|
|
| Pagina 77 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 75 76 77 78 79 … 95 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Vierde Klasse
Met RC Mechelen - Lyra staat er zaterdag een heuse topper op het programma. Racing verloor dit seizoen nog maar 1x en dat was net onze uitwedstrijd bij Lyra. Lyra dat met de ambitie gestart was om zo snel mogelijk 40 punten te sprokkelen, staat momenteel 2de achter Racing, maar is nog ongeslagen dit seizoen. De bezoekers uit Lier hebben dit seizoen het woord kampioen of promotie nog niet uitgesproken en komen dus zonder druk naar het Oscar van Kesbeeckstadion, waar de thuisaanhang al stilletjes droomt om zijn verloren plaats in 3de zo snel mogelijk weer in te nemen. Benieuwd of dit spectakel gaat opleveren? Racing zal alvast graag hun fantastische reeks van 10 overwinningen op rij willen verderzetten.
_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 14 Jan 2011, 0:13 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Gruunwit schreef: Met RC Mechelen - Lyra staat er zaterdag een heuse topper op het programma. Racing verloor dit seizoen nog maar 1x en dat was net onze uitwedstrijd bij Lyra. Lyra dat met de ambitie gestart was om zo snel mogelijk 40 punten te sprokkelen, staat momenteel 2de achter Racing, maar is nog ongeslagen dit seizoen. De bezoekers uit Lier hebben dit seizoen het woord kampioen of promotie nog niet uitgesproken en komen dus zonder druk naar het Oscar van Kesbeeckstadion, waar de thuisaanhang al stilletjes droomt om zijn verloren plaats in 3de zo snel mogelijk weer in te nemen. Benieuwd of dit spectakel gaat opleveren? Racing zal alvast graag hun fantastische reeks van 10 overwinningen op rij willen verderzetten. Succes! Tis deze kans die ge moet grijpen om terug naar 3de te gaan! _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 14 Jan 2011, 9:13 |
|
|
Junior
Ook topperen in 4e klasse A dit weekend met Gent-Zeehaven vs Ath (5e tegen 1e) en Iepers vs Peruwelz (2e tegen 3e)
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Sportingcat op 15 Jan 2011, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 15 Jan 2011, 12:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Groeite gazetten zelle in de West-Vlonjeren !
![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 15 Jan 2011, 12:57 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Dirk schreef: Groeite gazetten zelle in de West-Vlonjeren ! ![]() Ze kennen doar giejn klein letterkes leizen.... _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 15 Jan 2011, 15:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Racing Mechelen - Lyra TSV 1-0
Racing begon de wedstrijd op een indrukwekkende manier, zeer aanvallend en met fijn combinatievoetbal. De eerste 5 minuten versierde het zelfs al 3 corners en bij de laatste hiervan kopte thuisspeler Tutteleers raak. Een droomstart! Racing ging nog even door op zijn elan, maar miste een grote kans op de 2-0. Nadien moest het wat gas terugnemen en kwam Lyra wat meer in het stuk voor. Met een knap afstandschot, binnenkant paal, was Lyra zeer dicht bij de gelijkmaker en de rebound voor een leeg doel werd op onbegrijpelijke wijze nog naast geschoten. Lyra puurde wel vertrouwen uit deze acties en was nog één maal erg gevaarlijk in de eerste helft, maar de thuisgoalie had nog een mooie voetreflex in huis om zijn netten schoon te houden. Ruststand 1-0. In de 2de helft speelde Racing veel slordiger, met veel balverlies tot gevolg. Racing leek ook niet echt op zoek te gaan naar die 2de treffer, Lyra daarentegen geloofde meer in zijn kansen en was fysiek de sterkere ploeg, waardoor ze ook meer duels wonnen. Na een uur spelen, werd Thomas Troch vervangen door Tokpa. Even later werd ook nog topschutter Spreutels bij Racing gewisseld en dan zag je toch dat we vooraan moeilijker de bal in eigen rangen konden houden. Lyra deed nog verwoede pogingen om gelijk te maken, maar werd naarmate de wedstrijd vorderde onnauwkeuriger bij de afwerking, al bleef het bij Racing toch bibberen tot het laatste fluitsignaal. De eerste nederlaag van het seizoen voor Lyra is dan wel een feit, maar eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat een gelijkspel vandaag rechtvaardiger zou geweest zijn. Maar als Racinger, ga ik daar niet te lang over zeuren. De overwinning, onze 11de op rij, werd weer zeer uitbundig gevierd. Dat wordt dus nog het moeilijkste, om nog een tijdje met de voeten op de grond te blijven, want de competitie duurt nog wel een tijdje. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 16 Jan 2011, 1:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
@Gruunwit: kan je hier elke match laten weten hoe Seminck en Troch het gedaan hebben? Bedankt.
|
| 16 Jan 2011, 1:46 |
|
|
forumlegende |
Smetje schreef: @Gruunwit: kan je hier elke match laten weten hoe Seminck en Troch het gedaan hebben? Bedankt. ik had gehoord dat seminck daar zelfs niet meer in de kern zat ofzo? kan natuurlijk ook allemaal zever zijn dus ik weet het persoonlijk niet _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 16 Jan 2011, 3:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Dries schreef: Smetje schreef: @Gruunwit: kan je hier elke match laten weten hoe Seminck en Troch het gedaan hebben? Bedankt. ik had gehoord dat seminck daar zelfs niet meer in de kern zat ofzo? kan natuurlijk ook allemaal zever zijn dus ik weet het persoonlijk niet Dat heb ik ook gehoord,maar hij deed gisteren alleszins mee. |
| 16 Jan 2011, 3:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Smetje schreef: @Gruunwit: kan je hier elke match laten weten hoe Seminck en Troch het gedaan hebben? Bedankt. En ook van de Veirman. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Jan 2011, 10:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Iendrachter90 schreef: Dries schreef: Smetje schreef: @Gruunwit: kan je hier elke match laten weten hoe Seminck en Troch het gedaan hebben? Bedankt. ik had gehoord dat seminck daar zelfs niet meer in de kern zat ofzo? kan natuurlijk ook allemaal zever zijn dus ik weet het persoonlijk niet Dat heb ik ook gehoord,maar hij deed gisteren alleszins mee. Diene speelde nochtans een beresterke heenronde. Enkel helemaal in het begin last om terug in het ritme te komen. 't zal willen lukken dat er met de winterstop veel zal veranderd zijn op dat gebied. Zelfs een aantal doelpunten kunnen maken, toen ik hem hoorde leek hij ook opnieuw plezier aant voetbal te hebben. _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Jan 2011, 11:57 |
|
|
forumlegende |
Bram schreef: Iendrachter90 schreef: Dries schreef: ik had gehoord dat seminck daar zelfs niet meer in de kern zat ofzo? kan natuurlijk ook allemaal zever zijn dus ik weet het persoonlijk niet Dat heb ik ook gehoord,maar hij deed gisteren alleszins mee. Diene speelde nochtans een beresterke heenronde. Enkel helemaal in het begin last om terug in het ritme te komen. 't zal willen lukken dat er met de winterstop veel zal veranderd zijn op dat gebied. Zelfs een aantal doelpunten kunnen maken, toen ik hem hoorde leek hij ook opnieuw plezier aant voetbal te hebben. wel het verbaasde mij eerlijk gezegd ook toen ik het hoorde, dus daarmee dat ik het hier ook eens vroeg _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 16 Jan 2011, 12:00 |
|
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: Smetje schreef: @Gruunwit: kan je hier elke match laten weten hoe Seminck en Troch het gedaan hebben? Bedankt. En ook van de Veirman. ssssssst, begin niet he _________________ Broer van ja |
| 16 Jan 2011, 20:42 |
|
|
Nationale Ploeg
Stef DV schreef: Bakkie schreef: Smetje schreef: @Gruunwit: kan je hier elke match laten weten hoe Seminck en Troch het gedaan hebben? Bedankt. En ook van de Veirman. ssssssst, begin niet he Ik zou daar ook niet graag mee beginnen om ze individueel te gaan beoordelen. Racing staat er vandaag vooral omdat het collectief belang primeert. De bankzitters zijn minstens zo belangrijk als de spelers van de basiself. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 16 Jan 2011, 21:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Gruunwit schreef: Stef DV schreef: Bakkie schreef: En ook van de Veirman. ssssssst, begin niet he Ik zou daar ook niet graag mee beginnen om ze individueel te gaan beoordelen. Racing staat er vandaag vooral omdat het collectief belang primeert. De bankzitters zijn minstens zo belangrijk als de spelers van de basiself. Amaai, zo een verstandig antwoord! Wil jij geen supporter van Eendracht Aalst worden? |
| 16 Jan 2011, 21:18 |
|
| Pagina 77 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 75 76 77 78 79 … 95 Volgende |