de Dendertopic - Pagina 76 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 74 75 76 77 78 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
boris clitoris schreef:
Ik denk ook dat het in het Waasland een beetje te vergelijken is met onze situatie in de Denderstreek, qua rivaliteit tussen beide supportersclans. Maar het is nu wel heel duidelijk dat ze zich daarvan in 't Waasland GEEN BAL gaan van aantrekken! Dat is dan wat niet vergelijkbaar is, want hier komt het er niet van hoor...

Als ik het ginder bekijk in het Waasland krijg ik echt een volledig déjà-vu gevoel met onze bijna-fusie indertijd met Lokeren. Ook nu spreken ze net als toen van af te wisselen tussen Daknam en de Freethiel (wel, toen ging het over ons stadion natuurlijk :grijns: ) in afwachting van een nieuw stadion.
Ik denk alleszins dat dikke Roger zich best niet te veel laat zien in Lokeren in de nabije toekomst, want ze gaan der ginder serieus op motten, denk ik.
Soit, nog een chance dat we nu eindelijk met een bestuur zitten waarmee we ons nooit zorgen zullen moeten maken over een fusie. En ik denk dat ze in Dender, ook al hebben ze er een serieuze voorliefde voor fusies, ondertussen ook wel al zullen begrepen hebben dat het niet zo evident is om dat van een leien dakje te laten verlopen na hun fiasco met Denderhoutem.

Maar Lambrecht lijkt nu toch eindelijk zijn zin te gaan krijgen hé, na mislukte pogingen bij Eendracht Aalst en AA Gent zal hij met Beveren een ploeg gevonden hebben waar het water hun dusdanig aan de lippen staat dat ze nog weinig andere opties hebben. Maar ook al heb ik geen enkele band met die clubs, ik word bijna opstandig in hun plaats. We hebben het hier ook al enkele keren maar nipt kunnen afwenden en das toch het allerergste denkbare scenario hé een fusie.

11 Mei 2007, 11:05
Vaste Waarde

Bartos schreef:
We hebben het hier ook al enkele keren maar nipt kunnen afwenden en das toch het allerergste denkbare scenario hé een fusie.

absoluut, nog liever 10 jaar in 4de met de club van mijn hart dan 1 jaar in eerste met een fusiegedrocht!

11 Mei 2007, 11:50
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
CeltiC1919 schreef:
Bartos schreef:
We hebben het hier ook al enkele keren maar nipt kunnen afwenden en das toch het allerergste denkbare scenario hé een fusie.

absoluut, nog liever 10 jaar in 4de met de club van mijn hart dan 1 jaar in eerste met een fusiegedrocht!

Iendracht till I die!

Wij zijn anti-fusieploeg.

Iendracht forever!

11 Mei 2007, 11:58
nieuw in de eerste ploeg

CeltiC1919 schreef:
Bartos schreef:

Er zijn er nochtans die er anders over denken nietwaar :dom: :dom:

11 Mei 2007, 12:24
Rendac-supporter

de staaf schreef:
gaan der veel gasten van ier no dender - antwerp gaan zien als er een pak gaan ga ik ook ewa plezier gaan maken tesamen me die van den antwerp kotje zal der te klein zen

Dat je tegen ons bent ok. Maar samen met die verkes van antwerp gaan staan, zielig!!!
Blijf dan gewoon weg he

11 Mei 2007, 17:14
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
piwi from FCD schreef:
de staaf schreef:
gaan der veel gasten van ier no dender - antwerp gaan zien als er een pak gaan ga ik ook ewa plezier gaan maken tesamen me die van den antwerp kotje zal der te klein zen

Dat je tegen ons bent ok. Maar samen met die verkes van antwerp gaan staan, zielig!!!
Blijf dan gewoon weg he

Dat hebben wij ook al dikwijls gedacht toen we Koen de Kakker en consoorten in het vak van onze tegenstander zagen staan :grijns: .

11 Mei 2007, 17:49
Rode kaart
Rode kaart

elke club heeft zo zijne Koen De Kakker, he staaf. :mrgreen:

11 Mei 2007, 18:09
Miniem

héhé

:stijn: :cheer: :zat: :dans:

11 Mei 2007, 19:02
Rendac-supporter

Bartos schreef:
piwi from FCD schreef:
de staaf schreef:

Blijf dan gewoon weg he

Dat hebben wij ook al dikwijls gedacht toen we Koen de Kakker en consoorten in het vak van onze tegenstander zagen staan :grijns: .

aan diene jongen is dan ook ne hoek af he.

12 Mei 2007, 9:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Veel succes morgen marcel, 't moest ne gansen dag stront regenen :fy:

12 Mei 2007, 12:04
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
piwi from FCD schreef:
Bartos schreef:
piwi from FCD schreef:
de staaf schreef:

Blijf dan gewoon weg he

aan diene jongen is dan ook ne hoek af he.

t er was beter wa van zennen buik afgeweest...

12 Mei 2007, 12:16
Scholier

chunga schreef:
Veel succes morgen marcel, 't moest ne gansen dag stront regenen :fy:

t'mag nog sneeuwen,als we den titel mor pakken. :zat:

12 Mei 2007, 20:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
'k ga het efkes hier zetten,'k wou he toch efkes zeggen.Het aantal supporters van RC Waregem op bezoek bij KVM: 5 man en 2 stewards :dans: vollop ambiance in het bezoekersvak daar :zot:

13 Mei 2007, 15:26
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
't gaat daar op mechele trouwens ra pvooruit,3-0 en op dessel nog 0-0

13 Mei 2007, 15:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Gunni schreef:
't gaat daar op mechele trouwens ra pvooruit,3-0 en op dessel nog 0-0

0-2 voor FCV Azerty, naar eerste dus. Arm Belgisch voetbal. Als zo een ploegen naar eerste mogen gaan het nooit beteren met het Belgisch voetbal.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

13 Mei 2007, 15:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 74 75 76 77 78 711