stellen dat ze daar ook redelijk overdonderd hebben hé. Tis niet omdat ze eens een moeilijkere match spelen (en op Stamford Bridge is toch voor ELKE ploeg moeilijk hé) dat ze het niet zouden waard zijn. Een ronde eerder - toch ook kwartfinale van de CL - maakten ze Bayern München nog volledig belachelijk. En uiteindelijk is het misschien ook wel een kunst om in de slotseconden nog zo een knappe goal te kunnen maken. Ik ben alleszins supercontent dat Barça naar de finale gaat en ik vind het ongezien wat Pep Guardiola daar presteert. Ik vond de wedstrijd van Chelsea tegen Liverpool anders ook buitenaards. ![]() Ik vind nog altijd dat Chelsea had moeten doorgaan gisteren, ze hebben een schitterende wedstrijd gespeeld en Barcelona was echt nergens gisteren. Ik wil geen afbreuk doen aan Barcelona want ik heb de wedstrijd tegen Real Madrid gezien en daar hebben ze echt gehakt gemaakt van Real. Maar Real is Chelsea niet e... |
| 07 Mei 2009, 18:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Gilles schreef: Bartos schreef: Ik vind dat ge toch wel heel licht gaat over het fenomenale parcours dat Barça dit seizoen afgelegd heeft. Daar waar ze de voorbije seizoenen toch helemaal niet zo overdonderd hebben, was het dit seizoen toch dikwijls buitenaards wat ze brachten. Vorige week nog speelden ze tegen Real Madrid. Wel, dat was pas een match waar de prijzen uitgedeeld werden, en ik denk dat we mogen stellen dat ze daar ook redelijk overdonderd hebben hé. Tis niet omdat ze eens een moeilijkere match spelen (en op Stamford Bridge is toch voor ELKE ploeg moeilijk hé) dat ze het niet zouden waard zijn. Een ronde eerder - toch ook kwartfinale van de CL - maakten ze Bayern München nog volledig belachelijk. En uiteindelijk is het misschien ook wel een kunst om in de slotseconden nog zo een knappe goal te kunnen maken. Ik ben alleszins supercontent dat Barça naar de finale gaat en ik vind het ongezien wat Pep Guardiola daar presteert. Ik vond de wedstrijd van Chelsea tegen Liverpool anders ook buitenaards. ![]() Ik vind nog altijd dat Chelsea had moeten doorgaan gisteren, ze hebben een schitterende wedstrijd gespeeld en Barcelona was echt nergens gisteren. Ik wil geen afbreuk doen aan Barcelona want ik heb de wedstrijd tegen Real Madrid gezien en daar hebben ze echt gehakt gemaakt van Real. Maar Real is Chelsea niet e... Tis allebei wereldtop natuurlijk, ge zit uiteindelijk bij de sterkste vier clubs ter wereld. En op Stamford Bridge gaat er niemand zomaar over Chelsea walsen. Maar alleen al voor de puren beton die Chelsea in Nou Camp opgetrokken hebben, ben ik content dat ze eruit liggen. Laten we stellen dat ze allebei in eigen huis de betere waren zeker en dan hangt het van details en van een beetje geluk af. Alleszins ben ik ten eerste content dat het niet weer dezelfde finale is van vorig seizoen, ten tweede zie ik liever geen Europese finale tussen twee clubs van hetzelfde land en ten derde, heb ik het gewoon voor Barça. En het voetbal dat Barça dit seizoen brengt, niemand kan toch ontkennen dat dat fantastisch is hé. Zelfs zowat alle topploegen zijn belachelijk gemaakt door hen. Real Madrid, Sevilla, Atletico Madrid, Bayern München, Lyon, allemaal weggeblazen. Dan verdien je toch in de finale te staan, ook al was de laatste horde er een hele moeizame. |
| 07 Mei 2009, 18:25 |
|
|
jamaar om die redenen dat gij op noemt ben ik ook content dat Chelsea eruit ligt. Maar ik vind niet dat men moet komen zeggen dat Barca, Chelsea eventjes voetballes komen geven is. Zoals op voorhand wel door iedereen gezegd werd.
Met ENORM veel geluk door het oog van de naald gekropen, niet meer of niet minder dan dat. _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Mei 2009, 19:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bram schreef: Dani schreef: Persoonlijk vind ik dat Chelsea niet 3 maar wel 1 penalty werd onthouden en dat was de flagrante hands in de 16 ('k weet niet meer van wie) zodat een vernuftig pasje door het centrum werd afgeblokt. Maar de rest, de struikelende drogba in de eerste en een struikelende Anelka in de tweede helft + de aangeschoten bal na de gelijkmaker, zijn in mijn ogen zeer licht om een strafschop voor te fluiten. De woedende Drogba na de wedstrijd mag wel voor meerdere weken geschorst worden vind ik, die heeft zijn voorbeeldfunctie meer dan met de voeten getreden. Het potje kan voor minder overkoken. Zoals ook De Boeck al zei: dat de ref daar geel (en geen rood) trekt bewijst gewoon dat Euverbreu er gisteren niets van bakte en het nog leek te beseffen ook. Ik vind zelf toch ook dat Drogba rood had mogen krijgen en graag een schorsing voor meerdere weken. Het is een fantastische speler, maar hoe die door het lint ging is er zwaar over. Die kerels vergeten dat voor het riante loon dat ze opstrijken, dat ze ook wel ergens een voorbeeldfunctie hebben. Na zijn gele kaart bleef hij maar doordrammen ook. Ik vind ook dat Chelsea wel heel makkelijk op de scheids schiet ook. De hands van Piqué was een zuivere strafschop, dat wel. De laatste aangeschoten bal, waar Ballack zo woest wordt, en ook rood had mogen krijgen, was helemaal geen penalty waard. De fase in het begin van de wedstrijd legt de scheidsrechter, als hij fout geeft, de bal voor mij correct buiten de rechthoek. De eerste fout werd daar buiten de rechthoek gemaakt in mijn ogen, wat volgt kan je als een balvoordeel beschouwen, en na balverlies de fout buiten de rechthoek. Hetgeen binnen de rechthoek gebeurt vind ik gewoon een stevig duel. Bij een fout volgt de vrije trap altijd daar waar de fout begon. De rode kaart van Abidal was volgens mij geen rood waard. Abidal raakt Anelka nauwelijks, ik zou zelf denken van niet. Of het zou vijf meter ervoor moeten geweest zijn. En zoals Chelsea ruimte kreeg, en dat tegen tien man, als je het dan niet afmaakt moet je ook eerlijk durven zijn en zeggen dat het verlies ook deels aan jezelf te wijten is. conclusie : de scheidsrechter was zwak maar enkel op hem schieten is te makkelijk. |
| 07 Mei 2009, 20:43 |
|
|
vanavend de gedroomde finale! khoop op een spetterende finale, afgesloten met een thriller van een penaltyreeks!
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 27 Mei 2009, 19:09 |
|
| Pagina 73 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 71 72 73 74 75 … 161 Volgende |